Linkovi
www.koktelsi.com-stranica banda o kojemu tako puno pišem cool

My MSN : hammondmaniac@msn.com

- sve više vremena i tu provodim , ali fora je jer vidim tko je on-line all the fuckin' time!!

Moje misli, moji stihovi, moje kasnonoćne provale...
Nikad se valjda neću promjeniti,
jer uvijek ću imati jedan san više od drugih
Zauvijek ću živjeti rokenrol
I uvijek kada sam na moru i pogledam Učku
poželjet ću biti gore,
a kada stignem gore,željet ću skočiti u more.
Moja vječita inspiracija biti će ljudi
vjera u ljubav,sebe,i bolje sutra...


Piće nije uvijek štetno:
Neki piju da zaborave,
A neki kada piju shvate...



Tko izgubi dijete u sebi
Izgubio je sebe samoga..
.

Ako previše misliš u ljubavi
To nije ljubav



Pa malo o odnosu muškarac-žena:

Ne upecaš ribu svaki put kada baciš udicu.Ali ako ne odeš na pecanje, ni riba se neće uhvatiti. Što više budeš pecao, odlučit ćeš se da loviš na mrežu. A tada je i ulov sigurno veći

Image Hosted by ImageShack.us

30.03.2007., petak

Moj D, E, F



D- Dario, dan, djelo, Deep purple

Dario- moj brat, moj naj frend, to veselo dijete koje postaje čovjek, biće za koje bih krv dao i stvorenje za koje vjerujem da će biti uspješan u onome što bude radio, pa čega god se uhvatio. Ponekad moja totalna suprotnost, ponekad sličan do bola. 8 godina mlađi od mene, nikada nisam mislio da ćemo biti tako složni. Kada mi netko spomene bogatstvo, ja znam da sam bogat jer uz sebe imam njega. partythumbupcerek

Dan- nema mi ljepšega nego kada sada svaki dan ustajem u 7 i vidim prekrasno sunce koje me razbudi jako brzo, ta jutarnja kava kada vidiš svih i kada jednostavno pozitiva ulazi u tebe. Kada vidim izraze lica ljudi koji su ljuti što su , valjda, živi, i što moraju na posao, shvaćam koliko sam sretan da imam posao koji volim i da sve gledam sa vedrije strane. Kažu da kada ujutro ustaneš imaš dvije opcije : ili biti sretan , ili biti u kurcu. Pa ti biraj. Dan nikada ne traje dovoljno. U zadnje vrijeme sam naučio da je totalno bezveze spavati, a velika sam spavalica.zijev

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Djelo- bilo umjetničko, bilo djelo djeteta u vrtiću koje je nešto narisalo svojim ručicama, djelo postaje neizbrisivi trag koji čovjek ostavlja za sobom. Ja najviše volim slušati kako je neko djelo nastalo, tako da, uvijek kada gledam koncerte, najviše volim gledati što se događa ''iza pozornice'', volim slušati izvođače da pričaju kako su nastale njihove pjesme, isto tako slikare koji mi kažu kada su dobili ideju za neku sliku, isto tako automehaničare koji mi kažu da djelovi Kie idu na Mazdu, te kako u Fiću strpati 300 ''konja''.
A kako u Fiću složiti 4 slona?
2 naprijed, 2 iza... smokin

