28.11.2008., petak

Petak navečer (dnevnički post)

Neda mi se petkom nakon posla doma. Tak svaki dan, zakaj i petkom... već nekoliko zadnjih petaka mi se jednostavno cuga... najradije bih odmah nakon posla oko 4-5 sjeo negdje, nacvrco se, do 10 bio mrtav pijan i doma u krevet.

Plan je dobar, konkretan, no nikad nisam niti volim cugat sam.

Prvo sam se obratio Frendici1 kojoj nije pasao prošli petak pa mi je obećala ovaj. No sad joj pak neka frendica1.2 od nekud dolazi pa nemre.

Frendici2 je zima, nema para, nema pljuga, pita jel sam s autom pa da odemo do nje da uzme doma pljuge... komplicira li ga, komplicira... a i petkom joj je Big Brother, a to ne voli propustiti.

Frend1 ima nekakve planove, nekakva cura mu dolazi, a kasnije nešto, nemam pojma kaj... nisam skužio jel to cura s nekakvim romantičnim planovima dolazi il kaj... No priznaje da mu se ideja sviđa. Savjetuje mi da zovem Frenda2 jer on danas, čini mu se, ni ne radi (obično je na terenu, a i kad nije, odfura nas van, dovede nas za stol pun desetak ženski, no za nekakvih 5 minuta povuče za rukav i veli da moramo ić jer, na kraju se ispostavi, on je gladan i mora jesti).

Frend2 me odjebe jer nemre sad razgovarat, nije na terenu, al radi, nazvat će me kasnije.

U njega položim sve nade.

Dočekam (osam sati čekanih) 16. Izađem iz firme, Frend2 sere da je umoran, ide doma na večeru pa nekaj još... optuži me da sam Frenda1 zvao prije njega, da koji sam, uvrijeđen je. Uglavnom, niš od njega.

Frend3 se ne javlja. Zove me ipak za minutu, no baš ovaj tjedan ima predavanja popodne iz postdiplomskog. I njega križam.

Frendica3 vidla da sam je zvao. Izložim joj plan, no sutra ide na nekakvo planinarenje negdje u Sloveniju, no nek dođem, uselila je nedavno u novi stan s dečkom, ima cuge... nagovarao sam se jedno 3 sekunde.

Pogledali Malcolma, za to vrijeme stavila kuhat kobasice, pridodala i nekaj suhomesnatog, nažderali se ko svinje...

Popio pivicu, probam višnju, dečko ima nekakav Henessy, aj da degustiram. Niš posebno, ali nije tak teško za pit. Kad već degustiram, probam malo Canadian Old - bezveze. Fokusiram se na višnju. Ma super su mi ta slatka likerasta sranja.

Uz višnju prešli preko svih aktualnih tema: recesija, dionice, kurve (svi smo se složili da u Las Vegasu il negdje gdje je sve to uređeno fino, gdje su one otuširane, oprane kose i sl., ne bi odolili), Amsterdam (trava i kolači - da, gljive - ne)... pol 9, polako vidim, već posustaju, umorni su, sutra se dižu u 4-5... idem lagano.

Zovem Frendicu4 koja ima lijep običaj da me nazove radnim danom oko ponoći i pita da kaj radi, kaj ne dođem piti... ona je gospodična u HNK na Carmen. I zanimljivo, onoj istoj Carmen na koju sam je zvao i sredio upad pa na kraju nije mogla zbog nekih kolokvija ili čega već...

Frend3 koji noćas radi nema pojma da sam mu sestru zvao na operu niti to želi znati. Njegova cura, Frendica5 je u Parizu.

Neda mi se doma, zovem Frenda2, da kaj radi, i on ima curu pa se nekaj izvlači. Zovem opet Frenda1 (inače cimer od Frenda2), taj pak više nije doma s onom nekom fantomskom curom, ide ne zna ni sam gdje, al s nekom meni nepoznatom bezveze ekipom pa i njega otpisujem.

Zovem Frenda4 (il koji je već broj na redu), i taj isto s curom, da sam bar ranije zvao...

Frend5 isto s curom...

E jebite se, stvarno!

Zadnjim naporima, već teturajuć prema kući, biram Frendicu6 iako znam da radi i da niš od nje. I niš od nje, radi, al uspije od mene izvuć neke tračeve...

