KICKBOXING

subota, 09.09.2006.

A joj nama s njima




Vjerujem da ste svi pročitali ova članke i da je sve poznavatelje i ljubitelje hrvatskog kickboxinga neugodno iznenadila vijest da je među uhićenima i Dragan Majkić, trener kickboxing klubova "Klana" iz Klane i "Sveti Matej" iz Viškova, član upravnog odbora Hrvatskog kickboxing saveza i povjerenik za kickboxing po profesionalnim pravilima, ali i jedan od najuspješnijih očeva Hrvatskog kickboxing saveza - oboje njegove djece i Sanja i Zoran bili su svjetski kickboxing prvaci.

Što se iza svega ovoga skriva - ne znam, ali osjećam potrebu komentirati napise u novinama. Majkić je uhićen jer je svom zaposleniku rekao da kaže da ništa nije vidio kada ga budu pitali o propucavanju auta nekog riječkog mafijaša.

I sada si ja mislim - što bih ja učinio kada bih vidio da jedna grupa mafijaša propucava Porše mafijaša iz drugog mafijaškog klana? Naravno da bih šutio i odgovorio da ništa nisam vidio. A to bih savjetovao i svakome drugome.

Zašto? - Da bih ometao pravdu? NE! Ne pada mi to napamet! Ali znajući kako iz policije cure informacije i kako bi se moje ime već za 15-tak minuta našlo na spisku nekog mafijaša, ne želim biti anti kriminalni heroj. Ajoj nama s njima takvima!

A odakle mi takva ideja - vjerojatno ste svi čitali da je jedna Riječanka prijavila doktora - poznatog kardio kirurga za uzimanje mita kako bi joj operirao oca na srcu. Već drugi dan je izašlo u novinama ime i prezime te žene koja je u trenutku brige i borbe za očev život smogla hrabrosti i prijavila lopužu. I što mislite kako je toj ženi? Istina Bog, oca su joj prebacili u Zagreb i tamo uspješno operirali, ali ona je u najkritičnijem trenutku prokazana.

Zato, ako je Majkić tako savjetovao svom mladom zaposleniku zaštitaru - dobro je napravio, i ja bih.


- 22:30 - Komentari (10) - Isprintaj - #