29.07.2009., srijeda

Teleportiranje i holodek - prednosti i mane

Mislim da su nam se, od svih izuma koje smo gledali u znanstveno-fantastičkim filmovima i serijama, holodek i teleportiranje najviše svidjeli. Svaka čast letećem skejtbordu, Flying DeLoreanu, mini pizzama koje nakon tretmana u mikrovalnoj poprimaju normalnu veličinu, ali uspraviti se, elegantno pritisnuti gumb na lijevoj strani prsa, reći „Two to beam down!“ i već sljedeće sekunde naći se na planetu Risi (gnijezdu hedonizma, naturalizma, kovrčavih plavuši i neobaveznog seksa) – nema premca.

teleportiranjeU tim trenucima bih uvijek maštao o teleportiranju. Kako bi bilo lijepo teleportirati se negdje na more, isti čas, bez ikakvih napora, 5 sati vožnje brodom, živčanosti, kašnjenja, peripetija i svega ostalog što svako putovanje nosi sa sobom. Još praktičnije bi bilo na kraćim dionicama... spavaš do 15 do osam i u 5 do se teleportiraš ravno u razred. Ili na posao.
No kristalno je jasno da bi se takav stil života pretvorio u kaos. Zaboraviš doma pernicu pa se vraćaš po nju, pa skužiš da nemaš ni mapu za likovni, pa opet doma... pa ti se ide na more, pa na jedno popodne odeš na more, navečer se vratiš, taman stigneš i na trening... za vrijeme pauze na poslu odeš doma ručat ili, još bolje, skočiš na more okupat se... i tak svi... ne, ne... ne bi nikad nitko doma bio, ne bi nikad nikog nigdje mogao naći...
Kad bi teleportiranje bilo manje dostupno ili ograničeno na dnevnu ili tjednu kvotu... to bi već pristojnije izgledalo.
No, za očekivati je da bi teleportiranje bilo vrlo skupo, a tada opet mi, iz srednje klase recimo, ne bi od toga ništa imali... isto ko i sa zgodnim skupim kurvama.
Tako da, mislim da govorim u ime svih, teleportiranje ne želimo.

holodekSa holodekom je već drugačija situacija. Ako ste gledali bar tri epizode Star Treka sa Picardom, znate što je holodek. Ona prostorija koja vam može simulirati što god želite; možete uživat na moru, vježbat karate, kung fu ili mačevanje s "pravim" protivnikom, sudjelovati u simulaciji neke vojne bitke ili, k'o Picard, provesti cijelo popodne igrajući se čikaškog detektiva iz 1945.

dixon hillIako su to sve samo hologramske simulacije, i dalje možete nastradati ako vas netko npr. ustrijeli metkom (tada morate samo biti brzi na vrijeme viknuti „Stop simulation“ i možda uspijete zaustaviti taj metak u zraku).

O holodeku sam isto znao maštati. No, budimo iskreni, nisam mogao naći nijednu drugu svrhu osim ispunjavanja seksualnih fantazija. Kaj će mi igranje Batmana kad mogu ući u intimno zamračeni dvorac i na otomanu naći Scarlett Johansson s pohotnim pogledom upućenim upravo meni.

Tek možda nakon dva tjedna divljeg danonoćnog seksa sa Scarlett i Liz Hurley bi mi palo na pamet odigrati Nizozemska-Brazil (iz '94.) kao lijevo krilo Nizozemaca. u holodekuIli otići na romantičnu večeru na vrh Eiffelova tornja s Meg Ryan ili Rory Gilmore... al ruku na srce, mislim da bih večer ipak završila sa Hermionom u krevetu. Ili onom ženskom iz dućana koja je ličila na Lily Allen. Ili s nekom frendicom. E, to bi već opasno bilo... sigurno bi se frendica naljutila da skuži da je uprogramirana u holodeku (i to još na nekoj "the most often used files" listi). Al zapravo...ko da i ovak nikad ne drkamo na frendice.

Veća je opasnost što nitko ne bi imao potreba za pravim seksom. Cure bi se seksale s Brad Pittom, Wentworthom, Pattinsonom i Williamom Rikerom, a mi bi napokon riješili tajnu savjetnice Deanne Troi i Seven Of Nine.

Dobro, ajde, možda se ne bi toliko otuđili jedni od drugih... ipak je svima nama i do ljubavi, romantike... ne bi propali s holodekom.

Zato, teleportacija – ne, holodek – da!

„Warp 8, Mr. Crusher... Engage!“

- 11:41 - Stavi u košaricu (10) - Sadržaj košarice - Blagajna

24.07.2009., petak

Suprotno glasinama, na kontinentu sam i dalje. I ludim sve više i više. Svaki dan negdje oko 11.45 hodnikom firme se prolomi "AAAAAAAAAAAAAAA" ili "NEEEEEEEEEE". Tak bar pričaju. Ja nisam niš čuo. Al primjetio sam da se svaki dan baš negdje u 11.47 nađem potpuno gol u uredu s vlasima svoje kose u rukama. A čini mi se da i na prsima imam sve manje dlaka.

