Rožarij

subota, 15.04.2023.

Kad ideš prema toj vrsti iscjeljenja
Sve te odvraća
Večer prije nije mi se dalo
Pa sam nešto hitno trebala sinu
A onda je odluka pala nešto prije ponoći
Nešto za svoju dušu
Samo za svoju dušu
Dušo moja

Pa sam se jutros tako umjesto u pola
Probudila tek u pet
Kako sam stigla spremiti se
Skuhati kavu i odjuriti autom
Pa stići do pola 6 kod Lisinskog
Ravno je čudu

Molila sam krunicu cijeli dan
Promicali su pored mene poznati predjeli



Ima li koji dio zemlje, zemalja
A da me ne podsjeća
A da ne zaboli
Da ne žalosti
Ima li
Želim ih
Daj mi, o Bože
Nove predjele i ljude



U crkvi je bilo hladno
Al obrazi su mi žarili
Zatvorenih očiju predala sam sve rane
Iskrvarila i plakala
Za sve
Ali kod primanja posvećenja Duhom Svetim
Imala sam samo sliku moga sina
I njegove djece
To je moje blago
To ne dam
To ću braniti



Teško je opisati taj smiraj
To blaženstvo
Taj miris uljane repice
Probuđene trave
Isusa u krošnjama koji namiguje
U očima umornih ljudi punih nade
Djece u kolicima koja se
Smiješe

Ne znam još samo
da li da smjestim ga
U područje svjetla ili tame
Gledam ko prerušena Boga ili vraga
Utrljam u mjesto rane ili dlana

*********

- Sada si spašena?
- Predaj mu svoje rane.

***********



Donijela sam djeci posvećenog ulja
Za svakoga krunicu
Molili smo skupa do blizu ponoći

Ima li išta moćnije
Od malih prstića prebirućih kuglicama
Ribice moje male

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.