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Deep purple- bend koji sam toliko slušao u životu, njihov klavijaturista Lord moj je najveći učitelj , taj čovjek je primjer kako dušom i srcem čovjek mora djelovati na pozornici, kako uljevati snagu ostalim članovima banda kada posrnu i kako ''muzika nije atletika'' , već izraz onoga što osjećaš. U srednjoj školi, svaki dan su bili u mom kazetaru, cd playeru, walkmanu, gramofonu...skupio sam sve njihove ploče...jedne godine imali su koncert u Milanu nakon puno godina što nisu bili u ovom dijelu Europe. Ja nisam mogao ići, ali sam točno u vrijeme kada je koncert počinjao stavio njihov LIVE album u kazetar i zamišljao da sam tamo. Kada sam tog dana ujutro pogledao prema nebu i vidio avion, rekao sam : '' To sigurno Purple iz Munchena putuje za Milano ''. Toliko sam bio oduševljen njima...cerek
Nekoliko mjeseci kasnije, valjda u samoj kulminaciji puberteta i svog bitanga-načina života, završio sam na popravnom ispitu u osmom mjesecu. A uplatio sam si karte za koncert Deep Purplea u Italiji, koji su ponovno dolazili u sklopu europske turneje. U 10 ujutro bio je popravni, a u 12 je kretao kombi za Italiju. Prošao sam popravni i ukrcao se na kombi. Svoj omiljeni band gledao sam iz prvih redova, čekao ih nekoliko sati da izađu na stage , popio svu vodu koju sam imao, a nisam išao po drugu da ne izgubim mjesto u prvim redovima...kada su se pojavili na stageu mislio sam da će mi srce eksplodirati od uzbuđenja, jer sam konačno svoje idole gledao sa svega par metara udaljenosti. Još uvijek, to je najveći ''groove'' i najbolji sound što sam čuo u životu. Nakon toga slušao sam ih još par puta, ali taj prvi put je nezamjenjiv. Znam da sam bio jako tužan kada je klavijaturista od iscrpljenosti odlazio iz banda, a ja sanjario da oni po svijetu sigurno imaju svoje špijune, i da će me netko nazvati i pitati da li se želim priključiti Purpleima na turneji. Ne treba ni napominjati da bih sve odsvirao identično. To je prvi i jedini put da sam nešto tako zagriženo obožavao , cijenio, volio i da se cijeli moj svijet vrtio oko toga. Koje dijete. Nikad neću odrast.rolleyes

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

E- električna gitara, Erekcija ( jutarnja ), Entuzijazam, Energija

Električna gitara- dakle, instrument koji sam s godinama naučio svirati u hodu. Klavijature su bile prve , ali ta gitara ima svojih prednosti. Kada jednom uđeš u taj svijet, ne izlaziš. Ovaj post ću morat preimenovat u rock'n'roll ako nastavim. Neću vas više previše zamarati. Reći ću samo da je grmljavina tog zvuka iz pojačala koja ti šikljaju u leđa nešto zapanjujuće dobro i to je nešto na što se napalim i ne treba mi ni hrane ni vode....jebeš mi sunce, idem snimat rock album! Isto tako, moja najomiljenija gitara oduvijek je Gibson Les Paul , a nedavno je proglašena najseksi gitarom svih vremena...pa si vi mislite..haha...cerek


Erekcija ( jutarnja )- ajme majko...sjećam se, kada sam znao ustajati u školu , stara mi dodaje kakao, a meni se pidžama nešto nakrivila i ne mogu smiriti to čudo u gaćama...smijehdanas me savršeno boli da li mi je dignut ili ne, ali u mlađim godinama to nije bilo baš ugodno.
I dan danas svako jutro ista priča... a i seks mi je ujutro nekako poseban...ima neku draž...ma joj...kud sam ja skrenuo...zaliven

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Entuzijazam- obožavam ovu riječ. I ljude koji posjeduju ovu osobinu. Bez entuzijazma, vjere u to što radiš, ne uspjevaš...ili uspiješ , ali se ne veseliš tome kao kada totalno sa srcem ulaziš u nešto... kada imaš entuzijazam, veseliš se svakoj sitnici ....neki takve ljude smatraju nenormalnima, ali ja mislim da su to ljudi koji stvarno žive život onako kako bi svatko trebao. Unconventional!!!!!

Energija- nešto što sve pokreće. Apsolutno sve. Ljudi sa energijom. Mjesta sa energijom. Bandovi sa energijom. Jebem žene bez energije. Može bit najljepša, ako nema energiju kojom okreće cijeli svijet oko sebe.

