Linkovi
www.koktelsi.com-stranica banda o kojemu tako puno pišem cool

My MSN : hammondmaniac@msn.com

- sve više vremena i tu provodim , ali fora je jer vidim tko je on-line all the fuckin' time!!

Moje misli, moji stihovi, moje kasnonoćne provale...
Nikad se valjda neću promjeniti,
jer uvijek ću imati jedan san više od drugih
Zauvijek ću živjeti rokenrol
I uvijek kada sam na moru i pogledam Učku
poželjet ću biti gore,
a kada stignem gore,željet ću skočiti u more.
Moja vječita inspiracija biti će ljudi
vjera u ljubav,sebe,i bolje sutra...


Piće nije uvijek štetno:
Neki piju da zaborave,
A neki kada piju shvate...



Tko izgubi dijete u sebi
Izgubio je sebe samoga..
.

Ako previše misliš u ljubavi
To nije ljubav



Pa malo o odnosu muškarac-žena:

Ne upecaš ribu svaki put kada baciš udicu.Ali ako ne odeš na pecanje, ni riba se neće uhvatiti. Što više budeš pecao, odlučit ćeš se da loviš na mrežu. A tada je i ulov sigurno veći

Image Hosted by ImageShack.us

18.07.2006., utorak

Ljubav na prvi pogled

Baš sad malo razmišljam o tome...Vjerujete li u ljubav na prvi pogled? Da li vam se desila kada? Meni nije, iako mislim da za taj događaj i jedna i druga osoba moraju biti raspoloženi iznutra...reicmo, u situaciji kakvoj sam ja sada...ne znam kada sam bio tako zaljubljiv...mogu se zaljubiti i odljubiti u istom danu...ajde da izmislim jednu pričicu kako bi to moglo izgledati...dakle, ajmo neki primjer lagani smijeh :
Npr. ja sjedim u svom omiljenom kafiću , kroz vrata ulazi žena koja mi se svidi, od načina na koji hoda, do stila oblačenja, pa do onoga kako su nam se pogledi susreli...nasmijala mi se onako vražje, a slatko...cerek
Mmm...stoji sa frendicom i nervozno pije neku cugu na slamčicu...nervozno se igra slamčicom...party Onako, poskrivečki pogledava gdje sam...ja naravno opet uzvratim smiješkom... naravno , frendovi s kojima sam ja ne kuže koju igru igram, niti želim da kuže, jer bi odmah bitange pogledavale što to ja sada škicam i upropastili mi leptiriće u trbuhu... wink
Da mala ne pomisli kako sam obični šupak koji će je samo gledati krećem s mjesta gdje stojim sa frendovima , a oni začuđeno glewdaju kamo ću ja...sada im je kasno za zajebanciju...odo' ja... smijeh
Sa smješkom dolazim do male...

Ja: nisam mogao izdržati , a da ne vidim kakva se osoba krije ispod tog krasnog lica...

Ona: hihi, haha, cerek ( sva sretna , misli u sebi : ajde ajdem daj još komplimenata , frendica sluša )...zbog toga što je frendica tamo mora malo glumiti frajericu i biti nedostupna što ja naravno kužim , pa i frendicu pozdravljam sa smješkom : ''nadam se da se nećeš ljutiti što sam ti ukrao frendicu''...

Ja: gdje sam ono stao? Eh da...kod tvoje krasne vanjštine i mojih nada da se ispod krasnog smješka krije divna osobnost...

Ona : haha,hihihihi...

Ja: kako to da ste završile ovdje? Naporan tjedan m čovjek jedva čeka malo izać , smijeh, eh da, petak...smijeh, blablabla...blabla

Sada slijedi ono blesavo upoznavanje , čime se baviš , a ti , ma daj , šta stvarno , blablabla, kako to da si baš tu , njanjanjanja i hrpa ostalih nezaobilaznih gluposti...

Cijelo vrijeme joj dajem do znanja da mi je itekako napeta, ali i frendice se zabavljaju, valjam svoje uobičajene gluposti, one umiru od smijeha...cool Vidljivo je iz aviona da se nevjerovatno zabavljaju, moji majmuni zavidno sa strane promatraju kakve ja pizdarije izvodim... puknucu

U međuvremenu se dobro raspoloženje sa nekoliko čašica načega , ovisi, što pijemo, uglavnom , smijeha i pozitive ne fali...

Ajmo dalje sa idealnim scenarijem...

Frendici je baš došao neki tip koji joj se već neko vrijeme sviđa, te se ona posvetila njemu , tako da meni ostaje sav prostor ovog svijeta za princezu... cerek

Ja: kako vidim , frendica se dobro snašla?
Ona: da, već duže vrijeme snima ovog tipa...znaš ga?
Ja: znam , išao je sa mnom u razred...super dečko...
Ona: to mi je drago čuti, bitno da nije neki kreten
Ja: a ti, tebe sigurno dečko čeka doma '
Ona: ne, sama sam... ( tu smo je natjerali da počne pričati o bivšem koji je totalno govno, sva nadrkana priča o bivšoj vezi , kako ju je iskoristio, kako ga je našla sa sestričnom pod tušem, a on je vikao :'' Ma nije ono što misliš , nisam je ni tak'o '' smijehsmijehsmijehsmijehsmijeh

U ovoj fazi ni pod razno srati po bivšem...nikako ...samo davati komentare : ma ima nas svakakvih...sve je to životna škola...dakle, slušamo...

Ja: nevjerovatno je kako netko može biti tako okrutan...ali što te ne uništi, ojača te...mladi smo i treba uživati...nema vremena za plakati, pogotovo za onima koji to ne zaslužuju...

Ona: da, da, da... smijeh

Ja: Gladan sam nekako... ( ma daj ? A kad nisam? eek )...koju vrstu hrane voliš ?

