doba od revolucije



- Zvonka nedostaješ mi. Jel ja tebi nedostajem?
- Neeeeeeeeeeeeeeeeee. (Dugouzlazni akcent.)
- Ajmeeeeeeeeeeeeee! Kako to?
- Ahahahahahahahaha… (Zakocenili se mobiteli.)

- Zvonka ja bi dizala revoluciju, na godišnjen san i umrit ću od dosade. Mama sve radi, na moru ne mogu bit cili dan. Šta ti misliš, kakvu revoluciju da dignemo?

- Pa keksualnu. Ta ti je najbolja od svih.

- Je, a šta da napišen?

- Pa eto da ja od danas tražin mlađe.

- Šta smin?

- Ma piši šta oćeš, al ne očekuj da ću te komentirat.

- Jesi neka. Neću se onda ni ja više vozit s tobon!!!

Eto dragi blogeraši i blogerašice, dragi blogograđani i blogograđanke, dragi blogoprijatelji i blogoprijateljice te najdraži blogorođaci mislin da je ura kucnula da se diže ustanak, ma šta ustanak revolucija, ako triba i rat…
Prevazišli smo svađe oko oralnog i moralnog, podobnog i nepodobnog i moremo lipo svi skupa istaknut crvene bandjere i počet pivat borbene.

Kao 1. keksualna revolucija podrazumijeva da se svi lipo skockate, od glave do pete, onako kako pristoji blogokazanovama i blogozavodnicama. To u prijevodu znači okitite se erotskim rubljem koje neki u zadnje vrime zanemaruju, ne znan zašto, tribalo bi i poučit da se tom detalju triba posvetit baren koju minutu, može i dvi. Oni pravi znaju da se taj dio ne smi priskočit.

Zatin lipo napišite koji onako BUM BUM post o tome kako, kada i di, nije važno s kim ste ratovali i koji van je bija naurnebesniji trenutak.

Treća stavka naše revolucije ima da bude malo onako suptilna, melodramatična ljubavna zgoda oliti nezgoda, kako oćete, kad ste rekli nešto šta se otelo kontroli, kad ste pali u jarak ili kad ste zaspali, kad ste umirali od smija ili od grija… ma nebitno, samo da se piše.
Ova naredba, s vrha glavnog štaba koji ima da koordinira naša slavna bojovnica Teta, stupa na snagu odma.

Pa eto da ja počnen.

priča 1.

Bija je rat. I bila san mlada, slobodna ka tica. I bila je zastava 101, ja i policijot. Nismo mi išli pucat ni lovit neprijatelja u šumi na nizbrdici.

Lipo smo, … ma nebitno, jako smo se volili družit jer smo zajedno uvik pucali od smija pričajući budalaštine i cerekajući se satima pretačući ratne dogodovštine.

I tako u neko gluvo doba noći obasja nas neka čudna svjetlost i mi se useremo od straja da su nas napali vanzemaljci, kad ono ni manje ni više iznad nas bešumni helikopter. Uskomešali se nas dvoje, ne znaš di je livo, di desno, di noga, di ruka… srića helikopter je nekoliko minuta izviđa situaciju i uvidija da smo bezopasni i odleprša u nepoznaton pravcu.

I taman kad smo nas dvoje mislili prasnit u smij, zlo i naopako. Nešto se čudno događa. Promičnu grmovi za nama, je..te pa mi klizimo unatrag niz nizbrdicu.

- Di je ručna! - viče on.

- Di je ručna! - vičen ja.

Kad smo nekako našli i tu ručnu, i kad smo danuli dušon, nasta je prolom smija. Smih do suza. Još dan danas se smijen svon najluđen ratnom provodu.

priča 2.

A ne tako davno, na jednoj predivnoj večeri, koja se pri kraju sve više zalijevala dobrim crnim vinom, moj partner je dolijevao još.

- Ne smin više! – govorila san ja.

- Daj još malo! – govorio je on.

I tako nas dvoje u zagrljaju koji sam baš željela… padnen u alkoholni trans i dođen doma s pola mozga, bez sjećanja.

Sutradan na televiziji nešto netko spominje boga i meni nako u nekoj magli nadođe da san ja molila boga. Ja molila boga??? Ma di? Ma kad? Nemoguće!!!

I ta maglica i praznina u mom mozgu počela je grozničavo da se rasplinjuje i bistri. Je..te, pa ja san jučer… Ma nisan valjda?

I stin se ja da me je pita znan li moliti i da san ja ko iz šuba izbrojila i Očenaš, i Zdravomariju i Slava ocu i sva se izbezumim.

- Jesan li ja jučer molila boga dok smo? – prestrašeno upitan ja.

- Jesi.

- Ajme! Gospe moja prosvitli mi pamet!

Kad se tog sitin malo me sram, al smijem se, smijem, baš se slatko nasmijem. Ja volin cirkus i on me stalno prati.


Svi oni koji viruju da su ove priče istinite dobit će virtualnu značku.

Svi oni koji sumnjaju, jer iman bujnu maštu, nek se obarate Patku na obuku za ONO i DSZ.

Lipo moje blogersko društvo sada u 0:37, kako pokazuje moje računalo, vrime je da se u revoluciju krene. Obrušite sve svoje ratno naoružanje, opasajte se bombastičnim izjavama i što ste luđi provod imali to ćete bolju blogersku akreditaciju dobiti. Možda van slavna V i Gurmi i Dražen prirede i kakav domjenak.

3. misto, osvaja post ili komentar koji nas nasmije
2. misto, osvaja post ili komentar koji nas zakoceni
1. misto, osvaja post ili komentar koji nas rasplače od smija

Proglašenje pobjednika donosi slavni Patak.

vaša vrhovna zapovjednica

11.07.2019. u 01:31 | 41 Komentara | Print | # | ^

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.

< srpanj, 2019 >
P U S Č P S N
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31        

Kolovoz 2023 (2)
Srpanj 2023 (2)
Lipanj 2023 (5)
Svibanj 2023 (2)
Travanj 2023 (2)
Veljača 2023 (1)
Siječanj 2023 (1)
Prosinac 2022 (3)
Studeni 2022 (1)
Listopad 2022 (1)
Rujan 2022 (3)
Srpanj 2022 (2)
Lipanj 2022 (3)
Travanj 2022 (1)
Ožujak 2022 (1)
Rujan 2021 (2)
Kolovoz 2021 (2)
Srpanj 2021 (2)
Lipanj 2021 (1)
Ožujak 2021 (1)
Siječanj 2021 (1)
Prosinac 2020 (4)
Studeni 2020 (3)
Listopad 2020 (4)
Rujan 2020 (5)
Kolovoz 2020 (4)
Srpanj 2020 (10)
Lipanj 2020 (2)
Svibanj 2020 (4)
Travanj 2020 (17)
Ožujak 2020 (8)
Veljača 2020 (2)
Siječanj 2020 (3)
Prosinac 2019 (4)
Studeni 2019 (12)
Listopad 2019 (13)
Rujan 2019 (10)
Kolovoz 2019 (8)
Srpanj 2019 (10)
Lipanj 2019 (4)
Svibanj 2019 (1)
Travanj 2019 (3)
Ožujak 2019 (5)
Veljača 2019 (9)
Siječanj 2019 (5)
Prosinac 2018 (2)
Studeni 2018 (8)
Listopad 2018 (15)

Opis bloga

VATRENI POZDRAVLJAJU SVOJE NAVIJAČE izvor fotografije Freš
samo za franju
najljepsezelje1@hotmail.com



a bilo vas je tu...