nedjelja, 06.12.2009.

Biblija

Nepresušna hrana svakodnevno
Riječ koja stvara mene i moj život
kao što je to činila na našem početku
Mudrost koja me vodi do svog naručja
Melem koji liječi rane
zadane ljudskom slabošću
slobodom
Ljubav koja me neprestano podsjeća
da sam ljubljeno biće
i da me nitko tko je samo čovjek
ne može ljubiti kao Ona
Istina koja rasvjetljava tamu
i mir koji uskalađuje otkucaje
mog srca sa svojim
Majka koja mi prilazi
kad god je trebam
i Otac koji me štiti
svojom nježnošću
Dijete koje želi biti rođeno
po meni
i more koje povezuje
sve obale svijeta
Nebo koje grli zemlju
i vjetar koji čisti kisik
Dubina koja me vuče
u svoje okrilje
i vatra koja pali
moju dušu
Tišina koja očekuje moj odgovor
na svoje pitanje
i glazba koja odmara
Sunce koje se podiže
kad sam žedna svjetlosti i topline
Kiša snijeg i inje
Knjižnica koja u svojim njedrima
nosi čitavu ljudsku povijest
Kristalni izvor koji neprestano
nadahnjuje svojom bistrinom
Rijeka koja tkaje moje dane
dobrotom preplavljene
Vino koje začinjuje slavlje
i rame kad su suze nepresušne
Dom kojim punim staze
što se preda mnom prostiru
snaga koja učvršćuje moje korake
i duh koji oblikuje moju osobnost
sve do susreta licem u lice

Ljiljana Katić, Dugo Selo, 4.12.2009.

- 13:13 -

Komentari (1) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

Opis bloga

Željela bih s vama - hrabrima, podijeliti svoje životno iskustvo ljubavi koja nadilazi ovu zemlju. Jer ova zemlja živi od hrabrih. A oni se nikada ne umaraju preobražavati je. Tako oni koji s nje odlaze mogu biti ponosni na nju, a oni koji joj dolaze dobrodošli.
Stoga ovaj blog upućujem svima koji imaju hrabrosti prihvatiti zagrljaj neba i dopustiti mu da ih oblikuje kako bismo već ovdje živjeli nebo.

O autoru

Izlaz iz kolotečine nalazim pišući pjesme još od 10. godine. Radim kao učiteljica.
Pjevala sam u zboru "Snaga mira" koji je 2004. g. izdao CD s naslovom "Pogledaj nebo" na kojem se nalaze moje pjesme. Bend "Zakon neba" uglazbio je izdao nekoliko mojih pjesama.
Moj susret sa zajednicom Molitva i Riječ utjecao je na mene da počnem pisati pjesme duhovne tematike. Početkom 2008. godine izdajem prvu vlastitu zbirku duhovnih pjesama "Zagrljaj neba i zemlje".
Sada pjesme objavljujem u zbornicima Webstilus portala.

Spoznaja

"Ljubiti znači biti
svjetlo i toplina
za drugoga." Agid von
Broeckhoven

Predah