< veljača, 2007 >
P U S Č P S N
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28        

Svibanj 2008 (1)
Travanj 2008 (1)
Ožujak 2008 (1)
Siječanj 2008 (1)
Prosinac 2007 (2)
Listopad 2007 (2)
Kolovoz 2007 (3)
Srpanj 2007 (7)
Lipanj 2007 (2)
Svibanj 2007 (2)
Travanj 2007 (5)
Ožujak 2007 (6)
Veljača 2007 (11)
Siječanj 2007 (6)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


Komentari Da/Ne

Gluposti...

O MENI:
-Zovem se Petra...
-Imam 13 godina...
-Po horoskopu sam strijelac...
-Volim: obitelj, prijatelje, životinje, spavanje, gledanje televizije, slušanje muzike, čitanje zanimljivih knjiga, surfanje netom, špinat, ice-tea, uređivanje bloga, viceve i sve ostale gluposti koje volim ;-P
-Ne volim: dvolične ljude bez svoje osobnosti, neurednu sobu, šušenje kose, kiseli kupus, čitanje lektire, narodnjake, kukce, pijetlove, pokretne stepenice...
-Slušam: strano, obavezno; Red Hot Chili Peppers, onak, rock, kak bi rekla, i pop...
-Hobiji: Spavanje... Rolanje, šetanje...
-Frendovi/ice: Marija, Martina Š., Barbara Č., Cella, Kika, a dobri su mi i Helena, Nina, Ančy... Mateo, Josip Č., Jurica, a dobri su mi i Nikola, Josip C. (tak-tak) i Tomislav...
ali i Gaby, Veki, Maja, Claudija, Dora, Marija, Paulina i još puno puno puno njih.....



HOW MUCH WATCH??? (lol)

Created by Crazyprofile.com


SLOBODNO SE DOPISUJTE, AKO VAM SE DA...






Linkovi...

Marcela
Mateo
Katarina
Valentina i Nikolina
MOJ BLOG S VICEVIMA

Mirta
Smotanka

7d
7c

Net.hr
You tube
Stardoll
Zakon braće
Google

Peace design
Sir dizajn
Gadura

SLIKE....

maštajte o njima

ponedjeljak, 26.02.2007.

Kuc kuc!!! Ko je? Ja sam!!!!!!!!

Hello! Kaj ima??? Kod mene… Pa slušajte, a ako me ne čujete, zvučnici vam ne rade (smijeh) pa samo čitajte… U subotu smo spremali, čistili… A popodne išli kod bake i dede. Baka je bolesna, ali joj, hvala Bogu ide na bolje. Poslije smo išli kod nekih tam frendova maminih i tatinih, ali baš smo morali ić! GRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRR!!!! Valjda pogađate kak je bilo «zanimljivo, zabavno, super» uuuu! Moš mislit… U nedjelju smo išli u Billu i kupila sam si Milka čokoladu s jagodom… Joj, kak je ta čokolada fina… Nitko nema blage kam sam ju spremila… Ova najbliža na slici…Free Image Hosting at www.ImageShack.us


Napravila sam test pa isprobajte koliko me znate… Kliknite tuuuu

Ne bi znala kaj da pišem, stvarno nema ničega novoga…. Pa onda znate kaj slijedi…
VICEVI.... (Mujo i Haso)
Dođe Mujo kući i pita Fatu: 'Fato, gdje su djeca?' 'Na engleskom', kaže Fata. A Mujo reče: 'OK! Where are the children?'


Pita Haso Muju: 'Jel znaš ti kako se zove čovjek koji prati rad vulkana?'
'Naravno da znam, Haso, pa vulkanizer!'

Kaže doktor Muji: 'Moram vam reći, teško ste bolesni, živjet ćete još godinu dana...' A Mujo će: 'A od čega, matere ti?'

'Mujo, zašto me ovaj tvoj pas tako ružno gleda?' 'Uvijek tako gleda kad netko jede iz njegove zdjele.'

Igra Haso poker s prijateljima, pa će u jednom trenutku: 'Ženo, kuhaj kavu. Dobio sam te nazad!'

Razgovaraju Mujo i Haso o nesanici. Mujo: 'Ja se nesanice brzo riješim. Uvjek brojim do tri, i gotovo'.
'Samo do tri?'
'Pa dobro, nekad i do pola četiri.'

Uhvatio Mujo zlatnu ribicu.
Kaže mu ribica: 'Mujo, pusti me, ispunit ću ti jednu želju...'
A Mujo će: 'Koju?'

Stigli Mujo i Haso u Afriku na safari pa prenoćili usred savane. U neko doba noći Haso se probudi, spazi kraj sebe lava i poviče: 'Diži se, Mujo! Počinje crtani!'

Kaže Mujo Fati: 'Fato, daj mi one čarape za golf!' Fata: 'A koje su ti to?' Mujo: 'Ma one, bona, s devet rupa!

Pijani Mujo trabunja u tramvaju: 'Gospođo, nisam u životu vidio ružniju ženu od vas.' Gospođa: 'Ni ja nisam vidjela pijaniju svinju od vas.' Mujo: 'To je istina, gospođo, ali to će mene držati samo noćas.'

Mujo dolazi kod Hase, a na stolu ponuđeni kolači. Mujo uzme jedan kolač i gurne ga u guzicu. Haso ga na to pita: 'Što si, bolan, ugurao kolač u guzicu?' 'Ma, bio sam kod zubara pa mi je rekao da jedem na drugu stranu!'

