Oko za oko i pasta za zube!!!

< lipanj, 2007 >
P U S Č P S N
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30  

Veljača 2024 (1)
Studeni 2023 (2)
Veljača 2023 (2)
Studeni 2022 (1)
Listopad 2022 (1)
Srpanj 2022 (1)
Kolovoz 2021 (1)
Veljača 2021 (1)
Siječanj 2021 (1)
Studeni 2020 (1)
Srpanj 2019 (1)
Studeni 2018 (2)
Listopad 2018 (1)
Lipanj 2017 (1)
Kolovoz 2016 (1)
Travanj 2014 (1)
Studeni 2011 (1)
Kolovoz 2011 (1)
Srpanj 2010 (1)
Veljača 2010 (1)
Studeni 2009 (1)
Listopad 2009 (1)
Srpanj 2009 (2)
Lipanj 2009 (2)
Svibanj 2009 (2)
Travanj 2009 (1)
Veljača 2009 (6)
Siječanj 2009 (6)
Prosinac 2008 (5)
Studeni 2008 (6)
Listopad 2008 (4)
Rujan 2008 (5)
Kolovoz 2008 (4)
Srpanj 2008 (5)
Lipanj 2008 (4)
Svibanj 2008 (3)
Travanj 2008 (5)
Ožujak 2008 (5)
Veljača 2008 (7)
Siječanj 2008 (9)
Prosinac 2007 (5)
Studeni 2007 (9)
Listopad 2007 (10)
Rujan 2007 (3)
Kolovoz 2007 (1)
Srpanj 2007 (6)
Lipanj 2007 (5)
Svibanj 2007 (13)

Komentari On/Off

Opis bloga
Ako TRČIŠ za ljubavlju – ZAKASNITI ĆEŠ, ako CILJAŠ ljubav - PROMAŠITI ĆEŠ, ako PLANIRAŠ ljubav- IZVISITI ĆEŠ, a ako ništa NE OČEKUJEŠ - ZALJUBITI ĆEŠ SE...






Bićence koje je presretno kada me vidi...


Baci oko na....
Web Counter
Web Counter

Euro
Kenguur
Lonewalker
Suncokretić
Slonic
Ban_Ana_Nas
Fizikalac
7 dana
Vještica
Panova frula
freshprince
Annika





page visitor counter
who is online counter blog counter

ZA MENE JE SREĆA


Za mene je sreća
nad ravnicom dragom šarena duga,
i ispružena čvrsta ruka, prijatelja, druga.

Za mene je sreća
mir hrastove šume, njene draži,
riječ lijepa, ljudska, ne laži.

Za mene je sreća
puna zlatnoga žita vreća,
zdravlje prijatelja i njegova sreća.

Za mene je sreća
tambure vesele mio glas,
prijateljski duh što spaja nas.

Za mene je sreća
kad znam da sam s vama, ne sam,
i toplim suncem obilan dan.

Za mene je sreća
miris dragog rodnoga juga,
što mi vi nudite - vaš sam zahvalni sluga!

I.Š.Baća, 7. veljače 2008.

10.06.2007., nedjelja

Vrijeme je i za učenje!

Eto, moram sama sebe kazniti i zabraniti si blog! Ma ne samo blog već net sveukupno!
Ovaj vikend sam bila u Brodu, mislim još uvijek sam tu ali uskoro krećem doma!
Nadala sam se da će radnici završiti svoj posao dok me nema doma, međutim nisu gotovi, tako da su još ovaj tjedan ovdije!
Nadam se da neće biti kiše pa će moći završiti započeto!
Nedostajat ćete mi ali moram se baciti na učenje, to mi je ipak prioritet! Ali nije ni sredina sedmog tako daleko pa ću se brzo vratiti.... Nadam se da ću položiti sve što sam si odredila...
Svima vama šaljem veliki pozdrav! Svim studentima želim puno položenih ispita, obrana ... a vam koji radite- nemojte se žuriti, polako s poslom da se neumorite jako!!!

Kako su vlatki pokos tepali kad je bila mala

-gucci gucci



Vidi Crnogorac da neka dobra riba čita Erotiku, pa je pita: "Jel' djevojko, jel piše tu kome je najduži?" Ona: - "Piše. Kaže da je Indijancima." - "A jel' piše kome najduže stoji?" Ona: - "Kaže da najduže stoji Mađarima." - "E pa, djevojko, sad i ja da se predstavim: ja sam Janoš Vinetu."

Vodi ti Crnogorac puža na lancu. U to će drugi Crnogorac "A, coce, kaki ti je to puž ?" A on odgovara " Imo' sam ja i boljega, samo mi uteka."

