Stvari koje volim radit...
Čitanje Ljudi knjige su zakon i naravno ima ih i dobrih i loših, mada u zadnje vrijeme nemam baš previše vremena (ili otkrila sam blog)
Gledanje filmova I to samo one filmove koji me nečim privuku bila to dobra kritika ili neki super glumac koji u njemu glumi
Feng-shui Počela sam se nedavno bavit time, vidjet ćemo koliko ima istine u tome
Istraživanja paranormalnog (SF i F) Dobro ne baš u doslovnom smislu ali takve me stvari zanimaju
Druženje s frendovimaBilo da idemo van ili samo još jedno obično ispijanje kave meni je to super
Igranje D&D-a Bar sam na par sati netko drugi...
Tračatii to samo zato jer je gušt koliko to loše bilo
Rasprave jer moja mora bit zadnja
Prirodu Jer sam i ja sama dio nje

Amidala...

ponedjeljak, 29.11.2004.

Zašto je to toliko bitno....

Ljubimo se cijeli dan i noć
Poljupci su besplatni. Zato nastavite se ljubiti.

Bila sam vani ovaj vikend i nekako smo ja i još dvije frendice zapele na temu "Koliko nam je zapravo bitno kako se neki tip ljubi"... Zašto? Ako si s nekim tipom koji se loše ljubi kada se budete ljubili recimo, kad izađete van, neće vam baš bit drago na toj maloj pusi koju vam je dao, i lako moguće da vam ta "mala" pusa uništi večer jer ćete si počet razbijat glavu s činjenicim da baš vam i nije tako dobro s njim i da bi vam bilo bolje s nekim drugim... Mislim ipak ljubljenje i nije toliko ni bitno samo po sebi ali sadrži neku dozu čarolije koja se ispoljava na način da vi nakon što vas tip poljubi osjećate se najvoljenija osoba na svijetu.... Znači osjećate se dobro s njime i to drugi vide... Sreću nakon dobrog poljupca je nemoguće opisat... A tek osjećaj... "Leptirići" u trbuhu, misli lete, i izraz blaženstva na licu... Ahhh kako dobar osjećaj... S takvim tipom naradije ne bi te ništa drugo radili nego se ljubili... Opet i na novo... Ali znam, tko će samo na tome ostat... Ipak i sex ima svojih čari pogotovo ako uapijete i sebe i njega zadovoljit... Ali o tome neki drugi put...
:)
Pusa,

- 10:31 - A na to ti kažeš... (2) - Isprintaj i spali - #

petak, 26.11.2004.

Zadnji dan...

Evo danas mi je zadnji dan. Da sam još uvijek teenegerka. I da se na to mogu izvlačit. Rekli su mi ono što mi ponavljaju svaki rođendan do sad. Da sam već velika i odgovorna osoba. To i ja sam sebi tvrdim. Od sutra više nema sranja i nema izvlačenja. Ali zato danas... Pošto mi je zadnji dan ja jednostavno moram nešto napravit... Nešto glupo i bedasto... Mislim mogu ja to i sutra ali tad više neće bit fora...
Ahhh prođe mi još jedno razdoblje života... Doduše prilično teško i mukotrpno... Mogu samo reć... Nadam se da će mi bit bolje...

- 10:00 - A na to ti kažeš... (2) - Isprintaj i spali - #

četvrtak, 25.11.2004.

A sad nismo mi baš takve kad popijemo...

Nije da ih pijem ali lijepo izgledaju... Kupila sam Cosmo danas i nisam jednostavno mogla ostat ravnodušna na ovaj tekst:
10 stvari koje ne smijete činiti kad malo popijete
1. Ići u teretanu ili na bilo kakvo drugo vježbanje. Mogli bi ste se spotaknut na pokretnoj traci...
2."Popravljati" bilješke za sutrašnju prezentaciju pred klijentima.
3. Približit se telefonu ako vam je pri ruci mala crna knjižica sa brojevima bivših.
4. Dopustiti da vas fotografiraju (budite uvjereni da će, popustite li, te fotke završiti na netu).
5. Skočiti na šank i pokazati Crisitina Aguileri kako se to zapravo radi.
6.Upuštati se u karaoke nastup.
7. Poslati e-mail šefici u kojem joj tumačite što vi zapravo mislite o njoj i kolegama s kojima radite.
8. Usvajati bilo što ili bilo koga: mačkicu, psa lutalicu, dijete, muškarca...
9. Šopingirati preko interneta.
1. Čupati obrve!
(c) Cosmopolitan

