< lipanj, 2008 >
P U S Č P S N
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30            

Kolovoz 2008 (1)
Srpanj 2008 (1)
Lipanj 2008 (3)
Svibanj 2008 (1)
Travanj 2008 (2)
Ožujak 2008 (5)
Veljača 2008 (5)
Siječanj 2008 (5)
Prosinac 2007 (5)
Studeni 2007 (6)
Listopad 2007 (9)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


Komentari On/Off

So the story is told around but never actually told ...

Image Hosted by ImageShack.us



yesyesyes

--- everything I'll ever learn about friends is that they hurt you and heal you --- everything I'll ever learn about myself is that I heal them then hurt them ---


ATB -> Koji vrag je to ... Naime, to je jedna glaz. grupa. Meni draga. Tekstovi - melodija - ma sve odlicno.

BIRDS FLY SOUTH, WINTER’S BLUE
I’LL PUT MY FAITH IN YOU
CUZ SOMETIMES LIFE HURTS LIKE HELL
I KNOW THIS TOO WELL



That familiar sound,
explains what I'm feeling
I'm both lost & found,
never been there before

-> ATB - Marrakech ...

So, I think of you all as my friends.
But that is not what matters ...
What really matters -
Do you see me as a friend?

I have to learn how to look right in the eyes

Netko tko piše blog, a slučajno mi je kul i super i imba i uber->


TenA -> Tena iz mog razreda. Ona je jako kul i fura svoj SVoj SVOj SVOJ stil ali fakat svoj! Jako sam ponosan na nju.

Antun -> Moj Best frend... Od osnovne škole

Kristina -> Best frendica -> susjeda -> uvijek za muško društvo

Iva -> Cura iz mog razreda. Zanimljiva veoma =)

Ana d'Banana -> Ana je jako vodenast pokemon i ona je jako zanimljiva jedinka. Evo tu je link, uvijek zanimljive pričice i demostrirano je parenje sa Joškom pokemonom dakako.

MartinA -> Dubokoumna cura iz mog razreda, svoja i spešl. KuL blog, ja ga cijelog pročitao ( bar mislim :o )

Matko-> Lik iz razreda - ima napadaje smjeha- nemre si pomoć .. neka bolest ili nešto ma tko zna. Kravlje ludilo možd

DomYca-> DomYca iz razreda .. uber kul i smiješna. lomim se na komentare xD


Ivana -> Ivana iz Broda. Pametna i piše neobične postove .. Hm.. netipične.. Hm.. Ima dvije glave inache :/

Lea-> oVo je lejapeja. Ona je iz mog kvarta i ona je ljepota xD Ima kul blog. Sluša čudnu glazbu. LoL

Vjekoslav -> ovo je vjekoslav. LIk iz bivšeg razreda. best frend. Kul je. Svoj stil. Ne valja ga preskočiti dok mi se čitaju frendovi iz boxa =)

HanS -> ovo je Hans. I on je iz bivšeg razreda. Dobar frend. Agresivan doduše. Ali dobar. I dobru glazbu sluša :)

MliNaricH Na ovom blogu se ne nalazi ništa niže od inspiracije. Stil je vlastiti, i veoma čudno predobar... Ja očaran *plak* xD

Karachich Moj frend iz osnovne škole. Zaista dobar. Nevjerojatno mnogo sluša:O

ValentinA Frendica iz osnovne. U svojoj dimenziji. Ali se brzo i sa voljom čita :D

Priba Ovo je Kristinin dečko i ja neam pojma tko je to. Ja ga ne poznam al ga stavljam u linkiche. Ali znam da, kad prekinu, da će i dalje tu pisati da su oni zajedno, i boli me neda mi se mjenjati. Priba oće nekaj sitnog a ja nikad nemam kad je on tu -.-''

Metljeta Ovo je Melita iz novog mog razreda i ima dost problema al se rješavaju polako.

MajaČfolka Ovo je MajaČ iz susjednog ti poznatog E razreda. Ona je kul i preveČ se smie i nebu nikad crkla. Blago njoj

DunjA Ovo je Dunja. iz mog je razreda. Kreativna dusha. Vrijedna posjeta. Njih 100.
yesyesyes


Click here to get images like this!
My Pictures





I like to think I'm never wrong ...

Dakle ... Ako ikoga ikada zanima ...

Ja sam ...

