studeni, 2013 >
P U S Č P S N
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30  

Ožujak 2015 (2)
Veljača 2015 (3)
Siječanj 2015 (1)
Prosinac 2014 (1)
Studeni 2014 (1)
Lipanj 2014 (1)
Svibanj 2014 (3)
Ožujak 2014 (1)
Veljača 2014 (2)
Siječanj 2014 (2)
Prosinac 2013 (4)
Studeni 2013 (3)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Opis bloga

Linkovi

Kucamo na vrata zaboravljenih blogera
25.11.2013., ponedjeljak
Kucamo na vrata zaboravljenih blogera 2. - Liberty Bell

Pisala je lijepo, toplo i meko, a onda stala na loptu i sve to pretočila u glazbu. Od blogerice je postala kantautorica, danas ima i bend, a njeno je ime Zvonka. Malo lijepih uspomena za sve one koji su čitali Liberty Bell...



Dobar dan, zaboravljena blogerice!
Pozdrav čitatelju. Ja sam Zvonka, a nekad sam pisala blog pod nickom Liberty Bell. Ne trudi se izguglati ga jer sam ga pred koju godinu većinom obrisala. "Većinom" znači da je još nekolicina postova okačena tamo, ali glavnina od nekoliko godina gadne skribomanije, postoji još samo u arhivama na mom hard disku.

Kako je sve počelo?
Iskreno, nisam sigurna kad je to bilo. Čini mi se da je to bilo krajem 2005., no da bih bila sigurna trebala bih provjeriti spomenute arhive, koje su trenutno na, kako se to kaže... udaljenoj lokaciji.
Pa, bilo je jednostavno... otvorila sam blog editor na blog-ha-eru i tipkala :D. Što me držalo da pišem... Frustracije :D. Blog mi je bio super ventil za izražavanje jednog dijela sebe koji u to doba nije baš bio do kraja razvijen niti artikuliran, tako da je to za mene sve skupa zapravo bila jedna odična terapija. Terapijsko bloganje!

Što ti se sve izdogađalo?
To su bile dosta turbulentne godine za mene i jako puno toga se dogodilo tijekom mog bloganja, teško je reći što se dogodilo na blogu ili zbog bloga, ali je sve to u svakom slučaju na njemu bilo fino dokumentirano. ZATO SAM I OBRISALA :D.
Jedna od stvari koja se dogodila tijekom moje aktivne blogerske superkarijere, je da sam počela svirati i oformila svoj prvi bend, što je zapravo bio moj prvi i jedini životni san, a blog je, čini mi se, bio jedan kvalitetan katalizator u tom procesu, jer mi je višegodišnje pisanje na njemu pomoglo da osvijestim činjenicu da me ne-bavljenje glazbom frustrira do besvijesti i da ću se, ako ne počnem svirati, naprosto samospaliti, a i pomoglo je u pronalaženju prvih malih kanala komunikacije te moje muzike prema van, izvan moje spavaće sobe.

Što si dobila bloganjem?
Upoznala sam puno ljudi tim putem, neke sam upoznala površno i izgubila kontakt s njima nakon kratkog vremena, s nekima sam se više zbližila pa se družimo i dan-danas, a neki od njih su, mogu to reći bez pretjerivanja, bili jedni od najvažnijih ljudi u mom životu, i utjecali su na to da se isti promjeni za 180 stupnjeva. Možda je tome tako i zato jer su me zapravo ljudi koji su me čitali, mogli upoznati bolje nego bilo tko drugi. Okej, da, to je jedna zanimljiva patologija... evo, stižu momci s divnim bijelim košuljama, krasno ste ih uštirkali, dečki, i hvala kaj mi gentlemanski pomažete da se odjenem, baš su čudni ovi rukavi...


Jesi li dosegnula nekakav vrhunac?
Ne. Imala sam periode kvalitetnijeg pisanja i periode bespotrebnog drvljenja, ali su se oni ravnomjerno izmjenjivali.


Kako to da si posustala?
Prestala sam pisati jer sam uspjela realizirati mjuzu... Danas imam bend koji redovno svira, hvaljen album iza sebe i sva moja strast, ljubav i energija - idu u to. Pisanje je ipak, jebiga, bilo samo supstitut.


Kakva si danas s tim?
Hvala na pitanju, dobro :D

Što si očekivala, što si dobila?
Očekivala sam da ću tamo negdje na drugoj strani žice naći sugovornike s kojima ću se razumjeti. I dobila :)

Kakav ti je stav prema Facebooku?
S fejsom oprezno. Kao uostalom i sa svime. Nije loše imati alat pomoću kojega možeš pronaći frendove iz srednje, ako želite organizirati 20 godina mature, ili na kojem možeš promovirati svoj rad, zatražiti pomoć oko kućanskih poslova, ili udomiti mace... Ali kad to postane mjesto koje generira frustracije bilo koje vrste, onda je trenutak za razmisliti o pauzi od fejsa.

Neka poruka mladima
Mladi bi trebali davati poruke starijima, jer su stariji ti koji su zajebali.
I da, fuck authority.

Puno ti hvala, i – vrati nam se!

Zvonkin album dostupan je besplatno na http://svemir.bandcamp.com/
A ako prvo želite poslušati neki hit, probajte s ovim! http://www.youtube.com/watch?v=7o7SS6RcIDg


Oznake: blog, glazba, interview, svemir, liberty, zvončica


- 09:18 - Komentari (3) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.