Oko ručka (12.15) se lagano primirim. No kasnije je još gore. Ne mogu sjediti, ne mogu biti na jednom mjestu dulje od 2 minute.

Internet mi ide na živce da vam ne mogu opisati. Ovaj blog editor di sad pišem je jedina stranica u zadnjih par dana na kojoj sam se zadržao dulje od 5 sekundi.

5.8. idem na more na tri tjedna, pa tak da znate.

- 09:09 - Stavi u košaricu (9) - Sadržaj košarice - Blagajna

19.07.2009., nedjelja

Rekordno dug srpanj

Sada je i službeno. Ovo je najduži srpanj svih vremena. Već smo skoro u četvrtom tjednu, a tek je 19.7. (!?!?). Još puna dva tjedna. Kak je krenulo, i tri. To je, znači, sedam tjedana. Puta sedam dana. Ispada da ovaj srpanj ima skoro pa 50 dana. To je praktički dva mjeseca. Skoro pa cijelo godišnje doba!!

Sjećam se 7.7. To je negdje u proljeće bilo. Jaglaci su počeli cvjetat.

31.7. mi se čini da uopće nećemo dočekat ove godine. Najavili su ga tek za ljeto 2010.

Hrabro!

- 22:20 - Stavi u košaricu (12) - Sadržaj košarice - Blagajna

18.07.2009., subota

Kakva korist od Bolta?

Gledao sam sad atletiku. Usain Bolt zvijezda večeri (danas je 9.79 otrčao). Nije mi jasno to stalno veličanje „najbržeg čovjeka na svijetu“. Kaj im to znači? Najbrže pretrči 100 metara...i kaj sad? Zašto je to važnije i spektakularnije od čovjeka koji može skočiti najviše na svijetu?

Kaj sad on kao najbrži čovjek može napraviti? Kakve on koristi od toga ima? Praktična primjena discipline 100m je nikakva.

Mislim da je to čak zadnja ateltska disciplina koja bi se morala veličati.

Skok u vis je puno korisniji. Kradeš susjedu trešnje, skužiš da je ipak doma, izlazi iz kuće, a ti tri koraka i elegantno se izviješ preko 1.60m visokog plota.
Skok s motkom je kao idealan za bijeg iz zatvora. To ste u Golom pištolju zorno mogli vidjeti.
Skok u dalj kad ne smiješ staroj pogazit cvijeće, a gredica 4 metra široka. Ili troskok kad moraš lokve vode preskakati nakon što je padala kiša.

Što se trčanja tiče, 200m nije ništa korisnije od 100. To mogu i prehodati. Daj otrči par kilometara! To već ima smisla. Pogotovo one trke sa vodenom preprekom (3000m). Kad pobjegneš iz zatvora pa moraš trčati šumama i livadama, preko srušenih debla, graba i potoka...

Sa 100 metara nemreš niš. Ko ni s dvjesto kad puška ima domet bar 300 metara. A još trčiš i pravocrtno pa si lakša meta. Trči u cik cak ak si frajer.

Sprinterske discipline mogu biti korisne jedino pri pljački banke kad moraš do kombija trčat s vrećama novca. Ili kad bakici ukradu torbicu na ulici pa treba uhvatit lopova. Al i to je teško jer na ulici uvijek ima ljudi, stalno ih moraš zaobilazit. Vidite, cik-cak sprint bi bio rješenje.

„Najbrži čovjek na svijetu“... glupost. Ne bi ni u Münchausenovu družinu upao. Njemu je trebao netko tko će otrčat od Beča do Carigrada i vratit se do ručka. A ne netko tko će mu do dućana po mlijeko skočit. A i to mu moraš najavit 2 sata prije dok se gospodin stigne zagrijat, istegnut, fizioterapet ga izmasirat...
Da se mene pita radije bih Sanyju Richards izabrao. 400 metara je taman od mene do dućana i nazad, a možeš i ukrug trčat da se ne vraćaš istim putem.

- 00:11 - Stavi u košaricu (6) - Sadržaj košarice - Blagajna

13.07.2009., ponedjeljak

Pekmez-marmelada-džem

Vidim da je tema dosta pažnje privukla u prethodnom postu. Pa onda da riješimo to pitanje jednom za svagda. Egzaktni odgovor potražio sam u alfi i omegi domaćeg kulinarstva: Mira Vučetić, „Zlatna knjiga kuharstva“ (popularno „Vučetička“).

Za džem smo uglavnom svi bili u pravu; sadrži komade voća.