Ona : Sve nezdravo...fast food , pizza, roštilj...ponekad zabrijem na zdrav život pa jedem piletinu i tunu...ali se vratim starim porocima ...

Ja: thumbup Ajme odlično , i ja isto...a njoki, fuži , tartufi?

Ona : obožavam...luda sam za tim...ići u te Istarske konobe i jesti te specijalitete...i još se dobro uz harmoniku i gitaru napiti s frendovima

Ja: Voliš brzinu ?

Ona: volim adrenalin , sportske aute, obožavam avanturu u svakom smislu te riječi...ne volim kada me brzo voze, ali ja volim brzo voziti....naravno, kada osjetim da je to sigurno...želim voziti crveni nabrijani kabriolet, te sa ljubavi svog života putovati da ni sama ne znam kamo, sa radija da trešti divlji rock' n' roll... kasnije se negdje maknuti sa ceste, jer ne mogu više, umirem od želje, i potrošiti se na haubi...

Ja: sve me više oduševljavaš...nisam pogriješio kada sam ti prišao...nastavi, molim te...

Ona: Uz svu divljinu, želim zagrljena blejati u vedro ljetno nebo, gledati svjetla grada u daljini, pričati o svim stvarima ovoga svijeta misterijama, osjećati se voljenom , da tog tenutka jednostavno vrijeme stane...da smo dovoljni ti i ja ...i nitko više...tako omamljeni odlazimo u kuću koja je u blizini plaže, povjetarac nam još uvijek hladi tijela , i u nosnice unosi miris kreme za sunčanje , miris kokosa...
Polako vodimo ljubav između plahti...zaspimo zajedno...
Ti se budiš, a ja ti u krevet nosim beskofeinski capuccino ili Nescaffe od čokolade cerek, tost sa šunkom , sirom, origanom i malo ketchupa... smijehLjubim te za dobro jutro... pogledom dajem do znanja da jedva hodam od noćas...

Ja: stvarno si osoba koju vrijedi upoznati....

Ona: danas nam dolaze tvoji frendovi za ručak ? Pripremit ću pršut i sir za hladno predjelo, uz NEZAOBILAZNU francusku salatu...dragi, slobodno se opusti danas i napij se s frendovima...znam da ih rijetko vidiš , a htio bi više...nema većeg gušta nego nakon roštilja popiti koju pivicu viška...kada odu , lijepo ću te izmasirati, i onda, kako budeš rapoložen...ako i ne budeš, ja ću te oraspoložiti...čekat ću te u sobi...gola...

Ja: znaš , pomalo me napaljuješ...

Ona: znaš što, ne da mi se više biti ovdje...ajmo nekamo nastaviti razgovor...

Ulazimo u auto..pada poljubac...onaj , napaljeni do bola....vozim kao manijak na prvo mjesto gdje nas nitko neće vidjeti ( ili barem ne svi)...jebemu mater, što baš sad vrijeme tako sporo prolazi , pa gdje je onaj šumarak koji sam nekidan gledao kad sam trčao...ps mater!!Ona na sicu do mene, jedna ruka na mojem međunožju, druga na vratu, slušam je kako uzdiše sva napaljena , nervozan tražim tu jebenu cesticu...konačno!!! Skrećem! Nije to ona cestica ali nema veze...bit će dobro...
Bacamo se na zadnji sic...ipak sam ja komodan...ajme koja radnja...uf...
Ona: (na meni ) Od prvog trenutka kada sam te vidjela željela sam te jako, jako...

Skidamo se kao životinje, ja lijepo sjedim , ona na meni, ma milina...baš kako volim... ona se skida...ajme...sisa...dobra...mmm... da vidimo dolje...uredno podšišana...milina...crtica...Mavrović frizurica... smijeh Bitno da nije čupa ( odmah mi se san kvari, skoro sam se probudio bang )
Mala zna što radi....saginje se...kreće oralno zadovoljavati mog Hendrixa...milina...ništa ne radim ...uživam...ona stenje pomalo...u tom trenutku zvoni mobitel...frendovi... : ''pa gdje si, pička tio materina , kako ću ja doma ''...
Ja: ej, morao sam po benzin...evo čekajte me, samo sam jednu frendicu bacio doma , ubrzo ću ...

Oni :'' ma ne seri , išao si jebat onu malu , ma sto posto...onda svim drugima... ej....on je išao jebat onu ....''' ( pokušavam stisnuti mobitel da ova ne čuje što ovi majnuni nepromišljeni seru, ajme jebat ću im sve po spisku)

Ja: ma daj molim te...ajde ajde...čekajte me dole...

Ona je srećom sva u svom poslu , pa ne ide za tim što ovi magarci laju....lijepo se potrudila i radi to jako dobro....

Ajmo...vrijeme je za glavno jelo...ipak smo u autu...slušamo radio , i baš svira dobra muzika...svira Michael Sembello '' She' s a maniac, maniac on the floor''... Zlatne 80-e.... za sve...

Ulazak....mmmm....jao....kako se mala kreće....ne znam kada sam ovako zadnji put uživao...dere se...to obožavam...ionako smo u šumi , pa tko nas čuje ...to stara!!! Jače!!!!!

Svršavamao zajedno...ostaje na meni...mazimo se kao mala djeca...primjećujem da iznad guze ima tetovažu....uf....hot!!!
Zvoni mobitel...majmuni opet zovu da su sa nekom drugom ekipom otišli dalje i da ne moram po njih....Yes....

Pričamo...sviraju Simon & Garfunkel...''Sound of silence''...kasnije puštaju Deep purple i '' Soldier of fortune''...ona kaže : to je moj omiljeni band''!! Ja: i moj isto!! bang

ajme , koja žena...

Za nastavak na radiju ''Bed of roses '' Bon Jovi, ''New kid in town '' Eagles, i ''Here I go again '' - Whitesnake...

