KICKBOXING

utorak, 23.05.2006.

Tu se stvara ovaj blog

Danas sam se, očito je, posvetio ovome svome blogu, analizi, statistikama i procjenama uspješnosti ovoga moga bloga. To se može pročitati u prethodna dva posta, ali ovdje.

Na pisanje ovoga posta ponukao me je članak na naslovnici Blog.hr-a koji predstavlja blogera Babla koji je na svom blogu "Čovjek-vadičep sreće ženu-ribu" u postu "Radna soba" objavio sliku kreativnog kutka gdje nastaje njegov blog, ali i oduševio se idejom slikovnih prikaza kutaka drugih blogera.

Odlučio sam i ja na svjetlo dana objaviti kutak gdje se stvara ovaj - Kickboxing333 blog. Evo ga:



Napomena sitnim slovima: nisam ništa slagao ni pospremao jer da žena vidi da sam nešto posložio stalno bi mi tu sliku nabijala na nos i tražila da bude tako. A i zbog nje su ova sitna slova. zujo

A što to nastaje, vidi se, a statistika bloga kaže:





Eto, sada sam i ja mali egzibicionist.

- 22:53 - Komentari (6) - Isprintaj - #