subota, 31.12.2011.

Zadovoljstvo mijenjanja

Tako je lako
povrijediti drugog
a tako teško
iscijeliti ga

Tako je lako
spustiti se na niske grane
a tako teško
podići se na visoke

Tako je lako
ostati isti
a tako teško
promijeniti se

I kad postajemo ludi
jer odabiremo teže
zadovoljstvo mijenjanja
neprocjenjivo je

Ljiljana Katić, 31.12.2011.

- 13:43 -

Komentari (0) - Isprintaj - #

petak, 30.12.2011.

Nebo je tvoja snaga

Zašto ne otvoriš oči
Svjetlo je prelijepo
da živiš u tami

Poslušaj
ne toni u tišinu samoće
tvoje srce doista kuca
osluhni

Doista
još je netko uz tebe
Susret ćeš ga
ako ga zamjetiš

Zašto je tvoj život malen
dok je u tebi čežnja za velikim
Tvoji će tragovi procvasti
i vatra u tvojim očima
grijat će još mnoge
samo ako to zaželiš

Sam ne možeš ništa
Nebo je tvoja snaga
tvoja sloboda

Ljiljana Katić, 21.4.1995.

- 11:57 -

Komentari (0) - Isprintaj - #

nedjelja, 25.12.2011.

Otvoreno srce

Otvaram ti širom srce
nesmetano uđi
Novorođeni Kraljiću
Neka me Tvoja punina
blagoslovi ispunjenjem
ljubavlju
mirom

Pronađi u meni
topli dom
koji će zajedno
s Tobom rasti
primanjem drugih
u vlastite prostore
blizinu

Svaku tjesnoća
sobom raširi
da isteklo vrijeme
u Tvom Kraljevstvu završi
otvorenog srca
za čitavo nebo
koje nas iščekuje

Ljiljana Katić, 25.12.2011.

- 15:22 -

Komentari (0) - Isprintaj - #

subota, 24.12.2011.

Moj Bog

More ljubavi
koje natapa žednu dušu
čisti je od praznina
oslobađa osamljenosti

Ocean dobrote
koji odnosi sve zarobljenosti
nudi nove horizonte
vodi sigurnoj zemlji

Nebo vječnosti
koje pali ugašene vatre
oslobađa za kisik pluća
daje dom

Ljiljana Katić, 21.4.2004.

- 15:11 -

Komentari (0) - Isprintaj - #

petak, 23.12.2011.

Maleno dijete

Titravog Te srca tražim
na svakom koraku
u svakom zvuku
Tvoj glas razabirem
hraneći dušu
njegovom milinom

Maleno dijete
maleni pomak
otvara Ti ručice
za zagrljaj snage

Ono što dodirujem
ruši se preda mnom
primanjem oslonca
koji je samo u Tebi

I dok Te trebam
i dok Te tražim
već me grliš

Ljiljana Katić, 9.2.1997.

- 09:56 -

Komentari (0) - Isprintaj - #

četvrtak, 22.12.2011.

Ljubav je

Treperavi osmijeh Tvoga lica
tajna sjaja u Tvojim zjenama
dodir tišine nemirnom srcu
i sigurnost Tvoje desnice

Niknula riječ iz Tvojih usana
ukorijenjena u dubinama duše
i plod koji se nazire
u blizini Tvojoj kraj mene

Ljubav je san zore koji boji
svojim bojama dan tvoj
daje ti krila i podiže
nakon svakog pada noći

Ona ti dolazi i kad je ne čuješ
i kad ne osjećaš njene disaje
ona u tebi zauvijek stanuje
u tebi je pronašla dom svoj

Ljiljana Katić, 14.2.2003.

- 10:06 -

Komentari (0) - Isprintaj - #

utorak, 20.12.2011.

Kraljuj

Daj mi oči
za Tvoje djelovanje
da Ti stope
slijedim

Ti ravnaj
mojim životom
zar igdje može biti
sigurniji

Potičeš
da budem ja
i daješ samo dobro
uz Tebe ne lutam

Dobrim putem hodim
i Tebi dajem
dušu prostrtu
Tvom dolasku

Ljiljana Katić, 24.1.2001.

- 09:38 -

Komentari (0) - Isprintaj - #

ponedjeljak, 19.12.2011.

Nalik izvoru

Gubim niti
pružene u magli
pogledu nestaju
dok zajedništvo
budi mutne prozore

To Tvoje su ruke
obavite da nose
svu slaboću
u neizvjesno sutra
što korakom izlazi

Prosutim sjemenom
iznikla duša
na otiscima Tvojim
dlanovima rođenim
svjetleći očima

Jecaji vuku
da pjesmu donesem
spokoj u srcu
vedrinom pomazan
nalik izvoru

Ljiljana Katić, 19.6.1997.

- 09:56 -

Komentari (0) - Isprintaj - #

subota, 17.12.2011.

