Stvari koje volim radit...
Čitanje Ljudi knjige su zakon i naravno ima ih i dobrih i loših, mada u zadnje vrijeme nemam baš previše vremena (ili otkrila sam blog)
Gledanje filmova I to samo one filmove koji me nečim privuku bila to dobra kritika ili neki super glumac koji u njemu glumi
Feng-shui Počela sam se nedavno bavit time, vidjet ćemo koliko ima istine u tome
Istraživanja paranormalnog (SF i F) Dobro ne baš u doslovnom smislu ali takve me stvari zanimaju
Druženje s frendovimaBilo da idemo van ili samo još jedno obično ispijanje kave meni je to super
Igranje D&D-a Bar sam na par sati netko drugi...
Tračatii to samo zato jer je gušt koliko to loše bilo
Rasprave jer moja mora bit zadnja
Prirodu Jer sam i ja sama dio nje

Amidala...

srijeda, 24.11.2004.

Beautiful day...

Lijep i suncan dan... Nije mi rodjendan ali ajde... Ima malo dana kad se tko dobro osjećam ko danas... Ko da je ponovno proljeće. Sunce grije ptičice pjevaju... Nije da ne volim jesen... Obožavam i nju... Ali danas mi je nekako proljetni dan i gotovo... Vjerojatno jer sam se uspjela naspavat... I kozila sam da mi ipak netko (e bar netko) čita blog... Kad sam bila na kavi (čudno prva danas je bila posljepodne iliti u 2)... sve mi se činilo tako super... Dobra muzika... svi ljudi nekako sretni i veseli (danas nosim ružičaste naočale)... Raspričala se na forumu... I sve mi je nekako divno i krasno danas... Kad bi bar taj osjećaj vrijedi i sutra i prekosutra... Bas bi mi onda doslo za pjevat i plesat i skakat na sredini trga... Ahhh... Ljudi moji život je krasan prekrasam i štoviše divan... Više mi nije bitno da ću za par dana imati rođendan i da ću se osjećat staro, nije mi ni bitno dali imam ili nemam tipa, jer mi to trenutno ne nedostaje... Makar mi nedostaje netko s kim bi mogla malo popričat i sjest na kavu (već su me počeli zamarat ljudi sa kojima se inače družim).... Ali to trenutno nije bitno... Prekrasan je dan i ja uživam u njemu...
:)
Pusa

- 16:03 - A na to ti kažeš... (0) - Isprintaj i spali - #

<< Arhiva >>

  studeni, 2004 >
P U S Č P S N
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30          


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Tko sam ja?
Obična cura iz susjedstva za kojom se muškarci na ulici ne okraću jer je smatraju curom nevrijednom pažnje :). Ona za koju frendovi smatraju da si nije sposobna pronać tipa, koja studira i svoju budućnost ne može ni vidjet a kamo li zamislit.
A sad malo ozbiljnosti... Željela bi tipa a ne bilo koga, željela bi studirat umjetnost, biti ozbiljna cura, i sretna. I možda pomalo drukčija od drugih, rješit se većine strahova koji me koče u životu, i naravno ostat oped ona svoja, obična cura s malo sreće u životu i ljubavi koja je odvažna, pametna i lijepa.

Osmijeh
Osmijeh ne stoji ništa, a dijeluje čudesno.
Obogaćuje onoga kome je upućen, a ne osiromašuje onoga koji ga daje.
Bljesne poput munje i sijećanje nam može trajati zauvjek.
Nitko nije toliko bogat, niti toliko siromašan da bi ga sebi mogao uskratiti i svatko njime dobiva.
On je odmor umornom, putokaz izgubljenom, sunčeva zraka žalosnom i najbolji prirodni lijek protiv ljutnje.
Njega ne možemo iznajmiti, kupiti, posuditi ili ukrasti.
Jer vrijedi zapravo samo kad se poklanja...