Već sam doma, stara gleda Big Brother (al samo petkom) i veli da ispadaju točno oni najpametniji (Monika, pa sad Elizabeta, čini mi se), a najgluplji i pogotovo ona koju apsolutno niš ne razumije (Ornela, koliko sam uhvatio), oni nikak.

Sve u svemu, plan nije do kraja realiziran, ali s obzirom da mi nije ni toliko lako po ravnoj liniji hodat, situacije nije ni toliko strašna.

No ipak, moram si ili curu nać, ili nove prijatelje.
Ovo više nema smisla.

Laku noć.

P.S. da ne bi bilo uvrijeđenih (ili počašćenih), frendovi su redno-pobrojani redom kojim su se u priči pojavljivali.

- 22:55 - Stavi u košaricu (13) - Sadržaj košarice - Blagajna

26.11.2008., srijeda

Jebalo vas stezanje remena!!!

Ne mogu više. Redaju se jedna za drugom. Na svakom koraku neka glupa fora o recesiji, stezanju remena, Grinchu i Sanaderu i onoj banani koja se objesila. Kao, crno nam se piše pa jedino što nam preostaje su ti nevjerojatno neuspješni i idiotski pokušaji crnog humora, ironije, sarkazma, čega već sve ne. S takvom duhovitošću radije se objesite k'o ta debilna banana i pustite nas na miru.

Kaj svi seru? Di je ta recesija?
Idete mi na kurac.
Serite kad dođe.

Sanader zabranio blagdanske domjenke i sad je on ukrao Božić!? Fora s Grinchem možda i nije toliko loša, ali bogme ni toliko dobra da se ponovi više od 2 puta.

Koliko posto populacije uopće radi u državnim uredima?!?! (U redu, u svakom slučaju previše, no to nije tema.) Kaj vam ti domjenci i kurtoazni razgovori s nadređenima zbilja toliko znače da bez njih ne možete Božić zamisliti?!? Onda vam čak i molim da se objesite k'o ta banana.

Pa i da nema božićnica, kaj sad? Ne znam kad je uopće božićnica došla zadnji put kod nas doma... pa je Božića bilo (i u onom najplićem značenju).

O stezanju remena jednostavno ne mogu više slušat. Kakve uopće ima logike u stezanju remena??
Remen služi da nam hlače ne padnu. Ako ga sada stegnemo, samo će nas stezati i biti nam neudobno. Dakle, prvo moramo smršaviti da nam hlače postanu preširoke, a tek onda stegnuti remen.
Iako bi se ovo moglo shvatiti i dvosmisleno, nije mi bila namjera. Usporedba sa stezanjem remena je jednostavno glupa. I ne zavaravajte se, nimalo smiješna.
No neki ipak izgleda misle drugačije. Autor je ovo nazvao crnom parodijom. Bila crna ili ne, svaka parodija bi trebala biti smiješna. Čak i da je usporedba s remenom stoji, ovo nije smiješno. Ovo veze s vezom nema. Ovo je jednostavno glupo.


Možda i dođe ta recesija famozna, možda i ostanemo na kruhu i vodi... možda ni na tome... ne znam, optimističan sam uvijek pa tako i sad. Ne zabrinjavam se previše, pitao sam Šarlija (koji "puno utakmica u nogama" ima), kaže mi: „Kupuj, ali ne pristaj na deviznu klauzulu!". I to je to. Ne gnjavim s tim, a ak kojim slučajem želim bit duhovit, kradem fore iz Dadilje.


Vole svi raditi paniku dok još nije vrijeme. Kao i euforiju. A upravo to dvoje je ono najneinteligentnije i najnekorisnije što smo u stanju stvoriti.

- 10:08 - Stavi u košaricu (7) - Sadržaj košarice - Blagajna

20.11.2008., četvrtak

Junac u tajicama

Ja sam vam trenirao veslanje. Nekoć.

Službeni odjevni veslački predmet je triko (ili kombinezon, što je već točnije). Namjena trikoa nije samo skrenuti pozornost na izvanredno profilirano mišićavo tijelo. On je i koristan. Obične kratke hlače zapinjale bi za 'rol' i 'šine', a ruke i vesla bi pak zapinjali za majicu. Triko sve te nespretne situacije drži pod kontrolom.
Kao mali, navlačiš ga samo za regate, a treniraš i dalje u trenirkama ili kratkim hlačama. Što više rasteš i ozbiljnije treniraš, uviđaš svu funkcionalnost trikoa, a isto tako i udobnost koju nudi. Na kraju više trening ne možeš niti želiš zamisliti bez njega. Čak se ni trčeći među „običnim“ ljudima, ne osjećaš nimalo neugodno u tim pripijenim dresovima.