(...) Džem je englesko jelo, koje se danas i kod nas mnogo priređuje i servira uz čaj. Za džem se voće dobro opere i očisti. Jedno se voće ostavi cijelo, drugo se razdijeli na komadiće, a neko, opet, samo raspolovi i izvade koštice. (...)
Za džem ne smije voće biti prezrelo, jer se u džemu moraju razaznavati pojedini komadići voća.


Za pekmez i marmeladu vrijedi sljedeće.

Ako se mesnato usplođe nekoga voća kuha tako dugo dok ne postane mekano da se može pasirati, onda se to zove voćna mezga, koja se može kuhati tako dugo dok se voda ispari, a od mezge postane gusta smjesa koju zovemo pekmez. Kuhamo li voćnu mezgu sa šećerom, brže se zgusne, a zove se marmelada. Pekmezi se moraju kuhati gusto dok se sva voda ne ispari, jer se inače od vlage brzo kvare. Kod marmelade to nije potrebno, jer šećer koji se dodaje djeluje antiseptično. (...)


Sad znamo sve. Više nema nedoumica. Ne preostaje mi ništa drugo nego zaželjeti vam dobar tek. U slast!

džem i pekmez


Lijevo je, dakle, džem, a desno... pekmez ili marmelada!

- 23:04 - Stavi u košaricu (10) - Sadržaj košarice - Blagajna

12.07.2009., nedjelja

Crtice jedne uzbudljive svakodnevnice

Toliko tema, a ne znam koja bi vas manje zanimala.

Prvo sam htio pisati kak sam cijelo dopodne izbjegavao trčanje. Ko nekoć učenje ili pred tjedan dana pranje suđa. Nakon svih prepreka (čak sam pomeo ispred kuće, prao nekakve kante), na kraju sam krenuo prema Maksimiru, ali skužio da je već 12.40, dućan radi do 13, a ja doma nemam nikakvog soka. Poslije je već bilo stvarno prekasno, a sunce prejako.

Druga tema je bila kak se ne javljam na telefon jer izbjegavam susjedu kojoj sam zaboravio cijeli prošli tjedan kupiti poštu iz kaslića i zalijevati cvijeće.

Treća tema se nametnula sama od sebe dok sam, čekajući da se skuhaju talijanete, prao rajnglicu i tanjur iz kojeg sam netom prije pojeo juhu. Isto tako, netom nakon što sam talijanete pojeo, oprao sam tanjur i vilicu. Poanta je, dakle, da suđe odmah operem ne puštajući da zmazano stoji i čeka neke bolje dane. Evoluirao sam kao domaćica. Tako sam sladak. A i krasan. Kao krašotica. (Zapisuje li tko ovo??)

suđe



A prek tjedna sam vas htio udaviti polemikom pekmez-marmelada-džem i pobijanjem uvriježenog mišljenja da se pekmez, marmelada ili džem ne mogu mazati istim nožem kojim se i puter mazao. I zapravo uopće nemam pojma što je točno marmelada.

kruh i pekmez



Život mi je uzbudljiv.

- 18:40 - Stavi u košaricu (11) - Sadržaj košarice - Blagajna

06.07.2009., ponedjeljak

Buđenje kulinarskih strasti

Temelj svakog prijateljstva je bezuvjetna podrška i pomoć kad zatreba. Ključna riječ je „bezuvjetna“.

Pristojno zamolim nek mi netko suđe opere, a vi prepuni „pod uvjetom“, „ali moraš još“, „prvo ti...“, „ali [pa navede a), b) i c)]“. Sve pršti kondicionalom i pogodbenim rečenicama. Jedna traži usisavanje, druga predlaže razmjenu nekakvih dobara plus plaćanje manikure, treću moram prvo razljutiti, četvrti je Jeremija, petoj moram vječnu ljubav obećati, šesta stvarno bi al ko za vraga ne živimo u istom gradu, sedmoj je sve to jako zabavno.

Kraj takvih samaritanaca bio sam primoran sâm si suđe oprati.


No, čim je suđe zablistalo, javio se novi problem – ručak. Nadao sam se da će ignoriranjem problem nestati sam od sebe... no vraga. Morao sam u MekDonalds. Mislio sam da sam kasnim ručkom (oko šest) riješio problem večere, no opet vraga.

Sva sreća pa se dan prije razvila kod DsK rasprava o problematici kuhanja jaja (stvaljaju li se u hladnu ili kipuću vodu) zahvaljujući kojoj sam odlučio odvažiti se i teoriju sprovesti u djelo. Rasprava se nastavila nešto kasnije s istim akterima ali na potpuno drugom kraju interneta te specijalno fokusirala na pitanje „koliko se dugo jaje mora kuhati i broji li se to od kad se jaje stavi u vodu ili od kad voda zakipi?“. Dva sendviča sam već pojeo dok se misterija nije razriješila. 7-10 minuta glasio je odgovor (od kad voda zakipi).

