< lipanj, 2008 >
P U S Č P S N
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30            

Ožujak 2010 (1)
Travanj 2009 (1)
Ožujak 2009 (2)
Siječanj 2009 (1)
Prosinac 2008 (1)
Studeni 2008 (1)
Listopad 2008 (1)
Rujan 2008 (2)
Kolovoz 2008 (3)
Srpanj 2008 (2)
Lipanj 2008 (5)
Svibanj 2008 (4)
Travanj 2008 (2)
Ožujak 2008 (2)
Veljača 2008 (2)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


Da/Ne



Design by: NoBrain
Pic by: DeviantArtist

Opis bloga

Na rubu mojih misli, riječi koje se u tom trenu vrzmaju po meni, često potpuno nepovezane.

Evo neki blogovi koje ja čitam

Alica iz bjelog zeca čudne zemlje, koji je nestao. tako nešto =)

Božica. za nju neman šta reć, to jednostavno morate pročitat =)

Jedna cura iz mostara, Mia, odlična je.

Dr0can. totalno smeče. zanimljiv blog.

Anđaaaa. Dobar blog, zanimljivi postovi.




Dolazi da me odnese u nove poraze,
Dolazi da pokaže kako polagano uzima me
Dolazi samo da kaže kako slaba sam,
Lagano me ubija lagano krvarim
tek toliko da zna koliko me ima,
a ima me...cijelu...

Malo o meni

Zovem se Iva
To je nebitno
Imam nekoliko poroka
Moje postove rijetko ko razumi
Volim svoj grad
Volim more
Ne volim emare

Vrlo san komplicirana
Nepredvidljiva
Temperamentna
Snalažljiva
Osjećajna
Ponekad agresivna
...
a ponekad previše postojim

Volim se zabavljat
Mrzim depresiju
Obozavam crtat
Obožavam muziku

Imam jezive snove.





END OF ALL HOPE

It is the end of all hope
To lose the child, the faith
To end all the innocence
To be someone like me
This is the birth of all hope
To have what I once had
This life unforgiven
It will end with a birth

No will to wake for this morn
To see another black rose born
Deathbed is slowly covered with snow

Angels, they fell first but I'm still here
Alone as they are drawing near
In heaven my masterpiece will finally be sung

It is the end of all hope
To lose the child, the faith
To end all the innocence
To be someone like me

Wounded is the deer that leaps highest
And my wound it cuts so deep
Turn off the light and let me pull the plug

It is the end of all hope
To lose the child, the faith
To end all the innocence
To be someone like me
This is the birth of all hope
To have what I once had
This life unforgiven
It will end with a birth

Mandylion, without a face
Deathwish without a prayer
End of hope
End of love
End of time, the rest is silence

Mandylion, without a face
Deathwish without a prayer
End of hope
End of love
End of time, the rest is silence

It is the end of all hope
To lose the child, the faith
To end all the innocence
To be someone like me

This is the birth of all hope
To have what I once had

It is the end of all hope
To lose the child, the faith
To end all the innocence
To be someone like me

It is the end of all hope
To lose the child, the faith

END OF ALL HOPE!!




You see the shape of things to come. Why this now girl... We kill each other. I know the shape of things to come, why this now girl? Will we murder each other?

Ponekadm se sklopim sa dezorijentiranim nitima i napravim poveznicu. Tada, a to je samo ponekad, sve bude jasno.
Dovoljan je samo jedan titraj da me vrati na početak strmog uspona tanke mreže malih nevidljivih logičnosti.

Kroz kišne oblake nazire se mjesečina. Procijep između vremena te zbunjuje.
Poveži se i bit će sve jasno, na trenutak jasno. A to je dovoljno. Dovoljno je da znaš da si jednom znala, dovoljno da saznaš da si jednom saznala.

Nikad mi nisi rekla neke stvari
Nikad ti nisam rekla neke stvari
Ali oboje dobro znamo. Jednom smo saznali bez riječi. Jednim bazosjećajnim pogledom smo mogli reći sve jednom davno, a nismo. Zato sada govorimo, možda preiviše za stvari koje ćemo otkriti.

Ne znam želim li ovo, ne znam što to radim. Hoću li saznati, hoćeš mi nekako šapnuti? Reci mi, bez tebe ne znam. Bez tebe ne postojim, jer bez mene ne postojiš. I zato ti hvala.


