Ja sam već dogovorila s Djetetom, 15.6. ona može na more (jasno, ako deda bude dovoljno zdrav , pa baka i on otiđu dolje kao svake godine), vratit će se pred kraj (kad god taj bude), tek da se završi šk. godina, i upiše u srednju. Nakon očeve smrti, ne dam da vanjske nevažne stvari j* moje dijete u zdrav mozak, i da se tuđa iživljavanja dotiču mog djeteta. Nek država živi svoj život, a mi ćemo naš.
29.11.2019. (16:26)
-
-
-
- - promjene spremljene- uredi komentar - obriši komentar - prijavi ovaj komentar kao spam - zabrani komentiranje autoru ovog komentara- učitavam...
29.11.2019. (22:34)
-
-
-
- - promjene spremljene- uredi komentar - obriši komentar - prijavi ovaj komentar kao spam - zabrani komentiranje autoru ovog komentara- učitavam...
Kiki
Dojam da su u prosvjeti sve profe frustrirane. Zašto, ne znam. Platila bi iz svog džepa za mrvu znanja. I vlada je trebala im dati. Ali problem je i u neodgoju .S druge strane kad bi roditelji štrajkali bi završili kako? Kad sam skužila da imam premalu plaću potražila sam bolji posao ...
30.11.2019. (05:47)
-
-
-
- - promjene spremljene- uredi komentar - obriši komentar - prijavi ovaj komentar kao spam - zabrani komentiranje autoru ovog komentara- učitavam...
y
Ne da mi se o štrajku, ali svejedno imam potrebu podijeliti. Možda zato što pretpostavljam kako si ti jedan od onih koji bi mogao shvatiti dubinu onoga o čemu je riječ. Bila sam na stručno znanstvenom skupu kojem je tema bila mentalno zdravlje djece. Između ostalog istraživanja ukazuju kako uzroke za patnju i nezadovoljstvo kod djece pod br. 1 možemo tražiti u školi (obrazovnom sustavu) tek pod broj 2. se navode problemi s vršnjacima dok roditelji zauzimaju tek treće mjesto. Puno zanimljivih momenata i spoznaja je bilo istaknuto što nije moguće izreći u komentaru. Ono što je stručnjacima raznih struka od psihijatara, kliničkih psihoga i terapeuta, rehabilitatora itd. jasno jest da ovaj školski sustav iznimno negativno djeluje na dječju psihu. Osobno smatram kako je potpuno promašen.
Sjećam se kako sam bila gorljiva kao mlađa. Borbena i puna entuzijazma po svim "ovim" pitanjima. Ništa ne mijenjaju ni rezultati znanstvenih istraživanja, čini se ne postoji za sada u našem životu način za preusmjeriti stvar. Ljudi koji se mogu boriti za plaću ( a to vidim legitimnim i u redu stavom) ne shvaćaju kako je štetan i pogrešan sustav u kojem rade. Ni blizu. Ni malo. Da shvaćaju njihova borba bi imala posve drugi smjer. :( Onim rijetkima koji shvaćaju ne znam što preostaje? Okrenuti pogled pred vlastitom nemoći?
30.11.2019. (07:17)
-
-
-
- - promjene spremljene- uredi komentar - obriši komentar - prijavi ovaj komentar kao spam - zabrani komentiranje autoru ovog komentara- učitavam...
Vidim da bi ti riješio pitanje štrajka i reformu školstva jednim aktom: ukinuti školovanje i uvesti sticanje znanja po principu "sam svoj majstor". Možda to ne bi bilo loše, ali onda to treba primijeniti i na vojsku (neka svatko sam brani svoj teritorij), policiju (svatko nek sam rješava zločine), izbore za saborske zastupnike (neka svatko piše svoje zakone), ukinuti sudove (neka svatko sam sudi po svojem pravu), etc., etc. Prihvaćaš li moj prijedlog?
30.11.2019. (09:51)
-
-
-
- - promjene spremljene- uredi komentar - obriši komentar - prijavi ovaj komentar kao spam - zabrani komentiranje autoru ovog komentara- učitavam...
Kiki
Semper, vojska je davno skužila da najbolje samo dobrovoljci pristupaju. Spomenuo si pravo, hmmmm to je jedna vaga ... Ljudi moraju shvatiti da su odgovorni za svoje odabire. Jedan od odabira je u bio i EU. Voljela bih vidjeti zadovoljne profe. Što je sve za to potrebno?
