KICKBOXING

utorak, 17.04.2007.

Dragi moji čitatelji

poštovani i cijenjeni komentatori



Ovaj blog kada sam zamislio i počeo ga stvarati imao je osnovnu ideju biti prostor za:
"Razne teme i razmišljanja, komentari, ideje vezani uz kickboxing kao sport s ciljem približavanja kickboxinga široj sportskoj, ali i onoj drugoj javnosti."

I onda sam počeo pisati o događanjima u kickboxingu, rezultatima, natjecanjima, ostvarenim medaljam. Pisao sam i opisivao borbe, davao komentare na borbe, pa sam povremeno predstavio pokojeg borca ili borkinju, pokoji klub ... sve u svemu, s ubačenim fotografijama pokušao sam što više i što bolje i znane i neznane informirati o tome što i kako radi kickboxing savez, što i kako rade kickboksači.

Broj od više od 88000 posjetitelja u godinu dana (brojčanik sam stavio kasnije) govori mi da sam uspio u osnovnoj namjeri. To mi je drago, za to sam dobio od vas puno pohvala, i to mi daje poticaja da nastavim dalje.

Ali ...

u posljednje vrijeme učestali su neki komentari nekih komentatora s ciljem napada na pojedince, s ciljem napada, konkretno, na predsjednika Hrvatskog kickboxing saveza, a svi se skrivajući iza nadimaka, nickova ili tek sporadičnih "potpisa" svima nepoznatih. I sve to ocjenjujući "transparentnim", pa čak i demokratskim pravom: "Javnost treba znati", kažu.

To nije bio cilj ovoga bloga, da postane poligon za napade na bilo koga, pa ni za predsjednika.

Taj napadani predsjednik HKBS-a stupio je na tu dužnost 2000. godine, prva godina mandata protekla je u teškom i mukotrpnom radu i borbi protiv glasne nekolicine nezadovoljnika, pa je i neslavno završila ostavkom i ponovnom izbornom skupštinom 2001. godine, gdje taj predsjednik dobiva jednoglasnu podršku. Međutim, manjina se ne miri s porazom svojih destruktivnih ideja, pa se tuže, čak i državu tuže što je registrirala i priznala novo stanje. Novo stanje priznao je i podršku dao i Hrvatski olimpijski odbor, novo stanje priznala je i podršku dala i WAKO svjetska kickboxing federacije.

Svi su dali podršku osim te manjine, koja je osim jednoga i dalje ostala u savezu. I ta manjina vrlo brzo uvidjela svoju grešku (barem veći dio te manjine), uvidjela je da je s ovim predsjednikom i ekipom koju je on okupio oko svoje ideje samo nastavljen uspješni slijed razvoja saveza u svim elementima rada. Ta manjina je dobila i sudski odgovor na svoje tužbe koje su odbijene kao neosnovane.

Tada je Savez imao 32 kluba. Od tada, neumornim radom tog i takvog predsjednika, i radom njegovih suradnika s kojima je upravo on uspostavio suradnju, savez je do današnjih dana došao do brojke od 153 kluba - člana, pa kada bi smo rekli da svaki klub ima prosječno oko 50 članova, došli bi do brojke od više od 7500 sportaša. I te se zasluge ovom ovakvom predsjedniku svugdje priznaju - od ministarstva sporta, Hrvatskog olimpijskog odbora, WAKO svjetske federacije, pa do raznih drugih saveza i federacije i u Hrvatskoj i u svijetu.

Pod palicom tog i takvog predsjednika i sportski rezultati su bili u stalnom usponu, a kao vrhunac dobrog i organiziranog, uspješnog i ozbiljnog rada u savezu svakako je primitak Hrvatskog kickboxing saveza u punopravno članstvo Hrvatskog olimpijskog odbora.

Taj i takav predsjednik, sa svim svojim manama i vrlinama, svake je godine otvoreno stao na Skupštini i prezentirao svoje uspjehe i neuspjehe, svoje završene i nezavršene radove, svoje obavljene i neobavljene aktivnosti i svaki puta, pa gotovo pa jednoglasno, dobivao podršku i povjerenje za daljnji rad i vođenje saveza.

Tako je bilo i na posljednjoj Skupštini, pa ma kako god ona loše izgledala ili se lošom htjela prikazati. Nažalost, nisam dobio zapisnik s te Skupštine (iz raznih objektivnih razloga) pa ga nisam ni komentirao ovdje na blogu, ali čim dobijem, i to ću učiniti, ali ne da napadam, već da informiram.

I što se nakon svega ovoga događa - napadi na predsjednika - pa baš u svakoj prilici, a sve već nekako poznato. Tako to ponovno miriše na onu manjinu. Nekako slični komentari, nekako poznati stavovi, nekako deja vu. Navalja ovo, nevalja ono, a ja si mislim - pa gdje ste dragi moji bili kada je trebalo stati pred tog i takvog predsjednika na Skupštini, stati pred ostale Skupštinare i sve ovo što sada anonimno nabacujete, bacite i njemu i svima ostalima u lice.

Čini mi se da neki ovdje prezentiraju neki svoj stil demokracije. Demokracija jeste argumentirati, diskutirati pa i boriti se za svoje ideje, glasati, sudjelovati u odlučivanju, a nakon toga jeste onako kako je većina rekla da jeste. A ne i dalje stalno osporavati odluku većine, jer, ja se s time ne slažem, pa je moje nekakvo, samo meni znano demokratsko pravo stalno osporavati. Ne, to nije demokracija. Demokracije jeste volja većine. Demokratsko pravo svakoga je sudjelovati, argumentirati, predlagati, glasati, odlučivati i poštivati odlučeno, ali nije demokratsko pravo nepoštivati odlučeno.

Ma nitko nije bezgrešan, neka takav baci kamen prvi, ali nema ni tog lopovluka, tih krađa, tih nepravilnosti, tih uzurpacija. Jednostavno - nema ma koliko god to poneki pojedinci željeli. I čini mi se da se opet stvara ta neprincipjelna koalicija glasne manjine protiv velike i šutljive većine.

Stoga, sve vas komentatore i "komentatore" različita imena i nadimka lijepo molim - ukoliko imate nešto reći predsjedniku - pošaljite mu e-mail. Njegova adresa je javno objavljena u Almanahu hrvatskog sporta i dostupna je svakome: predrag.znaor@vip.hr, pa mu pišite, pa raspravljajte s njime koliko god hoćete, ali nemojte ovu ideju bloga uništiti samo zbog želje što vam nešto drugo ne štima.

I na kraju, znam da će biti komentara na ovaj moj post. I neka ih bude, slobodno komentirajte, predlažite, pitajte - ali nikoga ne napadajte. Nije to cilj ovoga bloga, stvarno se napadi na nikoga ne uklapaju u ideju "približavanja kickboxinga široj sportskoj, ali i onoj drugoj javnosti."

Sve komentare - i anonimne i potpisane - koji napadaju, vrijeđaju, omalovažavaju i isamijavaju ja ću brisati.

Eto.

Iskreno Vaš Lot333


- 00:11 - Komentari (9) - Isprintaj - #