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

F- Faloti, Filozofiranje, Frka, Fuck off

Faloti- moj prvi band. Ajme kako sam to volio. Živio za to. Koliko smo samo uspjeha pobrali kada smo bili klinci, nismo ni bili svjesni svega toga...danas me ljudi znaju pitati da im spržim neke pjesme....čak se u našem repertoaru nađe pokoja stvar, i ljudi je znaju...puno puta mi kažu . ''šta to si ti pjevao sa 15?''.. Da, da, jesam, ljudi moji... baš ovih dana razmišljam nazvati sve dečke da malo zapržimo za svoj gušt kao u dobra stara vremena... Ivan Pešut –John , gitarista u Falotima, čovjek je s kojim sam se glazbeno najviše našao u životu. Siguran sam da će nam se životi jednog dana opet ispreplesti i da ćemo imati jako puno toga za obznaniti publici...ako ikada u životu odlučim krenuti nekim drugim glazbenim putevima, John će stajati desno od mene i pržiti kako samo on zna..a lijevo, naravno, tko drugi nego Slovenac. Bez njega ne ide... thumbup

Filozofiranje- ponekad stvarno filozofiram. Znam da nisam lik koji tako izlgeda, ali ja o najmanjoj gluposti mogu pričati satima. Onda mi neki ljudi kažu da filozofiram. To nekako u tom momentu smatram uvredom, čak...a s druge strane, možda stvarno pretjeram...osjetim se neshvaćen pa se pitam, a tko bi sve ''polovio'' što je uspijem izblebetati...

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Frka- volim onu pozitivnu frku , strku, kada se stalno nešto fogađa oko mene. Mooving, rekli bi popularno. Mrzim frke kao fizičke obračune. Prezirem to. To mi je tako jadno. Koliko god volim pogledati sportaše u borilačkim sportovima, uvijek kada vidim da se pomlate neki lokalni idioti , nije mi svejedno. Strah me da netko nekoga ne ozljedi, da ja to ne vidim, pa da mi se to vuče po glavi. Jednostavno, ja izbjegavam svaki izbor negative, zato i ne gledam napete filmove. Mogu , u društvu. Ali kada sam blejim u Tv, onda je to mojih sat vremena da uživam, nasmijem se , opustim , a ne da sam napet. Nikad nisam kužio koja je fora u tome kada se pomlate na utakmicama. Niti ću skužit. Ajd dobro. Mlatite se . Jebe mi se.headbangbang

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Fuck off iliti fakof...to mi je nekako omiljena poštapalica, kada me netko zeza, kažem mu onako , više u zajebacniji, ma daj fakof....
Ili kad pričam kako me netko razljutio pa kažem . ''ma daj , ti ćeš mene j..., fakof''....

I za kraj : slike žena koje su odrješite...to volim...mmm...cerekcerekparty

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Free Image Hosting at www.ImageShack.us




I za danas su tri slova gotova... do čitanja, štovatelji, prolaznici i dobri judi....

- 01:10 - Prdni (43) - Potroši tintu - #

19.03.2007., ponedjeljak

Moj A, B, C

Evo me nakon dosta vremena. Ispričavam se svima onima koji su naučeni redovito čitati moje priče, ali nekako nemam inpiracije u zadnje vrijeme, a kada nemam inspiracije, ne forsiram ništa. Isto tako, civilna vojska oduzima mi podosta vremena ( i ubija kreativu) pa svaki slobodan trenutak koristim za neke pametnije stvari...yes

Ali eto... zna se da je meni ovo ispušni ventil, pa sam danas odlučio malo pisati...

Kada sam bio klinac, uviejk sam volio čitati ''Abecedu zvijezda'' u nekim novinama, dakle, svaki bi rekao nešto na što ga podsjeti to slovo abecede... kako sam još uvijek dijete u sebi , a i biti ću, i danas to čitam, a svoju abecedu podijelit ću sa Vama...kiss

Naravno , pisati ću što mi prvo padne napamet, na nekim slovima vjerovatno i više pojmova, jer ja sam takav, ne znam stat... smijeh