01.12.2019. (10:30)
-
-
-
- - promjene spremljene- uredi komentar - obriši komentar - prijavi ovaj komentar kao spam - zabrani komentiranje autoru ovog komentara- učitavam...
y - logično je da je škola uzrok patnje djece i mladih ljudi. Ovakva škola, da, ona je uzrok. Ljudi koji štrajkaku bore se za gluposti. Ono protiv čega bi se trebao pobuniti svaki iole inteligentan čovjek koji radi u sustavu je sam taj sustav, jer je u njemu problem. Međutim, velika većina tih ljudi ne razumije taj problem i zato oni ne mogu djelovati u pravom smjeru, što ih svrstava u ispod prosječne i opasne ljude, jer sami sebe smatraju svojevrsnom intelektualnom kremom društva, ali oni to nisu; vrlo su primitivni u svojim shvaćanjima; ponašaju se kao rulja, što očito i jesu.
semper - pa dragi moj, kako si ti samo uspio zaključiti kako sam ja za stjecanje znanja po principu "sam svoj majstor"? :) Ja tako nešto nikad, nigdje nisam napisao, ni rekao, niti bi mi to palo na pamet. Naravno da ne prihvaćam tvoj prijedlog. :) Poanta je da ovaj sustav šteti mladim ljudima i ubija ih u nadubljem nivou, za kojeg oni nikad neće ni znati da je postojao i to upravo zahvaljujući tom sustavu, koji ga je ubio, ili barem - osakatio. Da, to je surova stvarnost, to ovaj sustav radi svojim mladim članovima, jer ne zna bolje. A što je to bolje? Duga je to priča i ja je ne mogu ni uz najbolju volju prenjeti u komentaru. Ali njen okus se, doduše, itekako može osjetiti u stavovima velikog, istinskog stručnjaka i autoriteta za ovo područje, Kena Robinsona, s kojima se ja gotovo potpuno slažem u stavovima, što je zapravo vrlo rijetko da se ja s nekim slažem u tolikoj mjeri. Ja sam nedavno napisao nekoliko postova inspiriran njegovom knjigom "Element", post od 11.11. i nekoliko prije i poslije.
02.12.2019. (13:28)
-
-
-
- - promjene spremljene- uredi komentar - obriši komentar - prijavi ovaj komentar kao spam - zabrani komentiranje autoru ovog komentara- učitavam...
Oprosti, ali ovaj "sustav" nisu izmislili ni učitelji ni učenici niti ga mogu mijenjat po "demokratskim" pravilima, već oni koji su ga stvorili. A ZNA SE tko su autori. A učitelji i učenici su samo žrtve tih "kreatora". I zašto onda mnogi pljuju po učiteljima i rone "krokodilske suze" nad jadnim učenicima?
02.12.2019. (20:35)
-
-
-
- - promjene spremljene- uredi komentar - obriši komentar - prijavi ovaj komentar kao spam - zabrani komentiranje autoru ovog komentara- učitavam...
Zato što su učenici očite žrtve, oni su djeca i s njima se kroz sustav manipulira i radi im se šteta, a takozvani učitelji su navodno odrasli (iako oni to nisu; što ih samo u maloj mjeri može opravdati) i morali bi znati i djelovati bolje; kada bi bili svjesniji i detektirali što je problem, onda bi oni mogli djelovati u pravom smjeru, ali oni ne znaju što je problem i zato djeluju kao potpuno idioti. Nije nikako opravdanje što učitelji nisu izmislili sustav. Samim djelovanjem u sustavu, oni ga podržavaju i hrane. To je kao da kažeš: oprosti, ali čuvar u koncentracionom logoru nije izmislio taj logor, on se tamo jednostavno bori za svoja prava. To su gluposti. Ako netko vidi, ili najednom shvati, da zapravo radi u koncnetracijskom logoru, tada će o onome što on je ovisiti način na koji će djelovati. Bilo bi žalosno oslanjati se u životu samo na one koji su stvorili neki sustav. Da, znamo tko ih je stvorio, ali postoje drugi načini djelovanja, pored tih "moćnika". Tamo gdje postoji entuzijazam i znanje i dobra volja i sinergija, ljudi stvaraju čuda i jebe im se živo za moćnike i njihove sitne ciljeve. Takvih primjera ima i po pitanju funkcioniranja škola u svijetu i ima ih ohoho, samo se o tome neće pričati u medijima koje većina ljudi tupo prati. Treba iskoračiti iz poznatog i krenuti izvan toga, inače možemo samo kukati.