Pričamo o životu.... o svemu...kako je ovo sve večeras lijepo...

Ona: ne bih voljela da je ovo zadnji putv da se vidimo, voljela bi ovo ponoviti
Ja: svakako....

Budi se dan...vrijeme je za doma ,a ne da nam se....razmjenjujemo brojeve mobitela...dolazim doma, idem u krevet...mislim kako ovo nije bio samo seks...Ajme, što mi je? Ne smijem tako razmišljati...nikada mi se to ne dešava...što je sad?? Ajmo naprijed, još jedna krasna noć , ma kud ću se ja zaljubiti, ma daaaaj...

Pokušavam se malo skulirati...u krevetu sam, slušam ''Toto IV'', meni najdraži album grupe '' Toto''...zvoni mobitel...stiže poruka... '' Bilo mi je predivno noćas, ne mogu zaspati, zna mda je blesavo , ali morala sam se javiti...nadam se da ćemo popiti kavu danas...PS..zaboravila sam ti reći da volim meksičku hranu i glazbu''...

Ovo zadnje me je izbacilo iz takta! Pa ne možeš mi to raditi!! Obožavam sve meksičko!!Zaspim...
Sanjm proteklu noć...nju....
Budim se...neispavan...neki spokojan feeling...što je ?
Pa ja mislim na nju !!! Pa ja želim nju u svojoj blizini...ajme...ja sam se zaljubio...ona je žena za mene... cerek

Uzimam mobitel i zovem je....ne javlja se....majku mu....koji kurac? Lud sam...

Odlazim se umiti na Wc...baš kada držim četkicu za zube u ustima, zvoni mobitel...dok sam se uspio javiti punih usta, prekinula je ....shit!!!

Čekam par minuta da ne ispadne da odmah zovem kao pasić... smijeh
Zovem za deset minuta...
Ona : ( veselo ) ej , tuširala sam se , nisam se mogla javiti...
Ja: ja sam prao zube...
Ona: kavica?
Ja: naravno...
Ona: 15 min?
JA. 20. smijeh


Eto, ovo je bio jedan susret iz moje glave, ponukan frendičinim pitanjem nekidan , neka joj pošaljem opis moje idelane žene ( i to sam negdje radio )...e sad, iz godine u godinu , to se mijenja, pa sada više i ne opisujem izgled jer je to bedasto....u priču sam uvalio sve što je totalno realno i mislim da je ovako nešto moguće...

E sad, da li je to ljubav na prvi pogled ili ne , ocijenite Vi, dragi moji... kiss

- 02:48 - Prdni (48) - Potroši tintu - #

12.07.2006., srijeda

Shopping

Razmišljam malo što ljudima znači shopping.
Dečkima na samu pomisao na tu riječ pada
mrak na oči. Cure jedva čekaju. Ja ne znam
u koju kategoriju ljudi spadam kada mi to
spomenete. Ja nekako najčešće riječ shopping
povežem sa rječju ''utjeha''. Dobro je poznato
da kada su cure u badu idu u shopping. Kada
sam sebe analiziram kroz godine, shvatim da
sam uvijek išao u kupovinu kada mi je bilo dosadno.
Dakle, cure, ja sam tip kojega samo možete poželjeti! smijeh
Šalim se. Volim si kupiti neki komad odjeće ili obuće.
Da se razumijemo nisam bolestan od toga,
dapače, radim to vrlo rijetko.Možda je to
zadovoljstvo jer si te stvari mogu sam priuštiti,
ne moram pitati mamu i tatu da mi daju lovu za sve.
Možda zato uživam , jer nekada sam morao sa starom
u grad da mi kupi trapke ili neke cipele na čekove.
Sada imam svoju lovu , pa si lijepo kupi. Nije prošlo
tako puno odonda kada sam sa mamom otišao u
grad kupiti Martensice za zimu. Koštale su 750 kn.
Znam da ih je platila na nekih 3 čeka. I tada sam znao
cijeniti što mi e kupila tako skupu stvar. A danas sve
tenisice koštaju minimalno 700 kn.Tko to i sa čime
kupi svojoj djeci? Zašto pričam o
svemu ovome ?
Zato jer smo prije par dana raspravljali da je
najlakše ženiti se i praviti djecu ali toj djeci nešto
moraš nešto i pružiti. Nam su naši roditelji pružili
sve što smo trebali, obrazovali nas, kupili prve
instrumente, plaćali satove gdje smo učili svirati.
Nikad gladan , nikad bos....dapače, nisam jedanput
zatražio neke tenisice od marke dok sam bio
balavac. A uvijek bi ih dobio. Da mene moj klinac tako
traži tene, stvarno bih popizdio. Ali zato znam da
i ja jednog dana svome klincu moram to pružiti.
Danas postajem svjestan kako je u to
vrijeme bilo teško priuštiti mi nešto tako, a opet
sam dobio. Koliko mogu biti zahvalan svojima
kakvo djetinjstvo su mi pružili. Da su me naučili
da cijenim male stvari , i da su ulagali u mene ,
tako da danas sam zarađujem svoj novac. I opet ,
nakon shoppinga , nekada me srce boli koliko sam
para potrošio, iako sam ih sam zaradio i mogu si to
priuštiti. ali nikad si ne bih dozvolio pretjerivanje i
kupovanje npr. traperica od 1600kn , što puno njih radi...
Nakon razgovora koji smo vodili bio sam sretan što
sam okružen ljudima koji cijene iste stvari kao i ja ,
i da smo stvarno skromni dečki koje je netko jako
dobro odgojio. Naslov ''shopping'' je zato
što sam jučer bio u shoppingu . Već duže
vremena se spremam obnoviti malo garderobu,
ipak je ljeto, puno sviramo, a u slobodno vrijeme
stvarno želim izać malo van...