A- adrenalin, akcija, Aerosmith –

adrenalin - obožavam adrenalin. Mnogi na spomen adrenalina pomisle odmah na brzu vožnju ili bungee jumping... neću reći da ne volim brzu vožnju...ali...meni je najveći adrenalin na pozornici...to mi je duševna hrana...tako volim divljati i živjeti svaki taj trenutak...često vidim video-snimke sa nastupa i pitam se- zar ovo sam ja radio, majko mila? Tako je , totalno se opustim , ne kontroliram, ponekad mislim da će mi srce iskočiti, ali ne dam se, dajem se do kraja...party
Isto tako veliki je adrenalin biciklom se uspesti na Učku i kasnije spuštati dole... kada sam sve skupa kontoliraš , uživaš u svakom metru jer znaš da je penjanje trajalo puno više, i sad vidiš da se muka isplatila dok ti povjetarac hladi tijelo, a ti na nekim djelovima ''letiš'' i do 80 km/h...neopisivo... ( nadam se da ovo mama neće čitati wave)

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

akcija- otprilike isto kao i sa adrenalinom. Obožavam akciju. Bilo kakvu. Od one na filmu (oduvijek su me za fotelju prikovale ''ganjaže auta''cerek) , do one kada radiš pizdariju kao kada si bio klinac, pa do one akcije sa suprotnim spolom...smokin ( da niste slučajno na sex pomislili!! Ajde ajde, možete... ma ne...mislio sam na onaj najslađi dio kada se jedno drugom sviđate , pa pokrećeš svakakve akcije samo da uspiješ, makar radio najvećeg kretena od sebe ...)lud

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Aerosmith- band koji je po meni širem svijetu prezentirao način rock'n'roll života u svojim spotovima... obožavam ih, od njihovih ranih snimki , pa do danas...predivne balade, strašna energija, nenadjebivi i neuništivi Steven Tyler sa svojim hrapavim vokalom, i moj najveći gitaristički uzor, Joe Perry... ( mislim da sam ovdje tek počeo sa svojim rock asocijacijama, bit će još toga,ajoj...rofl)

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

B- benzin, bolest, budale, Bog

benzin- obožavam miris benzina...lud sam za tim...kad sam bio klinac, imali smo stari auto, i kada god bi se otvorila vrata garaže, taj miris bi mi ušao u nosnice...mmm...cerek..dan danas volim otići u neku garažu malo pomirisati... isto tako , benzin je pojam za nešto što te gura dalje, i mislim da sam se svima već na glavu popeo sa svojom poznatom '' svaki moj poraz GORIVO je za moju sljedeću pobjedu''... da, moji porazi i neuspjesi, moj su benzin ka sljedećim pobjedima i vrhovima...svatko bi u životu trebao pronaći svoj benzin... ja ga nalazim u svemu... baš u svemu...smijeh

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

bolest- nešto čega se najviše bojim...totalni sam hipohondar, i tako me ponekad strah da će me stresni način života jednog dana koštati, ali drukčije ne znam...nekada si kažem da ne mogu stalno 200 na sat, ali jednostavno , takav sam... puno puta pomisliš kako te u najljepšem trenutka života bolest može zeznuti, i zato , uživajmo, jer, kada bolest dođe , svi smo isti i najveća želja nam je da ozdravimo...

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

I znate ono, kada moraš poželjeti neku želju, ja uvijek poželim da smo ja i svi moji bližnji zdravi , a za sve drugo , sam se pobrineš...thumbup


budale- nažalost, ima ih ( nas smijeh) jako puno... vjerovatno i mene puno ljudi smatra budalom.. .ali srećom nije me briga što drugi misle...zijevja ponekad kažem da sam stvarno budaletina što mogu ''izvaliti'' ili napraviti... da se sam sebi čudim...
Ali kada kažem budala, pomislim i na one, koji stvarno ne razmišljaju o ničemu... i ponekad stvarno za budale riječi ne vrijede... nekoliko puta u životu , iako sve volim riješiti razgovorom, pomislio sam da bi stvar bolje bilo riješiti na drugi način, jer stvarno ti dođe da nekoga izlupaš kada totalno poludiš...headbang

Image Hosted by ImageShack.us

Bogu hvala , suzdržao sam se...samo se makneš i skužiš da je to stvarno najbolje...um caruje...a snaga... ma...znate dalje...smijehthumbup

Bog- meni jako bitna stavka u životu. Kada smo bili klinci , tjerali su nas u Crkvu svake nedjelje ovi sa vjeronauka. Mrzio sam to. S godinama sam spoznao koju snagu ti daje vjera. Koju snagu i utočište ti pruža Bog. Dakle, pritom ne mislim na strikana sa brkovima i bradom, već na ''nekoga tko sve prati i koji zna razloge zašto se sve događa''...imam svoj odnos sa Bogom, i drago mi je da vjerujem...bitno je vjerovati...ako ne vjeruješ... nemaš smisla...

