Ja volim kad u sumrak violina plače

29 travanj 2014




Ja volim kad u sumrak violina plače
kada se nad morem srebri mjesečina
onda ko pajaco usred zadnjeg čina
zajecam smijehom i zadrhtim jače.

Sve moje čerge u njenom su zvuku
prašina druma i ljubavi kasne
ples prepun žudnje kraj vatre što gasne
svi konji vrani što nam kola vuku.

Te slike prošle meni mnogo znače
u njima čuvam tajne naših noći
samo u njima tebi mogu doći
ja volim kad u sumrak violina plače.




Oznake: viplina, mjesečina

"Una" roman

20 travanj 2014

Vedran Mlikota, Očarani i Aljoša Đugum

11 travanj 2014

"Una" avanturističko kriminalistički roman

07 travanj 2014

"Una" avanturističko kriminalistički roman

<< Prethodni mjesec | Sljedeći mjesec >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Nekomercijalno-Bez prerada.