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

eto, ovako je izgledao moj kauč jučer kada sam
se vratio iz grada. Nisam uopće planirao nikakav
shopping, ali sa frendicom na kavi , u razgovoru
onako bezveze, zapelo mi za uho da su u gradu
sniženja...ona je bila ujutro , dok se vraćala sa
faksa ugledala cijene i robu i rekla da se stvarno
isplati...ja rekoh, super mogli bi jedan dan...
ona kaže : ''ajmo danas''....
I tako mi krenuli u grad. Vani pasja vrućina ,
a u dućanima klima naložena do pakla ,tako
da nama, sa 20 i kusur godina skoro dođe slabo
kada izađemo van, ja ne znam što je sa sirotim
starčićima koji boluju od nečega...
Moram priznati da konačno i u Rijeci ima odjeće
za muške , da se lijepo obučeš za neveliku lovu...
prije godinu dana ja sam po cijelom gradu tražio
traperice i ne bi ih našao...pa čak mi se nijedna
majica ne bi svidjela...ali eto , vrijeme se
mijenja....bravo Rijeka!!!

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Moram pohvaliti frenduci , jer je bila
moj ''stilista'' i govorila mi što mi stoji ,
što ne, što bi bilo dobro, koja boja na
koje hlače, bla bla...sve one tipično ženske fore...
ali to je dobro...jer ako mi ona kaže da mi dobro
stoji, zna mda će i druge cure reći da je super... thumbup
Uglavnom , ulazili smo u te dućane, ona je pitala : imate ovakve hlače za njega , bla bla'', tako da mi je bila i glasnogovornik...
kada mi neki broj ne bi bio dobar, trčala bi po drugi...
i definitivno je zaslužila da je i drugi put vodim sa sobom...
htio sam joj se nekako odužiti i kupiti neku krpicu
koja joj se sviđa, ali ona ni čut...tvrdoglava
beštija... smijeh
Po cijelom gradu tražio sam
malo ''rasparane'' traperice, da su malo drukčije,
avangarda, a ne obične... ma kakvi... u jednom
jedinom dućanu sam naletio na takve...

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Naravno, meni se svidjelo kako
mi stoje...ali frendica je imala
komentar: ''pa pogledaj kako ti
jaja stoje!! Jaja na jednu stranu, a mali
na drugu''...ja se odvalim od
smijeha : ''pa ti meni u jaja blejiš !!''... ona : ''bio bi red da
ih više isprazniš''...yes
Prodavačica nas gleda čudnim
pogledaom i ne zna što bi rekla,
dapače, čak joj je i malo neugodno ,
valjda misli da smo dečko i cura jer
se toliko slobodno ponašamo pa kaže :
'' najbolje da vi to odete obavit pa se
vratite nazad po traperice'' party
A na to ja pitam prodavačicu : ''a se trošiš ti šta?''- ona
ostane zbunjena i kaže da već nije neko vrijeme jer
joj je pretoplo....sirotici totalno neugodno, a
na to joj moja frendica dobaci : ''e, pa onda
najbolje da se vas dvoje idete puknut''...
uglavnom , ja mislim da je žena nakon
nas bila crvena u licu još pola sata, a mi
smo crkavali od smijeha....na kraju sam
se ipak vratio po traperice, jaja će se već smanjiti...cerek

Uglavnom , totalni show program...baš sam
uživao...još sam naletio i na dobre tenisice
za super lovu, tako da je na kraju , kada
sve zbrojim kupljeno :
- nekoliko majica
-dvoje japanke
-tenisice
-troje hlače
-dvije košulje
-parfem

Milina......

Gledam malo danas prema nebu...

Image Hosted by ImageShack.us

Našli smo se večeras sa ekipom na
sladoledu, i nije mi padalo napamet
da idem doma dok mi povjetarac miluje
lice i imao sam totalnu želju da sam
blizu mora...pa smo otišli do Ike na
hamburger i kasnije na plažu u
Ičiće...sjedili smo na jednoj klupici ,
dvije frendice i ja , i trabunjali
gluposti... skužio sam da je pun mjesec...

Image Hosted by ImageShack.us

I krenula je priča o tome kako
mjesec stvarno utječe na ljude....
mene osobno uvijek glava boli za
punog mjeseca i razdražljiv sam...
znam da su ljudi kao ludi u prometu....
Još je ljepše bilo nekih sat vremena
prije kada je mjesec bio crvene boje...famozno...

Image Hosted by ImageShack.us

I tako blejeći o svačemu , naravno,
došli smo na temu ljubavnih odnosa
i onda baš shvatim kako se meni ništa
ne dešava onako kako ja hoću...dapače,
sve suprotno....neke stvari sam davno
skužio o sebi...kada sam glupan kojega
baš briga za sve i ponaša se tako da
ga baš briga za cijeli svijet, sve je
super...kada kreneš pokazivati emocije,
kad-tad budeš odjeban , zajeban ,zafrknut,
nazovi kako hoćeš...

To sam shavtio još negdje početkom srednje
škole i sam sebi obećao da ću jako paziti da
nekome ne pokažem pravo JA...problem je
u tome, što ja stvarno nekome želi pokazati
svoje ja. ali nisam više toliko bedast, naivan
da to napravim u vrlo kratkom roku...nekada
bih nekome otvorio svoje srce nakon nekoliko
dana poznanstva...postaneš sumnjičav prema
ljudima...

