KICKBOXING

ponedjeljak, 18.08.2008.

Marijo, poslušaj oca ...

... jer, život ide dalje, zar ne?




Eto, završila su boksačka natjecanja na Olimpijadi, barem što se Hrvata tiče. I kao što sam to rekao, boks nije predmet moga zanimanja na ovome blogu, međutim, obzirom da su i Marijo Šivolija i Marko Tomasović potekli iz kickboxinga, popratio sam njihove borbe.

Siguran sam da će o svim događanjima, znanju i spremnosti, kondiciji i taktici, sportskoj sreći i nesreći biti puno govora i analiza, ali obojici boksača svakako treba čestitati na iznimnom uspjehu.

Ipak, sljedeći članak me je zabrinuo. Evo, objavljujem ga, kao i dva članka usko vezana uz temu. Pa pogledajte:






Ovdje mogu samo reći - vjerujem da su to izjave dane u emotivnom trenutku, a tada baš i ne pazimo na dalekosežnost svojih riječi. Stoga, ja ovdje ponavljam poruku oca od Marija - "život ide dalje", a nadam se da će taj sportski dio života biti u boksu, jer Marijo na tom području ima što kazati još.

Ipak, pročitajte još i ovaj člančić:




Pa pitam sebe i sve Vas - ima li smisla zbog ovakvoga donositi tako radikalne životne odluke?

Ne, svakako ne, složiti ćete se samnom.



- 23:59 - Komentari (0) - Isprintaj - #