Ožujak 2017 (1)
Siječanj 2013 (1)
Ožujak 2012 (1)
Veljača 2012 (1)
Ožujak 2011 (3)
Veljača 2011 (2)
Prosinac 2010 (4)
Listopad 2010 (2)
Rujan 2010 (4)
Kolovoz 2010 (8)
Srpanj 2010 (4)
Lipanj 2010 (5)
Svibanj 2010 (7)
Travanj 2010 (8)
Ožujak 2010 (5)
Veljača 2010 (4)
Siječanj 2010 (5)
Prosinac 2009 (9)
Studeni 2009 (2)
Listopad 2009 (1)
Rujan 2009 (3)
Kolovoz 2009 (2)
Srpanj 2009 (6)
Lipanj 2009 (1)
Svibanj 2009 (5)
Travanj 2009 (2)
Ožujak 2009 (2)
Veljača 2009 (5)
Siječanj 2009 (6)
Prosinac 2008 (11)
Studeni 2008 (9)
Listopad 2008 (6)
Rujan 2008 (5)
Kolovoz 2008 (1)
Srpanj 2008 (2)
Lipanj 2008 (7)
Svibanj 2008 (6)
Travanj 2008 (9)
Ožujak 2008 (9)
Veljača 2008 (12)
Siječanj 2008 (7)
Prosinac 2007 (11)
Studeni 2007 (10)
Listopad 2007 (14)
Rujan 2007 (23)
Kolovoz 2007 (18)
Srpanj 2007 (12)
Lipanj 2007 (6)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Komentari On/Off

Opis bloga

SAMO MOJA TEKICA

najjači roman

Flora Jungwirth

Der Fotzenlecker


Hardcore ljubavni roman, preporuča se dodatan oprez kroničnim bolesnicima i meteopatima, zabranjeno za mlađe od 30 zbog neiskustva i opasnosti od nekontroliranog duhovnog samoranjavanja, obavezno prije čitanja prirediti rolu zahodskog papira i bubrežnjak za bljuvanje.
Protagonist romana je čudovište, nit čovjek, nit muškarac. Pazite da ga ne pregazite na pješačkom prijelazu jer ćete odgovarati kao za čovjeka.
Kako ga prepoznati? Jednostavno. Prepoznatljiv je po tome što mu glava raste ravno iz dupeta, a poskrivećke drka iz grma.

Linkovi

Kontakt

marinianis1@gmail.com



31.08.2007., petak

Osječka trojanska debeloguza..

..trula kobila dala ostavku ili dobila vritnjak?

28.08.2007., utorak

creativi i svim posjetiteljima

poklanjam zamaskiranog creativu i njegovu Fatmu u upražnjavanju vjere u službi njegove muške taštine. Toliko me raspizdio da sam danas ispričala nekoliko osoba kako se pojavio sjajan spisateljski lik na blogu koji oscilira između spisateljske genijalnosti do razmišljanja na nivou avana i tučka, i koji usput vrijeđa domaći ženski svijet, ili prije bih rekla da je mnogo rekao o sebi. Nebi bilo loše da creativa nacrta na čelu znak kako bi domaće ženske mogle odmah kidnuti od njega.
Poštujem Islam, čak sam u nekoliko navrata na jednom fakultetu držala seminar iz Islama, na drugom polagala neke institute srednjevijekovne Turske države s nekim sjajnim upravnim rješenjima na koja bi se danas moglo ugledati ..

25.08.2007., subota

MILKO KELEMEN


svjetski poznat kompozitor sumještanin je Viktora Žmegača po porijeklu.
U rujnu se održavaju Dani Milka Kelemena.
Evo Vam malo lijepe prirode iz zavičaja obaju živih legendi. Prizor je s jezera Javorica u Ivanbregu na niskim obroncima Papuka na putu za Voćin.

20.08.2007., ponedjeljak

ZNAM TKO JE POKOSICA I NJEN MODROBRADI ŠKRTAC



a ne znam da je Viktor Žmegač iz mog zavičaja. Tko je kriv? Snimila sam nedavno postavljene spomen ploče okom, zatim sam došla i za sebe ovjekovječila fotosnimkom koju vam objavljujem u svojoj bilježnici. Čim nađem vremena OD BACHA DO BAUHAUSA je moja!!! Volim kompilacije. Uostalom to je znanstvenički posao da nam saberu sve na jednom mjestu pa da čitamo. Yes!

16.08.2007., četvrtak

Love story, 10.dio


Ona je mislila kako je zavrijedila zbog ženskog poštenja anđeoska krila, međutim došla je gazdarica, stala je nasred dvorišta, nalaktila se i promatra kokoši. -Ne mogu u babinje s bolesnom kokoškom. E, baš si ti bijelka fina rumena, a i nosiš jaja, a krijesta ti je crvena ko ruža. Ne mogu babinjači odnijeti šugavu ili lijenu koku. Izjavi strašnu stvar gazdarica, pojuri za kokom, uhvati je za noge i sveže. -Odnijet ću im živu, pa nek rade s njom što hoće.
Potomak je završio u obliku pohanaca u limenoj kutiji, između ostale prtljage koju su gazdaričini unuci nosili sa sobom na more.
I tako, na kraju umjesto "KRAJ"

" DOBAR TEK"

Eh, što ti je život.

