srijeda, 26.10.2011.

Daleko od Tebe

Kako ću Ti doći hladna srca
prepunog leda koji gasi iskre
kako će mi lice suncem sjati
kad svjetlosti nemam u očima

Od ljubavi sam rođena
a kao da je više ne poznajem
za strancem pružam ruke
dok sam blizine gladna

Daleko sam od Tebe
i Tvog osmijeha sigurnosti
po kojem znam da su prohodni
putevi kojima hodim

Ni prvi tren našeg susreta
nije odsijavao mojom ljubavlju
već Tvojom ostavljajući želju
postati čitava ona

Da bi životvorno disala
mora kolati poput krvi u žilama
i hraniti dijelove prazne
puniti praznine sobom

Poljupcem me mijenjaš
iz dana u dan
po njemu postajem
sve više ja

Tvoj odraz u zjenicama
napokon odnosi daljine
premještajući planine mora nebo
na prostore koji postaju domom

Obraz me Tvoj nježnošću grli
umiruje strahom rastrzani dio
dok sjeme izrasta
u plod života

Ljiljana Katić, 28.12.2000.

- 09:08 -

Komentari (0) - Isprintaj - #

nedjelja, 23.10.2011.

Igličasta hladnoća

Mraz nakupljen na površini
toplina istisnuta iz zemlje
bjelinom ispunjene zjenice
prazna nepomičnost

Zazeblo srce
dok osunčanom stranom
pokušava grijati suprotnu
nada umanjuje hladnoću

Ljiljana Katić, 18.10 2011.

- 21:54 -

Komentari (0) - Isprintaj - #

subota, 15.10.2011.

Čista srca

Što iz Tvojih usta izlazi
za sva vremena ostaje
srca nam prosvjetljuje
da živimo u punini

Iz srca čistih
dobrim blagoslivljamo život
od Tebe darovan
čineći ga čišćim


Ljiljana Katić, 5.6.2005.

- 12:07 -

Komentari (0) - Isprintaj - #

utorak, 11.10.2011.

Čime da Ti uzvratim

Toliko si toga
učinio za mene
i jedino što mogu
prihvatiti sve Tvoje darove
s vjerom u Tvoju ljubav

Tvoj glas poznajem
dok u Njemu
svoje ime razabirem
i za Tobom idem
jer samo me Ti
možeš dovesti do Oca

Ljiljana Katić, 20.3.2004.

- 10:57 -

Komentari (0) - Isprintaj - #

nedjelja, 09.10.2011.

Brineš

Srce mi puniš sobom
mirisom svoje nježnosti
ostavljaš tragove
kao pjev ptice nebom

Ruku prepunih darova
za mene
svoje dijete
daruješ sve što sam
sa čime dolazim u doticaj

Brineš da ne ostanem sama

Ljiljana Katić, 3.7.2000.

- 19:57 -

Komentari (0) - Isprintaj - #

nedjelja, 02.10.2011.

Dom darovanima

Ponovo suze peru lice
srcu postaje tijesno
dok se nova lica
u njemu ogledaju

Ono nije zrcalo
koje odbija toplinu
već prima i vatrom vraća
kroz propusna stakla

Vatra pali sve tijesno
zrcalno i staro
čisteći prostor
za nove suputnike

Dok izgara srce
novi obraz prihvaća
i postaje dom
darovanima

Ljiljana Katić, 2.10.2011.

- 16:25 -

Komentari (0) - Isprintaj - #

<< Prethodni mjesec | Sljedeći mjesec >>

Opis bloga

Željela bih s vama - hrabrima, podijeliti svoje životno iskustvo ljubavi koja nadilazi ovu zemlju. Jer ova zemlja živi od hrabrih. A oni se nikada ne umaraju preobražavati je. Tako oni koji s nje odlaze mogu biti ponosni na nju, a oni koji joj dolaze dobrodošli.
Stoga ovaj blog upućujem svima koji imaju hrabrosti prihvatiti zagrljaj neba i dopustiti mu da ih oblikuje kako bismo već ovdje živjeli nebo.

O autoru

Izlaz iz kolotečine nalazim pišući pjesme još od 10. godine. Radim kao učiteljica.
Pjevala sam u zboru "Snaga mira" koji je 2004. g. izdao CD s naslovom "Pogledaj nebo" na kojem se nalaze moje pjesme. Bend "Zakon neba" uglazbio je izdao nekoliko mojih pjesama.
Moj susret sa zajednicom Molitva i Riječ utjecao je na mene da počnem pisati pjesme duhovne tematike. Početkom 2008. godine izdajem prvu vlastitu zbirku duhovnih pjesama "Zagrljaj neba i zemlje".
Sada pjesme objavljujem u zbornicima Webstilus portala.

Spoznaja

"Ljubiti znači biti
svjetlo i toplina
za drugoga." Agid von
Broeckhoven

Predah