26.07.2014., subota

K vragu i vi i vaši postovi

Nisam ja zaboravio na vas, nije niti da nemam o čemu pisati. Ne znam točno kada, ali desilo se da više ne mogu napisati kratak post. Kad god mi na pamet padne ideja, u glavi imam sliku kratkog teksta do pola visine ekrana. Krenem pisati, obično prođe sat vremena, možda i više, a ja shvatim da nisam iznio niti pola svojih misli. Ne znam je li to pod utjecajem Huxleya ili Dostojevskog ili koga boga sam čitao u zadnje vrijeme, ali znatno sam se odmaknuo od prijašnjeg stila. Zapravo sam čitajući neke svoje stare postove, ovako s odmakom sada kada sam zaboravio u kakvom su raspoloženju ili kontekstu bili napisani, skužio da su možda malo nejasni ili nedovoljno obrazloženi. I dalje shvaćam koja je pila poanta, no točno vidim rečenicu-dvije koje mi fale i koje sam trebao napisati. Većinu svog bloganja bio sam kao onaj siroti koji je pisao pismo svojoj ženi u bolnici. Započeo je s "Draga ženo" pa odmah pobrisao "ženo" kad je to da je ona njemu žena tako očita činjenica koje su upravo njih dvoje najsvjesniji. Obrisao je ubrzo i "Draga" jer bila je i vrlo jasna stvar da je ona njemu draga čak možda i samim tim što mu je žena. Sličnih problema je imao i s nastavkom pisma i željama oko njenog oporavka. Naravno da joj želi oporavak i sasvim je normalno da joj to želi vrlo brzo ili što prije i apsolutno je nepotrebno takve banalnosti navoditi u jednom pismu. Ne sjećam se kako je priča išla dalje i je li što napisao ili je možda sterao u vražju mater i nju i njeno pismo, ko Špišić Peru i njegov bicikl. Neki dan sam napisao gotovo cijeli post i rekao skoro sve što sam htio osim jedne stvari za koju moram ispričati priču i to mi ne ide i sad sve stoji zbog toga kraja, i lagano mi počinje ići na živce jer mi ne uspijeva napisati kako bih htio, ali sutra ću valjda uspjeti. Ako do tada ne poludim i steram u kurac i vas i vaš post.

- 00:06 - Stavi u košaricu (1) - Sadržaj košarice - Blagajna

< srpanj, 2014 >
P U S Č P S N
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31      

Loading

junac04 pri yahoo.com


- Tko je?
- Nitko, prijatelju, samo koraci u noći.


Koji smo kurac mi! Po nama se ništa neće zvati...

Tribuson


Nekad je jednostavnije odustati.

Iva


"Life," said Marvin dolefully, "loathe it or ignore it, you can't like it."

Douglas Adams

Šima 2010./2011.
Šima i Ribac 2009./2010.
Šima i Ruska 2008./2009.
Smisaoživota42 2007./2008.
Bamby 2006./2007.

Do povećanja popularnosti i broja redovitih komentatora, tron drži Šima i natjecanja se neće niti održavati.

.