13.08.2007., ponedjeljak

Love story, 9.dio

On je poludio, postao je agresivan, skakao je i kljuvao gazdaricu, tek onda nije uopće više gledao niti jednu koku. Gazdarica je bila ljuta ko ris. -Dobit ćeš ti za vrat!
Nije dugo prošlo stasao mladi pjetlić, a gazdarica oop, njega staroga na giljotinu. Skuhala ga je u nedjelju za ručak s pirekrumpirom i hrensosom.
Evo mladoga! Stari je bio ljepši!! Stara koka, masna juha!!

Love story, 8.dio

Što se u međuvremenu događalo s potomkom;
Potomak je porastao i krenuo u školu. Vidi, vidi, škola je neka stara i svi đaci u razredu nose kute iste boje kao nekad.
Jadan mali, ne čini se sretnim.
Ostali potomci imali su kraću životnu sreću. Gazdarica je od njih umijesila rezance; ide devet jaja na kilu brašna. Provjereno.

Love story, 7.dio

Bivša draga se pomirila sa sudbinom, postala je ravnodušna. Eno je iza njih. On je skroz zanemario svoj posao na što je gazdarica pošizila.
-Ma vidi kurve, ovaj više ne radi svoj posao, drži se samo nje, ona više neće nositi jaja i samo jede.
Bogme, dan prije nego li je gazdarica išla k sestri u Osijek u goste, krkne ona ljubavnicu, očerupa i sutradan umota u najlone i ugužva u ceker skupa s teglom pekmeza i flašom rakije, i ode u Osijek.

Love story, 6.dio

On je našao novu dragu, ma baš kakvu je zamišljao. Radi ko na baterije, ne nosi jaja pa imaju sejf sex. Skroz je pukao na nju, ne skida se s nje. Eno ih nakon romantičnih trenutaka izveo ju je na ručak. Koke idu rano spavati pa nisu stigli na večeru večer prije.
Zatekla sam ih in flagranti, međutim ja ipak nisam paparaco, taj dio privatnosti sam im ostavila.( Ima i jedna tehnička pojedinost; dok bih ja namjestila fotoaparat oni bi već bili gotovi.)

12.08.2007., nedjelja

U očekivanju novih nastavaka..



Dragim gostima na mom blogu protiv uroka, za zdravlje i dug život poklanjam...

Pusa svima!

Baća, dirnuo si me! Hvala ti za lijepu poruku i cvijeće!

11.08.2007., subota

Love story, 5.dio

..obzirom da je potomak maloljetan nisam objavila fotografiju prvorođenca koji je još bio topao kada sam ga snimila..odobrenje roditelja je u tijeku, a mi nastavljamo dalje...
On; kako bi potisnuo negativno iskustvo nedavne prošlosti otišao se zabaviti i to u pretežito žensko društvo..najbolji lijek, a možda mu se posreći da nadoknadi izgubljenu pažnju nekom novom dragom..

10.08.2007., petak

Love story, 4.dio

..u međuvremenu potomak je stigao na ovaj svijet..kamo sreće da nije do kraja rođen pa nije gledao obiteljsku dramu..

Love story, 4.dio


..stigao je i nerođeni potomak..dobro da se još nije rodio da gleda obiteljsku dramu..

Love story, 3.dio

..ipak je napakirao neke stvari, čini se da odlazi na duže ili čak zauvijek..ona se ne miče, čini se nemoćnom u ovoj situaciji da uopće reagira..potomak samo što nije stigao..

09.08.2007., četvrtak

Love story, 2.dio

..a ovo je On..snimljen u trenutku odlaska..okrenuo joj je leđa i odlazi iz njihovog zajedničkog doma..
(Ne vidi se što je ponio sa sobom)

08.08.2007., srijeda

Love story (soap u par nastavaka) 1.dio

Teatralno je napustio dom nakon što mu je draga odbila pružiti pažnju odrađujući bračne dužnosti prema obitelji.
sinoć je bila zakrčena blogosfera

..ostala sam dužna novoj gošći za šalice, da ne pomisli da se zezam; debele, roza od dva deci..evo ih..

07.08.2007., utorak



ZOVEM SE BARBIE


Imam lijepe noge, bujna prsa i medeno lice. Uvijek sam nasmijana i raspoložena, ne postavljam glupa niti kakva suvišna pitanja. Odgovaram smiješkom i jednim laganim kimanjem glave. Ja sve znam, sve razumijem i sve opraštam. Meni je sve lako, ja sam prvak u domaćinskim poslovima koje vilinskom lakoćom rješavam i o kojima nikada ne pričam. Nikada nisam umorna od djece koju sam nosila i donijela na svijet lakoćom rode. Mene nikada i ništa ne boli, i uvijek sam dobre volje za pomoć. Ja uvijek pokorno čekam, nikad ne kasnim i ne prigovaram jer to je suvišno i nije ugodno za uši. Ja lijepo pričam još pažljivije slušam, u mojoj priči nema žaljenja. Ja živim na jednoj polici u jednom dućanu preskupih igračaka i razmišljam tko mi je nadjeo ime; priprosta žena ili nesiguran muškarac.