subota, 13.01.2007.

Cause I'll be crazy
to let my man go
And let some other Jane Doe
come and try to steal him
Oh!No Oh!No…



Ajme, Alicia Keys.
I, samo da znate ova pjesma nema veze ni sa čim.
Samo je slušam trenutno i baš mi se fino uklapa u atmosferu.
Živio i-tunes.


Dakle, još dva dana do početka škole.
Godinu dana prije sam paničarila.
Ove godine niti malo.
Zapravo, puno sam mirnija odoba u odnosu na onu lani.
Starost valjda. :P


Lijepo sam se danas ustala u devet.
Imam podočnjake do poda, ali dan mi je duži za četiri sata.
Što je dobro.

Istuširala sam se i oprala kosu koja je sada gotovo suha.
Ovisna sam o maski za kosu.
Malo sam pretjerala ovaj put.
Ali mi kosa fino miriše, što je dobro.

Izgledam kao klaun jer na sebi imam prevelik spužvom ispunjen grudnjak, majicu, preko nje još jednu bezrukavnu, tajice i minicu i čarape do pola lista.
O bojama neću.


Zatim, izmanikirala sam si nokte, počupala višak obrva.

Ajme jučer sam tati predložila da umjesto britvice upotrijebi moj čupko-aparatić.
Vrištao je kao curica i rekao da smo mi ženske lude što se izlažemo tolikoj boli kako bismo se riješile dlaka.
Onda sam rekla mami da su tati sasvim u redu dlakave žene.
Mama je rekla: ‘Fala bogu, više se ne moram depilirati.’
A tata je pogledom tražio predmet kojim će me mlatnuti. :D
Sve to je potaklo dugu debatu u koju su se uključili i naši susjedi.


Ali ne bih sad o tome.



U top shopu je u izlogu jedna majica koja mi se baš sviđala.
Još uvijek mi se sviđa.
Ali je u trgovini nema.
Sve sam pretražila.
A bilo me sram pitati prodavačicu koja je očijukala s nekim polu-komadom.
Tako da ako netko slučajno vidi malo dužu prljavorozo-sivo-smeđu majicu V izreza neka mi javi.
Jednobojna je, samo što je njena boja neki skup svih gore navedenih.
I jako mi se sviđa jedna crna sa šišmiš rukavima, ali je moja garderoba u zadnje vrijeme opasno crna pa se suzdržavam od kupnje.


Ali ne bih sad o tome.



Zaključila sam kako su ovi praznici bili ispunjeni i sadržajni.

- napisala sam zadaću iz likovnog i latinskog.
- I The Seminar iz povijesti koji mi je oduzeo tjedan dana. Zli seminar.
- Zima ove godine nije bila zima, ali su dani bili kao stvoreni za duge šetnje i lijeno propitivanje riječkih kafića, što sam iskoristila, dakako.
- Redovito sam pisala postove.

- Primila 103 mailića.
- Nabavila sve albume od Coldplaya yes
- Udebljala se 1kg no
- Učlanila se na deviantart te tim putem upoznala jednu djevojku iz Venezuele, dva Britanca, Indijku, Poljaka, Amerikanku u tri dana.
- Pročitala pet knjiga.
- Pogledala osam filmova
- Napisala dvije lektire
- Odlično se zabavila na proslavi nove godine
- Počela mahnito tamaniti crvene jabuke
- Kupila i potrošila 3 labella i jedan ruž
- Upoznaka tri iberkul Dječaka od kojih niti jedan nema plavu kosu. Yay za mene!
- Shvatila da je nemoguće ugoditi svima (ma koliko se mi trudili).




Moja prijateljica je imala gastritis tijekom praznika, a ona nije osoba koja se živcira.
Valjda je bila pod stresom, a da nije ni primjetila kaže doctor.
I kada je došla u bolnicu doctor ju je pitao: ‘Prva r…?’
Ona: Da.
I njemu je sve bilo jasno.

Ma je li to moguće?
Meni svi u školi izgledaju nekako izi i lako ćemo.
Zar je moguće da se toliko živciraju da se razbole zbog toga?
Hm.


Ma, ajde, i ja moram obaviti još hrpu stvari u dva dana, ali neću sad plakati zbog toga.
Niti pisati post.

Odoh dakle, vratiti život u normalu.

Fotke: silentbride

P.S. Ne zaboravite na Tomu našeg svagdašnjeg!
P. P. S. Koja je hrvatska riječ za rajf (raif prema mojoj susjedi) ?

* 12:03 * Komentari (17) * Isprintaj * Permalink

<< Arhiva >>

0