22.12.2005., četvrtak

GNJEVNI LJUDI



Kad izađeš na glas da si kakav-takav književnik, tada sa svih strana pljušte savjeti i preporuke; svi bi htjeli da sam njihov glasnogovornik s tim da podijelimo zadovoljstvo: slova njima, a reperkusije meni. Već mi prigovaraju na mojoj slobodi i posprdno govore, kakav je to književnik koji se ne opija, nije bio u okovima i nisu ga barem jednom pribili na križ, ili makar stup srama? Neprijatelji bi me rado vidjeli pribijenog na vrata od štaglja, a onda bi mi prišli i utješili me riječima kako sam sâm kriv za svoju nesreću i pravo mi budi. Ljudi mi prigovaraju da sam premalo rodoljuban i domoljuban, premalo lajem na Mjesec; ne mogu mi oprostiti što nisam upleten u politiku, i to u onu stranku koja će uskoro potonuti. Kad je vrijeme promjena tada ljudi brzo uspijevaju, naročito u političkim nastojanjima, ali isto tako meteorskom brzinom ih guta mrak zaborava. Tako ispada da se vlast jede u slast, a vari se gorko. Od mene se traži da osudim ratne profitere, slikare moderniste čija su umjetnička djela zbrkana; moram osuditi mito i korupciju, nedostatak pravde, izvršnu vlast; moram vikati na ministre i filistre, moram biti protiv svega i svakoga i ako društvo svira violinu, ja moram svirati kontrabas. Moram osuditi nevjerne žene , pohlepu, megalomaniju, glupost, razmažene tatine sinove, buržuje, vampire, krvnike i milosrdne Samaritance. Draga moja braćo po vrsti, vi što letite u vlastitim avionima ili pak pijani puzite po blatu, sve vas ja volim. Buržuje zbog onog što imaju, a sirotinju iz solidarnosti. Draga gospodo, dame, upućeni, nezainteresirani i loše savjetovani, nemam volje da vas osuđujem i kritiziram. Ukrali ste, pa šta! Važno je da vas nitko nije vidio. Slagali ste. Ništa zato, lažu i drugi. Bili ste zavidni. Ništa novoga. Dragi moji ljudovi, mržnja vam je veliki luksuz, a kada budete htjeli u raj nebeski, moja osuda ili pohvala neće vam koristiti. Zato vam unaprijed sve opraštam.

- 21:59 - Komentari (4) - Isprintaj - #

< prosinac, 2005 >
P U S Č P S N
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31  


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

apologija za svakodnevnu uporabu...



Get Firefox!

Royalty Free Images



Image Hosted by ImageShack.us
jedan red ruža...jedan red literature

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us
Josip Rogin vrtlar i književnik
Rodio se u staroj kuriji
grofova Zrinskih 01.02.1947.
godine u selu Zrinščina.
Image Hosted by ImageShack.us
Image Hosted by ImageShack.us
Srednju školu
završio je u Sesvetama.
Bio je dugogodišnji
suradnik "Sesvetskih novina",
objavljivao je članke o
hortikulturi, eseje i humoreske.
Autor je objavio
stručne monografije
Image Hosted by ImageShack.us
"Ruža kraljica cvijeća" i
"Knjigu o ružama".
Image Hosted by ImageShack.us
Autor je knjiga
"Musa Čvarak vadi domovnicu",
"Moda i modeli"
"Kraljica Astrida" i
"Anđeo i slike vremena".
Image Hosted by ImageShack.us
Piše standardnim i
kajkavskim jezikom.
Image Hosted by ImageShack.us
Za dramski program
Radio-Zagreba snimljene
su mu i izvedene komedije
Image Hosted by ImageShack.us
"Snoboki", "Gosti",
"Roman stolječa",
"Evac i Adamica", "Federbarica
Gratofil - prodavačica ljubičica",
"Ostavinska rasprava
Bartola Škanjca" i dr.
Image Hosted by ImageShack.us
Živi i radi u mjestu Dumovec
gdje se bavi uzgojem i
kreiranjem novih sorti ruža...
Image Hosted by ImageShack.us
do sada to mu je
uspjelo osam puta
ali pokušaji se nastavljaju...
Image Hosted by ImageShack.us
...vicevi...

Image Hosted by ImageShack.us
ako mi natko hoče pisati
može to ućiniti na
starinski način
Image Hosted by ImageShack.us
pod adresu je
dovoljno upisati
Image Hosted by ImageShack.us
Josip Rogin
Dumovec
Sesvetski Kraljevec

Image Hosted by ImageShack.us
...na svako tim putem
dobiveno pismo,razglednicu
odgovoriti ću na ovom blogu...
Image Hosted by ImageShack.us
copy right iliti dozvola za kopiranje
Image Hosted by ImageShack.us
svi djelovi bloga plod su mojeg rada
Image Hosted by ImageShack.us
osim fotki
njih je izradio moj "tonto"
(vidjeti negdje u postevima,
onim ispočetka),
Image Hosted by ImageShack.us
u principu
on vam dozvoljava korištenje
tih fotki u nekomercijalne svrhe,
Image Hosted by ImageShack.us
ako bi ipak vi te fotke komercijalizirali
ugradite i njega u cijenu...
ljudi ste dogovoriti će te se...
Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us
Image Hosted by ImageShack.us
Image Hosted by ImageShack.us
Image Hosted by ImageShack.us
Image Hosted by ImageShack.us
Image Hosted by ImageShack.us
Image Hosted by ImageShack.us
Image Hosted by ImageShack.us
Image Hosted by ImageShack.us
Image Hosted by ImageShack.us
Image Hosted by ImageShack.us
Image Hosted by ImageShack.us
Image Hosted by ImageShack.us
Image Hosted by ImageShack.us
Image Hosted by ImageShack.us
Image Hosted by ImageShack.us
Image Hosted by ImageShack.us
Image Hosted by ImageShack.us
Image Hosted by ImageShack.us
Image Hosted by ImageShack.us
Image Hosted by ImageShack.us
Image Hosted by ImageShack.us
Image Hosted by ImageShack.us
Image Hosted by ImageShack.us
Image Hosted by ImageShack.us
Image Hosted by ImageShack.us
Image Hosted by ImageShack.us
Image Hosted by ImageShack.us
Image Hosted by ImageShack.us
Image Hosted by ImageShack.us
Image Hosted by ImageShack.us
Image Hosted by ImageShack.us
Image Hosted by ImageShack.us