03.12.2019. (08:19)
-
-
-
- - promjene spremljene- uredi komentar - obriši komentar - prijavi ovaj komentar kao spam - zabrani komentiranje autoru ovog komentara- učitavam...
Postoji samo jedan način u borbi protiv moćnika tog tipa (tzv demokratske vlasti) a to je revolucija. Često, kad vidim sranja koje čine moćnici ovog sustava kažem: "Puške v ruke pak v šumu." U načelu se slažem s tobom glede uloge profesora i njihovog načina borbe sa sustavom. On pokazuje da oni nisu ni junaci ni idealisti. No nisu jedini koji su nezadovoljni sustavom pa ipak se ne hvataju pušaka nego zviždaljki, kapica, transparenata i štrajkaju kao da će time nanjeti štetu sustavu. A s takvim rekvizitima se ne ruši sustav kakav postoji u Neovisnoj Državi Hrvatskoj.
Usput: vlada je upravo odlučila da udovolji zahtjevu NATO, točnije Trumpa, da poveća izdvajanje novca iz budžeta za nabavu sredstava (naravno američkih) za ubijanje ljudi, za tzv hrvatsku vojsku (u službi NATO), u iznosu od 4 milijarde kuna kroz nekoliko godina kako bi dostigla izdvajanje 2% BDP-a koliko to od nje traži vođa svjetskog policajca. Istovremeno ta ista vlada vodi rat sa učiteljima za povećanje plaće za nekoliko stotina miliona. I nitko se protiv toga ne buni!!!
03.12.2019. (10:48)
-
-
-
- - promjene spremljene- uredi komentar - obriši komentar - prijavi ovaj komentar kao spam - zabrani komentiranje autoru ovog komentara- učitavam...
y
"morali bi znati i djelovati bolje; kada bi bili svjesniji i detektirali što je problem, onda bi oni mogli djelovati u pravom smjeru, "
Ovo je problem u suštini. Nažalost većina učitelja i profesora je nedovoljno educirana. Puno puta se na tvom blogu vodila diskusija o tome pa se neću ponavljati. I tu opet sustav pokazuje svu svoju sramotu. Kako je moguće da su djeca u rukama ljudi koji ne razumiju osnovne postavke ljudskog (dječjeg mozga). Nemaju nikakva ozbiljna znanja nego se drže svog predmeta i kao "prenose znanja "!! Dakle nisu oni krivi, oni ne razumiju, nitko ih nije educirao i objasnio im što se k vragu događa s tom djecom u ovakvom sustavu. Jezovito je kada sagledaš sliku. Koje nasilje se odvija i svi se ponašaju kao da je to nešto normalno, prirodan poredak stvari. :( Vjerujem ako moj komentar slučajno i pročita koji nastavnik će pomisliti da pretjerujem ili da sam neubrojiva. Sigurno ni ne pretpostavljaju na što se sve odnosi ovaj komentar. Najgore od svega je što znanje postoji, ali se koristi na kraju terapijski. Umjesto kao preventiva i obrazovanje koje ide u korak sa suvremenom spoznajom.
Još gora je je činjenica što promjene nema na vidiku. Generacije koje dolaze će nastaviti sustavno dobivati krivu poruku o sebi i svijetu. Neće razvijati svoje mogućnosti, a oni koji hoće će prolaziti kroz pakao sustava koji bi trebao biti podrška, a ogromna je smetnja. Strašno.
03.12.2019. (12:43)
-
-
-
- - promjene spremljene- uredi komentar - obriši komentar - prijavi ovaj komentar kao spam - zabrani komentiranje autoru ovog komentara- učitavam...
Lilianke
Ja sam već dogovorila s Djetetom, 15.6. ona može na more (jasno, ako deda bude dovoljno zdrav , pa baka i on otiđu dolje kao svake godine), vratit će se pred kraj (kad god taj bude), tek da se završi šk. godina, i upiše u srednju.
Nakon očeve smrti, ne dam da vanjske nevažne stvari j* moje dijete u zdrav mozak, i da se tuđa iživljavanja dotiču mog djeteta.
