Oko za oko i pasta za zube!!!

< ožujak, 2007 >
P U S Č P S N
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31  

Veljača 2024 (1)
Studeni 2023 (2)
Veljača 2023 (2)
Studeni 2022 (1)
Listopad 2022 (1)
Srpanj 2022 (1)
Kolovoz 2021 (1)
Veljača 2021 (1)
Siječanj 2021 (1)
Studeni 2020 (1)
Srpanj 2019 (1)
Studeni 2018 (2)
Listopad 2018 (1)
Lipanj 2017 (1)
Kolovoz 2016 (1)
Travanj 2014 (1)
Studeni 2011 (1)
Kolovoz 2011 (1)
Srpanj 2010 (1)
Veljača 2010 (1)
Studeni 2009 (1)
Listopad 2009 (1)
Srpanj 2009 (2)
Lipanj 2009 (2)
Svibanj 2009 (2)
Travanj 2009 (1)
Veljača 2009 (6)
Siječanj 2009 (6)
Prosinac 2008 (5)
Studeni 2008 (6)
Listopad 2008 (4)
Rujan 2008 (5)
Kolovoz 2008 (4)
Srpanj 2008 (5)
Lipanj 2008 (4)
Svibanj 2008 (3)
Travanj 2008 (5)
Ožujak 2008 (5)
Veljača 2008 (7)
Siječanj 2008 (9)
Prosinac 2007 (5)
Studeni 2007 (9)
Listopad 2007 (10)
Rujan 2007 (3)
Kolovoz 2007 (1)
Srpanj 2007 (6)
Lipanj 2007 (5)
Svibanj 2007 (13)

Komentari On/Off

Opis bloga
Ako TRČIŠ za ljubavlju – ZAKASNITI ĆEŠ, ako CILJAŠ ljubav - PROMAŠITI ĆEŠ, ako PLANIRAŠ ljubav- IZVISITI ĆEŠ, a ako ništa NE OČEKUJEŠ - ZALJUBITI ĆEŠ SE...






Bićence koje je presretno kada me vidi...


Baci oko na....
Web Counter
Web Counter

Euro
Kenguur
Lonewalker
Suncokretić
Slonic
Ban_Ana_Nas
Fizikalac
7 dana
Vještica
Panova frula
freshprince
Annika





page visitor counter
who is online counter blog counter

ZA MENE JE SREĆA


Za mene je sreća
nad ravnicom dragom šarena duga,
i ispružena čvrsta ruka, prijatelja, druga.

Za mene je sreća
mir hrastove šume, njene draži,
riječ lijepa, ljudska, ne laži.

Za mene je sreća
puna zlatnoga žita vreća,
zdravlje prijatelja i njegova sreća.

Za mene je sreća
tambure vesele mio glas,
prijateljski duh što spaja nas.

Za mene je sreća
kad znam da sam s vama, ne sam,
i toplim suncem obilan dan.

Za mene je sreća
miris dragog rodnoga juga,
što mi vi nudite - vaš sam zahvalni sluga!

I.Š.Baća, 7. veljače 2008.

05.03.2007., ponedjeljak

Lesi se vraća kući!!!

Uh... kako i odakle početi!
Pa recimo ovako...
bilo je to prije nekih malo više od mj. dana kada sam se digla iz kreveta kao i svaki drugi dan! neki čudan osijećaj me pratio iz koraka u korak (al ga mogu kenjati!!!) nakon kavice i tako toga dolazim do kompa i palim ga... čudno... jako čudno!!! Ništra neradi!!! NEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Komp rikno! Odma skačem na tel. i zivkam doktore sve koje znam! Svi kažu istu svar!! Fuuuuuuuuuuuuuuck!
Ništa! odlučujem se na neko vrijeme odvikavanja jer sam shvatila da sam postala očajna ovisnica o netu!
U periodu dok sam bila bez neta i meni dragih blogića i mailića dogodilo se jako puno čudnih, tužnih i ružnih stvari! Ali da me Leones nebi psovala moram reći da je bilo i jako ljepih kao što su npr. rodjendan od moga malog debelog čudovišta Kikija, položen kolokvij iz zdravstvene zaštite i tak to!
A od ružnih bilo je tu i sprovoda, bolesti i tako toga! Uglavnom bit će opširnije opisano sve kada me uhvati moja minuta!
A sada bi se zahvalila svima vama koji ste me posjećivali i čekali da se vratim! Micika i Leones su me obavještavali o komentarima i slično stoga velika zahvala i njima!
da vam nebi bilo dosadno ovo čitanje evo jednog brzinskoga da se vratim u tok!
samo se nadam da nije bio već objavljen kod eura dok me nije bilo a ako i je- ups....