U zimskoj varijanti ispod trikoa (kako je on kratkih nogavica) navlačiš tajice da nogama ne bude hladno.

Uvijek se nametalo pitanje što ispod trikoa. Tri su moguće solucije: gaće obične (džokejke), bokserice ili niš.
Po meni, bokserice su smrt. To ne želite iskusiti.
Opcija 'niš' („comando“, mislim da kažu Amerikanci) je vrlo avanturistička i tu može biti svašta. Moja iskustva su podijeljena. Bio mi je to drugi izbor.
Preferirao sam konvencionalni džokejke-stil. Možda nije baš najzdravije (stalno tupe s onim forama o sterilnosti), ali tako sam uvijek znao gdje je što, sve je više-manje bilo na svom mjestu i bolne situacije svedene su na minimum.

Sad kad ste upoznati s osnovnim stvarima, možemo preći na ono bitno.

Počeo sam redovito trčati posljednjih tjedana. Kako se veslanjem ne bavim već dulje vrijeme, nisam ni pomišljao na triko, ali isto tako nisam bio ni svjestan koliko se mučim u toj trenirci. Do jučer. Nekoliko dana prije vidio sam frenda (hrvač) kak ispod kratkih hlača nosi triko. Jučer sam ga se prije trčanja sjetio i iz ormara izvukao sve trikoe i tajice.

Nisam htio divljat i bit preveć odvažan; odlučio sam se za tajice i preko njih kratke hlače. Gore pamučna majica s kapuljačom. Kapuljača će anulirat možebitnu ženskost, zaključio sam. A i tko me u Maksimiru vidi, još je i mrak.

A ispod tajica... Bio sam „avanturistički“ raspoložen. Jel...


- Sad po mraku po Maksimiru ideš trčat? Nije te strah?, pita me stara.

Je, najbolje da u tajicama po kvartu trčim. Još će mi netko šamar opalit!


Mogu vam reći da sam se preporodio. Trčao sam k'o nikad! Laganog koraka, pokretan, okretan... ma divota!

Jedva sam se suzdržavao a da si u noge ne gledam. Odmah sam se sjetio kak su mi par puta rekli da imam dobre noge. Za žensku.

Ne znam jel to samo zbog tajica ili sam čak nekakvu kondiciju uhvatio, al baš sam si pucao od snage. Baš sam se moćno osjećao.

Trčim po glavnom maksimirskom perivoju. Ja, sam. Po sred puta. S lijeve i s desne strane nižu se lampe u beskraj. A ja grabim, ne posustajem.

Slika se uspori (tako usporeno i čitajte).

Trepnem. Otvorim oči. Na putu ispisano velikim žutim slovima: 39 km. Još 3.195 m. Maraton. Dižem pogled. S lijeve i s desne strane publika. Navija. Od silnog napora, šumi mi u ušima. Ipak uspijem razabrati: „Junac, Junac!“. Mislim da mi viču da sam treći. Vidim i nekakve transparente. Između 40.-og i 41.-og kilometra Loosica diže majicu i pokazuje mi cice. Na njima ružem ispisano: „Junac, volim te!“. U sise se zagledao i Kenenisa Bekele. Popikne se, padne. Drugi sam. Namignem joj. Već je skoro 42. kilometar kad mi u facu doletava mokar grudnjak. Sž42. Osvježim se, iscijedim par gutljaja. Zahvalim joj pogledom. Točno kako su nam se pogledi susreli, kap znoja odvoji se od trepavice i kapne mi na poprsje. Sž42 vrišti. Još 300 metara do kraja. Predstoji još samo završna uzbrdica prema Vidikovcu. Haile Gebrselassie bježi mi 30-ak metara. U trku se saginjem, dižem kamen. Pogađam ga ravno u zatiljak. Jedva se održava na nogama. U prolazu ga za svaki slučaj lagano laktom odgurnem u jarak pored. Cilj. Prvi sam. Iznemogao padam na tlo. Ne vidim, ne čujem. Ali znam – pobijedio sam, najbolji sam, tu spora nema. Zadnja misao prije padanja u nesvijest: sljedeći put ipak džokejke.


