nedjelja, 03.12.2006.

Navike...

Ovako. Jučer sam bolesna ja po tisućiti put čitala Maloga princa, u kojem stoji jedna rečenica nad kojom sam se zamislila. Ide otprilike ovako: 'Navike su ono što jedan dan čine posebnim, drukčijim od drugih.'
I kažem vam odmah, ovo nije citat, jer mi se ne dâ otići gledati u knjigu.
No dobro.
Ja se inače slažem sa Exuperyjem, ali sam do sada mislila da su navike ono što naš život čini jednoličnim.
Zapravo nisu. Čine ga posebnim.






LIST:

-svaki dan pijem barem dvije kave i ispijam enormne količine čaja.


-nikada ne nosim potkošulju. Znam da je to loše, ali ne mogu. Blje.


-nemam niti jednu narančastu stvar u svojem ormaru. Ne znam zašto. Na drugima mi je sasvim OK, ali ja... Njou.


-svakog petka pogledam film.


-u knjižnici ostajem barem 15 minuta jer se nikada ne mogu odlučiti koju knjigu želim čitati. Ovo nije navika. Samo tužna istina.


-uvijek odgađam zadaće, dok učiti mogu i u autobusu na povratku iz škole ako me nešto stvarno zanima.


-prije naučim 15 stranica geografije nego 3 stranice glazbenog.


-uvijek prije spavanja slušam i-pod. Preferieram Coldplay.


-uvijek se tuširam sat vremena, a iz kupaonice izlazim u oblaku pare.


-čitam omote od bilo čega- žvakaća, mlijeka... Hoćete li da vam izrecitiram sastav coca-cole?
:-P


-petkom nakon škole poslijepodne odlazim s prijateljicama iz razreda na kavu. Ne tračamo. Samo komentiramo. ;-D


-svako ljeto provedem na plaži, uz i-pod, dobru knjigu i još bolje društvo. Svaki dan. E, to je život.






-kupujem enormnu količinu časopisa. Ne zato što su dobri, nego, eto, iz navike...


-redovito sjedim zamišljeno promatrajući ljude oko sebe pitajući se kakvi su zapravo. Pogotovo u autobusu.


-dopuštam mojem 5-kg-teškom mačku da se izvali u mojem krilu dok vježbam konjugacije iz francuskog.


-ne sjećam se kada sam napisala SMS koji je stao u 180 znakova. Uvijek imam previše toga za reći.



-ovisna sam o čokoladi, siru, čokolinu i zvuku škripanja olovke po papiru.


-plešem svaki dan.


-internet? barem 15 minuta dnevno. Čak i kad imam tonu toga za naučiti.


-smijem se svaki dan.



-svaki dan mijanjam jastučnicu. cool Mama mi kaže da sam luda. Možda i jesam.


-uvijam pramen kose oko kažiprsta kada mi je dosadno. A i inače.


-lažem da nisam bolesna jer kad kažem da sam bolesna to zvuči lažno. Recimo, jučer me jedna cura iz razreda pitala hoću li s njom van. Rekla sam da neću i dala joj istinit razlog, ali nisam joj rekla da sam bolesna. Jer to zvuči lažno, jel tako?
Zapravo, ne lažem. Samo prešutim istinu.


-i još jedna bolna istina (he he). Ne znam igrati odbojku. Ubiti znam, prilično sam dobra kada stojim naprijed. Solidno smečiram.

Ali servirati? Njou. I sad sam dobila tri iz servisa, pet iz igre. Ne mogu si pomoći. Moja ruka odbija naučiti. Ona je kriva. :-P





... to be continued.

* 20:18 * Komentari (15) * Isprintaj * Permalink

<< Arhiva >>

0