- okoćen u 10. mjesecu.
- tele koje se odaziva na "Davor".
- često tužan iz vrlo sebičnih razloga.
- kakti dobar prijatelj.
- trenutno doma.
- čovjek koji se zaista trudi ... Biti prijatelj -.-''.
- odnosno nisam idealan prijatelj uživo i to bih rado promjenio.
- oduvijek bio povučen u društvu u kojem se ne osjećam sjajno.
- fake emo x).
- kriv za većinu prekida ljubavnih veza u mojoj okolini..
- velika trač-baba.
- svježe slobodan. ( zauzet za neke ).
- čovjek koji ima vrlo nisko osobno mišljenje ...
- često zauzet igranjem WoWa.
- jeftin i neobičan i jednom jedinom smislu.
- izbirljiv kad su prijatelji u pitanju.
- pravi partybreaker.
- razmaženi tinejdžer.
- redovito okružen pogrešnim ljudima. ( čast nekim drugim situacijama.
- veliki mrzitelj tjelesnog :P.
- velik, nažalost ...
- izgubljen - i samo me jedna osoba može naći, ali nikad me zapravo nije tražila ...




I don't know what side you're on
I don't know what makes you happy
Except watching me cry
Like a ghost in an old hotel
Hanging onto bits of nothing
I'm leaving you now

ATB - Break my heart.

---- Why did Little Red Riding Hood have to ask so many questions before realising that Grandma was Big Bad Wolf? Was she mentally challenged or blind?

petak, 27.06.2008.

Elegies about Queen Dunya ( Hardcore confessionS vol. 41 )



Pročitaj ... Molim te ...
Ne treba mi komentar. Pročitaj.
NEŠTO ZA TVOJU DUŠU. TVOJU.

Koliko je to moguće, budi u dobrim odnosima sa svim ljudima... Govori svoju istinu smireno i jasno, slušaj druge, čak i glupe i neuke - i oni imaju svoju priču. Izbjegavaj bučne i agresivne osobe - one su teret duhu. Ako uspoređuješ sebe s drguima, možeš postati ponosan ili ogorčen, jer će uvijek biti većih i manjih od tebe... Raduj se svojim dostignućima, kao i svojim planovima. Održi entuzijazam za svoj vlastiti poziv, ma koliko skroman bio - to je pravo blago u promjenjivim vremenima ...
Budi obazriv u svojim poslovima, njer svijet je pun prijevara. Ali neka te to ne smeta, da vidiš vrline koliko ih ima. Mnogi ljudi teže za visokim idealima i svuda je život pun hedonizma. Budi ono što jesi - budi čovjek. Pogotovo nemoj glumiti ljubav, i ne budi ciničan prema ljubavi, jer usprkos svojoj ograničenosti i svim razočarenjima - ona je vječna, kao trava. Ne izmišljaj ljubav, toga u svijetu ima, iz slika iz društva često zamisle jednu osobu u novom izdanju, predaju joj srce na silu i nastave teško živjeti. Spokojno primi iskustvo godina skladno napuštajući stvari iz mladosti. Gaji duhovnu snagu da te štiti od iznenadne nesreće. Ali ne žalosti sebe izmišljanjima - mnoga strahovanja nastaju zbog umora i osamljenosti.
Osim održavanja zdrave discipline budi blag prema sebi. Ti si dijete svemira, ništa manje nego što su to drveće i zvijezde. Imaš pravo da budeš ovdje, i bilo ti to jasno ili ne, nema sumnje da se svemir razvija kao što treba.
Budi u miru s Bogom, ma kakvog god ga zamišljaš, i bez obzira na to kakav ti je posao i aspiracije, u bučnom komešanju života zadrži mir u svojoj duši. Pored svih bauka, jadikovanja i propalih snova, ovo je ipak divan svijet.



Da vas upoznam sa ovim tekstićem. To je Desiderata. Morate je zavoljeti jer je puna istine. Tekst pronađen u nekoj crkvi šta ja znam. Ali ljep je.
Ima jedna osoba koja odiše originalnošću, da ne spominjem da je njeno glavno obilježje što je uglavnom kul. Možda bi bilo malo pretjerano reći, ali ipak hoću jer je istina, da je ona među najviše kul osobama koje znam. I sada da vam kažem što je za mene kul jer će vjerojatno biti velikih sumnji oko toga. Kul je za mene osoba koja neće nikada pitati dali joj / mu dobro stoji ova krpica, koja se neće zamarati aktualnim problemima nego uvijek nekim sa strane ( stvar čisto karaktera, ne može vam to pasti s neba ) i koja NE UZIMA k srcu tuđe kritike, dobre, loše, nego živi i živi da preživi na neki svoj način. Takva osoba spomenuta je dakle u mom naslovu, al ajde. Da, da, upucavam ti se grrr! Obečao sam ti da ću te spomenuti i tako jedan odjeljak za tebe. Neka svatko zna da te poznam ja xD.


