Oko za oko i pasta za zube!!!

< siječanj, 2008 >
P U S Č P S N
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31      

Veljača 2024 (1)
Studeni 2023 (2)
Veljača 2023 (2)
Studeni 2022 (1)
Listopad 2022 (1)
Srpanj 2022 (1)
Kolovoz 2021 (1)
Veljača 2021 (1)
Siječanj 2021 (1)
Studeni 2020 (1)
Srpanj 2019 (1)
Studeni 2018 (2)
Listopad 2018 (1)
Lipanj 2017 (1)
Kolovoz 2016 (1)
Travanj 2014 (1)
Studeni 2011 (1)
Kolovoz 2011 (1)
Srpanj 2010 (1)
Veljača 2010 (1)
Studeni 2009 (1)
Listopad 2009 (1)
Srpanj 2009 (2)
Lipanj 2009 (2)
Svibanj 2009 (2)
Travanj 2009 (1)
Veljača 2009 (6)
Siječanj 2009 (6)
Prosinac 2008 (5)
Studeni 2008 (6)
Listopad 2008 (4)
Rujan 2008 (5)
Kolovoz 2008 (4)
Srpanj 2008 (5)
Lipanj 2008 (4)
Svibanj 2008 (3)
Travanj 2008 (5)
Ožujak 2008 (5)
Veljača 2008 (7)
Siječanj 2008 (9)
Prosinac 2007 (5)
Studeni 2007 (9)
Listopad 2007 (10)
Rujan 2007 (3)
Kolovoz 2007 (1)
Srpanj 2007 (6)
Lipanj 2007 (5)
Svibanj 2007 (13)

Komentari On/Off

Opis bloga
Ako TRČIŠ za ljubavlju – ZAKASNITI ĆEŠ, ako CILJAŠ ljubav - PROMAŠITI ĆEŠ, ako PLANIRAŠ ljubav- IZVISITI ĆEŠ, a ako ništa NE OČEKUJEŠ - ZALJUBITI ĆEŠ SE...






Bićence koje je presretno kada me vidi...


Baci oko na....
Web Counter
Web Counter

Euro
Kenguur
Lonewalker
Suncokretić
Slonic
Ban_Ana_Nas
Fizikalac
7 dana
Vještica
Panova frula
freshprince
Annika





page visitor counter
who is online counter blog counter

ZA MENE JE SREĆA


Za mene je sreća
nad ravnicom dragom šarena duga,
i ispružena čvrsta ruka, prijatelja, druga.

Za mene je sreća
mir hrastove šume, njene draži,
riječ lijepa, ljudska, ne laži.

Za mene je sreća
puna zlatnoga žita vreća,
zdravlje prijatelja i njegova sreća.

Za mene je sreća
tambure vesele mio glas,
prijateljski duh što spaja nas.

Za mene je sreća
kad znam da sam s vama, ne sam,
i toplim suncem obilan dan.

Za mene je sreća
miris dragog rodnoga juga,
što mi vi nudite - vaš sam zahvalni sluga!

I.Š.Baća, 7. veljače 2008.

11.01.2008., petak

Kika kao dadilja!


Uh...
Danas poslje podne brat mi je poslao čudnu poruku na mob- Jel oni dolaze?
Mislila sam da me zeza, jer nitko mi se nije najavio!
Malo kasnije saznam da mi stižu nećaci, pa se i brat odlučio vartiti iz Broda!
Ja sam znači dadilja! Ništa od dogovora sa curama! A kao Moris (lokalna birtija) će patiti zamnom!!!
Nevjerovatno kako curica od 4 godine može iscrpiti!
Čim su stigli išli smo uključiti PS za nećaka da se mogu igrati igrice a u isto vrijeme Eka mi ponovi sve što sam joj obećala da ćemo raditi kada dođe kod mene, što znači- moramo se šminkati da budemo ljepe, onda idemo tražiti dečke ( to je i meni moja tetka uvijek obećavala pa sam to pokupila od nje), zatim ćemo se igrati i još puno toga!
Nevjerovatno, ali za manje od pola sata ja sam samo razmišljala o tome kako mi nedostaje moj mir!
Još uvijek mi nije jasno kako tako malo dijete ima toliko energije!
Uglavnom, kao prava tetka sam odradila većinu posla ali.... bilo je malo teško sve pohvatati i udovoljiti i Dambu i Eki od jednom! Ali da stvar bude bolja, u jednom trenutku me i mama pita- ej, hoćeš mi napraviti nešto?
A kada i kako mama?!?!
Ma volim ja dijecu, ali nije to za mene!
Ovo, rent a baby mi je sasvim ok, ali nisam ja za duge staze!
Definitivno sam sigurna da nisam spremna za djecu!
Pa, za početak osim što su me iscrpili fizički, ubili su me i psihički!
Nemogu vjerovati! Eka me je pobjedila u nekakvoj tučnjavi na PS-u i to je obavila sa pola snage, a uz to sve prešutjeli su vrijeme kada trebaju ići spavati!
Eeee, dok se Kika sjeti pitati- a kada idete spavati?
Uglavnom, bilo je negdije oko 9, a Eka je trebala biti u krevetu u 8 dok Dambo može šunjati po kući tj. visiti ispred TV-a na igricama do 10!
Hm.... Mudrice male.
Mala dama mi je pomogla namjestiti krevete a onda smo otišle na tuširanje!
Odjednom se smirila i postala tiha pa sam se uplašila da nešto nije ok, ali pokušavala sam se uvijeriti da je samo jako pospana. Na kraju je tako i ispalo! Dobila je papati i u krevet! Dok sam namjestila braci krevet ona je spavala kao mala bebica!
Joj da je sada vidite! Mali anđelak!
Eh, kada bi tako mirna bila i veći dio dana....
Dambo i burjaz još vise na igricama i dernjaju se kao nenoramalni!
Previše sam popustljiva! Umjesto da ih sprašim na spavanje, ja uđem u sobu i kažem im da su mama i tata legli, da smiju ostati na igricama koliko god žele ali nesmiju galamiti da ih neprobude jer će ih onda otjerati na spavanje!
Znam da je totalno krivo ali.... Ma, rijetko mi dolaze pa moram biti takva s njima!