PO stoti put se pitam koji mi je kurac da
pišem ovako iskreno , neki ljdu čak i ČITAJU
moj blog smijeh i znaju tko sam...ali volim
biti iskren...više ne znam drukčije...a nažalost,
u današnjem , pokvarenom , šugavom svijetu,
bolje da si prikriveni ljigavac sa podlim namjerama
i bolje ćeš proć .... Najbolje je biti totaln
i glupan , kojega baš briga za sve, i onda
ćeš dobro proći...nisam se rodio kao takav
i ne mogu dugo biti takav, koliko god se
trudio....znam da ću vjerovatno zbog
toga još puno puta popušiti u životu,
ali jebe mi se... party
SVe je to životna škola, reći ću to po stoti put...
Valjda postoji neki razlog zbog svega
ovoga što tu piskaram . Da , postoji.
Strah me , iako sam sebi neću priznati.
Strah me da me netko ne povrijedi.
Koliko god ja čvrst bio, ponekad puknem.
Koliko god ne dozvoljavao da me se izbaci
iz takta, i to se desi...valjda pun mjesec
sada utječe na mene da pišem kao blesav....

eto, o takvim temama se raspravljalo na plaži
pod vedrim nebom večeras u Ičićima...svatko
neku svoju životnu ''štoriju'' , kako bi mi rekli..
i onda taman , kada se stvori neko romantično
ozračje, kada počnemo pričati kako smo mi
sretni klinci sa normalnim životima i kako nam
je super u životu, jebeš sve , sve su ovo
prolazni problemčići, ja osobno ne bi
funkcionirao da me nešto ne muči ,
kažem : evo vidiš , da sada imam curu , svaki
tjedan bi nekamo išli dva dana...
Na to frendica: ''pa uzmi mene , jebte, pa ćemo
glumiti da smo par''...
Ja: ''da , ali tebe ne ševim ''...
Ona: ''ma nema veze, ajde, drkat ću ti ga''... partysmijehsmijehsmijehsmijeh

I sad ti budi romantičan....
Pukao sam od smijeha...
U jednoj sekundi cijelo ono
ozračje opet se prelomilo u jedan bedast smijeh,
zajebanciju... ono što najviše volim...mladost...
volim ove lude godine...
Polako smo krenuli doma...neki spavati...a neki...
...pisati post na blog...wink

- 02:00 - Prdni (17) - Potroši tintu - #

06.07.2006., četvrtak

Ljeto...

Sjetio sam se jedne sitnice- kada sam sa ekipom iz ulice,
nekoliko godina unazad, znao igrati nogomet usred zime,
nešto bi zamirisalo, podsjetilo me na ljeto. I to puno puta.
Uvijek bi rekao: ''kao da je ljeto''...valjda sam to toliko puta
nesvjesno rekao da dan danas ta ekipa to pamti, pa kaže
kad me vide : ''kao da je ljeto''...mislim da ću od tog stiha
napraviti neku pjesmu u dogledno vrijeme...
Stiglo je ono pravo ljeto. Ono energično ljeto. Ono lijeno ljeto. Pijano ljeto. Radno ljeto. Uzmi kako god hoćeš. Sve je istina.Danas sam po prvi put osjetio onu ljenost , da samo sjednem na kauč i nešto čitam, da mi se ne da na more, a opet, išao bih se baciti samo jednom da se malo osvježim, odbio sam danas puno vremena provesti na kompjuteru, sada ću samo malo pisati da osvježim blog. vidim daje mnogo njih moj prošli post shvatilo kao da sam ''nadrkan '' na cijeli svijet. Ali bio sam totalno dobre volje dok sam ga pisao. Samo sam nabrojio stvari koje stvarno ne podnosim. Razmišljam kako brzo vrijemne prolazi. Već je došlo ljeto, već sutra će jesen. A još jučer sam slavio Novu Godinu puknucu Stvarno, vrijeme prolazi kao blesavo. Ne želim da dođe zima, jer sam je protekle godine zamrzio. Iako je to nekada bilo moje omiljeno godišnje doba, više nije. Protekla zima bila je sve najgore što sam mogao zamisliti. Po trajanju, hladnoći i po svemu ostalom. ali bila je to zima promjena i velikih odluka tako da je gledano s druge strane jako dobro došla... rofl
Najbolje je proljeće, kada se sve probudi....danas sjedim s ekipom i vidom koliko su svi skulirani, neki chill vlada u zraku i to mi je super....jučer sam nakon valjda 3 godine igrao nogomet. Genijalno. Moram se ušaltati malo jer čovjek ne vjeruje kako postoje različite vrste kondicije- koliko god joggiraš, još uvijek si itekako zapuhan kada moraš izvoditi šprinteve. Dakle, eksplozivnost- nula bodova....sada ćemo igrati svake srijede i bit će interesantno. Nisam zadovoljan finalistima SP-a. Htio sam da Argentina dođe do finala...ali ništa...jbg... već se sve odlučuje u produžecima ili pak mora past neki penal...već je i nogomet postao matematika...ali one prve utakmice su bile ZAAAAKON!
Ovoga ljeta nasvirat ćemo se za popizdit i to mi je neizmjerno drago, koliko god znam da ćemo biti prekinjeni od svega toga...kasnije ćemo se s radošću svega sjećati...putujući cirkus...baš uživam u životu!! party


- 17:01 - Prdni (4) - Potroši tintu - #

03.07.2006., ponedjeljak

Što sve mrzim?

Dovoljno sam nadrkan ( čitaj ''neispavan'') da napišem jedan post
o stvarima koje me tako jako iritiraju da bih puknuo...
evo nekoliko koje su mi na prvim pozicijama:

MORSKA SALATA I OSTALO ZELENILO

E, pa nema mi gorega nego kada uđem u more i onda mi se
pod nogama zapelte odvratna ljigava morska salata, alge
i ostale pizdarije, samo što se ne srušim od muke...

SPORTSKI KOMENTATORI NA HTV-u

Na samome početki Ivica Blažičko ( Praščičko) koji je od
omiljenog sportskog novinara ( to je bilo davno ) prošao
put do nekog direktorčića na Novoj TV, kada je nosom
parao nebo i postao toliko ljigav da je nepodnošljiv.
Pokunjeno se vratio na staro radno mjesto i dan danas
nas maltretira vođenjem utrka Formule 1 i sada aktualnog ''Golea''.
Sreća da su mu partnerice u emisiji komadi pa to i uspijem pogledat....