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Isto tako, znam da Bog prati moje ponašanje i piše mi pluseve i minuseve i nisam se jednom u žviotu osjećao tako da mi se sve vraća...cijeli život ti je kao u školi- moraš biti dobar, jer svi ti pišu pluseve i minuseve...samo se profesori mijenjaju...i na kraju , kada sagledaš sve vjere- sve se svodi na isto...

C- Cocktails band, cikla, cigla

Cocktails band- kada sam dolazio u taj band, ni na kraj pameti mi nije bilo da ću jednoga dana u tom bandu imati svoje najbolje prijatelje i da će mi se dogoditi toliko lijepih stvari.party Taj band mi je promjenio život. Zauvijek me skrenuo na neku drugu stranu.

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Ja, vječiti rocker, vratio sam se korjenima iz dejtinjstva, harmonici, i počeo stvarati glazbu koju sam volio kao klinac. Kroz tu sam glazbu opjevao ljude, običaje i ljepote ovoga kraja, nešto što mi je najveća inspiracija. cerekU tom bandu postao sam ispunjen čovjek, ostvario sve svoje dječačke snove i tko zna što nas još čeka. Iznimno sam ponosan na dečke, na sebe i sve one koji su vjerovali u nas. Hvala.wavethumbup

Cikla- odmalena sam lud za ciklom ! Dan danas je jedem , kad god stigenem... tada se desi razdoblje da je se zasitim , jer pretjeram, ali već za 15 dana ponovno se nalazi u mojoj košarici u marketu.

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Ako vam treba savjet koja je najbolja, za svaku znam njene ''performanse'', ali proizvođače ovdje neću reklamirati. Neka plate. Ništa više nije besplatno.smijeh Pa ni moj mali svijet na blogu. cerek

Cigla- cigla je za mene asocijacija za gradnju. Cijeli život nešto gradiš. Gradiš sebe, svoje samopouzdanje, stav. Možda sam i došao u te malo ozbiljnije godine kada sam svjestan da danas radim da bi sutra bilo bolje. Da moram ostaviti nešto iza sebe. Sve me više privlači ideja da jednog dana imam svoju kućicu, sa svojim prilazom i prekrasnim željeznim ''portunom'', (na daljinski naravno smijeh), da imam svoju konobicu, i sobu u potkrovlju- tamo će biti mojih 5 kvadrata mira...mmm....cerek

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Eto , za danas smo obradili A, B, C... do sljedećeg posta , Vi samo gradite svojim ciglama , lijepi moji... svakog dana jedna cigla, bilo da je to cigla smijeha, samopouzdanja ili ona najobičnija, ali opet, tako sitna, a tako vrijedna... mah

- 18:08 - Prdni (27) - Potroši tintu - #

<< Prethodni mjesec | Sljedeći mjesec >>

< ožujak, 2007 >
P U S Č P S N
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31  

Travanj 2010 (1)
Lipanj 2009 (1)
Svibanj 2009 (1)
Veljača 2009 (1)
Siječanj 2009 (2)
Prosinac 2008 (1)
Studeni 2008 (1)
Kolovoz 2008 (1)
Srpanj 2008 (1)
Svibanj 2008 (2)
Travanj 2008 (1)
Ožujak 2008 (1)
Veljača 2008 (1)
Siječanj 2008 (2)
Prosinac 2007 (1)
Studeni 2007 (1)
Listopad 2007 (1)
Rujan 2007 (1)
Kolovoz 2007 (1)
Srpanj 2007 (1)
Lipanj 2007 (2)
Svibanj 2007 (3)
Travanj 2007 (1)
Ožujak 2007 (2)
Veljača 2007 (4)
Siječanj 2007 (3)
Prosinac 2006 (3)
Studeni 2006 (2)
Listopad 2006 (4)
Rujan 2006 (2)
Kolovoz 2006 (2)
Srpanj 2006 (4)
Lipanj 2006 (7)
Svibanj 2006 (10)
Travanj 2006 (2)
Veljača 2006 (2)
Siječanj 2006 (4)
Prosinac 2005 (10)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Opis bloga
Blog designed by Dariich tBra

Image Hosted by ImageShack.us

Od 6. osnovne vodio sam dnevnik , a sada, sljedivši trendove, prebacio sam se na blog...

