24.01.2006., utorak

GROFICA BARICA


Bog me nagradio s najmušičavijom mačkom na svijetu: Varate se ako mislite da je to mačka na dvije noge. To je prava mačka, neobična isto tako kao i njezina ljepota. Tri boje i kitnjasti rep, pogana njuška i svaki dan barem stotinu zahtjeva. Pa još netko preporuča kućne ljubimce. Prvih mjeseci života zvao sam je Bucka, a kad je stasala u ljepoticu, nazvao sam ju Đina. Nakon toga, kako je odbacila desetak muškarčina iz moje ulice, zovem ju grofica Barica. Jučer su mi dojadili njeni zahtjevi pa sam pobjegao u Zagreb-Babilon. Mislio sam, naivko, kako ću prošetati svoju novu kravatu i ostaviti kakav-takav dojam na moje poslovne suradnike, ali su oni bili pametniji od mene i dali su petama vjetra. Isparili su iz državnih ustanova kao aceton. Ministarstva su bila prazna poput stadiona poslije nogometne utakmice. Na Trgu bana Jelačića jedna je dama vrisnula svom kavaliru: «Isuse, kakav užas!» Iza toga je jedna druga dama aranžirala izlog i rekla mi: «Isuse, kakva lijepa kravata!» Dakle, kravata je izazvala užas i oduševljenje. Valjda je to znala i Paloma Picasso kad se upustila u avanturu dizajniranja materijala za moju kravatu. Moj metafizički koncept gubljenja vremena po ministarstvima je propao kao što je propalo i nastojanje profesora da studenti zapamte što je to «gameta», a što «zigota». Biznis buja u Zagreb-Babilonu kao kvasac na toplom mjestu i ako hoćeš biti u igri, moraš kršiti pravila. Onaj prvi dojam je najvažniji; dojam koji izaziva užas i oduševljenje. Sutra ću dati nabiti kariku u nos samo zbog dojma; nadam se da će mi korijen nosa izdržati. «Zbog dojma treba nešto i pretrpjeti, no važno je biti prvi Krampus Romantikus u Zagreb-Babilonu», rekla mi je danas grofica Barica i krenula među ljiljane da lovi miševe.

- 23:47 - Komentari (5) - Isprintaj - #

< siječanj, 2006 >
P U S Č P S N
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31          


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

apologija za svakodnevnu uporabu...



Get Firefox!

Royalty Free Images



Image Hosted by ImageShack.us
jedan red ruža...jedan red literature

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us
Josip Rogin vrtlar i književnik
Rodio se u staroj kuriji
grofova Zrinskih 01.02.1947.
godine u selu Zrinščina.
Image Hosted by ImageShack.us
Image Hosted by ImageShack.us
Srednju školu
završio je u Sesvetama.
Bio je dugogodišnji
suradnik "Sesvetskih novina",
objavljivao je članke o
hortikulturi, eseje i humoreske.
Autor je objavio
stručne monografije
Image Hosted by ImageShack.us
"Ruža kraljica cvijeća" i
"Knjigu o ružama".
Image Hosted by ImageShack.us
Autor je knjiga
"Musa Čvarak vadi domovnicu",
"Moda i modeli"
"Kraljica Astrida" i
"Anđeo i slike vremena".
Image Hosted by ImageShack.us
Piše standardnim i
kajkavskim jezikom.
Image Hosted by ImageShack.us
Za dramski program
Radio-Zagreba snimljene
su mu i izvedene komedije
Image Hosted by ImageShack.us
"Snoboki", "Gosti",
"Roman stolječa",
"Evac i Adamica", "Federbarica
Gratofil - prodavačica ljubičica",
"Ostavinska rasprava
Bartola Škanjca" i dr.
Image Hosted by ImageShack.us
Živi i radi u mjestu Dumovec
gdje se bavi uzgojem i
kreiranjem novih sorti ruža...
Image Hosted by ImageShack.us
do sada to mu je
uspjelo osam puta
ali pokušaji se nastavljaju...
Image Hosted by ImageShack.us
...vicevi...

Image Hosted by ImageShack.us
ako mi natko hoče pisati
može to ućiniti na
starinski način
Image Hosted by ImageShack.us
pod adresu je
dovoljno upisati
Image Hosted by ImageShack.us
Josip Rogin
Dumovec
Sesvetski Kraljevec

Image Hosted by ImageShack.us
...na svako tim putem
dobiveno pismo,razglednicu
odgovoriti ću na ovom blogu...
Image Hosted by ImageShack.us
copy right iliti dozvola za kopiranje
Image Hosted by ImageShack.us
svi djelovi bloga plod su mojeg rada
Image Hosted by ImageShack.us
osim fotki
njih je izradio moj "tonto"
(vidjeti negdje u postevima,
onim ispočetka),
Image Hosted by ImageShack.us
u principu
on vam dozvoljava korištenje
tih fotki u nekomercijalne svrhe,
Image Hosted by ImageShack.us
ako bi ipak vi te fotke komercijalizirali
ugradite i njega u cijenu...
ljudi ste dogovoriti će te se...
Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us
Image Hosted by ImageShack.us
Image Hosted by ImageShack.us
Image Hosted by ImageShack.us
Image Hosted by ImageShack.us
Image Hosted by ImageShack.us
Image Hosted by ImageShack.us
Image Hosted by ImageShack.us
Image Hosted by ImageShack.us
Image Hosted by ImageShack.us
Image Hosted by ImageShack.us
Image Hosted by ImageShack.us
Image Hosted by ImageShack.us
Image Hosted by ImageShack.us
Image Hosted by ImageShack.us
Image Hosted by ImageShack.us
Image Hosted by ImageShack.us
Image Hosted by ImageShack.us
Image Hosted by ImageShack.us
Image Hosted by ImageShack.us
Image Hosted by ImageShack.us
Image Hosted by ImageShack.us
Image Hosted by ImageShack.us
Image Hosted by ImageShack.us
Image Hosted by ImageShack.us
Image Hosted by ImageShack.us
Image Hosted by ImageShack.us
Image Hosted by ImageShack.us
Image Hosted by ImageShack.us
Image Hosted by ImageShack.us
Image Hosted by ImageShack.us
Image Hosted by ImageShack.us
Image Hosted by ImageShack.us