Prošli slično sa Tomatom/Vipom, t-comom/optimom.....finom, bankom....svugdje u Hrvatskoj svaki djelatnik je drugačije (ne)treniran, svaki priča drugo, drugačija mu pravila vrijede....(najbolje mi je kad u pozivu banci kažu, kao da te poplaše, kao jako su profesionalni, 'ovaj poziv se snima'. Pa mamicu vam vašu, kome to snimate!? Sigurno to ne preslušavate, jer se ne bi svugdje stalno ista priča ponavljala, ista neorganiziranost.) Okrenuo mi se želudac na ovaj tekst. I npr. (nevezano i ipak vezano) šogor koji živi u Americi jako dugo, već prije dvajst+ godina ovdje zatvorio firmu, no od tada, s vremena na vrijeme, još uvijek mu sa mirovinskog i ne znam još čega šalju nepostojeće zaostatke plaćanja i slične obavijesti. Nedavno je, prilikom posjeta ovdje, hodočastio po šalterima da to konačno terminira, ali sam bog zna da to ne mora ništa značiti. :((
09.04.2018. (12:42)
-
-
-
- - promjene spremljene- uredi komentar - obriši komentar - prijavi ovaj komentar kao spam - zabrani komentiranje autoru ovog komentara- učitavam...
oh, imala sam i ja jednu konvergenciju....s računčekom od 950 kuna jer sam u pola mjeseca uzela onaj internet na stick a oni su mi zaboravili napomenuti koliko onda zapravo imam prometa pravo za taj mjesec... a bilo je toga još, samo sam ja senilna pa zaboravim :D
09.04.2018. (20:56)
-
-
-
- - promjene spremljene- uredi komentar - obriši komentar - prijavi ovaj komentar kao spam - zabrani komentiranje autoru ovog komentara- učitavam...
Evo ja sam, nakon što sam preporučenom poštom dobio super brzi internet modem i to besplatno za samoinstalaciju, jučer, najprije bio umoran i ništa poduzimao, jer ne vjerujem danajcima ni kad darove donose. Jutros sam rano ustao pa sam odmah iza šest nazvao korisničku službu, ako slučajno radi. Uspostavilo se da sam ja koji nikad ne gledam televiziju pretplatnik nekog Max TV-a od sedmog mjeseca prošle godine, perioda kad sam uvijek dok je sreće u Berlinu, da na moj oib u t-comu nije vezan nikakav račun, al zato je drugi broj telefona, mada ne koristim ni ovaj jedini moj osim za besplatne pritužbe operateru, jednostavno, uspostavilo se koliko ja razumijem tu zbunjenost sugovornice, da ja nekom tako već godinama plaćam usluge, jer još prije tri godine su mi rekli da su riješili problem imenjaka koji eto živi u Rijeci, očito nisu, žena me pitala, al vi redovito plaćate račune, a jebiga, ne vjeruje da na računu ne piše za koji je broj, pisalo je, no onda je neki mudrac shvatio da je problem taj broj, uglavnom dobro si prošla, ja sam jutros poslao pismeni prigovor, dobio sam odgovor da je zaprimljen i prosječan rok odgovora 11 dana, uglavnom ono klasično hrvatsko kad čitaš o apsurdnim problemima drugih, dobro si prošla...
10.04.2018. (21:45)
-
-
-
- - promjene spremljene- uredi komentar - obriši komentar - prijavi ovaj komentar kao spam - zabrani komentiranje autoru ovog komentara- učitavam...
Donabellina
dio konvergencija sam prošla s b-netom...........prema tome do daljnjega, da je i gore, ne mijenjam operatera
08.04.2018. (12:14) - - - - - promjene spremljene- uredi komentar - obriši komentar - prijavi ovaj komentar kao spam - zabrani komentiranje autoru ovog komentara- učitavam...
golden age
bez obzira na operatere svi naginjemo u konačnici prema konvergentnoj završnici
08.04.2018. (14:51) - - - - - promjene spremljene- uredi komentar - obriši komentar - prijavi ovaj komentar kao spam - zabrani komentiranje autoru ovog komentara- učitavam...