Nek država živi svoj život, a mi ćemo naš.
29.11.2019. (16:26) - - - - - promjene spremljene- uredi komentar - obriši komentar - prijavi ovaj komentar kao spam - zabrani komentiranje autoru ovog komentara- učitavam...
Lilianke
neda mi se sad slušati, ali oba glazbena izbora su super! :)
29.11.2019. (16:28) - - - - - promjene spremljene- uredi komentar - obriši komentar - prijavi ovaj komentar kao spam - zabrani komentiranje autoru ovog komentara- učitavam...
marival11
Bravo @Art. Nekad je čovjeku dovoljno da zna da još neko razmišlja slično kao ti. Dobro kažu da su i dvije budale pametnije od jedne budale.
29.11.2019. (18:34) - - - - - promjene spremljene- uredi komentar - obriši komentar - prijavi ovaj komentar kao spam - zabrani komentiranje autoru ovog komentara- učitavam...
Divlje srce
toeto. suština.
29.11.2019. (22:34) - - - - - promjene spremljene- uredi komentar - obriši komentar - prijavi ovaj komentar kao spam - zabrani komentiranje autoru ovog komentara- učitavam...
Kiki
Dojam da su u prosvjeti sve profe frustrirane. Zašto, ne znam. Platila bi iz svog džepa za mrvu znanja. I vlada je trebala im dati. Ali problem je i u neodgoju .S druge strane kad bi roditelji štrajkali bi završili kako? Kad sam skužila da imam premalu plaću potražila sam bolji posao ...
30.11.2019. (05:47) - - - - - promjene spremljene- uredi komentar - obriši komentar - prijavi ovaj komentar kao spam - zabrani komentiranje autoru ovog komentara- učitavam...
y
Ne da mi se o štrajku, ali svejedno imam potrebu podijeliti. Možda zato što pretpostavljam kako si ti jedan od onih koji bi mogao shvatiti dubinu onoga o čemu je riječ.
Bila sam na stručno znanstvenom skupu kojem je tema bila mentalno zdravlje djece.
Između ostalog istraživanja ukazuju kako uzroke za patnju i nezadovoljstvo kod djece pod br. 1 možemo tražiti u školi (obrazovnom sustavu) tek pod broj 2. se navode problemi s vršnjacima dok roditelji zauzimaju tek treće mjesto. Puno zanimljivih momenata i spoznaja je bilo istaknuto što nije moguće izreći u komentaru.
Ono što je stručnjacima raznih struka od psihijatara, kliničkih psihoga i terapeuta, rehabilitatora itd. jasno jest da ovaj školski sustav iznimno negativno djeluje na dječju psihu.
Osobno smatram kako je potpuno promašen.
Sjećam se kako sam bila gorljiva kao mlađa. Borbena i puna entuzijazma po svim "ovim" pitanjima.
Ništa ne mijenjaju ni rezultati znanstvenih istraživanja, čini se ne postoji za sada u našem životu način za preusmjeriti stvar.
Ljudi koji se mogu boriti za plaću ( a to vidim legitimnim i u redu stavom) ne shvaćaju kako je štetan i pogrešan sustav u kojem rade. Ni blizu. Ni malo. Da shvaćaju njihova borba bi imala posve drugi smjer. :(
Onim rijetkima koji shvaćaju ne znam što preostaje?
Okrenuti pogled pred vlastitom nemoći?
30.11.2019. (07:17) - - - - - promjene spremljene- uredi komentar - obriši komentar - prijavi ovaj komentar kao spam - zabrani komentiranje autoru ovog komentara- učitavam...
semper_contra
Vidim da bi ti riješio pitanje štrajka i reformu školstva jednim aktom: ukinuti školovanje i uvesti sticanje znanja po principu "sam svoj majstor".
Možda to ne bi bilo loše, ali onda to treba primijeniti i na vojsku (neka svatko sam brani svoj teritorij), policiju (svatko nek sam rješava zločine), izbore za saborske zastupnike (neka svatko piše svoje zakone), ukinuti sudove (neka svatko sam sudi po svojem pravu), etc., etc.
Prihvaćaš li moj prijedlog?
30.11.2019. (09:51) - - - - - promjene spremljene- uredi komentar - obriši komentar - prijavi ovaj komentar kao spam - zabrani komentiranje autoru ovog komentara- učitavam...
