utorak, 29.12.2015.

Prva ljubav

Meni petnaest, njemu šesnaest godina.
Radnja se dešava u školi.
Prvo stidljivi pogledi, ali odmah sam uočila dva divna zelena oka.
Uvijek se rado sjetim svoje prve ljubavi, jer je sve nekako bilo nevino, nježno, bojažljivo.
Znam da sam odmah kupila teku i počela pisati spomenar.
Zapisivala sam u njega kad sam ga vidjela, što mi je rekao, kako mi se nasmiješio, stavljala ruž na usne samo da bih stavila poljubac ispod toga što sam napisala.
Trajalo je to dobre tri godine, ali ću vam o tome pisati drugi put, jer sam u gužvi zbog posla.
Još imam njegove fotografije, pisma i pjesme koje mi je pisao.

- 10:46 -

Komentari (12) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.

Opis bloga

Linkovi