Naravno , blog ne sadržava imena ljudi i neke događaje koji su dosta blizu , da ne bi nekim ljudima bilo naugodno i prepoznali se u svemu ovome...

Ja sam: klinac od 25 god koji će se vjerovatno zauvijek osjećati tako...

Kao mali želio sam biti: konobar, stolar, rock zvijezda

Naposlijetku , postao sam: glazbenik

Volim:

-živjeti život punim plućima i ništa ne propuštati
-putovati
-lijepe žene koje zrače i imaju ''ono nešto'', a uvijek ću se okrenuti za kovrčavom kosom , pogotovo plavom smijeh
- tajanstvene , pomalo ''zaguljene'' djevojke koje moram ''otkrivati''...
-šumu, more, krajolik ,planinarenje,- zaljubljen u kraj u kojem živim, lokal-patriotizam naglašen i to jako... cerek
-rock glazbu i rock ideologiju i način života...rocker nisi u crnoj majici i poderanim hlačama sa pivom u ruci...rocker si u srcu, u borbi za svojim idealima....
-glazbu općenito...
-'80-e
-obitelj...da ne izdvajam nikoga posebno...
-auto i moto utrke...sportske automobile...
-oldtimere
-sve što nosi naziv Porsche, posebno sa kraja 80-ih
-igrati nogomet srijedom popodne
-pisati pjesme kada sam u k...u
-biti na MSN messengeru i tu i tamo objaviti post na blogu
-gledati dokumentarce o svemu i svačemu
- ''Mućke''-najgenijalnija serija svih vremena
-trčati u jedan ujutro- dok cijeli normalan svijet spava, sa slušalicama u ušima
-loviti ribu sa frendovima i pomalo ispiijati bevandicu
-Hammond orgulje
-Gibson Les Paul gitare ( ja sam jednostavno humbacker tipzubo)
-stock-colu
-lovranski bambus
-Laško i Becks pivo
-fast food
-francusku salatu
-komedije iz 80-ih
-kekse ''Domaćica'' i napolitanke obložene čokoladom
-nescaffe
-sladoled od straciattelle
- Deep Purple
-Queen
-The Eagles
-Texas tornados
-Opatijski suveniri
- Aerosmith
-Lynyrd Skynyrd
-snimati kamerom svakakve pizdarije
-sve moguće što se tiče gadgeta
-gledati stare slike i prisjećati se tih dana
-voziti se u autu i slušati plesnu glazbu iz 80-ih
-općenito 80-e...jer su neki kič i pozitiva paralelno...
-seks...puno seksa...njami
-zalaske sunca, dok gledaš grad u daljini
-općenito , lijepe poglede...sjediti negdje i razmišljati o svemu..
-vožnju kombijem sa luđacima iz banda
-maškare- aposlutno ludilo...ŽIVIO PUST!!
-svirati harmoniku kada se ( rijetko) dogodi da se stara ekipa nađe pa se popije...i popije...i pojede..i popije...itd...
-američke glupe romantične komedije koje su meni osobno tako zakon , i iako znam kako će završiti film čim ga počnem gledat, to me taaako opušta...milina...
-stavljati tri točkice na kraju rečenice...
-raditi tost kada ujutro dođem doma , i to u mikrovalnoj ( edit: nabavio sam toster, tnx Mama smijeh)
-cedevitu
-tuna mexicana Rio mare
-Elizabeth Hurley, Heather Graham , Angelina Jolie
-tetovaže ( stalno bi neku novu , ne želim postat stripoteka smijeh )
-jaje na oko sa majonezom
-pomidore na sve načine
-gledati plod trešnje tamo u rano ljeto...predivan prizor...
-vožnju biciklom
-pohano meso sa ketchupom
-kraljevsku salatu iz McDonalds'a
-raditi bilo kakve spačke samo da zeznem nekog
-kada Michael J. Fox u ''Povratku u budućnost'' svira Johnny B. Goode
-gledati kako pada prvi snijeg
-ležati u krevetu dok vani grmi ko blesavo i spavati ko beba
- slušati Dire Straitse i Chris Rea-u dok pada kiša...ili dok se vozim autom po kiši
-tenisice...svih vrsta...u svim bojama...obožavam...crvene starke na prvom mjestu , pa onda nadalje sav šminkeraj...Puma , Reebok, Fila, itd...
-kada žena nosi štiklu- bilo na haljinu , traperice, štogod- cure, nostie štikle , a ne balerinke!!! Štika vam diže guzicu i izgledate nevjerovatno sexy!!!
-tetovažu na ženi- na donjem djelu leđa iliti iznad guzice...hot!
-pametne ljude s kojima nalazim zajedničke teme
-ljude sa ciljem u životu
-kupanje na plaži kada već sunce odlazi na spavanje pa svi idu doma
-lude ribarske fešte
-poštenje
-stare pjesme Bijelog Dugmeta
-iskrenost
-ljubav na sve načine
-stare pjesme Crvene jabuke
-power balade

