Bog je dan i noć, zima i ljeto, rat i mir...

subota, 24.05.2008.

Sve je moguće

I meni smrtniku sve je tako blisko.
Tko je pozvan da me uvjeri da nije?
Ali, vi ne letite, dragi kolega!
Osluškujem: hrpa cinika imbecila što se smije
Bojim se da me se boje, da me se plaše
Dok berem jabuke što ih Eden krije
Dok mislim, mozgam, prebirem boje, tugujem-
Što na to kažete, prijatelju mili?
Počinak vječni – čak i tad ste sami
Jednom će oblak krošnju svijeta da zakrili
Onda svejedno, svejedno će biti: svemu i za sva
Obezvrijeđena pravila barbarska ljudska
Kriterija nema, jer noći krvave
Preokreću doba i valove i pjene
Izračunat nećeš moći vektor umiranja
Bit ću ja kao Putin – gospodar iz sjene
Bezgrešna duša moja neće znati kajanja
Nit´ vapaje će čuti
Tko se zadnji smije, najslađe se smije
Nisam đavo crni crne ćudi
Što sad to znači?
Dolazi moje vrijeme
Ako ne danas, sutra; svečano prisežem.
Proglašavam se savršenim čim ne trebam
Ljude – ta krabuljna zvjerstva - oficire
Pse rata brusače noževa
Iz gluhe kmice ću da vrebam
I strpati u karantenu četvrtog stiha imbecile
Sad vrijeme odabranih blješti
K´o rajsko predskazanje
Štovat ćemo Smislova i Bakunjina i Čička
I Housea i Jesenjina i Pauletića
Slušat ćemo Beatlese i Petera Greena
To će utopijsko vrijeme biti – prosto savršeno!
Portreti Wildea i Palacha i Sandsa k´o na grobu
Postmoderne vrište: konačno je svršeno!
Samo će Ubermenschi moje glave imati mjesto
Zdesna. Nismo zaslužili naziv čovjeka.
Zaslužujemo biti Bog!
Čudnih li pretenzija i želja i sanja neiskusnog
Malca u ljekovitoj katarzi.
I bez krvnog srodstva pretvorit ću se u Sergeja
Aleksandreviča, a ti ljubavi budi Isidora Duncan.

24.05.2008. u 22:51 • 1 KomentaraPrint#

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.

< svibanj, 2008 >
P U S Č P S N
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31  

Kolovoz 2008 (4)
Srpanj 2008 (3)
Lipanj 2008 (2)
Svibanj 2008 (6)
Travanj 2008 (6)
Ožujak 2008 (12)
Veljača 2008 (13)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Opis bloga

Životna snaga čovjeka mjeri se, među ostalim, i snagom zaboravljanja.

Svatko želi dug život.
Nitko ne želi bit star.

Smisao života je život sa smislom.

Moj način zbijanja šale jest da kažem istinu. To je najsmiješnija šala na svijetu.