- 08:07 - Stavi u košaricu (18) - Sadržaj košarice - Blagajna

17.11.2008., ponedjeljak

Spava mi se (a ne smijem)!

Grozno mi se spava.
Na ramenima jedva uspravna mi glava.
Zašto neki kauč u uredu nemam?
Pa da si kojih pola sata odrijemam.

Ili bar neki bazen s hladnom vodom...
Ili saunu finsku s brodskim podom...
Ili telku neku veliku i široku
Da Oprah gledam i budem u toku.

O zašto, zašto, zašto, sudbo kleta?
Zašto mi olovka nije k'o raketa?
Pa da skočim u nju i po svemiru šetam
I od planeta do planeta poslije ručka letam

--

Nažalost, spavati ne mogu
Niti imam gdje prakticirati jogu.
Mogu samo do kolegice svratit
I tamo ipak ugodnih pol sata potratit.



p.s. ovih „pola sata“ iz posljednje strofe je karikirano poetike radi. U pitanju je maksimalno 5 minuta. Ma ni tolko, siguran sam. ;)

- 12:36 - Stavi u košaricu (9) - Sadržaj košarice - Blagajna

10.11.2008., ponedjeljak

Životni vijek i vrli napredak medicine

Klinac sam još bio kad sam odlučio jednog dana na brzinu namaknuti nekakve pare. Nešto izumiti, patentirati i sl. (o idejama u sljedećem postu). Nije mi bilo toliko do novca koliko mi se nije sviđala ideja da ću nakon svim mogućih nivoa obrazovanja jednom ipak morati početi raditi. No, ni to nije zvučalo tako loše da se nije podrazumijevalo da ću raditi narednih 40 godina. Do penzije.

Danas se u penziju ide s 65 (muškarci). Žene možda sa 60? Ili i one 65.

Nekad se u penziju išlo s 55. Pa su pomaknuli na gore, pa kasnije opet malo. Uglavnom za okruglih 5. Mora se reducirati broj penzića. Jer tko će im mirovine isplaćivati ako ih je više nego onih koji rade?

Kako smo krenuli, sljedeće pomicanje dobne granice bit će za 10-15 godina. Pa opet nakon 15. Sve mi se čini da ću biti sretan ako ću u penziju s 75...

Životni vijek čovjeka sve je dulji. Sve grane znanosti konstantno (eksponenijalno, bolje reći) se razvijaju. Među njima i medicina tako da više ne umiremo od svake 'gluposti'. Upala pluća riješi se s par antibiotika i stvar je pod kontrolom.

Tako smo uspjeli prosječni životni vijek od 22-25 godina u vrijeme Starih Rimljana, preko 37 u doba Napoleona, povisiti na današnjih 70-80.

Krasno.

Ali ne stajemo. Vrla medicina vrlo napreduje. Još malo i bilo koja vrsta raka bit će obična zajebancija; tumori će se vaditi prilikom redovnih posjeta liječniku. Bubrezi i jetra prodavati će se u ljekarni uz upute za montiranje. Nepravilna kralježnica ispravljat će se preko interneta, u početku preko usb-a, a kasnije preko čipa u guzici koji će mjeriti temperaturu, pokazivati ispravnost funkcioniranja probavnog trakta, ali i položaj svakog kralješnjaka. Jedino će biti potrebno imati dobru vezu i instaliranu najnoviju verziju Flash Macromedia Playera. Moždani udari spriječavat će se mobitelom, dok će za kontroliranje srčanih tegoba biti potreban novi iFoneHeart2.0.


Nećemo imat od čega umrijet. Živjet ćemo 200 godina.

Nećemo moć u penziju ni na temelju lošeg vida. Dioptrija -15? -20? -30? Ma, evo ti uputnica za lasersku operaciju, sljedeći tjedan si ko nov. Dođi za 30 godina na kontrolu. Jedino ak uspijem nekaj navući na taj svoj daltonizam.

Pada u vodu i moj plan o osvajanju Nobelove. Milijun eura spiskam do sedamdesete. A kaj ostalih 130 godina?

