počela je kampanja
Počela je kampanja, da dobro ste čuli!!!
Ja san van zadnji adut u rukavu, poslidnja slamka spasa, jedna i jedina, koja vas more vratit na tron i na njemu zadržat još koji mandat dok ne vidite kakova san i koliko pezan (koliko san teška).
Bila san jedno vrime sveprisutna, čitala, pisala, lajkala, svakojake blogove otvarala, moja rič je bila zakon kad san s našin nogometašima se naslikavala i luđački navijala ; kad san u učionice ulazila, dicu po glavama gladila; kada san bila – baš bila ono šta san bila – blogerska posvuduša s žezlon, vrhovna zapovjednica nogometni taktika, žena ratnica – dizala revolucije za svaku pizdariju…
Mandat mi je proša, štufala san se, sakrila, nestala i niko za me nije čuja doli rič dvi, da san još uvik živa i da san eto po sriću moju pronašla Vranju.
Sada me ponovno tribate jer eto kažu i ne lažu – moja čvrsta ruka, bi moga podić buru na blogu i vratit staro vrime moje „slave“. I baš u ime te stare slave dobit ću vaš glas za bloga spas. No triban vas ka ozeba sunce i zato ću napravit takovu kampanju da ni sami nećete znati da ste se ulovili u moju mrižu.
Evo kako će teći moja kampanja:
- Pojavit ću se iznenada, nenamtljivo u nekon lipon mistu, ka šta je je npr. Pelješki most. Poslikat će me neko, da ja to kobajagi ni ne znan i prikeljit članak o meni.
- Tako jedno 15o puta, sa razmacima od nekoliko dana, tjedana, a kad se kampanja zahukta i nekoliko sati.
- Svaka moja fotografija na netu bit će pomno birana u vedrim veselim tonovima jer boje ljude čine sretnim, boje daju emocije i boje su tu jako važne. Čista psihologija.
- Neću pokazivat veliko poprsje, ni guzice, ni napućena usta, a prezgodne noge pokazivat ću odmjereno kako to dame čine. Dakle izgledom i stilom odijevanja bit ću dostojanstvena dama, skromnog izgleda, puna vrlina i uvijek veselog izgleda – moralna do daske.
- Za tu prigodu osvitlat ću i dotjerat sve na sebi: vitak stas, nenametljivu frizuru, ugodan stas i glas, a usnama i zubima slati anđeoske osmijehe.
- O svakoj mojoj promjeni bit će članak, malen nebitan, no jako, jako važan i bitan – jer to je taktika moje prikrivene kampanje.
- Pred kraj kampanje bit ću na jumbo plakatima i izdaleka ćete moći vidjeti moje ozareno nevino lice kako vam pozdrav šalje. Tada ćete već u svojoj svijesti znati da san ja vaš izbor.
Ova taktika moje kampanje zove se ispiranje mozga – iliti usađivanje u vaše mozgove predivne slike o meni kao ovjekovječenje vrlina. Nećete ni znati da san vas ošamutila svojon lipoton. Lipoton su manipulirale žene odvajka; lipota je zavodila i najpametnije; lipota je presudna kada uz nju idu tople, blage, ugodne emocije. A kad još uz lipotu i tople emocije idu i ostale vrline: pamet, sposobost, salažljivost, dobrota, nježnost… uspjeh je zagarantiran.
Kad dobijete listić za zaokruživanje s mojin imenon vi ćete automatizmom zaokružiti mene jer će van se pojaviti u glavi predivna slika sposobne, hrabre, vesele, oštroumne i snažne žene koja more sve šta si zamisli.
Mislit ćete da ste imali slobodu izbora, da ste me sami odabrali jer me volite te da me podržavate jer znate moje kvalitete. Nećete znati da san vas specijalnom metodom uvjetovanog refleksa nakljukala informacijama o sebi puno prije nego je stvarna kampanja počela. Puno, puno prije, mic po mic da bi navela vodu na svoj mlin.
Nikada u kampanji neću isticati sebe već vas, blogere, narod, puk, male ljude. Nikada neću bižat od pojavljivanja na važnim mistima na kojima su ugroženi ljudi; nikada neću ne pružit ruku makar koronu ćapala; nikada neću psovati, vrijeđati, ne kontrolirati emocije, ni pijana plesati… Bit ću Gospa od glave do pete dostojna vašeg glasa, a ako ikako buden mogla morat ću biti i humana, donirati negdje nešto jer ljudi se na to jako pale.
No kad kliknete na mene, kad znate da san ja vaš stopostotni izbor:
- Znate li vi, jesan li ja to sve planski provela i zavela vas?
- Radin li ja to zato što vas volin ili zbog osobne koristi?
- Je li moja nesvrstana stranka Dinosaurusa stvarno nesvrstana ili iza nje stoji neka opaka stranka koja s menon manipulira ?
- Jesan li ja uistinu „žena s anđeoskim osmijehom“ ili „zmija ljutica“?
Sve te odgovore znao bi objelodaniti samo Mislav Bago, a njega nažalost više nema.
A kad saznate tko san ja bit će kasno. Ja ću biti na tronu, a vi svi moji pijuni s kojima sam se našalila, lijepo vas izmanipulirala. Djelovala sam na vaše emocije, na vaš mozak – a to niko još nije zabranija; kampanje su legalne, makar bile podmukle ka šta je ova. A moja taktika je: „prikaži me u najboljen svitlu“ i svi će zaboraviti s koje strane vitar puše.
UVJETOVANI REFLEKS (moja slika- ja lijepa – ugodna emocija, moja slika – ja humanitarka – ugodna emocija, moja slika – ja vesela – ugodna emocija…).
UGODNE EMOCIJE – stvaranje serotonina, dopamina, endorfina i oksitocina (hormni sreće), prirodna ljudska droga.
Eto, tako ću vas ja lipo ošamutiti, zato van već sada lipo govorin: „NEMOJTE GLASATI ZA MENE!!!“ jer ja ću promicati "smisleni dijalog i mostove u društvu".
Upravo san čula na TV-u. Joj kako lipe izjave, baš san i morala ukrasti.