31 srpanj 2012

Kad zažmire anđeli

 


Kad zažmire anđeli


Kad zažmire anđeli i okrenu glavu


mrsiti ćeš mili kosu moju plavu


okusit ćeš tada kožu slanu, vrelu


vatru samog pakla u žednome tijelu.


 


Nemoj mislit tada zašto sam ti draga


da plašit će mene tih cjelova snaga


da ću ostat nijema bez snage i plama


dok strast željom drhti bez okova i srama.


 


Kad zažmire anđeli i okrenu glavu


osjetit ćeš mili žudnju silnu, pravu


osjetit u trenu sve iskonske strasti


željeti ćeš silno moje usne krasti.

Kao ratnik

25 srpanj 2012

Uzmi me kao ratnik, kao jastreb svoj plijen


ljubi me kao dječak, plah, zbunjen, zaljubljen


kao mornar kad se s dugog puta vraća


neka žudnja moja opada i jača.


*



Uzmi me kao orač što brazdu znojem topi


kao demon kad se s uraganom stopi.


Ljubi me kao kad se voda pije


kad se ne pita što se smije i ne smije.


*



Budi kao more kad se valom kreće


kao smiraj dana, kao blago veče


probuđeni vulkan, usijana lava


nek izgubi razum moja luda glava.


Na crnoj svili

22 srpanj 2012

Kraj ugasle vatre, tu na crnoj svili


usplamtjelu, vrelu uzet ćeš me mili


drhtati će svijeće, krstiti se sveci


stanovnici pakla, poludjeli žreci.


 


Okušaj mi kožu i puti podatnost


želim svu žestinu i dodira blagost


budi mi gospodar i rob mojoj žudnji


budi demon pakla i anđeo sudnji.


 


Kraj ugasle vatre, tu na crnoj svili


jedno oko drugog mi želju smo svili


želim te na koži, u nutrini žene


divlje ljubit tvoje  užarene zjene.


 

Mijene

14 srpanj 2012

Ako me Bog još jednom stvori
i da mi oblik žene
neka mi tebe na put stavi
da opet upoznaš mene.

Ako mi promijeni boju kože
i da mi nove riječi
neka mi tebe opet dovede
neka mi tugu liječi.

A ako me ipak baci
na neki planet bez nade
neka i tebe tako kazni
neka te meni ne krade.

Brod u oluji

Čudni su dani

što čekaju oluje

dok brod se ljulja

na crnome nebu

gmižu žute guje.



Tad malo ljudi

na palubi osta.

Potpalublje

mnogo bolje zvuči.


Skloniti glavu

sakrit se u tamu

iz mračne noći

tiho se izvući.



Ja vani stojim

paluba je skliska

u nebo šaljem

sva svoja nadanja.


Ne mogu dolje

dolje ničeg nema

samo smrad

ljudskog propadanja.

Sljedeći mjesec >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Nekomercijalno-Bez prerada.