oduševio me komentar na spomenutu masovku; oni su se na terenu borili za nas, idemo sad svi za njih. vjerojatno jer ajmo svi momente nikako ne kužim. u isto vrijeme saponiji se zamjera seksizam koji je jedan od stupova društva - bez seksizma kod nas kao da nema čistog rublja, nije to naiva dijeljenja posla, to je krvava stvarnost :) + heštegkro uimeocasinaiduhasvetog.hešteg
17.06.2016. (22:46)
-
-
-
- - promjene spremljene- uredi komentar - obriši komentar - prijavi ovaj komentar kao spam - zabrani komentiranje autoru ovog komentara- učitavam...
Nije li fascinantno kako su se imagolozi sad već dosjetili u rad na kampanji stvaranja paralelne brand stvarnosti aktivirati samu raju koja je meta oglašavanja.
Ovo je čisti Kafka (kada dvojica idu smaknuti Josefa K., pa prebacuju nož jedan drugome, Josef ih začuđeno gleda i misli što toliko čekaju, zašto odugovlače. Ali ova dvojica i dalje nastavljaju s prebacivanjem, a onda Josefu sine: pa da, oni čekaju da im uzmem nož i sam to obavim).
18.06.2016. (06:49)
-
-
-
- - promjene spremljene- uredi komentar - obriši komentar - prijavi ovaj komentar kao spam - zabrani komentiranje autoru ovog komentara- učitavam...
povezivanje jakih emocija i brenda. a di ćeš jače emocije od nacionalnog ponosa/domoljublja? tome kod nas ne more ništa parirati. prava ješka za prosječnog hrvata. ja uvijek u ovakvim i sličnim čoporativnim situacijama krenem s analizom izostanka vlastite potrebe za sudjelovanjem. nekoliko je tu elemenata i uvijek se sjetim jednog tvog (starijeg) posta kojemu se ne sjećam naziva (pamtim bit) i tvojih komentara kojima si me "kupio" valjda zauvijek jer radilo se o vrlo nepopularnim stavovima koje se nisi libio izreći, a koje dijelimo 100%.
18.06.2016. (15:38)
-
-
-
- - promjene spremljene- uredi komentar - obriši komentar - prijavi ovaj komentar kao spam - zabrani komentiranje autoru ovog komentara- učitavam...
Benetton kao da želi reći: pomozite nama da bi mi pomogli njima. Kao da je humanitarna udruga koja posreduje između humano ganutih i siromašnih, bolesnih...bilo kakvih patnika. Kupujući Benettonovu, a potom i noseći tu majicu... kao da postajemo bolji ljudi jer će netko u ime nas, za nas, umjesto nas, pomoći tamo nekim patnicima. Pri tome ćemo zaboraviti da negdje potpuno blizu imamo nepokretnog djeda koji bi se spasio samo da nas tu i tamo vidi. U bilo kojoj majici. Uhvatila sam se Benettona zbog "tt" u imenu, ništa posebno...
btw...Tko proizvodi majice na kockice? Kamensko?
18.06.2016. (20:11)
-
-
-
- - promjene spremljene- uredi komentar - obriši komentar - prijavi ovaj komentar kao spam - zabrani komentiranje autoru ovog komentara- učitavam...
ne fasciniraju me, preveć, marketinški trikovi, iako su te fotke, svojedobno davale određenu poruku, bile bi mi puno draže da su obajvljene negdje drugdje i u neku drugu svrhu. im sjećam se, tada je i bila neka moda / trend socijalna osjetljivost, pobuđivanje empatije i to. no, gledajući danas kada su reklamne kampanje toliko neinovativne i lišene svake kreativnosti, promišljanja, mogu, s određenim odmakom, konstatirati, ali samo kao svoj osobni doživljaj, bolje i tako nego nikako ili loše i aljkavo.