Krepana sam! Totalno! Sada sw idem uvući u krevet kraj male dame jer je njena želja da spavamo zajedno! Znam da neću ništa spavati jer ću biti na oprezu radi nje, ali.....

Sada za kraj želim čestitati svim roditeljima na snazi!!!
A valjda ću je i ja imati kada dođe moje vrijeme!
Ljepo mi se provedite za vikend!
Ugodan odmor vam želim!!!!




Pita uciteljica djecu na satu:
- Sto je to bijelo na dvije noge?
Marica odgovori ko iz topa "kokos".
- Tocno Marice, a mogla je bit i guska!
- A što je to crno na cetri noge?
Mate kao iz topa "pas".
- Tocno Mate, a mogla je biti i macka!
A na to Ivica:
- Znate li vi uciteljice sto je to malo i tvrdo kad se stavi u usta, a veliko i smezurano kad se izvadi iz usta?
Uciteljica pocrveni i opali Ivici pljusku.
Na to ce Ivica:
- Tocno, a mogla je bit i zvaka!



1 – OGLASI KOJE PISU ZENE:

Tekst oglasa
Tumacenje

U cetrdesetima
48-49 godina

Slobodnih nazora
Vecina muskaraca u gradu je intimno poznaje

Atletskoga izgleda
Nema prsi

Prije svega trazi unutarnju ljepotu
Ruzna

Dobroga izgleda
Lazljiva

Zaraznoga osmjeha
Glupa

Emocionalno vrlo stabilna
Puna Prozaka I drugih sedativa

Njezna
Dosadna

Romanticna
Potrebno jako jako priguseno svjetlo da bi dobro izgledala gola

Voli prirodu
Ne brije noge, ni ispod pazuha

Ne koristi dezodorans

Prakticira katolicku vjeru
Vodi ljubav (ne cesto) u mraku, zatvorenih ociju I u misionarskoj pozi.

strasna
Lajavica

Poeta u sitne sate
Duboko depresivna

plavusa
Sve ostale dlake su crne

senzualna
Najmanje dva sata predigre prije nego sto dopusti penetraciju

Tezina proporcionalna visini
Debela

Osjeca se dobro sa sobom
Jako debela

Poneka okruglija oblina
Patoloski debela

Mlada u srcu
Jedna noga u grobu



Zaposlila se mlada sekretarica i po završetku prvog radnog dana direktor ju radi boljeg upoznavanja pozove u restoran na ručak. Poslije ručka, ona njemu predloži da odu u kino. Nakon kina on nju povede u obližnji kafić na cugu. Iza toga ona njega pozove kući na večeru. Poslije dobre večere, koju je ona pripremila, pri tome obučena u prozračnu kućnu haljinu, uzbudi se direktor i oni se opale. Iza seksa, direktor zaspe i negdje oko ponoći se probudi i počne trčati po stanu tražeći svoju odjeću, jer mora ići kući gdje ga čeka vrlo oštra žena. Pri tome probudi svoju sekretaricu i reče joj da mu hitno nađe komad krede. Imala ženska u priboru za šivanje kredu, dade mu ju, on ju zatakne za uho i odjuri kući.
Kod kuće ga dočeka uzbuđena žena.
- "Pa gdje si bio do sada?", upita ga ljutito.
- "Znaš ženo, dobio sam novu sekretaricu. Poslije posla sam ju izveo na ručak, pa smo išli u kino, pa u kafić na cugu, a onda me je ona dovela kući, pa smo se dobro izjebali, ali sam zaspao, i kada sam se probudio, brzo sam se obukao i došao k tebi."
- "Marš, pizda ti materina lažljiva", reče žena: "bio si ti na kuglanju, evo ti još kreda ostala za uhom!"


Kuca neko Miloradu Dodiku na vrata, a Dodik se nervozno prodera:
- "Ko je bre, majke mu ga nabijem?!"
- "Otvooooriiii mi vrataaaa Milorade, poslo me Miroslav Lajčak."
- "A ko si ti?!", pita M.Dodik.
- "Ja sam Dr.Dulitl Milorade."
- "Pa što je tebe poslo, ti si doktor a ne pregovarač?!"
- "Znam Milorade, al' ja jedini znam pričat sa životinjama."


Dolazi Mujo kod Hase, kad ono ima malo poveću "šljivu" pod okom.
Haso:
- "Bolan, oklen ti ta šljaga?"
Mujo:
- "Od štucanja..."
Haso:
- "Ajd, ne budali bolan, kom je još oko poplavilo od štucavice ?!"
Mujo:
- "Jest, jest ! Štuco sam u ormanu Ibrine Šemse."


Vozi Haso pijan kad ga zaustavi policajac:
- "Gospodine, smrdite na alkohol."
- "Pijan sam."
- "Ako ste pili, zašto niste dali ženi da vozi?"
- "Ako sam pijan, nisam i lud."


Igraju dva luđaka domine kad jedan pomakne pločicu i kaže
- "Šah-mat."
A drugi mu odgovori
- "A ja sam mislio da u pokeru nema golova."


Pita Mujo Hasu:
- "Haso šta bi bilo kad bi spavao s tvojom ženom?"
Odgovori Haso:
- "Bilo bo 1:1.






- 23:45 - Komentari (8) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>