Odlično analiziran govor profesora Portera. Po meni je odgovor na postavljeno pitanje taj da se proizvodi kupuju zbog kvalitete. Ako tvrtka uz kvalitetan proizvod zastupa društveno odgovorne vrijednosti to je za nju veliki plus, ali mislim da će ljudi radije kupiti kvalitetni proizvod od jedne tvrtke, nego manje kvalitetan proizvod druge tvrtke bez obzira na vrijednosti koje se zastupaju.
01.11.2025. (18:34)
-
-
-
- - promjene spremljene- uredi komentar - obriši komentar - prijavi ovaj komentar kao spam - zabrani komentiranje autoru ovog komentara- učitavam...
Slažem se s tobom. Većina ljudi prvo gleda proizvod koji kupuje te kakve je kvalitete, cijene i slično, dok se vjerojatno tek nakon više kupnji proizvoda iste kompanije interesira o kakvoj se to kompaniji radi i za što se ta kompanija zalaže. U prilog tome govori i anketa Rasmussen Reports (SAD, 6.mj. 2024.) koja pokazuje da je 90% ljudi bitna kvaliteta proizvoda i usluga u njihovoj odluci o kupovini. Hvala na komentaru!
01.11.2025. (23:21)
-
-
-
- - promjene spremljene- uredi komentar - obriši komentar - prijavi ovaj komentar kao spam - zabrani komentiranje autoru ovog komentara- učitavam...
Mislim da ste super analizirali govor profesora Portera, te se slažem s vama da ljudi danas puno više obraćaju pažnju na to kako se tvrtke ponašaju i koje vrijednosti zastupaju nego što su u prošlosti. Što se tiče pitanja ipak smatram da ljudi i dalje prvo gledaju cijenu i kvalitetu nekog proizvoda i prema tome se odlučuju na kupnju.
02.11.2025. (16:30)
-
-
-
- - promjene spremljene- uredi komentar - obriši komentar - prijavi ovaj komentar kao spam - zabrani komentiranje autoru ovog komentara- učitavam...
Team Impact
Jako zanimljiv i promišljen post.
Jako dobro ste prikazali koliko se ekonomija i poslovanje mijenjaju, ali i koliko još imamo prostora za napredak.
Što se tiče tvog pitanja, osobno mislim da danas mnogi ljudi kupuju proizvode i zbog vrijednosti koje tvrtka zastupa, ne samo zbog kvalitete. Sve više potrošača želi podržati brendove koji se zalažu za održivost, etičnost ili društvenu odgovornost. (o tome možete više pročitati na našem zadnjem blog postu). S druge strane, mislim da to ponekad zaista postane i dio marketinga, te da neka poduzeća „iskoriste“ društvenu odgovornost kako bi se bolje pozicionirala na tržištu, iako iza toga ne stoji stvarna namjera promjene.
Dakle, rekla bih da je društvena odgovornost postala novi oblik marketinga, ali to ne mora nužno biti loše. Ako kroz taj marketing dolazi do stvarnih pozitivnih promjena, onda i profit i društvena korist mogu ići zajedno , baš kako kaže Porter.
02.11.2025. (17:49)
-
-
-
- - promjene spremljene- uredi komentar - obriši komentar - prijavi ovaj komentar kao spam - zabrani komentiranje autoru ovog komentara- učitavam...
Tim Dabro
Odličan blog! Lijepo ste ovezali Porterove ideje s današnjom stvarnošću. Dobro ste istaknuli kako društvena odgovornost više nije samo moralna obaveza, nego i strateška prednost za poduzeća. Sve više potrošača danas bira brendove koji dijele njihove vrijednosti, pa se društvena odgovornost doista pretvara u novi oblik marketinga. Ali onaj koji donosi dobro i društvu i poslovanju. TIM DABRO
02.11.2025. (22:13)
-
-
-
- - promjene spremljene- uredi komentar - obriši komentar - prijavi ovaj komentar kao spam - zabrani komentiranje autoru ovog komentara- učitavam...