Pismo korisnika:


Dobar dan!

Kada želim da kopiram film na disketu, pritisnem dugme "Paste", i onda mi se pojavi neki tekst kako nema dovoljno mesta na disketi. Posle toga pritisnem dugme "Paste shortcut", i onda već stane film na disketu.

Problem se javlja jedino, kad hoću da ga pokrenem na tuđoj mašini, jer onda se javi poruka da ne može da nađe film. Ovo je jako čudno, pošto sam sigurna da je film na disketi, jer na mojoj mašini normalno mogu da ga pokrenem sa diskete. U čemu je problem?

Hvala

Ceca


___________________

Odgovor :



Draga Gospodjo!

Ne možete utrpati svoju bundu u torbicu. Cedulja sa natpisom, da je bunda u ormaru, pak staje u torbicu.

Znači ako ste kući i pročitate cedulju iz torbe da je bunda u ormaru, onda ćete je tamo i naći. Situacija se komplikuje ukoliko se nalazite kod drugarice i pročitate sa cedulje da se bunda nalazi u ormaru. U njenom ormaru možete tražiti do nedogleda, Vaša bunda sigurno neće biti tamo.

Pozdrav.





Ulet!!!


crveno na semaforu...frend sjedi na suvozackom i gleda van..stanu do
nas neke cure...frend otvara prozor i gura glavu van ko da nekaj oce
rec...otvara i ona prozor...a veli on - Kaj si i ti prdnula??


Pa još jedan...


Dosao starac kod doktora na pregled. Doktor, nakon pregleda kaze:

"U odlicnoj ste formi. Kako uspijevate da imate odlican krvni pritisak i da ste u odlicnoj formi a imate 80 godina?"

Starac mu kaze: "Lako...Ustajem rano, prije zore...Lovim paunove po citav dan pa me to drzi u formi."

Doktor mu kaze: "Lovite paunove? Ne....To nije razlog vaseg odlicnog zdravlja..Mora da je nasljedno. Koliko godina je imao vas otac kad je umro?"

Starac zacudjeno na to odgovori: "Ko kaze da mi je otac mrtav?"

Doktor: "Hocete da kazete da vam je otac jos uvijek ziv? Pa koliko godina ima on?"

Starac: "Ima 99 godina. Bas je jutros bio samnom u lov. To i njega drzi u dobroj formi."

Doktor: "Aha...Razumijem... Ali to ipak nije razlog. Koliko godina je imao vas djed kad je umro?"

Starac, ljutito: "Ko kaze da je mrtav??"

Doktor: "Hocete da kazete da vam je djed jos uvijek ziv??? On mora da ima oko 120 godina"

Starac: "Djed ima 118 godina."

Doktor, sav frustriran na to kaze: "I...pretpostavljam da je i on sa vama lovio paunove jutros?"

Starac: "Ne...Ne...on nije jutros mogao sa nama da ide u lov jer se priprema za svadbu."

Doktor: "Zasto pobogu hoce da se ozeni sa 118 godina?"

Starac: "Ma on bas i nebi....nego roditelji vrse pritisak na njega..."


I zadnji za danas!!!

Uhvatila 2 kanibala cigana i nabili ga na razanj i okrecu ga na vatri.

>Naidje treci kanibal i pita: -Zasto ga okrecete tako brzo?

>-Ma, ako ga okrecemo sporije pizda krade krumpirice.









- 19:32 - Komentari (6) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>