Kiki
Semper, vojska je davno skužila da najbolje samo dobrovoljci pristupaju. Spomenuo si pravo, hmmmm to je jedna vaga ... Ljudi moraju shvatiti da su odgovorni za svoje odabire. Jedan od odabira je u bio i EU. Voljela bih vidjeti zadovoljne profe. Što je sve za to potrebno?
01.12.2019. (10:30) - - - - - promjene spremljene- uredi komentar - obriši komentar - prijavi ovaj komentar kao spam - zabrani komentiranje autoru ovog komentara- učitavam...
The Art Of Being Yourself
y - logično je da je škola uzrok patnje djece i mladih ljudi. Ovakva škola, da, ona je uzrok. Ljudi koji štrajkaku bore se za gluposti. Ono protiv čega bi se trebao pobuniti svaki iole inteligentan čovjek koji radi u sustavu je sam taj sustav, jer je u njemu problem. Međutim, velika većina tih ljudi ne razumije taj problem i zato oni ne mogu djelovati u pravom smjeru, što ih svrstava u ispod prosječne i opasne ljude, jer sami sebe smatraju svojevrsnom intelektualnom kremom društva, ali oni to nisu; vrlo su primitivni u svojim shvaćanjima; ponašaju se kao rulja, što očito i jesu.
semper - pa dragi moj, kako si ti samo uspio zaključiti kako sam ja za stjecanje znanja po principu "sam svoj majstor"? :) Ja tako nešto nikad, nigdje nisam napisao, ni rekao, niti bi mi to palo na pamet. Naravno da ne prihvaćam tvoj prijedlog. :) Poanta je da ovaj sustav šteti mladim ljudima i ubija ih u nadubljem nivou, za kojeg oni nikad neće ni znati da je postojao i to upravo zahvaljujući tom sustavu, koji ga je ubio, ili barem - osakatio. Da, to je surova stvarnost, to ovaj sustav radi svojim mladim članovima, jer ne zna bolje. A što je to bolje? Duga je to priča i ja je ne mogu ni uz najbolju volju prenjeti u komentaru. Ali njen okus se, doduše, itekako može osjetiti u stavovima velikog, istinskog stručnjaka i autoriteta za ovo područje, Kena Robinsona, s kojima se ja gotovo potpuno slažem u stavovima, što je zapravo vrlo rijetko da se ja s nekim slažem u tolikoj mjeri. Ja sam nedavno napisao nekoliko postova inspiriran njegovom knjigom "Element", post od 11.11. i nekoliko prije i poslije.
02.12.2019. (13:28) - - - - - promjene spremljene- uredi komentar - obriši komentar - prijavi ovaj komentar kao spam - zabrani komentiranje autoru ovog komentara- učitavam...
semper_contra
Oprosti, ali ovaj "sustav" nisu izmislili ni učitelji ni učenici niti ga mogu mijenjat po "demokratskim" pravilima, već oni koji su ga stvorili. A ZNA SE tko su autori. A učitelji i učenici su samo žrtve tih "kreatora". I zašto onda mnogi pljuju po učiteljima i rone "krokodilske suze" nad jadnim učenicima?
02.12.2019. (20:35) - - - - - promjene spremljene- uredi komentar - obriši komentar - prijavi ovaj komentar kao spam - zabrani komentiranje autoru ovog komentara- učitavam...
The Art Of Being Yourself
Zato što su učenici očite žrtve, oni su djeca i s njima se kroz sustav manipulira i radi im se šteta, a takozvani učitelji su navodno odrasli (iako oni to nisu; što ih samo u maloj mjeri može opravdati) i morali bi znati i djelovati bolje; kada bi bili svjesniji i detektirali što je problem, onda bi oni mogli djelovati u pravom smjeru, ali oni ne znaju što je problem i zato djeluju kao potpuno idioti. Nije nikako opravdanje što učitelji nisu izmislili sustav. Samim djelovanjem u sustavu, oni ga podržavaju i hrane. To je kao da kažeš: oprosti, ali čuvar u koncentracionom logoru nije izmislio taj logor, on se tamo jednostavno bori za svoja prava. To su gluposti. Ako netko vidi, ili najednom shvati, da zapravo radi u koncnetracijskom logoru, tada će o onome što on je ovisiti način na koji će djelovati.
