Mehagina kći https://blog.dnevnik.hr/mehaginakci

subota, 24.10.2020.

Crepoljsko 1524 m n/v

Koliko su me vijesti oko korone uzurpirale ja propustam vijesti od NASA-e. Mislim treba znat sta se desava i u svemiru. A pazi dešava se to da NASA žuri vratit sondu Osiris-Rex, koja je od zemlje udaljena 300 miliona kilometara i koja je uspješno sletjela na asteroid Bennu i prikupila uzorke istog. No, sonda je prikupila u spremnik i više uzoraka nego što je trebala, pa sad prašina i fragmenti asteroida „cure“ u svemiru. Sonda će se vratit na Zemlju 2023. godine, možda bez uzoraka, ovisi kolko bude curio. Ajme meni u šta ljudi potrošiše 800 miliona dolara. Bolje da su meni dali. Ja bi se teleportirala na Bennu i lično uzela uzorak pa im donijela. E, šalim se. Pare kvare ljude. One koje možeš kupit oni imaju cijenu.

Danas je opet padala kiša. Išli smo na Crepoljsko- Ozren (1524 m n/v). To vam je jedna planina poviš Sarajeva. Od Sarajeva ide se prema Baricama (tu se može ostaviti auto), pa Čavljak i od pl.doma na Čavljaku ide se označenim putem na Crepoljsko. Kondiciono nije zahtjevna tura, a za „napor“ koji nudi , pogled odozgo je fantastičan. Posebno sad u jesen, kad ima milion boja. Na takve slike nemo'š stavit cijenu. E to je moj asteroid Benna. Besplatan je i dostupan svima. Svako ga može popet. Ali nije na popisu NASE, pa se ne zna za njeg.

Na putu prema vrhu imaju kolibe . Tu ljudi prodaju domaće proizvode, od ajvara, fafarona, domaćih sokova, rakije...Ja sam kupila ljute papričice da budem još ljuća i sirup od borovih iglica da iznenadim pluća. Mislim da sam uzela overdose, nešto mi nije dobro. Vidićemo do sutra. Ako pozelenim, zovite me vanzemaljac.








24.10.2020. u 22:48 • 14 KomentaraPrint#^

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.