Image Hosted by ImageShack.us

Drugi po redu je Božo Sušec koji valjda više ne zna
normalno pričat, nego povremeno ( samo povremeno)
zaurla tako da nam para uši, a jedan od zadnjih bisera koje
sam registrirao je: ''da,da, bilo je to blizu, falio
je koji decimetar...'' Decimetar? bang Decimetar?? :headbang

Treći po redu ( najiritantniji) mi je onaj debil koji
vodi tenis- mečeve... od silnog uzbuđenja ( povišenje tlaka)
na samu pomisao na komentare tog kretena, zaboravio
sam mu ime...uglavnom, on sve komentira...izraze na licu,
ovo je dobro, ovo nije, često se zajebe u svemu tome,
onda se počne derat, za objektivnost nije čuo, za vrijeme
Ivaniševića glavno mu je bilo probiti uši
gledateljima : ''Bravo Gorane!!!!....ne znam kako ga još
nisu makli...no dobro...

Ostanimo još malo u televizijskim vodama, kada sam se već ušaltao:

VODITELJI NA LOKALNIM TV POSTAJAMA

Nakon najezde RTL-a, i šopanjem gledatelja sa programom
u kojem ima ''za svakoga ponešto'', sve je krenulo nabolje
i na državnoj TV pa je program , jamo reći, gledljiv...
Zato lokalne Tv postaje više nitko ne gleda, pa me jaaaako
iritira kada slučajno okrenem program , a emisiju vodi neka
mulica ''htjela bih biti voditeljica'', ne zna sročiti dvije rečenice,
a smije se ko koza, najčešće su to glazbene emisije gdje se
vrte spotovi, i eventualno nagradna igra u kojoj najviše što
možeš osvojiti je ručnik sa logom te Tv kuće. Prestrašno.
Vrh svega je kada tu mulicu vidiš u gradu kako nosom para
oblake, jer ipak, ona je voditeljica...Mrš! burninmad

Pitam se samo što li sam se samo tako ulovio te televizije
kad je tako malo gledam...u jednom od sljedećih nastavaka
dotaknut ćemo se i tv programa...

Idemo dalje sa iritacijom:

STARCI U LOKALNIM KLAPAMA

Priča obično započinje : '' susjedno selo ima klapu, pa
zašto ne bi i mi ? ''....Da, danas je to jako in, i popluarno...
svaki kurac danas pjeva...hoćeš na Story super novi,
idolu ili u lokalnoj klapi...malo tko se još zadovoljava
pjevanjem pod tušem...moraju te vidjeti svi, kako ti znaš...

I onda kreće...uvijek uzmu neku dalmatinsku stvar koja je
otpjevana već tisuće puta u 5689438756 različitih verzija,
i onda slažu one face kao što su vidjeli od profića na Tv-u...
Repertoar koji je neizbježan:
''Zasapaloooooo je siroočeee....'' - sa tim započinju.....
Nastavak je najčešće '' Sveti Ivaneeee oooooooj''...

Najviše od svega iritira to što se uvijek takvi majstori pojave
negdje gdje imamo svirku , i onda im treba postaviti mikrofone....
onda oni to važno namještaju , a jedini izraz koji su novi
naučili u zadnjih 30 godina je : ''imate širokopojasni mikrofon ?''
...to im valjda onako profi zvuči , pa se osjećaju jako bitni...
uglavnom, najiritantnije je to što bi trebali pjevati pjesme
ovoga podneblja, a ne da pjevaju sve na dalmatinskom...
zamisli da neka klapa sred Splita krene pjevat čakavski...
to bi bilo blamiranje stoljeća...eto, kod nas imaš
blamaže na svakom koraku....

Free Image Hosting at www.ImageShack.us
GOSTI SA KAMPERIMA

E, pa nema većega sranja na cesti nego kada ti se
turist nakenja ispred sa kamperom, po mogućnosti
još nešto traži, a ne možeš ga preteć...idealno...posebno
su mi dragi Talijani i Francuzi koji po nepisanom pravilu
dolaze u skupinama, tako da uz malo sreće voziš iza
3-4 kampera... nepotrebno je spominjati zaustavljanje
sa sva 4 nasred ceste i gledanje u kartu i zvuk sirena
automobila iza sebe... smijeh

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

RADOVI NA CESTI

Blažena naša država....radovi na cesti uvijek se odvijaju
u samoj ššici sezone, tako da turisti ipak vide da mi nešto
radimo , da se trudimo...naravno, promet se tada odvija po
raskopanoj cesti u jednome smjeru, uz nezaobilazni semafor,
i onda kada je crveno, nitko ne šljivi jer auti idu jedan za drugim
u koloni, tako da džabe ti zeleno dok s ove druge strane svi ne
prođu...taman kad si mislio krenut, upali ti se crveno, a na drugoj
strani opet zeleno...vani 40... ma nema beda...

ŠMINKERICE KOJE DOBRO IZGLEDAJU
I MISLE DA NIŠTA DRUGO NE MORAJU OSIM DISATI...

