srijeda, 31.07.2013.

Najdragocjenije

Preobražavaš mi lice

u susretu sa sobom

slapovi svjetlosti

pune prostore

obasjavajući Tobom

oplakuju moj život



Odgovori dolaze

neumorno na svaki poziv

dok otvorenih ušiju

slušam riječi Tvoje

koje poput stijene

traju



Sve što imam

vrijedno je samo Tebe

Tvog prebivanja u meni

darivanja svega što jesam

da postanem sve više Tvoja

sve više ja



31.7.2013.

- 15:48 -

Komentari (0) - Isprintaj - #

srijeda, 17.07.2013.

Šum mora

Šaptajući postaje moje

u svim valima davanja

i prebiranja

poput zagrljaja

sluhom primam

utonulog u srce

mekoćom važnog

ljepotom punog

odmara



8.7.2013.

- 08:43 -

Komentari (0) - Isprintaj - #

utorak, 16.07.2013.

Slobodna

Dobrota se razastire

svim vlatima zemlje

i dok prianjam uz nju

lakoćom leptira

jedrim vjetrom

sigurna

u novi dan

nebom zaštićen

slobodna



2.7.2013.

- 11:19 -

Komentari (0) - Isprintaj - #

ponedjeljak, 15.07.2013.

Postaje što jest

Brazde straha

boraju lice

ljubav preobražava

suncem obasjane

punina postojanja

bez viška

i manjka

postaje

što jest



1.7.2013.

- 13:24 -

Komentari (0) - Isprintaj - #

četvrtak, 04.07.2013.

Na meni je prihvatiti

Zaustih

i već je sve preda mnom

Koraknuh

cilj se nazire

Progledah

i već se prostor prostire

Odgovorih

i već djelujem

Spoznah

preobražena postajem



Na meni je

prihvatiti



1.7.2013.

- 11:01 -

Komentari (0) - Isprintaj - #

<< Prethodni mjesec | Sljedeći mjesec >>

Opis bloga

Željela bih s vama - hrabrima, podijeliti svoje životno iskustvo ljubavi koja nadilazi ovu zemlju. Jer ova zemlja živi od hrabrih. A oni se nikada ne umaraju preobražavati je. Tako oni koji s nje odlaze mogu biti ponosni na nju, a oni koji joj dolaze dobrodošli.
Stoga ovaj blog upućujem svima koji imaju hrabrosti prihvatiti zagrljaj neba i dopustiti mu da ih oblikuje kako bismo već ovdje živjeli nebo.

O autoru

Izlaz iz kolotečine nalazim pišući pjesme još od 10. godine. Radim kao učiteljica.
Pjevala sam u zboru "Snaga mira" koji je 2004. g. izdao CD s naslovom "Pogledaj nebo" na kojem se nalaze moje pjesme. Bend "Zakon neba" uglazbio je izdao nekoliko mojih pjesama.
Moj susret sa zajednicom Molitva i Riječ utjecao je na mene da počnem pisati pjesme duhovne tematike. Početkom 2008. godine izdajem prvu vlastitu zbirku duhovnih pjesama "Zagrljaj neba i zemlje".
Sada pjesme objavljujem u zbornicima Webstilus portala.

Spoznaja

"Ljubiti znači biti
svjetlo i toplina
za drugoga." Agid von
Broeckhoven

Predah