Ja bi tu još i dodala pisat blog…
Obično kad idem van ja pazim na jednu stvar, da mi mobitel slučajno nije pri ruci jer ću jednostavno, i to ne samo bivšima već svim muškarcima u imeniku počet slat glupe poruke na temu "Sex i luda zabava"... Ili još bolje da uopće nemam love na njemu. Ako me slučajno fotografiraju lijepo ću im objasnit da ću ih tužit ako se moje fotke nađu na netu (isprobano i za divno čudo uspjelo je). Već sam jedanput Augileri pokazala kako se to radi na opću radost pripadnika muškog roda (i pritom bila slikana). Pjevanje uostalom mi ne ide samo deranje a posto to uvijek imam na umu ne upuštam se u karaoke nastupe ni pod razno. E-mailove ne šaljem kad sam pijana ja to ljudima samo istresem u facu... Šta se tiče shoppinga i interneta- nemam kreditnu karticu :D... A obrve hvala bogu počupam prije nego izađem....
Otvorila sam tu temu na Forumu pa ako vas zanima možete pogledat što i ostatak ženskog roda među forumašima misli o tome.... I naravno poneki zalutali muškarac...

- 14:13 - A na to ti kažeš... (2) - Isprintaj i spali - #

srijeda, 24.11.2004.

Beautiful day...

Lijep i suncan dan... Nije mi rodjendan ali ajde... Ima malo dana kad se tko dobro osjećam ko danas... Ko da je ponovno proljeće. Sunce grije ptičice pjevaju... Nije da ne volim jesen... Obožavam i nju... Ali danas mi je nekako proljetni dan i gotovo... Vjerojatno jer sam se uspjela naspavat... I kozila sam da mi ipak netko (e bar netko) čita blog... Kad sam bila na kavi (čudno prva danas je bila posljepodne iliti u 2)... sve mi se činilo tako super... Dobra muzika... svi ljudi nekako sretni i veseli (danas nosim ružičaste naočale)... Raspričala se na forumu... I sve mi je nekako divno i krasno danas... Kad bi bar taj osjećaj vrijedi i sutra i prekosutra... Bas bi mi onda doslo za pjevat i plesat i skakat na sredini trga... Ahhh... Ljudi moji život je krasan prekrasam i štoviše divan... Više mi nije bitno da ću za par dana imati rođendan i da ću se osjećat staro, nije mi ni bitno dali imam ili nemam tipa, jer mi to trenutno ne nedostaje... Makar mi nedostaje netko s kim bi mogla malo popričat i sjest na kavu (već su me počeli zamarat ljudi sa kojima se inače družim).... Ali to trenutno nije bitno... Prekrasan je dan i ja uživam u njemu...
:)
Pusa

- 16:03 - A na to ti kažeš... (0) - Isprintaj i spali - #

utorak, 23.11.2004.

Moi, ljubavnica???

Ne to nisam ja... Koliko god mi ova žena na slici ličila... Poslala sam jučer frendu poruku da se nađemo na kavi. Rekao mi da ne može jer njegova cura sumlja da ju vara sa mnom. Kako? Zašto? Nije mi namjera postat ničija ljubavnica nisam ja Marylin. Nakon silnog mozganja palo mi je par onako dobrih zaključka na pamet. Vidimo se svako jutro na kavi pošto idemo u isti kafić i desilo se par dana za redom da se slučajno vidimo i poslje podne kad on dođe sa svojom curom. Sasvim slučajno je ispalo da izlazimo na ista mjesta (živim u malom gradu gdje ima "gomilu" mjesta za izlazit) , znamo iste ljude, koje redovito tračamo. I naravno sprdamo se sa našom svakodnevicom. I to nikad u ružnom smislu. Možda je i razlog moj govor tijela, jer ja kad sam dobre volje (op.a. kada izlazim preko vikenda), ispada da i koketiram sa svim živima (nenamjerno), ili glupa pričanja i nesuvisle neistine. Pa je ona možda baš tako došla do tog zaključka. I što sad? Koliko vidim ta se njezina sumlja nije produžila dalje jer se ljudi prilično normalno ponašaju prema meni. Ili bar oni sa kojim sa i ja i ona družimo redovito. I sad kako se i dalje ponašat normalno i bit normalan? Zaključila sam da ne bi se trebala odreč jutarnjih kava u omiljenom kafiću samo zbog njezinih sumlji jer bi to opet izgledalo kao da sam nešto skrivila. A ja ni kriva ni dužna (nevina dok se ne dokaže suprotno). I zato od sad dalje pokušat ću se suzdržat uopće od pričanja s tipovima koji su u vezi što znači da ću ja lijepo odj**** sve frendove koji su u vezi i svaki put kad me nešto probaju pitat ili pričat sa mnom ja ću ih ignorirat. Ha zezam se. Nije mi to namjera. Ne, trebam samo popričat s njom o tome. Ili pratit kako se razvija situacija. Možda pomogne.
:)
Pusa

- 17:00 - A na to ti kažeš... (0) - Isprintaj i spali - #

petak, 19.11.2004.

