24.08.2007. u 04:22 | 7 Komentara | Print | # | ^

evo riječi jedne pjesme s kojom se mogu poistovijetiti.... onak opčenito

AMY WINEHOUSE
Stronger Than Me

You should be stronger than me
You been here 7 years longer than me
Don't you know you're supposed to be the man,
Not pal in comparison to who you think I am,

You always wanna talk it through - I don't care!
I always have to comfort you when I'm there
But that's what I need you to do - stroke my hair!

Cos' I've forgotten all of young love's joy,
Feel like a lady, but you my lady boy,

You should be stronger than me,
But instead you're longer than frozen turkey,
Why'd you always put me in control?
All I need is for my man to live up to his role,
Always wanna talk it through- I'm ok,
Always have to comfort you every day,
But that's what I need you to do - are you gay?

Cause I've forgotten all of young love's joy
Feel like a lady, and you my lady boy

He said 'the respect I made you earn -
Thought you had so many lessons to learn'
I said 'You don't know what love is - get a grip!' -
Sounds as if you're reading from some other tired script

I'm not gonna meet your mother anytime
I just wanna rip your body over mine
So tell me why you think that's a crime

I've forgotten all of young love's joy
Feel like a lady, and you my lady boy

You should be stronger than me
You should be stronger than me
You should be stronger than me!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

24.08.2007. u 04:13 | 2 Komentara | Print | # | ^

evo i službene pozivnice svima

Ovim putem pozivam Vas i vaše prijatelje da se odazovete na
zabavu pod nazivom " u iščekivanju novog godišnjeg
odmora". Prije nego li se svi vratimo u staru kolotečinu
poso-kuća-birtija bilo bi se lijepo još jednom zabaviti.

Stoga predlažem party 01.09.2007. (subota)

Takozvano ludovanje (zabava) će se održati u sali
"Đeram" u Tenju ( ko ne zna gdje se to nalazi, nije ju
teško pronaći, na glavnoj je cesti!) s početkom u 21 sat
(završetak- ko zna!)

Ulaznice će biti u pretprodaji samo ovaj tjedan, jer je
ograničen broj mjesta. Cijena je samo 150 kn po osobi! a u to je
uključeno: * hrana ( predjela-kanapei..., hladne plate-pršut,
kulen sir..., janjetina, prasetina, salate...)
*piće ( sokovi, pivo, vino, žestica) i to sve koliko
možeš pojesti i popiti... + živa glazba (po svačijem ukusu, ITD band).

A tko može manje potrošiti kad izađe negdje vikendom van a da
popije i pojede koliko želi i usput se zabavi u dobrom društvu
molim Vas neka mi javi na koji način, i gdje!

A za sve daljnje informacije i kupnju ulaznica molim Vas da mi
se obratite na mail

andreja-os@net.hr

Nadam se da se vidimo!

21.08.2007. u 02:11 | 0 Komentara | Print | # | ^

jaka fora

PENISOVA ŽALBA
Poštovana upravo,

Ja, Penis, ovim putem zahtevam povišicu, iz sledećih razloga:
Radim fizički posao. Radim na velikim dubinama, bez ventilacije. Uvek mi glava srlja prva. Nemam prava na vikende, praznike i godišnje odmore. Radim u vlažnim uslovima, na povišenoj temperaturi. Ne plaćaju mi prekovremeno. Moj posao me izlaže zaraznim bolestima.

S postovanjem,

Penis.











ODGOVOR UPRAVE
Poštovani g. Penisu,

Nakon pažljivog pregleda vašeg pisma, uprava je odbacila vaš zahtev za povišicom, iz sledećih razloga:
Ne radite ni 8 sati dnevno. Umorite se i zaspite nakon kratkih perioda rada. Često ne slušate naređenja uprave. Ne ostajete na naznačenim pozicijama i često posećujete druge oblasti. Ne preuzimate inicijativu - treba vas dodatno stimulisali da bi počeli da radite. Radno mesto je, kad vi odete, uvek u haosu. Često ne poštujete neophodna sigurnosna pravila (nošenje zaštitne odeće i sl.). Penzionisaćete se mnogo pre nego što napunite 65 godina. Stalno dolazite i odlazite sa radnog mesta, noseći dve sumnjive vreće.

S poštovanjem,

Uprava

18.08.2007. u 12:37 | 1 Komentara | Print | # | ^

evo mene na godišnjem

yeeeeeeeessssssss!
konačno sam i to dočekala, evo upravo stigla s posla i več sam spremna za neku akciju!!!
samo nemam pojma kakavu!!!! ima li netko nekakav prijedlog?
ne znam hoću li na more, to bi mi bio samo dodatan trošak, a nije da love imam na razbacivanje... tak da budem o tome još razmislila
tri tjedna se ne moram rano ustajati, samo to mi je olakšanje
pozzzzz svima

14.08.2007. u 18:48 | 0 Komentara | Print | # | ^

pitanjce

jel se sjećate onog osjećaja, kao da su ti leptirići u trbuhu?
kakav feeeling, osjećam se ko osnovnoškolka....