Odličan blog! Lijepo su saželi Porterove glavne ideje i posebno mi se svidjelo isticanje problema dosega. Pitanje na kraju je jako zanimljivo jer stvarno potiče na razmišljanje o tome kupujemo li proizvode zbog kvalitete ili zbog vrijednosti koje tvrtka zastupa. Mislim da danas društvena odgovornost sve češće postaje i oblik marketinga.
02.11.2025. (22:31)
-
-
-
- - promjene spremljene- uredi komentar - obriši komentar - prijavi ovaj komentar kao spam - zabrani komentiranje autoru ovog komentara- učitavam...
Odličan tekst! Porterova ideja o stvaranju profita kroz rješavanje društvenih problema zvuči idealno, ali u praksi je teško razlikovati tko to radi iskreno, a tko radi “jer dobro zvuči”. Možda je ključ u transparentnosti -da poduzeća pokažu konkretne rezultate, a ne samo priče.
03.11.2025. (09:24)
-
-
-
- - promjene spremljene- uredi komentar - obriši komentar - prijavi ovaj komentar kao spam - zabrani komentiranje autoru ovog komentara- učitavam...
Odličan post i sjajno prikazan Porterov pogled na povezanost društvene odgovornosti i poslovnog uspjeha. Smatram da danas potrošači sve više cijene brendove koji jasno komuniciraju vrijednosti i dosljedno ih provode u praksi, a ne samo kroz marketing. Kvaliteta proizvoda je i dalje ključna, ali mislim da je jednako važno da kompanija pokaže stvarne rezultate u društvenom djelovanju, jer se povjerenje gradi transparentnošću i konkretnim djelima.
Hvala na inspirativnoj objavi, veselim se novim temama!
20.11.2025. (16:18)
-
-
-
- - promjene spremljene- uredi komentar - obriši komentar - prijavi ovaj komentar kao spam - zabrani komentiranje autoru ovog komentara- učitavam...
Korak Naprijed
Odlično analiziran govor profesora Portera. Po meni je odgovor na postavljeno pitanje taj da se proizvodi kupuju zbog kvalitete. Ako tvrtka uz kvalitetan proizvod zastupa društveno odgovorne vrijednosti to je za nju veliki plus, ali mislim da će ljudi radije kupiti kvalitetni proizvod od jedne tvrtke, nego manje kvalitetan proizvod druge tvrtke bez obzira na vrijednosti koje se zastupaju.
01.11.2025. (18:34) - - - - - promjene spremljene- uredi komentar - obriši komentar - prijavi ovaj komentar kao spam - zabrani komentiranje autoru ovog komentara- učitavam...
Blog tima Lumina
Slažem se s tobom. Većina ljudi prvo gleda proizvod koji kupuje te kakve je kvalitete, cijene i slično, dok se vjerojatno tek nakon više kupnji proizvoda iste kompanije interesira o kakvoj se to kompaniji radi i za što se ta kompanija zalaže. U prilog tome govori i anketa Rasmussen Reports (SAD, 6.mj. 2024.) koja pokazuje da je 90% ljudi bitna kvaliteta proizvoda i usluga u njihovoj odluci o kupovini. Hvala na komentaru!
01.11.2025. (23:21) - - - - - promjene spremljene- uredi komentar - obriši komentar - prijavi ovaj komentar kao spam - zabrani komentiranje autoru ovog komentara- učitavam...
Evergreen DOP
Mislim da ste super analizirali govor profesora Portera, te se slažem s vama da ljudi danas puno više obraćaju pažnju na to kako se tvrtke ponašaju i koje vrijednosti zastupaju nego što su u prošlosti. Što se tiče pitanja ipak smatram da ljudi i dalje prvo gledaju cijenu i kvalitetu nekog proizvoda i prema tome se odlučuju na kupnju.
02.11.2025. (16:30) - - - - - promjene spremljene- uredi komentar - obriši komentar - prijavi ovaj komentar kao spam - zabrani komentiranje autoru ovog komentara- učitavam...