Free Image Hosting at www.ImageShack.us

QuickPost


I sad da nebi bilo da je Kvin Dujna jedina meni tako kul osoba, ima vas još, ali Kvinicu je bilo potrebno spomenuti jer ju glava u zadnje vrijeme boli jer nije spavala pokrivena.. ( ljuti smajli ). To ćemo kazniti u ime mjeseca.





dio za sve kojima je imalo stalo

Naime, želim svoj život natrag. Opisat ću vam jednu priču. O tome kako me je bog prvo upoznao sa savršenim životom, potom bacio u kroz najgore puteve na najgori svijet. Sad ću pričati o oboje, i molim vas da ne prestanete čitati. Ne trebaju mi komentari. To mi u životu ne treba. Samo bih htio da ovo pročitate.
život prvi u glavnom gradu, a ipak, kao na selu. Svaki dan vani, bez ikakve opasnosti, bez svađa sa roditeljima, netrepeljivost u društvu. Kako sam provodio dane? U društvu. U jednom normalnom. Dani su prolazili igranjem skrivača i igranjem graničara, uz svađe i hladnoću djece ipak se osjetilo ono nešto. Nikad se nije dogodilo da smo sjedili na klupici i SMIŠLJALI što bi dalje radili. Igra je bilo na pretek. I ono najdraže, bilo je i veza. A da ne govorim o ljudima koji su doslovce ili nedoslovceNESTALI kad sam bio izbačen iz savršenog života u okrutni. Marko, Mateja, Petra, Kristina, Mihoci, Elena, Livija, Vesna, Andrea, Tea, Ivan, Luka, Vjekoslav, Karacic, Monika, Natalija, Antun, Ivica, Lora, Morena, Jelena, Marin, Klement, Josip, Ana, Ivona, Tomislav, Ivana - dio mog savršenog života. Imao sam 14 godina tada. I manje. Ako sam ikog zaboravio, zna se zašto. Najljepše stvari nekako ne mogu ostati u mojoj glavi. Nikako. Žao mi je ako sam nekog od vas zaboravio, ne mogu protiv toga. Nisam se umarao igrajući graničara 25 sati na dan, ne mogu zaboraviti kako je Monika hvatala loptu, i kako je Mateja to sjajno igrala. Neću zaboraviti Matejine provokacije kad ju nitko nije mogao pogoditi. Neću zaboraviti da kad smo igrali skrivača da su se svi išli skrivati s Marinom. Uvijek je imao neke bolesne ideje za skrivanje, a mi klinci nikak da se otkačimo s njega. Eto. Žao mi je što čitate o ovim glupostima, ali meni je toga u životu pofalilo u zadnje vrijeme, ih bezbrižnih dana o mome djetinjstvu. Jadno moje djetinjstvo. Bilo je lijepo. Zato je toliko prokleto. Sada znam što je lijepo i nikad neću više to vidjeti. Sada kad vas već boli glava od jadikovanja moga preći ću na drugu stranu života. Mojih 15 godina. Kraj 8-og razreda, neumorni plač ( rekoh bit ću iskren ) i više ništa nema smisla. Kako preživjeti upoznavanje novih ljudi, potpuno nov prijelaz iz okoline u okolinu, bit će teško, znam, ali mogu ja to. E pa ne mogu! Neki su mi ljudi posebno pomogli.
Matej, Livija, Kristina, Marko, Antonio, Mateja, Tena, Iva, Maja, Maja, Maja, Vjeko, Antun, Ivan, Ivan, Ivan, Ivan, Luka, Jasmina, Selma, Dunja, Ana, Melita, Valentina, Azra, Tais, Lora, Saša, Martina, Jasmina, Lea, Vesna, Marko, Petra - vi ste mi pomogli u ovom jebenom životu. Ako sam ikoga zaboravio, mora da je vrijeme krivo. Sitni su sati.


Ne treba mi sažaljenje, ne treba mi novac, ne treba mi ljubav, ne treba mi seks, ne treba mi hrana, ne treba mi glazba, treba mi pomoć i neka pomoć dođe brzo. Ne osjećam se dobro. Ne upravljam sobom više. Hvala vam svima koji ste pročitali post. Želim da znate da vas nisam nabrajao zato jer vam se ulizujem, niti zato jer želim komentar hvale ili ne znam čega, ne mojte mi ostaviti komentar ako nećete niti mi nemojte spominjati da ste pročitali post, to je dio vas, ali mnoge zapravo ( hm ) zanima što mi je u zadnje vrijeme a razlog je što moj život više nije život. Ne želim se opijati. Ne želim se svađati. Ne želim tračati. Ne želim se lickati i osvajati komade. Ne želim učiti. Ne želim podnositi vrućinu i hladnoću. Ne želim trpiti starce. Ne želim dijeliti sobu. Ne želim svaki dan voditi psa van. Ali čini se da za mene nema mjesta onda.
Čemu trud? Čemu trud? Neću ništa dobiti. Neću ništa dobiti.
Sve vas volim.

And you're singing the songs
Thinking this is the life
And you wake up in the morning and your head feels twice the size
Where you gonna go? Where you gonna go?
Where you gonna sleep tonight?

Uzivajte i hvala na vremenu.



| komentari (9) | print | # |

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.