18.06.2016. (20:44)
-
-
-
- - promjene spremljene- uredi komentar - obriši komentar - prijavi ovaj komentar kao spam - zabrani komentiranje autoru ovog komentara- učitavam...
Ne znam kako se drugi bore protiv 'reklamokratije'. Moj način se svodi na princip: "Ne kupuj ništa što se reklamira pod uvjetom da ti nije neophodno za preživljavanje!"
19.06.2016. (12:47)
-
-
-
- - promjene spremljene- uredi komentar - obriši komentar - prijavi ovaj komentar kao spam - zabrani komentiranje autoru ovog komentara- učitavam...
mišljenja sam da je analiziranje predmetne "akcije" i davanje istoj veći značaj od obične "igre" zapravo izuzetno tendenciozno....Opet sve ovisi o čistom kutu gledanja....Možemo to shvatiti kao čistu marketinšku manipulaciju, a možemo i kao običnu igru...Ja biram ovo drugo,,i gle, čuda, osobno sebe ne smatram niti glupom, niti ovcom kojom je lako manipulirati. Sve se na kraju svodi na to na koji način mi sami percpiramo ono što nam se servira...Naravno, važno je pritom biti svjestan činjenice da ti je nešto servirano.
19.06.2016. (17:00)
-
-
-
- - promjene spremljene- uredi komentar - obriši komentar - prijavi ovaj komentar kao spam - zabrani komentiranje autoru ovog komentara- učitavam...
sojaburger
eto koliko fb ima smisla i koliko komentari na fb imaju smisla i kakva rulja to čita i komentira. čast izuzecima, opći dojam : tužno.
17.06.2016. (17:55) - - - - - promjene spremljene- uredi komentar - obriši komentar - prijavi ovaj komentar kao spam - zabrani komentiranje autoru ovog komentara- učitavam...
Joanna has left Stepford
oduševio me komentar na spomenutu masovku; oni su se na terenu borili za nas, idemo sad svi za njih. vjerojatno jer ajmo svi momente nikako ne kužim. u isto vrijeme saponiji se zamjera seksizam koji je jedan od stupova društva - bez seksizma kod nas kao da nema čistog rublja, nije to naiva dijeljenja posla, to je krvava stvarnost :) + heštegkro uimeocasinaiduhasvetog.hešteg
17.06.2016. (22:46) - - - - - promjene spremljene- uredi komentar - obriši komentar - prijavi ovaj komentar kao spam - zabrani komentiranje autoru ovog komentara- učitavam...
izvorni život
Nije li fascinantno kako su se imagolozi sad već dosjetili u rad na kampanji stvaranja paralelne brand stvarnosti aktivirati samu raju koja je meta oglašavanja.
Ovo je čisti Kafka (kada dvojica idu smaknuti Josefa K., pa prebacuju nož jedan drugome, Josef ih začuđeno gleda i misli što toliko čekaju, zašto odugovlače. Ali ova dvojica i dalje nastavljaju s prebacivanjem, a onda Josefu sine: pa da, oni čekaju da im uzmem nož i sam to obavim).
18.06.2016. (06:49) - - - - - promjene spremljene- uredi komentar - obriši komentar - prijavi ovaj komentar kao spam - zabrani komentiranje autoru ovog komentara- učitavam...
Emi Gablo
povezivanje jakih emocija i brenda. a di ćeš jače emocije od nacionalnog ponosa/domoljublja? tome kod nas ne more ništa parirati. prava ješka za prosječnog hrvata. ja uvijek u ovakvim i sličnim čoporativnim situacijama krenem s analizom izostanka vlastite potrebe za sudjelovanjem. nekoliko je tu elemenata i uvijek se sjetim jednog tvog (starijeg) posta kojemu se ne sjećam naziva (pamtim bit) i tvojih komentara kojima si me "kupio" valjda zauvijek jer radilo se o vrlo nepopularnim stavovima koje se nisi libio izreći, a koje dijelimo 100%.