Posebna, vjerovatno autohtona hrvatska
vrsta...jebe se njoj...ustaje u 5, tako da bi
se uspjela spremiti za izlazak na jutarnju kavu
u grad u 11 ( tada joj se frendice dižu ), oblači
najbolju obleku u kojoj će naravno i večeras
izaći van, a isto tako i preksutra ( ima dvije kombinacije)...
ako je negdje i zaposlena , to mora biti nešto fancy, u nekoj
firmi gdje kuha kavu , ali dali su joj titulu ''zamjenica
zamjenice upravitelja za nadzor'', i tamo radi za
cca 2000kn... oko vrata nosi mobitel koji vrijedi 5999kn
koji je ubola na akciji i uzela na kredit od 6 mjeseci...
U razgovoru sa njom da se zaključiti da joj nitko nije
ravan, mama joj kuha i posprema, ona naravno to
još nije probala, a i ne misli, jer danas muškarci kuhaju
( pa pogledaj Jamiea Olivera ) , a i planira se
bogato udat, pa šta će joj sve to?party
U slučaju da joj doma imaju love,
OBAVEZNO vozi 206 cc, san svake pičke
koja umišlja da je naj na j naj na planeti...
Obično završe sa totalnim kretenom koji ih
mlati ili on pak završi u zatvoru radi dilanja nečega...eto...

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

DOSADNE MUHE

Jedna od nejgorih stvari kada dođe ljeto...one
muhe koje ionako sporo lete, a stalno ti bruje oko
uha, a one ti se sele s ruke na ruku, sa noge na nogu,
ne možeš je se riješit i toliko te iznervira da odlaziš
iz te prostorije...
Kao klica me veselilo kada su mi starci na nekom
sajmu kupili onu petlicu kojom mlatiš muhe...ajme
zadovoljstva kada bi je skinuo onako kako treba....
na nesreću, uvijek su te metlice brzo pucale...

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

I na kraju, bar za danas, nešto što najvie mrzim:

ČEKANJE U REDU

Čekanje u bilo kojem obliku, u bilo kojem
smislu te riječi....bilo da je to već prijenavedeni
semafora kod radova na cesti, normalni smafor,
gužva u dućanu. red prije koncerta, kina, jaaaooo....j
edno od najgorih oblika čekanja je kada idem
platiti račune...nosim im hrpu love kojom nam
ova banda skupo prazni novčanike računajući
najskuplje impulse na svijetu, i još moram čekat!"
Mislim da naše pošte imaju najsporije djelatnike....

Još mi ide na živce kada dođem na neku staru
benzinsku crpku od ''INA-''e, a samoposluživanje je
zabranjeno, pa moraš čekat da njihov djelatnik koji
mora izaći iz kućice dovrši razgovor sa svojim frendom
da bi ti mogao ulit benzin...grrr.... headbang

Trenutno mi se više ne da bit nabrijan na ove
stvari koje me iritiraju jer sam predobre volje,
samo mi se spava...neispavano čeljade...smijeh

Ali budite sigurni da nastavak slijedi....cool




- 16:27 - Prdni (11) - Potroši tintu - #

<< Prethodni mjesec | Sljedeći mjesec >>

< srpanj, 2006 >
P U S Č P S N
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31            

Travanj 2010 (1)
Lipanj 2009 (1)
Svibanj 2009 (1)
Veljača 2009 (1)
Siječanj 2009 (2)
Prosinac 2008 (1)
Studeni 2008 (1)
Kolovoz 2008 (1)
Srpanj 2008 (1)
Svibanj 2008 (2)
Travanj 2008 (1)
Ožujak 2008 (1)
Veljača 2008 (1)
Siječanj 2008 (2)
Prosinac 2007 (1)
Studeni 2007 (1)
Listopad 2007 (1)
Rujan 2007 (1)
Kolovoz 2007 (1)
Srpanj 2007 (1)
Lipanj 2007 (2)
Svibanj 2007 (3)
Travanj 2007 (1)
Ožujak 2007 (2)
Veljača 2007 (4)
Siječanj 2007 (3)
Prosinac 2006 (3)
Studeni 2006 (2)
Listopad 2006 (4)
Rujan 2006 (2)
Kolovoz 2006 (2)
Srpanj 2006 (4)
Lipanj 2006 (7)
Svibanj 2006 (10)
Travanj 2006 (2)
Veljača 2006 (2)
Siječanj 2006 (4)
Prosinac 2005 (10)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Opis bloga
Blog designed by Dariich tBra

Image Hosted by ImageShack.us

Od 6. osnovne vodio sam dnevnik , a sada, sljedivši trendove, prebacio sam se na blog...

Naravno , blog ne sadržava imena ljudi i neke događaje koji su dosta blizu , da ne bi nekim ljudima bilo naugodno i prepoznali se u svemu ovome...

Ja sam: klinac od 25 god koji će se vjerovatno zauvijek osjećati tako...

Kao mali želio sam biti: konobar, stolar, rock zvijezda

Naposlijetku , postao sam: glazbenik

Volim:

