utorak, 08.03.2016.

Volim što sam žena.

Miriše proljeće i ja odlučila poraditi na sebi i to baš na današnji dan, Dan žena.
Ustala u šest, radila vježbe istezanja par minuta, kao pokušala par trbušnjaka, neke vježbe za noge i u roku petnaest min. završila i to će biti sve od moje pripreme za lijepe dane. Sinoć sam izvadila meso iz frižidera, pa jutros napravila gulaš za ručak, da moji ne budu gladni dok ja feštam sa kumama u kavani. Probudila supruga sa jednim nježnim pozdravom na Njemačkom jeziku, Guten Morgen, ali nije raspoložen u sedam ni za što. Ja sam raspoložena i nastavljam po planu, tuširanje, spremanje na posao, obukla sam crvenu košulju, danas posebno želim biti lijepa sebi, skuhala jaja, napravila čaj, probudila sina u školu, dobila poljubac od njega. Nabacila malo maskare, sjaj za usne i išetala iz kuće. Zadovoljna, nasmijana i ako imam problema preko glave, ali danas baš u inat neću misliti ni na što osim da sam sretna što sam žena i kao takva kročim hrabro kroz život.

- 10:07 -

Komentari (14) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.

Opis bloga

Linkovi