petak, 23.05.2008.

med i pliš.


hmmmmmmmmm.

puca me neka hiperaktivnost ovih dana.

lažem.

puca me od danas.
jer ono, jučer sam se probudila u šest popodne pa nisam imala snage biti hiperaktivna.
iako to nema veze s logikom.


spustila sam se do grada na kavu, vratila se kući, skinula leće, stavila slušalice na uši i pokrila se dekom.
zaspala prije dva ujutro.
tako ne-filmski.

danas me oko devet ejem probudilo neobično drhturenje pokraj moga koljena.
kada sam već mislila opsovati povlastice nadobudne liberalne obitelji po kojima moja sestra crta smajliće, shvatila sam da je mobitel to što vibrira.

ščepam ga i kažem: ghhh. alo?
i začujem svog instruktora: nećemo vozit danas?

kažem: a-a, poklopim mu i istovremeno pokušavam nabrojiti svaku psovku koju znam. zaspala sam. opet.

nakon trideset sekundi stiže poruka: pokupim te ispred tvoje kuće za pet minuta.

DOVRAGA KOJI IDIOT!!!

bauljam po kući s četkicom u ustima i oblačim odjeću koju sam nosila jučer. žulja me lijeva leća, kosa mi je u zraku i, općenito te nadasve realno gledano, izgledam kao kreten.

začujem trubljenje.

DOVRAGA KOJI IDIOT!!!

obujem balerinke i trčim s njima po lokvama, ulazim u auto i ne ispričam se što kasnim.

vozim na poligonu. ne srušim niti jedan čunj.

u vrhunskoj ja-sam-faca maniri dolazim kući, sjednem na drvenu stolicu u blagavaonici i razmišljam kamo ću sa sobom.

znam! napravit ću tortu!

vadim na stol lonac, mikser, brašno, jaja i ulje.

hm.
kako se radi torta?

palim kompjuter i spajam se na internet.
pev se javlja na msn-u.

Hello
ej. :P
pokušavam ispeć tortu. to jest pokušavam nać recept za tortu.
koju ću JA napravit!

koju tortu?
bilo koju.



al ne može bit tolki problem napravit tortu, jelda?
pa ne.
samo da nema kremu od oraha. krema od oraha je fuj.
napravi tortu od sira.


bila sam na kavi s pevom prije nekoliko tjedana. pev jede ćevape u deset navečer. XD

...i tako sam napravila tortu od sira.
dolazim u napast da sve pojedem, ali neću jer se želim hvaliti mami sa svojim kulinarskim sposobnostima.


...


dok sam surfala internetom tražeći recepte, slučajno *trep trep* sam naišla na ovo stvorenje.

have mercy-y-y.

idem gledati narniu s dječurlijom. što prije.

...


kupila sam u dm-u šampon za 8 kuna.
navodno je od breskve.
ali miriše na kruške.
:/
upravo sam oprala kosu s tim čudom i strah me je maknuti ručnik.
ali, bit je u suočavanju, jelda, jelda?
valjda ništa nije otpalo.

*odlazi po fen*

...

još samo ovo. :D
kako je malecka, a pije iz TOLIKE čaše. :O

* 15:58 * Komentari (43) * Isprintaj * Permalink

<< Arhiva >>

0