subota, 30.08.2014.

Topiti kore sebičnosti

U danima djetinjim
prepustih se bujici
temperamenta
dok pred ušćem
i svim nanosima
valova
razvoj promjeni
smjer prema izvoru

Svi od kojih
ostah zamjećena
ne prepoznaše
smjer kretanja
i prepuštanje bujici
po volji
a ne nemoći
kojima svaki zamah
snagom diše

Mirnog srca
prihvaćam udare
mireći udarce
vremenom ljekovitim
preobražavajući
bol u snagu
topeći kore sebičnosti
spokojem

17.7.2014.

- 14:34 -

Komentari (0) - Isprintaj - #

utorak, 12.08.2014.

Koliko li Tebe

U koliko Te sve trenutaka
dnevno otkrivam
na koliko mjesta
načina

A koliko mi toga
još promakne
dok dlanom podržavas
življenje

Nema kod Tebe
ljudskog plamena
što prije misli
osjećajima pohara
neprocjenjivu vrijednost
umanjujući vlastitu

Tu si
za sve potrebe
koliko li Tebe
u svemu što jesmo
ima

16.7.2014.

- 09:40 -

Komentari (0) - Isprintaj - #

<< Prethodni mjesec | Sljedeći mjesec >>

Opis bloga

Željela bih s vama - hrabrima, podijeliti svoje životno iskustvo ljubavi koja nadilazi ovu zemlju. Jer ova zemlja živi od hrabrih. A oni se nikada ne umaraju preobražavati je. Tako oni koji s nje odlaze mogu biti ponosni na nju, a oni koji joj dolaze dobrodošli.
Stoga ovaj blog upućujem svima koji imaju hrabrosti prihvatiti zagrljaj neba i dopustiti mu da ih oblikuje kako bismo već ovdje živjeli nebo.

O autoru

Izlaz iz kolotečine nalazim pišući pjesme još od 10. godine. Radim kao učiteljica.
Pjevala sam u zboru "Snaga mira" koji je 2004. g. izdao CD s naslovom "Pogledaj nebo" na kojem se nalaze moje pjesme. Bend "Zakon neba" uglazbio je izdao nekoliko mojih pjesama.
Moj susret sa zajednicom Molitva i Riječ utjecao je na mene da počnem pisati pjesme duhovne tematike. Početkom 2008. godine izdajem prvu vlastitu zbirku duhovnih pjesama "Zagrljaj neba i zemlje".
Sada pjesme objavljujem u zbornicima Webstilus portala.

Spoznaja

"Ljubiti znači biti
svjetlo i toplina
za drugoga." Agid von
Broeckhoven

Predah