Nije mi zapravo jasno kakav je to odgovor. Nije to tjestenina pa da možeš nakon 7 minuta probati i ukoliko se pokaže potrebnim nastaviti kuhanje za još koju minutu. Jaje kad izvadiš - izvadiš. Ili je 7 ili 10. To je bar egzaktno. Baš ću pogledat kaj u Vučetičkoj piše. Ja sam jedno izvadio nakon 8, druga dva nakon 10. I pokazalo se da sam trebao nakon 11.
Najvažnije da sam sit lego u krevet.


A onda je došla nedjelja. Kako nedjeljni ručak zaslužuje više od MekDonaldsa, a prekasno sam shvatio da nemam nikakvih juha iz vrećica ili konzervi, našli smo se tjestenina i ja licem u lice. Sami.

DsK je savjetovala da probam s maslacem i pozivala se na svoje proletersko djetinjstvo. Tada se desilo nešto čudesno. Otopivši puter u rajngli s tjesteninom, u meni se probudio neki poriv za kojeg nisam ni pomislio da posjedujem; posegnuo sam za vegetom i posve neočekivano, neplanirano, bacio je na tjesteninu. Vrijeme kao da je stalo, slika se usporila, začula teatralna orkestralna glazba. Nošen inercijom posegnuo sam i za curryjem, a potom i začinom kojem sam zaboravio ime (curiculum, tak nekaj). Novootkriveni kulinarski instinkt spriječio me da dodam i origano i time narušim harmoniju okusa.

Dalje se ni ne sjećam. Kad sam došao sebi, bio sam sit, namiren i zadovoljan.


Hvala maloj, ali hrabroj kulinarsko-blogerskoj sekciji. Da nije nje, ne bih vikend preživio.

- 11:41 - Stavi u košaricu (12) - Sadržaj košarice - Blagajna

03.07.2009., petak

Dobra duša za suđe oprati? Netko?

Neke stvari se ponavljaju. Otprilike svake godine slični postovi. U proljeće je Dan sisa, ubrzo od Loosice rođendan, mjeseca dana nakon ostanem sam u kući na cijelo ljeto, moram zalijevati cvijeće (i starino i susjedino) svaka 3-4 dana (hortenzije svaki, i to znamo), raspišem natječaj u kojem tražim djevojku vičnu pospremanju, pranju suđa, peglanju i kuhanju kompota (dobro, ovo je izostalo prošle godine).

Bljeskovi racionalnosti i zrelosti nisu postali pravilo, već se pokazali slučajnim i jedinstvenim. A koliko god ništa ne kuhao, nakon 10 dana se nakupi suđa.

Molim vas, pomozite! Nježni dodir sužvice popraćene sapunicom kuhinju bi trenutno preporodio!

Krajnji je čas, nemamo puno vremena, stvari sada na prvi pogled ne izgledaju najbolje, ali u spretnim rukama kuhinja bi zablistala nakon 20 minuta uvrh glave. Poslije vikenda situacija neće biti ista. Ako se ne utrpam negdje na ručak, morat ću kuhati, a to znači: osim standardna dva tanjura, žlice, vilice i noža, tu su i minimalno dvije rajngle, šeflja, kuhača... (ovom nizu kao da nema kraja). Bojim se da je sutra oko 13 sati „točka s koje nema povratka“. A to znači da pranje suđa skupa sa kupljenjem mrvica i površnim pranjem elemenata neće trajati manje od 45 minuta. Ako me volite, poštedit ćete me tih strahota.

Sam sam si kriv što sam se doveo u tu situaciju... Kad ja gospodin svaki dan moram sok piti iz druge čaše, jogurt ili kakao iz druge šalice, uzimati čiste tanjure za sendviče... čak sam neki dan i pivicu pio iz čaše!! Pazite vi taj bezobrazluk! Makar, zadnjih dana se trudim, sendviče jedem bez tanjurića, a paštetu sam si dva dana mazao istim nožem.

- 12:32 - Stavi u košaricu (13) - Sadržaj košarice - Blagajna

< srpanj, 2009 >
P U S Č P S N
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31    

Loading

junac04 pri yahoo.com


- Tko je?
- Nitko, prijatelju, samo koraci u noći.


Koji smo kurac mi! Po nama se ništa neće zvati...

Tribuson


Nekad je jednostavnije odustati.

Iva


"Life," said Marvin dolefully, "loathe it or ignore it, you can't like it."

Douglas Adams

Šima 2010./2011.
Šima i Ribac 2009./2010.
Šima i Ruska 2008./2009.
Smisaoživota42 2007./2008.
Bamby 2006./2007.

Do povećanja popularnosti i broja redovitih komentatora, tron drži Šima i natjecanja se neće niti održavati.

.