siječanj, 2007 >
P U S Č P S N
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31        

Svibanj 2008 (3)
Travanj 2008 (6)
Ožujak 2008 (7)
Veljača 2008 (7)
Siječanj 2008 (7)
Prosinac 2007 (7)
Studeni 2007 (6)
Listopad 2007 (7)
Rujan 2007 (7)
Kolovoz 2007 (7)
Srpanj 2007 (11)
Lipanj 2007 (6)
Svibanj 2007 (8)
Travanj 2007 (10)
Ožujak 2007 (10)
Veljača 2007 (13)
Siječanj 2007 (17)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


 RSS | Komentari da/ne?





Vizionar

VIZIONAR - magazin na rubu znanosti.
Za one koje zanimaju pouzdane informacije o fenomenu NLO-a, free energyju i održivom razvoju. U svijetu čuda nema ih potrebe izmišljati. Stoga je VIZIONAR neprekidno u potrazi za znanstvenim potvrdama naizgled nepostojećih pojava, holističkim pogledom na svijet i tragovima davno zaboravljenih civilizacija.
Na svim kioscima (ili na broj 01/6683630)
Raniji brojevi

Linkovi

Opet pitanja i odgovori

27.01.2007., subota 

 
Bok!


Odgovor za Andurila (i ostalima s istim pitanjem, Skecu, Neu): Po pitanju prekasnog termina emisije ja zaista ništa ne mogu učiniti, to je pitanje za ljude koji slažu program. Na vaše pitanje «da li bi pomogle žalbe šefovima od običnog puka koji plaća tv-pretplatu i onima kome je i namjenjena sama državna televizija» mogu samo reći: možda bi.

Odgovor za Gohan koja pita mogu li navesti i druge primjere vedske matematike: Ne mogu, jer o tome nemam pojma. Prije nekoliko godina sam u australskom izdanju časopisa Nexus natrčao na Jainov tekst o toj temi, ali nije mi se dalo iskušavati napisane formule. No, uoči odlaska na jednu od Nexusovih konferencija gdje je i dotični bio govornik, fotokopirao sam taj tekst kao dio priprema za intervjue. Istinski sam se zapalio za temu tek nakon intervjua s Jainom, kad sam vidio to uživo. Jain mi je prezentirao i upotrebu nekih sutri kojih nije bilo u njegovom tekstu, poput «brzinskog» vađenja trećeg korijena iz šesteroznamenkastih brojeva. Tada sam čuo i još neke zanimljiva razmišljanja. Recimo, izraz «sutra» se, rekao je, nalazi u korijenu engleske riječi «suture», koja znači šav. Pa bi to onda značilo da su sutre neka vrst kozmičkog vezivnog materijala. Zvuči filozofski i nerazumljivo, baš onako kako ja volim. :-). Nakon tog susreta postao sam zainteresiran i dao prevesti taj tekst, da bi ga se objavilo u VIZIONARU, što je prvi i do sad jedini susret vedske matematike i hrvatskog jezike. Tako da ne znam odgovoriti što je s trećim korijenima, diferencijalnim računom, općenitim množenjima bilo kojih dvaju brojeva itd. No, čuo sam da se upravo radi na objavljivanju knjige o vedskoj matematici, pa možda samo treba biti malo strpljiv.

Nugatino pita mogu li nešto napisao o sunčevoj jogi, koja je jednom bila spomenuta u emisiji. Nugatino, stvarno imaš dobro pamćenje, zaista je bila spomenuta, a napravljen je i jedan pet-minutni prilog o čovjeku imenom Hira Ratan Manek, koji živi samo od sunca. Ali bilo je to prije tri godine. Bila mi je to toliko fenomenalna priča da sam je (opet za Vizionar, broj tri je ovoga puta bio posrijedi) detaljno raspisao na bar dvanaest kartica. Pa kad već imamo slične interese, obećajem tu temu u nekom od narednih postova. Ma šta, već u slijedećem...

Oduševljenje Tratinčice Roberta je naprosto zarazno - na trenutak me vratilo u srednjoškolske dane :-) («krešooo!! hvalaaaa na ovomu, spržil sam profesora iz matematike u školi... srednjoj.... i zo gimnazija....bil sam brži na pamet nego on na digitron....».). Ako si se ti zabavljao, onda se i ja zabavljam.

Zmotana piše «A znaš nešto o onom brdu na kojem ne vrijedi gravitacija?Dok se voziš nizbrdo trebaš dati gas,a dok ideš uzbrdo ide lagano...Nekaj sam o tome čitala u 1000 misterija...Pa me zanima...». Odgovor je: pojma nemam. A nisam ni čitao tu knjigu. Ali ako netko zna – nek' javi, baš me zanima.

Ivana piše:»Vizionar se vratio na kiosk, al kak to da ga u mojem kvartu još nema?». Pojma nemam, možda je negdje straga. Nisi ni napisala koji kvart kojeg grada. Ili' potraži na drugom kiosku :-).

Za Malog Zelenog koji hoće koju sličicu na blogu: Majstore, bit će sličica, baš sam nedavno u ladici našao zaostale samoljepive sličice iz osnovne škole, iz serijala pod naslovom «Fudbaleri i timovi», pa čim skeniram...

A ste vidli ovu pjesmicu koju je Trava napis'o?

«Da je kao po matematičkim principima život moguć i lak
K'o što je dva plus dva četiri, znao bi se snaći svak
Već nakon rođenja bila bi svakom formula dana
Sa kojom bi mogao kalkulirati do posljednjeg dana.

Možda sreća da tu matematička pravila ne vrijede
Pa da je ponekad problem-od ponedjeljka do srijede
Izračunati i naći, koliko vremena za lijepi trenutak treba
Nema tu matematike, čekaš dar sa neba!»

Ganula me. Potekla je i suza.

Čestitam i Vodozemcu koji si je fakat dao truda po pitanju veda i sutri.

Čitamo se!

- 23:39 - Komentari (12) - Isprintaj - #