Život kao ulog

Stranputice vode korake
sljepilo oduzima vid
dok bujici prepuštaš
da nosi ti dane

A put je nadomak
ali potreban tvojih zjenica
staza te dotiče
no srcem prianjaš uz nju

Zašto rasipaš vrijeme
na ono što te izgladnjuje
zašto se odričeš snage
za ono što te gubi

Život je tvoj ulog
u dragocjenost
koju potresi svijeta
ne okrnjuju

Ljiljana Katić, 17.12.2011.

- 12:11 -

Komentari (0) - Isprintaj - #

četvrtak, 15.12.2011.

Novi tijek

Zapisah riječi
što navrle kucaju
srcem
iščezavaju misli
smještene na papir
navirući iznova
u novi tijek
priče
pjesme

Ljiljana Katić, 6.12.2011.

- 16:06 -

Komentari (0) - Isprintaj - #

srijeda, 14.12.2011.

Do novog buđenja

Tišinu tek pucketanje
otvorenog plamena remeti
iskre se igraju
čuvaju oganj
dok održava život
u mirovanju snom
do novog buđenja

Ljiljana Katić, 6.12.2011.

- 14:59 -

Komentari (0) - Isprintaj - #

ponedjeljak, 12.12.2011.

Upija sigurnost

Meka svjetlost svjetiljke
ognula mačku na postelji
u borbi za čistoću
prebire dlaku jezikom
puštajući toplini da ovije
netom izniklo zimsko krzno
upija sigurnost

Ljiljana Katić, 6.12.2011.

- 06:37 -

Komentari (0) - Isprintaj - #

petak, 09.12.2011.

Iznjedrio prisnost

Štropotaju na stubama koraci
dok pogled u večernje nebo
tek gustim dimom
objelodanjuje toplinu
iz doma iznjedrio
prisnost
kroz dimnjak

Ljiljana Katić, 6.12.2011.

- 10:10 -

Komentari (0) - Isprintaj - #

utorak, 06.12.2011.

Prepustiti se novom

Kap po kap
točim svoju bol
nabujale čežnje
što mira mi ne da

Dah po dah
prepuštam vjetru
tajnama punim
njegovu pjesmu

Krijes po krijes
palim za sobom
i jedino što još mogu
prepustiti se novom

Ljiljana Katić, 9.5.1999.

- 10:53 -

Komentari (0) - Isprintaj - #

ponedjeljak, 05.12.2011.

Kako živjeti za drugoga

U prvom osmjehu zore
dodirnula me kap Tvoje rose
darovala buđenje

Je li u njemu
Tvoja ispružena ruka
utisnula u mene
novi odsjaj ljepote
il ću slijepo
ostavljati Tvoje darove

Tuđe zjenice
bljesnuše kraj mojih
a u meni borba
da ih prihvatim

Kako živjeti za drugoga
kad su Tvoji putevi Oče
iznad mojih puteva

Čežnja za Tvojom blizinom
povukla me u zagrljaj nježnosti
Ispunio me povjerenjem

Po Ljubavi idem Tvojim putovima

Ljiljana Katić, 8.8.1999., Mostar

- 09:40 -

Komentari (0) - Isprintaj - #

subota, 03.12.2011.

Jutro Tvoje blizine

Na ticaju nove zore
pojavila se svjetlost
suznim kapima
rođene zjene
utonuše u smiraj

Trenutak prije podizanja
usnulih obraza
sanjivog čela
tihih usana

Prva nit topline
dodir lahornog sjaja
pružanje jezgre
šapat
tišina

Što se to nazire
u daljini stvara
Tvoja blizina
osmijeha novog

Ljiljana Katić, 24.8.1996.

- 15:15 -

Komentari (0) - Isprintaj - #

<< Prethodni mjesec | Sljedeći mjesec >>

Opis bloga

Željela bih s vama - hrabrima, podijeliti svoje životno iskustvo ljubavi koja nadilazi ovu zemlju. Jer ova zemlja živi od hrabrih. A oni se nikada ne umaraju preobražavati je. Tako oni koji s nje odlaze mogu biti ponosni na nju, a oni koji joj dolaze dobrodošli.
Stoga ovaj blog upućujem svima koji imaju hrabrosti prihvatiti zagrljaj neba i dopustiti mu da ih oblikuje kako bismo već ovdje živjeli nebo.

O autoru

Izlaz iz kolotečine nalazim pišući pjesme još od 10. godine. Radim kao učiteljica.
Pjevala sam u zboru "Snaga mira" koji je 2004. g. izdao CD s naslovom "Pogledaj nebo" na kojem se nalaze moje pjesme. Bend "Zakon neba" uglazbio je izdao nekoliko mojih pjesama.
Moj susret sa zajednicom Molitva i Riječ utjecao je na mene da počnem pisati pjesme duhovne tematike. Početkom 2008. godine izdajem prvu vlastitu zbirku duhovnih pjesama "Zagrljaj neba i zemlje".
Sada pjesme objavljujem u zbornicima Webstilus portala.

Spoznaja

"Ljubiti znači biti
svjetlo i toplina
za drugoga." Agid von
Broeckhoven

Predah