Poludio bih kada:

-bi mi cura rekla da me prevarila
-da mi sutra kažu da moram iseliti jer će ovuda jednog dana prolaziti auto-cesta
-bi mi netko ukrao stihove ili melodiju pjesme i on se potpisao
-kada bi mi netko u oči lagao i uvjeravao me da nije nešto napravio, a je..
- kada bi me netko probudio nakon 2 sata sna
-kada bi mi rekli da moram bilo što što ja neću...


Slab sam na:

-ženski šarm
-ženske suze
-dobre automobile
-izlaske s ekipom ( a zakleo sam se da danas NEĆU izaći van )smijeh
-dobar sound
-glazbene filmove i sportske događaje - jako rijetko plačem , ali na kraju nekog glazbenog filma ili pak sportskog uspjeha , i to se može dogoditi...


Totalni sa
m kreten za:

-bilo kakve šljakerske poslove ( dalje od mene sa lopatom , krampom i svim ostalim alatom)
-dobre, kvalitetne filmove- sa mnom se o tome ne može rapsravljat- jako rijetko gledam filmove, a kada gledam , gledam trash...a jbg...smijeh
-za razumijevanje Azrinih pjesama ( N.E. V.O.L.I.M. A.Z.R.U. !!!!) Ni Rundeka. Ni hrvatski novi val općenito. Koliko god se trudio. Ne ide.


Ubio bih nekoga u slučaju da:

-mi taknu brata
-da svjesno naude nekome od moje obitelji
( mama, zašto mi nisi dala da susjedu odem na vrata kada je otrovao mačke cijelom susjedstvu , uključujući i našeg Toma? namcor )

Volio bih u budućnosti:

-otići u Mexico
-izdati još puno albuma uključujući i jedan rock album ,sebi za dušu
-naučiti plesati sve vrste plesova jer mi je to preeejebeno...
-naučiti vrhunski kuhati ( kao moja nona )
-imati malu barčicu s kojom ću na ribe
-imati svoju konobu sa jelima autohtonima za ovo podneblje
-u svojim 40-ima kupiti si chopper i odlaziti na biker-feste ( čekam da se opametim i opet sjednem na motor, nakon nesreće 1997. )
-imati lijepu i pametnu ženu i barem dvoje djece
-svoju kuću, a u glavi već imam nacrt pjeva
zubo
Pijano stanje- razmišljanje
Zar je nekoliko čaša dovoljno da budem zadovoljan onime što jesam?

Zar nisam dovoljno sam sebi i svima drugima dokazao?

Dokad?

Cijeli život, rekao bih...nikada zadovoljan u potpunosti...

Da sam potpuno zadovoljan lagao bih samoga sebe...

Jebeš sve ako moram biti ono što nisam...