11.08.2007. u 01:47 | 1 Komentara | Print | # | ^

e ovime sam se vozila za vukovar, mislim prijatelj je vozio.... ja sam bila samo suputnik ... JOŠ ne vozim motore.... he he he... ali ne znači da neću uskoro

08.08.2007. u 14:31 | 1 Komentara | Print | # | ^

ovo je strašno

... kako me pukla neka depresija, ili se ,možda to može svrstati pod PMS, ne znam, ali ne zanima me ništa... baš sam prava bitch

jeste vidjeli kak je neki dan onaj devetnaestogodišnji bosanac spičio familiju mađara, ma kretenčina, tog se najviše bojim na cesti, voziš pažljivo al na takve kretene koji ne paze ne možeš utjecati i tak sam u jednom trenu se možeš oprostiti sa životom.... huhmahwavebangparty

08.08.2007. u 14:26 | 2 Komentara | Print | # | ^

ne znam više što želim

ali stvarno ne znam više što želim od svog života, nisam navikla biti solo pa mi je to sve novo. Iako mi nekada zna biti ubitačno dosadno, ali privikavam se.
puno dečki se nudi za izlaske, ali koliko vidim iz krivog razloga, njih zanimaju samo neke kratke avanturice, što meni trenutno nije ni na kraj pameti jer se ne želim pretvoriti u lokalnu kurvu. Inače ne mogu reći da sam lako zaljubljiva, ali sad iskreno se bojim išta započinjati, jer imam osječaj da nisam još svoj život sredila do kraja. Prvo što mi je sad na pameti je smisliti način da zaradim (i to ne nekako preko noći) da bi sve polako otplatila jer ne mogu se pouzdati da ču išta od novaca uloženih dobiti natrag ( i ne sjedim kod kuće nadajući se da ću dobiti na lotu, koji inače ne uplaćujem).
Koliko mi je teško biti solo, toliko mi je drago da konačno ulažem u sebe i da sam konačno sebe stavila na prvo mjesto u svom životu (koliko god da to narcisoidno zvučalo).
Znam da se želim zabavljati, i nešto izgraditi i napraviti od svog života, isto tako ne znam odakle bih krenula....
Možda se ljudima oko sebečinim kao osoba snažnog karaktera, ali u biti sam vrlo nesigurna i volim kada me netko podržava jer mi je tada sve lakše...

03.08.2007. u 15:44 | 7 Komentara | Print | # | ^

vidite ovak, ja sam se trebala udati 01.09 (subota) i imam rezerviranu salu za svatove i band, sad bi napravila party, treba mi minimalno 150 ljudi,po ulaznici 150kn, to je da isplatim kapare koje sam dala, bez neke zarade, jer sad samo ostala u velikim dugovima pa da bar nešto pokušam vratiti
to bi bilo 01.09. subota, sala đeram u tenju, veeeliki čuvani parking, party do jutra.... sa večerom i cugom
nešto kao svatovi ali bez mladenaca i boljom glazbom, ali na temu iskrica partija( upoznavanje ljudi)
zasad samo tražim zainteresirane kad ih skupim dovoljno (ali ozbiljne ponude, riješila bi ulaznice preko neta, zaposlila agenciju da to odradi)
svi su dobrodošli...
si za?
zasad samo trebam broj zainteresiranih, da vidim jeli tako što prolazi??? za sve dajne informacije se ja još javim
veeeliki pozzz
svi zainteresirani se mogu javiti na mail
kutchkica1@net.hr

01.08.2007. u 17:39 | 1 Komentara | Print | # | ^

<< Prethodni mjesec | Sljedeći mjesec >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.

Ožujak 2009 (1)
Siječanj 2009 (1)
Rujan 2008 (3)
Lipanj 2008 (2)
Svibanj 2008 (1)
Travanj 2008 (8)
Ožujak 2008 (1)
Veljača 2008 (2)
Siječanj 2008 (7)
Prosinac 2007 (7)
Studeni 2007 (2)
Rujan 2007 (2)
Kolovoz 2007 (10)
Srpanj 2007 (2)
Lipanj 2007 (1)
Svibanj 2007 (1)
Veljača 2007 (2)
Siječanj 2007 (4)
Listopad 2006 (2)
Rujan 2006 (4)
Kolovoz 2006 (8)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv



Komentari da/ne?

Opis bloga

Malo fikcije, malo stvarnog života, sve smućkano u jedan blog!


Ne tražim pohvale, ali razveselim se kada vidim bilo kakav kometar:




MySpace Layouts

MySpace Layouts




Do sad ih je bilo ovdje:

Free Counters
Free Counters


Nešto što je meni zanimljivo

snovi znače nešto
poker

Mail:Kutchkica
ili moj mail za one koji ne koriste outlook kutchkica1@net.hr