KICKBOXING

srijeda, 31.05.2006.

Who is who?

Ili kako kaže bbbmarc na svom blogu u postu - Magomedov mistery

Dakle, postavilo se pitanje, pa čak i tvrdnje, da je Igor Jurković 26. svibnja u Parizu imao borbu s nekim drugim Magomedovim, a ne s pobjednikom K1 Scandinavia turnira - Mohammadom.

Da je pitanje sasvim na mjestu - dokazuje da u ovom trenutku u Rusiji postoji 6 Magomedova - sadašnjih ili bivših članova ruske kickboxing reprezentacije, a to su: Arslan, Muhammad, Magomed, Ismail, Ibragim i Mirzagadji.

Nakon ove konfuzije provjerio sam kod relevantnih i dobro obaviještenih krugova, bliskih izvoru informacija, a koji je želio ostati anoniman, i koji kaže:

Igor Jurković se u finalu turnira u Parizu borio protiv Muhammada Magomadova iz Rusije. Borba je bila u thai kickboxingu po K1 pravilima (dakle, bez laktova, samo jedno koljeno u klinču). Turnir nije imao nikakve veze s K1 kvalifikacijskim turnirima, niti se je s njega moglo kvalificirati na bilo koji višeg ranga K1 turnir.

Ovo je bio turnir - za dobru lovu.

A evo i slikovog dokaza:















Osoba A - na slici lijevo
- ja sam Muhammad Magomedov - sudionik K1 Scandinavia turnira.
Osoba B - na slici u sredini
- ja sam Muhammad Magomedov - pobjednik K1 Scandinavia turnira
Osoba C - na slici desno
- ja sam Muhammad Magomedov - poražen u finalu Pariza od tog vašeg Jurka

Eto.

A možda i nije?

- 00:21 - Komentari (2) - Isprintaj - #