Bilo bi žalosno oslanjati se u životu samo na one koji su stvorili neki sustav. Da, znamo tko ih je stvorio, ali postoje drugi načini djelovanja, pored tih "moćnika". Tamo gdje postoji entuzijazam i znanje i dobra volja i sinergija, ljudi stvaraju čuda i jebe im se živo za moćnike i njihove sitne ciljeve. Takvih primjera ima i po pitanju funkcioniranja škola u svijetu i ima ih ohoho, samo se o tome neće pričati u medijima koje većina ljudi tupo prati. Treba iskoračiti iz poznatog i krenuti izvan toga, inače možemo samo kukati.
03.12.2019. (08:19) - - - - - promjene spremljene- uredi komentar - obriši komentar - prijavi ovaj komentar kao spam - zabrani komentiranje autoru ovog komentara- učitavam...
semper_contra
Postoji samo jedan način u borbi protiv moćnika tog tipa (tzv demokratske vlasti) a to je revolucija. Često, kad vidim sranja koje čine moćnici ovog sustava kažem: "Puške v ruke pak v šumu."
U načelu se slažem s tobom glede uloge profesora i njihovog načina borbe sa sustavom. On pokazuje da oni nisu ni junaci ni idealisti. No nisu jedini koji su nezadovoljni sustavom pa ipak se ne hvataju pušaka nego zviždaljki, kapica, transparenata i štrajkaju kao da će time nanjeti štetu sustavu. A s takvim rekvizitima se ne ruši sustav kakav postoji u Neovisnoj Državi Hrvatskoj.
Usput: vlada je upravo odlučila da udovolji zahtjevu NATO, točnije Trumpa, da poveća izdvajanje novca iz budžeta za nabavu sredstava (naravno američkih) za ubijanje ljudi, za tzv hrvatsku vojsku (u službi NATO), u iznosu od 4 milijarde kuna kroz nekoliko godina kako bi dostigla izdvajanje 2% BDP-a koliko to od nje traži vođa svjetskog policajca. Istovremeno ta ista vlada vodi rat sa učiteljima za povećanje plaće za nekoliko stotina miliona.
I nitko se protiv toga ne buni!!!
03.12.2019. (10:48) - - - - - promjene spremljene- uredi komentar - obriši komentar - prijavi ovaj komentar kao spam - zabrani komentiranje autoru ovog komentara- učitavam...
y
"morali bi znati i djelovati bolje; kada bi bili svjesniji i detektirali što je problem, onda bi oni mogli djelovati u pravom smjeru, "
Ovo je problem u suštini. Nažalost većina učitelja i profesora je nedovoljno educirana. Puno puta se na tvom blogu vodila diskusija o tome pa se neću ponavljati.
I tu opet sustav pokazuje svu svoju sramotu. Kako je moguće da su djeca u rukama ljudi koji ne razumiju osnovne postavke ljudskog (dječjeg mozga). Nemaju nikakva ozbiljna znanja nego se drže svog predmeta i kao "prenose znanja "!! Dakle nisu oni krivi, oni ne razumiju, nitko ih nije educirao i objasnio im što se k vragu događa s tom djecom u ovakvom sustavu.
Jezovito je kada sagledaš sliku. Koje nasilje se odvija i svi se ponašaju kao da je to nešto normalno, prirodan poredak stvari. :(
Vjerujem ako moj komentar slučajno i pročita koji nastavnik će pomisliti da pretjerujem ili da sam neubrojiva.
Sigurno ni ne pretpostavljaju na što se sve odnosi ovaj komentar.
Najgore od svega je što znanje postoji, ali se koristi na kraju terapijski. Umjesto kao preventiva i obrazovanje koje ide u korak sa suvremenom spoznajom.
Još gora je je činjenica što promjene nema na vidiku. Generacije koje dolaze će nastaviti sustavno dobivati krivu poruku o sebi i svijetu. Neće razvijati svoje mogućnosti, a oni koji hoće će prolaziti kroz pakao sustava koji bi trebao biti podrška, a ogromna je smetnja.
Strašno.
03.12.2019. (12:43) - - - - - promjene spremljene- uredi komentar - obriši komentar - prijavi ovaj komentar kao spam - zabrani komentiranje autoru ovog komentara- učitavam...