13

utorak

rujan

2011

Ekskluzivni gost Pangee - Ratko Sraček

Oh jebem li ti debelu Branku,
Zbog nje me uhvatio stond
Šmrće li ona što kroz slamku
Kada spominje nekakav crni fond

Kako li samo laže ta žena debela
Da sam ja lažir'o novčana stanja
Savjest mi je čista cijela
Jeftina je bila kampanja

30 milijuna više, manje
Tužit ću je zbog duševnog bola
Koje li ona govori sranje
Da sam ispred Nevenke, gur'o Massola

A ja gur'o Nevenku
Ko što joj je Mladen gura'
Debela, razbit ću ti ćunku
Pa'š vidit koja je ura

Ako sam u života laž rek'o
Dabogda me naguzio Turak
Lovu je za crne fondove ček'o
Muž Brankin, a ne ja i Nevenka Jurak

Ustvari što ja to govorim
Crnih fondova nije ni bilo
Pitate me „S kojim onda novcem, čijim“
Pa iz naših džepova , čak i kad se pilo

Ali najveće je izrekla sranje
Ovo s lovom oko kampanje
A da je to istina – Tako mi djeteta
Jadranka bi postala pašteta

<< Arhiva >>