Ajde, barem ću imati vremena naučiti mandarinski.

Junac

- 19:17 - Stavi u košaricu (20) - Sadržaj košarice - Blagajna

03.11.2008., ponedjeljak

Kako se zoveš, tako ćeš i žeti – dio drugi: Blog nadimci

Jer ste vi to tražili.

Koliko je ime bitno za uspjeh, rekli smo u prošlom postu. Naveli smo nekolicinu primjera, uglavnom iz nogometa i glume. Vidim, zanima vas kako stvari stoje u ovom – blog – svijetu; tko je predodređen za uspjeh, tko nije. Pa ajmo i to riješiti.

Nažalost (ili na sreću?), pravila iz prošlog posta ne mogu se primjetiti i na blog. Na tim listama najpopularnijih i skoro pa najpopularnijih blogova nalazi se sve i svašta. Uostalom, teško je i suditi jer su tamo predstavljeni uglavnom imenom bloga. Većini ni ne poznajem nadimke kojima potpisuju komentare. Zato ću se usredotočiti uglavnom na blogere koje čitam ili koji čitaju mene te one koje često susrećem u ovim širokim prostranstvima.

Svaki blog je određen s tri stvari: adresom bloga, imenom bloga (ili naslovom, ne znam kako je 'službeno') i nadimkom. Ni adresa ni ime bloga nisu nevažni, no ovdje ćemo se pozabaviti nadimcima jer upravo njima jedni druge oslovljavamo i po njima se uglavnom pamtimo.

Upravo zbog tog oslovljavanja u najbezvezniju kategoriju svrstavam nadimke koji sadrže glagole. Shvati me, Skitam se i kenjam, Sam' što nije, Elle Woods Gone Brunnette, Smijeh je tražila, Promatram, razmišljam, Traganje za izgubljenim vremenom (iako traganje nije glagol, al ko da je)... Ne kažem da su takvi nadimci loši, štoviše, kao naslovi blogova funkcionirali bi (funkcioniraju) odlično, ali nemogućnost deklinacije velika im je mana.
Npr. Vidio sam Shvati me golu ili Zgodniji sam od Skitam se i kenjam, vidite, teško je, ne paše. Uostalom, teško je i razaznat radi li se o muškom ili ženskom.
No nisu beznadni slučajevi; da Elle Woods Gone Brunnette postane samo Elle Woods, bila bi dobar kandidat za najvišu kategoriju.

Ni nadimke s nekoliko riječi (koje nisu vlastita imena) nije lako deklinirati: smisaozivota42, neverinov blog, Ispod mjeseca, topsicret, samanthax life...
Nesretno sam zaljubljen u Smisaoživota42, Nikad nisam vidio gole slike Smislaživota42, kužite, ne zvuči idealno. Ako se koristi kratica: Vidio sam gole slike Sž42, Sž42 fatalno je zaljubljena u mene, Sž42 želi voditi ljubav sa mnom, to je već malo bolje.
Zašto npr. neverinov blog ne bi bio samo neverin, ne znam, 5 put bolje zvuči. No razni su razlozi blogera za odabir nadimaka pa ne treba u to ulaziti.

U navedene dvije kategorije dalo bi se uvrstiti i Kokošje sljepilo i Sam' što nije, no to su specifični blogovi koje piše više autora pa ćemo te 'nadimke' shvatiti kao ime kakve družbe te ih kao takve izuzeti iz ove analize.

Ponavljam, teško deklinirajući nadimci nisu nužno loši, no uvijek je ljepše kad nekoga možeš osloviti kakvim imenom.

Nekad autori ne teže originalnosti pa si prisvoje neko poznato ime, ime nekog određenog glumca, pisca, sportaša, lika iz nekog filma, romana i sl. Takvi su npr. Scarlett, Bamby, MaoTze, Kenya, Milodjete . Negdje sam naletio na kakvog Dekamerona, Boccacia, a stalno nalećem na Zlicu od Opaka... Uostalom i sam sam još kao anonimac na ovim prostorima ostavio pokoji komentar kao John Wayne.