Hrvati vs. Slovenci

I to ima veze sa Slovencima... makar je još uvijek naš... Sjedim ja danas sa frendovima u kafiću.. I ono klasične spike... Trač partije i ostalo... Kada najedamput zapnemo na temu Slovenaca... Živim u Istri pa smatram da mi je (nam je) ta tema veoma bliska... Naravno takva tema ne može proć bez sprdačine.. Dakle idemo redom (opa Slovenci bi se mogli i uvrijedit):
- Kako slovenci čitaju novine? Jedan kraj novina im je u Hrvatskoj a drugi u Italiji... Ako se slučajno neki hrvat nađe čitat novine na slovenskoj granici mora pazit da ne izazove krvavi rat sa Italijom...
- Neki naši (Istarski) gradovi neće krenut u napad protiv Slovenije je bi već bili pijani dok dođu do nje a baratanje sa dvocjevkom u pijanom stanju nije baš preporučljivo...
- I sad ja vas pitam šta vi imate protiv Slovenaca? Klasičan odgovor. Ništa... Ja imam sačmaricu...
i još puno takvih nebuloza sam čula danas. ali ako ih krenem pričat mogla bi izazvat krvavi rat...
Istina je da Slovenci od kad su ušli u EU prave se pametni... Jer su oni kao zaštitnici, njezine oči i uši i vidi vraga sve znaju (zato i javljaju našima da mi tamo preko kupujemo nešto i onda nas naši zaustave i pregledaju). Pri ulasku u Sloveniju, pardon EU (pošto se već toliko hvale da su tamo) praksa je da se svaki auto, kamion i sve ostalo sa HR registraciom zaustavi i temeljito pregleda (jer mi smo Balkanci i sto posto nešto švercamo)...
A kad dođu tu mi jadnici im se ulizujemo a oni tvrde da ih podkradamo u kafićima, prodavaonicama, benzinskim postajama... A mi pokušavamo preživjet od ljeta do ljeta (nekao me to malo vraća u davno doba kada su ljudi čekali ljeto da vide kako su im usjevi uspjeli...)
Ipak ima nade da im bar malo naštetimo... Jer ipak ima nešto u izreci Make love, no war... Prestanimo kupovat njihove proizvode (80% izvoza im ide tu kod nas)... Bacimo ih na prosijački štap i odimo tamo na more (ne znam di ćemo svi stat u onih par metara kvadratnih), pokupovajmo im obalu (bez građevinskih i inih dozvola naravno) i ne plaćamo im porez... Vjerojatno će poželjet da se više ne vrate ovdje...

- 16:59 - A na to ti kažeš... (4) - Isprintaj i spali - #

Sljedeći mjesec >>

  studeni, 2004 >
P U S Č P S N
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30          


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Tko sam ja?
Obična cura iz susjedstva za kojom se muškarci na ulici ne okraću jer je smatraju curom nevrijednom pažnje :). Ona za koju frendovi smatraju da si nije sposobna pronać tipa, koja studira i svoju budućnost ne može ni vidjet a kamo li zamislit.
A sad malo ozbiljnosti... Željela bi tipa a ne bilo koga, željela bi studirat umjetnost, biti ozbiljna cura, i sretna. I možda pomalo drukčija od drugih, rješit se većine strahova koji me koče u životu, i naravno ostat oped ona svoja, obična cura s malo sreće u životu i ljubavi koja je odvažna, pametna i lijepa.

Osmijeh
Osmijeh ne stoji ništa, a dijeluje čudesno.
Obogaćuje onoga kome je upućen, a ne osiromašuje onoga koji ga daje.
Bljesne poput munje i sijećanje nam može trajati zauvjek.
Nitko nije toliko bogat, niti toliko siromašan da bi ga sebi mogao uskratiti i svatko njime dobiva.
On je odmor umornom, putokaz izgubljenom, sunčeva zraka žalosnom i najbolji prirodni lijek protiv ljutnje.
Njega ne možemo iznajmiti, kupiti, posuditi ili ukrasti.
Jer vrijedi zapravo samo kad se poklanja...