Crnogorac šalje sina u svijet u izbjeglištvo i savjetuje ga: "Ako naiđeš na ljude koji plaču, stani i ti pa plači s njima. Ako naiđeš na ljude koji pjevaju, stani i ti pa pjevaj s njima. Ako naiđeš gdje se igra, stani i ti pa igraj. Ako naiđeš na ljude koji rade, skloni se, ne smetaj im".

" UPOMOĆ !!! Upravo me je silovao neki Crnogorac!!!" "Pa otkud znate da je baš Crnogorac?" - "Morala sam sve sama da radim."

Spielberg odlučio snimiti film u Crnoj Gori. Snime oni film o Crnogorcu, a na filmu Crnogorac 2 sata spava. Film u Americi postigne veliki uspjeh, pa je Spilberg odlučio snimiti još jedan film. Odu u Crnu Goru te snimaju film. Za vrijeme filma Steve se digne i veli Crnogorcu: "Čuješ, jel bi se mog'o malo dignut, da nije toliko jednoličan film." A Crnogorac njemu veli: "Pa nisam ti ja kaskader !"

Pošao Crnogorac u Njemačku. Kako je bio lijen za bilo kakav posao, on sjedne na ulicu i počne da prosi. Prolazili su ljudi, neko bi mu ostavio po neku siću, neko marku, neko pet. Međutim, on je ubrzo zapazio jednog gospodina koji je tuda prolazio svakoga dana i uvijek mu ostavljao po 50 maraka. Trajalo je to neko vrijeme, a onda je gospodin počeo da preskače dane. Ne samo što više nije bio redovan, nego je i davao manje - po 20 maraka. Primijetio to Crnogorac, ali misli popravit će se gospodin, to je samo trenutno. Ali, gospodin je dolazio sve rjeđe i rjeđe. Najzad Crnogorac ne izdrža nego ga jednog dana priupita: "Dobro bre, što je s tobom? Ranije si dolazio svakog dana i ostavljao mi po 50 maraka, a sada si sve rjeđi i rjeđi i ostavljaš mi samo 20 maraka?" - "Pa znaš kako je, imam ženu, malu djecu, počeo sam kuću da gradim..." - "A jel, pa preko moje grbače?!"

Dosao Crnogorac kod urologa, izvadio kitu, i stavio je na stol. Doktor gleda, gleda, i ustanovi da je izgleda sve u redu, ali ga pita:- "A, velju coce, e te boli?"- "Ne."- "E te svrbi?"- "Ma jok."- "E te peče?"- "Ma ne."- "Pa što si došao?"- "A vidi ga kako je lijep..."

Došao Crnogorac u prodavnicu i traži crni kondom. Kaže mu prodavačica: "Imamo roza, plavi, žuti..." "Ama ja hoću crni," prekine je čovjek. "Pa nemamo crni. a zašto baš taj hoćete?" pita ga ona opet. "Ma umro mi kum, pa hoću kumi da izjavim saučešće!!!"

Sastali se svi Crnogorci da bi donijeli važnu odluku tj. koji će dani u tjednu biti radni a koji neradni. Kada su usuglasili stavove iznijeli su prijedlog na glasanje: subota i nedjelja su svakako neradni dani, ponedjeljak je odmor od odmora, utorak je priprema za rad, srijeda je radna, četvrtak je odmor od rada, petak je priprema za odmor. Nakon izlaganja javi se jedan glas iz pozadine :" Aaa, hoće li baš svaka srijeda biti radna"?


Brad and Angelina gave their child the worst name ever...Shylo Pitt...why?
Because the kids in school will call him: pile o' shit!


Ljetni haiku


More,
Pijesak,
Plažom šećem,
U mislima, već ga mećem

Tražim,
Gledam,
Leži mala,
U mislima, bu mi dala

Priđem,
Stanem,
Pivu pije,
U mislima, loša nije

Viče,
Urla,
Briši Ruda,
U mislima, baš je luda

Idem,
Psujem,
Tužno veće,
U mislima, nemam sreće

Zvijezde,
Klupa,
Sjedim gladan,
U mislima, baš sam jadan

Slušam,
Čujem,
Cvrčak cvrči,
U mislima, netko trči

Trči,
Staje,
Skida gače,
U mislima, ipak dat' će

Mjesec,
Zvijezde,
Cvrčak dere,
A u grmlju mala sere

U mislima sve mi prazno
Nisam, nebum, ni pod razno


Pusa svima!!!!

- 16:03 - Komentari (18) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>