Neki su pak originalniji, ali ne toliko da bi jedino oni imali taj nadimak. Tratinchi(Chi)ca je tako, da bi se razlikovala od ostalih Tratinčica, bila prisiljena ubaciti to veliko (CHI) pa je na kraju krajeva i došla do nečeg što bi mogli originalnim nazvati. Postoje i razno razne miss. Čak ih i nema možda toliko istih (kao npr. Miss T i miss t), ali ni Miss Pea ni missillusion nisu ništa inovativnije. Ženskasto, djetinjasto.
U ovu kategoriju spadaju i oni koji uzimaju 'prava' imena. Ana, Jana, Nana, Dražen i sl. Teško da na takav link i kliknem.
Visssnja je tek nešto zbog tog trostrukog 's' bolja.

Većina blogera ipak je težila jedinstvenosti.

Kategorija Dobro, ali ne prvoklasno:

Kneginjica, Ribac, Ruska (previše vuče na neku Ruskinju), Šarli (Euklid čak bolje zvuči, al onda to spada u neoriginalnost), Šima, Pero Panonski (prearhaično), Zazen (ovo novo neznamzaštonemreopetbitizazen je naravno za onu prvospomenutu kategoriju).
Rossanna nije loše pogotovo jer predstavlja dvije blogerice (Rossu i Annu). Assilletta s tim silnih duplim slovima pretendira na sam vrh, no nekako mi je premekano, pekmezasto. Iako, ako sam dobro shvatio, znači nešto kao ubod, nešto oštro, kod mene izaziva sasvim suprotan dojam.
Audrey Fatburn je prilično zanimljivo ime, no previše me asocira na mršavljene pa odmah zaključim da je ženska sigurno debela. A i postavlja se pitanje originalnosti jer ipak se bazira na imenu poznate glumice. Al frajerica je. Nekad sam često naletavao na još dvije frajerice: Rubiju i Wandu. No, Rubia mi jednostavno nije dovoljno efektna (za višu kategoriju), dok mi se Wanda isto čini debelom (ili je to možda zato kaj je, čini mi se, bila u onom Karakter klubu). Naravno, dovoljno sam površan da neke zbog „debljine“ ne svrstam u najvišu kategoriju frajerica.
Negdje između prvoklasnog i ne prvoklasnog lebde i Nemetz i Babl (serem, prvoklasno sam rezervirao sam za ženske).

Kategorija Prva klasa ili nenadjebive frajerice:

11. DsK (Djevojčica s knjižicama, pošto je djevojčica zvuči nježno, al na temelju kratice zaslužila je biti u ovom društvu)
10. Anspik
9. Lei
8. 4pištolja (trebala bi biti u onoj teško-deklinirajućoj kategoriji, al slab sam na Divlji zapad)
7. Chantal Wilson (opet Divlji zapad, da mi ne djeluje debelo, bila bi na 2.)
6. graM
5. Ruby Nelle (jedino kaj me asocira na Slonicu Nelicu, a i kod nje su dosta velik utjecaj imali dizajni njenog bloga gdje bi me uvijek gledala neka predobra, redovito razgolićena, dugonoga ženska)
4. Aibreann
3. Raymond (možda nije originalno, al kak je žensko, odmah mi je frajerica)
2. Amberka

A definitivni broj 1. - da na temelju imena moram ženit - pomalo italoamerički, a možda i francuski, kombinira veliko pa malo pa opet veliko slovo, frajerica, ženstvena, strastvena, cheerleadersica (kratka crveno-žuta suknjica, rastom možda ne baš previsoka, ali zato dobrog dupeta) – LaRamie.

Pokušao sam biti što je više moguće objektivniji i odvojiti samo ime od onoga što stoji iza njega (tj. linka). To je to, zadovoljni, ne zadovoljni.

- 15:06 - Stavi u košaricu (25) - Sadržaj košarice - Blagajna

< studeni, 2008 >
P U S Č P S N
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30

Loading

junac04 pri yahoo.com


- Tko je?
- Nitko, prijatelju, samo koraci u noći.


Koji smo kurac mi! Po nama se ništa neće zvati...

Tribuson


Nekad je jednostavnije odustati.

Iva


"Life," said Marvin dolefully, "loathe it or ignore it, you can't like it."

Douglas Adams

Šima 2010./2011.
Šima i Ribac 2009./2010.
Šima i Ruska 2008./2009.
Smisaoživota42 2007./2008.
Bamby 2006./2007.

Do povećanja popularnosti i broja redovitih komentatora, tron drži Šima i natjecanja se neće niti održavati.

.