Team Impact
Jako zanimljiv i promišljen post.
Jako dobro ste prikazali koliko se ekonomija i poslovanje mijenjaju, ali i koliko još imamo prostora za napredak.
Što se tiče tvog pitanja, osobno mislim da danas mnogi ljudi kupuju proizvode i zbog vrijednosti koje tvrtka zastupa, ne samo zbog kvalitete. Sve više potrošača želi podržati brendove koji se zalažu za održivost, etičnost ili društvenu odgovornost. (o tome možete više pročitati na našem zadnjem blog postu).
S druge strane, mislim da to ponekad zaista postane i dio marketinga, te da neka poduzeća „iskoriste“ društvenu odgovornost kako bi se bolje pozicionirala na tržištu, iako iza toga ne stoji stvarna namjera promjene.
Dakle, rekla bih da je društvena odgovornost postala novi oblik marketinga, ali to ne mora nužno biti loše. Ako kroz taj marketing dolazi do stvarnih pozitivnih promjena, onda i profit i društvena korist mogu ići zajedno , baš kako kaže Porter.
02.11.2025. (17:49) - - - - - promjene spremljene- uredi komentar - obriši komentar - prijavi ovaj komentar kao spam - zabrani komentiranje autoru ovog komentara- učitavam...
Tim Dabro
Odličan blog! Lijepo ste ovezali Porterove ideje s današnjom stvarnošću. Dobro ste istaknuli kako društvena odgovornost više nije samo moralna obaveza, nego i strateška prednost za poduzeća. Sve više potrošača danas bira brendove koji dijele njihove vrijednosti, pa se društvena odgovornost doista pretvara u novi oblik marketinga. Ali onaj koji donosi dobro i društvu i poslovanju.
TIM DABRO
02.11.2025. (22:13) - - - - - promjene spremljene- uredi komentar - obriši komentar - prijavi ovaj komentar kao spam - zabrani komentiranje autoru ovog komentara- učitavam...
5Senses
Odličan blog! Lijepo su saželi Porterove glavne ideje i posebno mi se svidjelo isticanje problema dosega. Pitanje na kraju je jako zanimljivo jer stvarno potiče na razmišljanje o tome kupujemo li proizvode zbog kvalitete ili zbog vrijednosti koje tvrtka zastupa. Mislim da danas društvena odgovornost sve češće postaje i oblik marketinga.
02.11.2025. (22:31) - - - - - promjene spremljene- uredi komentar - obriši komentar - prijavi ovaj komentar kao spam - zabrani komentiranje autoru ovog komentara- učitavam...
klik4klik
Odličan tekst! Porterova ideja o stvaranju profita kroz rješavanje društvenih problema zvuči idealno, ali u praksi je teško razlikovati tko to radi iskreno, a tko radi “jer dobro zvuči”. Možda je ključ u transparentnosti -da poduzeća pokažu konkretne rezultate, a ne samo priče.
03.11.2025. (09:24) - - - - - promjene spremljene- uredi komentar - obriši komentar - prijavi ovaj komentar kao spam - zabrani komentiranje autoru ovog komentara- učitavam...
BlogATEL
Odličan post i sjajno prikazan Porterov pogled na povezanost društvene odgovornosti i poslovnog uspjeha. Smatram da danas potrošači sve više cijene brendove koji jasno komuniciraju vrijednosti i dosljedno ih provode u praksi, a ne samo kroz marketing. Kvaliteta proizvoda je i dalje ključna, ali mislim da je jednako važno da kompanija pokaže stvarne rezultate u društvenom djelovanju, jer se povjerenje gradi transparentnošću i konkretnim djelima.
Hvala na inspirativnoj objavi, veselim se novim temama!
20.11.2025. (16:18) - - - - - promjene spremljene- uredi komentar - obriši komentar - prijavi ovaj komentar kao spam - zabrani komentiranje autoru ovog komentara- učitavam...