18.06.2016. (15:38) - - - - - promjene spremljene- uredi komentar - obriši komentar - prijavi ovaj komentar kao spam - zabrani komentiranje autoru ovog komentara- učitavam...
marionetta
Benetton kao da želi reći: pomozite nama da bi mi pomogli njima.
Kao da je humanitarna udruga koja posreduje između humano ganutih i siromašnih, bolesnih...bilo kakvih patnika.
Kupujući Benettonovu, a potom i noseći tu majicu... kao da postajemo bolji ljudi jer će netko u ime nas, za nas, umjesto nas, pomoći tamo nekim patnicima.
Pri tome ćemo zaboraviti da negdje potpuno blizu imamo nepokretnog djeda koji bi se spasio samo da nas tu i tamo vidi. U bilo kojoj majici.
Uhvatila sam se Benettona zbog "tt" u imenu, ništa posebno...
btw...Tko proizvodi majice na kockice? Kamensko?
18.06.2016. (20:11) - - - - - promjene spremljene- uredi komentar - obriši komentar - prijavi ovaj komentar kao spam - zabrani komentiranje autoru ovog komentara- učitavam...
durica
ne fasciniraju me, preveć, marketinški trikovi, iako su te fotke, svojedobno davale određenu poruku, bile bi mi puno draže da su obajvljene negdje drugdje i u neku drugu svrhu. im sjećam se, tada je i bila neka moda / trend socijalna osjetljivost, pobuđivanje empatije i to.
no,
gledajući danas kada su reklamne kampanje toliko neinovativne i lišene svake kreativnosti, promišljanja, mogu, s određenim odmakom, konstatirati, ali samo kao svoj osobni doživljaj, bolje i tako nego nikako ili loše i aljkavo.
18.06.2016. (20:44) - - - - - promjene spremljene- uredi komentar - obriši komentar - prijavi ovaj komentar kao spam - zabrani komentiranje autoru ovog komentara- učitavam...
Livia Less
Meni je to besmisleno toliko da se nisam ni upitala zbog čega ljudi to ukucavaju, tako da ni sad ne znam. Kao dječja igra.
19.06.2016. (00:51) - - - - - promjene spremljene- uredi komentar - obriši komentar - prijavi ovaj komentar kao spam - zabrani komentiranje autoru ovog komentara- učitavam...
semper_contra
Ne znam kako se drugi bore protiv 'reklamokratije'. Moj način se svodi na princip: "Ne kupuj ništa što se reklamira pod uvjetom da ti nije neophodno za preživljavanje!"
19.06.2016. (12:47) - - - - - promjene spremljene- uredi komentar - obriši komentar - prijavi ovaj komentar kao spam - zabrani komentiranje autoru ovog komentara- učitavam...
dnevnikJR
mišljenja sam da je analiziranje predmetne "akcije" i davanje istoj veći značaj od obične "igre" zapravo izuzetno tendenciozno....Opet sve ovisi o čistom kutu gledanja....Možemo to shvatiti kao čistu marketinšku manipulaciju, a možemo i kao običnu igru...Ja biram ovo drugo,,i gle, čuda, osobno sebe ne smatram niti glupom, niti ovcom kojom je lako manipulirati. Sve se na kraju svodi na to na koji način mi sami percpiramo ono što nam se servira...Naravno, važno je pritom biti svjestan činjenice da ti je nešto servirano.
19.06.2016. (17:00) - - - - - promjene spremljene- uredi komentar - obriši komentar - prijavi ovaj komentar kao spam - zabrani komentiranje autoru ovog komentara- učitavam...
Savršeni marginalac
Interesantno za pročitati, posebno što su me marketinške manipulacije oduvijek zanimale.
20.06.2016. (23:00) - - - - - promjene spremljene- uredi komentar - obriši komentar - prijavi ovaj komentar kao spam - zabrani komentiranje autoru ovog komentara- učitavam...