-živjeti život punim plućima i ništa ne propuštati
-putovati
-lijepe žene koje zrače i imaju ''ono nešto'', a uvijek ću se okrenuti za kovrčavom kosom , pogotovo plavom smijeh
- tajanstvene , pomalo ''zaguljene'' djevojke koje moram ''otkrivati''...
-šumu, more, krajolik ,planinarenje,- zaljubljen u kraj u kojem živim, lokal-patriotizam naglašen i to jako... cerek
-rock glazbu i rock ideologiju i način života...rocker nisi u crnoj majici i poderanim hlačama sa pivom u ruci...rocker si u srcu, u borbi za svojim idealima....
-glazbu općenito...
-'80-e
-obitelj...da ne izdvajam nikoga posebno...
-auto i moto utrke...sportske automobile...
-oldtimere
-sve što nosi naziv Porsche, posebno sa kraja 80-ih
-igrati nogomet srijedom popodne
-pisati pjesme kada sam u k...u
-biti na MSN messengeru i tu i tamo objaviti post na blogu
-gledati dokumentarce o svemu i svačemu
- ''Mućke''-najgenijalnija serija svih vremena
-trčati u jedan ujutro- dok cijeli normalan svijet spava, sa slušalicama u ušima
-loviti ribu sa frendovima i pomalo ispiijati bevandicu
-Hammond orgulje
-Gibson Les Paul gitare ( ja sam jednostavno humbacker tipzubo)
-stock-colu
-lovranski bambus
-Laško i Becks pivo
-fast food
-francusku salatu
-komedije iz 80-ih
-kekse ''Domaćica'' i napolitanke obložene čokoladom
-nescaffe
-sladoled od straciattelle
- Deep Purple
-Queen
-The Eagles
-Texas tornados
-Opatijski suveniri
- Aerosmith
-Lynyrd Skynyrd
-snimati kamerom svakakve pizdarije
-sve moguće što se tiče gadgeta
-gledati stare slike i prisjećati se tih dana
-voziti se u autu i slušati plesnu glazbu iz 80-ih
-općenito 80-e...jer su neki kič i pozitiva paralelno...
-seks...puno seksa...njami
-zalaske sunca, dok gledaš grad u daljini
-općenito , lijepe poglede...sjediti negdje i razmišljati o svemu..
-vožnju kombijem sa luđacima iz banda
-maškare- aposlutno ludilo...ŽIVIO PUST!!
-svirati harmoniku kada se ( rijetko) dogodi da se stara ekipa nađe pa se popije...i popije...i pojede..i popije...itd...
-američke glupe romantične komedije koje su meni osobno tako zakon , i iako znam kako će završiti film čim ga počnem gledat, to me taaako opušta...milina...
-stavljati tri točkice na kraju rečenice...
-raditi tost kada ujutro dođem doma , i to u mikrovalnoj ( edit: nabavio sam toster, tnx Mama smijeh)
-cedevitu
-tuna mexicana Rio mare
-Elizabeth Hurley, Heather Graham , Angelina Jolie
-tetovaže ( stalno bi neku novu , ne želim postat stripoteka smijeh )
-jaje na oko sa majonezom
-pomidore na sve načine
-gledati plod trešnje tamo u rano ljeto...predivan prizor...
-vožnju biciklom
-pohano meso sa ketchupom
-kraljevsku salatu iz McDonalds'a
-raditi bilo kakve spačke samo da zeznem nekog
-kada Michael J. Fox u ''Povratku u budućnost'' svira Johnny B. Goode
-gledati kako pada prvi snijeg
-ležati u krevetu dok vani grmi ko blesavo i spavati ko beba
- slušati Dire Straitse i Chris Rea-u dok pada kiša...ili dok se vozim autom po kiši
-tenisice...svih vrsta...u svim bojama...obožavam...crvene starke na prvom mjestu , pa onda nadalje sav šminkeraj...Puma , Reebok, Fila, itd...
-kada žena nosi štiklu- bilo na haljinu , traperice, štogod- cure, nostie štikle , a ne balerinke!!! Štika vam diže guzicu i izgledate nevjerovatno sexy!!!
-tetovažu na ženi- na donjem djelu leđa iliti iznad guzice...hot!
-pametne ljude s kojima nalazim zajedničke teme
-ljude sa ciljem u životu
-kupanje na plaži kada već sunce odlazi na spavanje pa svi idu doma
-lude ribarske fešte
-poštenje
-stare pjesme Bijelog Dugmeta
-iskrenost
-ljubav na sve načine
-stare pjesme Crvene jabuke
-power balade

Poludio bih kada:

-bi mi cura rekla da me prevarila
-da mi sutra kažu da moram iseliti jer će ovuda jednog dana prolaziti auto-cesta
-bi mi netko ukrao stihove ili melodiju pjesme i on se potpisao
-kada bi mi netko u oči lagao i uvjeravao me da nije nešto napravio, a je..
- kada bi me netko probudio nakon 2 sata sna
-kada bi mi rekli da moram bilo što što ja neću...


Slab sam na:

-ženski šarm
-ženske suze
-dobre automobile
-izlaske s ekipom ( a zakleo sam se da danas NEĆU izaći van )smijeh
-dobar sound
-glazbene filmove i sportske događaje - jako rijetko plačem , ali na kraju nekog glazbenog filma ili pak sportskog uspjeha , i to se može dogoditi...


Totalni sa
m kreten za:

-bilo kakve šljakerske poslove ( dalje od mene sa lopatom , krampom i svim ostalim alatom)
-dobre, kvalitetne filmove- sa mnom se o tome ne može rapsravljat- jako rijetko gledam filmove, a kada gledam , gledam trash...a jbg...smijeh
-za razumijevanje Azrinih pjesama ( N.E. V.O.L.I.M. A.Z.R.U. !!!!) Ni Rundeka. Ni hrvatski novi val općenito. Koliko god se trudio. Ne ide.


Ubio bih nekoga u slučaju da:

-mi taknu brata
-da svjesno naude nekome od moje obitelji
( mama, zašto mi nisi dala da susjedu odem na vrata kada je otrovao mačke cijelom susjedstvu , uključujući i našeg Toma? namcor )

Volio bih u budućnosti:

-otići u Mexico
-izdati još puno albuma uključujući i jedan rock album ,sebi za dušu
-naučiti plesati sve vrste plesova jer mi je to preeejebeno...
-naučiti vrhunski kuhati ( kao moja nona )
-imati malu barčicu s kojom ću na ribe
-imati svoju konobu sa jelima autohtonima za ovo podneblje
-u svojim 40-ima kupiti si chopper i odlaziti na biker-feste ( čekam da se opametim i opet sjednem na motor, nakon nesreće 1997. )
-imati lijepu i pametnu ženu i barem dvoje djece
-svoju kuću, a u glavi već imam nacrt pjeva
zubo
Pijano stanje- razmišljanje
Zar je nekoliko čaša dovoljno da budem zadovoljan onime što jesam?

Zar nisam dovoljno sam sebi i svima drugima dokazao?

Dokad?

Cijeli život, rekao bih...nikada zadovoljan u potpunosti...

Da sam potpuno zadovoljan lagao bih samoga sebe...

Jebeš sve ako moram biti ono što nisam...