23.06.2008. u 20:59

| .Komentari (62) | Da/Ne | Printaj | # |






NEPOVEZANO

Ukoliko niste spremni pročitati neke stvari nije mi jasno zašto dolazite ne blog, a znate da postoji rizik da ćete naći nešto što vam se neće svidjeti.
neću zbog nekih mjenjati svoja osobna stajališta i mišljenja niti ću se pretvarati da ih nemam.
neću se nikom ispričati jer mislim da nisam to dužna napraviti niti imam zašto.
i naravno, neću cenzurirati svoj blog niti ću se suzdržavati jer mislim da imam potpuno pravo na to dok god ne kršim nikakav zakon
uglavnom, mislim da ste vi pogriješili jer stvarno nije u redu da ograničavate naše slobodno izražavanje i da zbog "straha" od vas moramo šutjeti.
Velika je pogreška misliti da ljudi nemaju život izvan škole i znam da boli čuti istinu koja vam ne paše...
ali zaista, ljepo je znati što netko misli o vama i zbog toga se iskaljivati na toj osobi jer ste u poziciji više vlasti i vaše samozvane nadmoći.
i da još dodam, duhom nismo mrtvi
jednog dana autoriteti neće postojati. možda je to već danas, zapitaj se!

Drago mi je da smo se uspjeli sporazumjeti.
Do čitanja.


22.06.2008. u 19:35

| .Komentari (50) | Da/Ne | Printaj | # |






Turn on the lights, are you someone else tonight? Sing it, flesh for fantasy, we cry, flesh for fantasy....

Više nisi dostojna nazivati me robom svojih ideja
Nisam slobodna, naravno
Ali nisi ni ti
Preokret situacije
Da ili ne
Simpatija ili antipatija?
Kontroliranje ili istrebljivanje?
Izbor.
Neprekidan šum naizgled nepovezanih misli
Gluha si.
Stalan izvor energične crne svjetlosti
Slijepa si.
Konstantna buktinja, vatrena stihija postaje plamičak razarajuće moći.
ideš u krivom smjeru
Ukroćena si!
potpuno skutrena u prostranstvu ti si izmanipulirana
Puka mašta ili ostvarenje zamisli kreirane iz ničega? Iz čiste znatiženje koja će dogurati do trijumfa, koja će rasplamsti ugasli žar nadmoći nad samim sobom
iskušenjem do otkrića ili otkrićem do iskušenja?
preokret situacije
da ili ne?
Simaptija ili antipatija?
Izbor.
Iskušenjem do otkrića ili otkrićem do iskušenja?


16.06.2008. u 14:26

| .Komentari (68) | Da/Ne | Printaj | # |






The razors on your seducing skin, in the meadow of sinful thoughts evrey flower is a perfect one...

Taj oštar miris monotonije udara o ustajali zrak i razbija se na tisuće sitnih krhotina agonije...
Zvuči poznato?
I prožmu te trnci

Znam sve od početka do kraja
i tako si beznačajna
One tako govore jer ne znaju
ne zamjeraj.
Ponovo rođene, one lažu
ne plači
Već je više manje osjećaš u svojim venama
i znaš da se približava
Krajičkom uma vreba dobro zatomljena radost.
Lagano se udaljavam da me ne uhvati i ne povuče za sobom jer znam što želi.
ne idi.
Pobunim se što nećeš saznati koliko je važno imati te uza sebe. Koliko je prokletstvo a koliko je blagaoslov.
Vjerno čuvana tajna krije istinu.
.....
Znaš?
Ja znam više...
Previše ću odati svojim ostankom ovdje, zato i idem.


08.06.2008. u 22:49

| .Komentari (96) | Da/Ne | Printaj | # |






Run away with your impeccable kin!

Pa i nije tako loše, reci.
Prošetaj svojim mislima i odluči se da postojiš.
Izdaješ sama sebe.
Preslušaj sve monologe koje si vodila i kaži da je vrijedno.
Ne.
Nakon svega još se usuđuješ reći da postojiš onako kako smiješ, i da sebe varaš na pošten način.
Ne sagledaš mogućnosti onako kako se redaju, već ih preskačeš i tražiš oprost. A teško je, znaš.
Ne postižeš ništa osim samouništenja, a znaš, to i nije dobro
Ne postižeš ništa osim redova svojih bijesnih utopija. Koje samo čekaju svoju propast.
Tvoju propast
I sad ti kažem nisi uspjela.
I sad ti se smijem, kažem, nisi uspjela.


06.06.2008. u 15:42

| .Komentari (103) | Da/Ne | Printaj | # |






<< Prethodni mjesec | Sljedeći mjesec >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.