Lilianke
Prošli slično sa Tomatom/Vipom,
t-comom/optimom.....finom, bankom....svugdje u Hrvatskoj svaki djelatnik je drugačije (ne)treniran, svaki priča drugo, drugačija mu pravila vrijede....(najbolje mi je kad u pozivu banci kažu, kao da te poplaše, kao jako su profesionalni, 'ovaj poziv se snima'. Pa mamicu vam vašu, kome to snimate!? Sigurno to ne preslušavate, jer se ne bi svugdje stalno ista priča ponavljala, ista neorganiziranost.)
Okrenuo mi se želudac na ovaj tekst.
I npr. (nevezano i ipak vezano) šogor koji živi u Americi jako dugo, već prije dvajst+ godina ovdje zatvorio firmu, no od tada, s vremena na vrijeme, još uvijek mu sa mirovinskog i ne znam još čega šalju nepostojeće zaostatke plaćanja i slične obavijesti.
Nedavno je, prilikom posjeta ovdje, hodočastio po šalterima da to konačno terminira, ali sam bog zna da to ne mora ništa značiti. :((
09.04.2018. (12:42) - - - - - promjene spremljene- uredi komentar - obriši komentar - prijavi ovaj komentar kao spam - zabrani komentiranje autoru ovog komentara- učitavam...
so far away...
oh, imala sam i ja jednu konvergenciju....s računčekom od 950 kuna jer sam u pola mjeseca uzela onaj internet na stick a oni su mi zaboravili napomenuti koliko onda zapravo imam prometa pravo za taj mjesec...
a bilo je toga još, samo sam ja senilna pa zaboravim :D
09.04.2018. (20:56) - - - - - promjene spremljene- uredi komentar - obriši komentar - prijavi ovaj komentar kao spam - zabrani komentiranje autoru ovog komentara- učitavam...
NF
Evo ja sam, nakon što sam preporučenom poštom dobio super brzi internet modem i to besplatno za samoinstalaciju, jučer, najprije bio umoran i ništa poduzimao, jer ne vjerujem danajcima ni kad darove donose. Jutros sam rano ustao pa sam odmah iza šest nazvao korisničku službu, ako slučajno radi. Uspostavilo se da sam ja koji nikad ne gledam televiziju pretplatnik nekog Max TV-a od sedmog mjeseca prošle godine, perioda kad sam uvijek dok je sreće u Berlinu, da na moj oib u t-comu nije vezan nikakav račun, al zato je drugi broj telefona, mada ne koristim ni ovaj jedini moj osim za besplatne pritužbe operateru, jednostavno, uspostavilo se koliko ja razumijem tu zbunjenost sugovornice, da ja nekom tako već godinama plaćam usluge, jer još prije tri godine su mi rekli da su riješili problem imenjaka koji eto živi u Rijeci, očito nisu, žena me pitala, al vi redovito plaćate račune, a jebiga, ne vjeruje da na računu ne piše za koji je broj, pisalo je, no onda je neki mudrac shvatio da je problem taj broj, uglavnom dobro si prošla, ja sam jutros poslao pismeni prigovor, dobio sam odgovor da je zaprimljen i prosječan rok odgovora 11 dana, uglavnom ono klasično hrvatsko kad čitaš o apsurdnim problemima drugih, dobro si prošla...
10.04.2018. (21:45) - - - - - promjene spremljene- uredi komentar - obriši komentar - prijavi ovaj komentar kao spam - zabrani komentiranje autoru ovog komentara- učitavam...
Riba Luca
Svakako je uvijek i svugdje kod nas tako, i nema ni naznake da će biti bolje..zato te ovaj put samo pozdravljam.
15.04.2018. (15:30) - - - - - promjene spremljene- uredi komentar - obriši komentar - prijavi ovaj komentar kao spam - zabrani komentiranje autoru ovog komentara- učitavam...