Došao Mujo na kviz. 'Recite nam što je to što na raskrižju pomaže u reguliranju prometa, a nije policajac? Vidite, imate crveno, imate žuto, imate zeleno...' Mujo odgovori: 'Da nije žuto!'

Mujo ostao bez zdravstvene iskaznice. Uzima Hasinu i odlazi doktoru. Kad je ušao u ordinaciju doktor ga pita: 'Što vam je Haso?' Mujo odgovara: 'Najbolji jaran.

'Došla Muji svekrva u goste. Pita je Mujo: 'Do kad ćete ostati?' Svekrva: 'Dok vam ne dosadim.' Mujo: 'A što ba tako kratko?'

Pita sudac Muju: Kako ste mogli pregaziti 52 ljudi? Otkazale mi kočnice na nizbrdici! Pa zar niste mogli negdje skrenuti? Ma, jesam! Lijevo su bila 2 čovjeka, a desno na autobusnoj stanici njih 50! Pomislih, bolje pregaziti ovu dvojicu nego onih 50! I kad sam pregazio prvoga, ovaj drugi, idiot jedan, potrčao među onih 50!


I eto... Za komentare: Ostavite ih, ali sutra ovak i onak pišem novi novi post, pa mi je svejedno, ali bilo bi lijepo barem 15-20-25....



| Komentari (54) | Print | # |

četvrtak, 22.02.2007.

What to write as naslow????

Aloha! Kak ste vi meni moji najdraži??? Hvala Mirti i Matku za komentare, a vi ostali ste se mogli malo više potruditi, ali nema veze… Ja jednostavno me mogu bez pisanja posteva… Pišem ih kak mi se da, ali ako komentara bude sve manje i manje… Jao si ga vama! Ne znam kaj da napišem, ali jednostavno mi je došlo da pišem post… I tak, nema u školi ništa novog osim kaj smo iz mat učili neke cijele brojeve, one – i +… Pa neko tam zbrajanje, oduzimanje… Moram to izvježbati. Kao ako to ne znamo ne možemo dalje u školu… Kaj znači sad, kad ja budem veterinarka (Bože molim te da budem) ja ću neke razlomke i cijele brojeve pisati??? Ha??? Ma daaaaaaaaa… Ali nek im bude, ako su drugi mogli i ja ću isto moći (valjda, ne znam, možda). Napokon sam nedavno pročitala lektiru… Nije mi se dalo… I moram ju još napisati… I nemojte si sad misliti: Je, pa kaj je tebi? Kaj ne odeš na internet to skinut? E pa neću! Ja to moram, ja to mogu i ja to hoću! Da se zna! Pisali smo glupi hj! Pa koje glupost. Kaj ću ja ko veterinarka (Bože molim te da budem) u nekim receptima tražiti nesvršene, prijelazne i ko zna kakve glagole??? Ha??? Ma daaaaaaa… I svaka ušljiva klupa u kojoj ja sjedim ima nejednake noge! Pa da pukneš od svega toga… Ljuta sam… jesam, jako… A i to ću preživjeti.
Napokon sam dala Barbari i Mariji MP4 pa su ga slušale danas pod odmorima i slušale su RHCP (pa kad samo i skoro to i imam) i znate kaj? Svidjele su im se pjesme… Barbari najviše Charlie, a Mariji Snow (pa, mislim, ono, kome se ta pjesma ne sviđa) hehehe… Sad mi se samo piše lol! Lol, lol, lol, lol… A kaj to nije fora riječ? Lol, lol, lol… za neznalice-to je ko neki prasak u smijeh, onaj jaki HAHAHA. Kužite?
I imam neki naj genijalniju pjesmu. Ko bi reko (u Mercedesu se vozi zeko) Da se meni sviđa pjesma od Nirvane?! E, pa da… I to je jedna od najzakonitijih pjesama koje sam čula… Naravno, uz skoro sve pjesme od Pepppersića… Vi znate kak sam ja dobra i sve naj (hihihi) pa ću vam dati da ju poslušate… Dakle radi se o SMELLS LIKE TEEN SPIRIT!!! So here it is:



| Komentari (54) | Print | # |

utorak, 20.02.2007.

Hey oh... Listen what I say oh....

Hy people... Kak ste vi? Kaj ima? Kod mene??? A čitajte... Išli smo u grad... Pa Marko i ja u kino... Pa u Mcdonald's... Bilo je ok... Jučer sam Čunu posudila cd od pepersa,a danas Jurica meni, pa ja onda Martini... I sad ga slušam, naravno. saznala sam jednu pjesmu-zapravo kak se zove -> "Under the bridge". Hoćete ju??? A svejedno vam je evo: Nije loša, jel tak? I bile su danas maškare. Aj čivavava! Znate kak sam se ja obukla... Ajme meniiiiiii. Ovak, imala sam različite starke i dokoljenke, kapri tajice, prek toga neki improvizirani šos, jako kratki, bijeli s točkicama crnim, benettonovu zelenu majicu s dugim rukavima, a preko toga žutu bananko majicu, rukavice bez prstiju, maramu oko vrata, pjegice, šešir kroz koje su virile pletenice (jadan zbušeni šešir...) i narukvicu. Jel si to možete zamisliti??? Ha??? Barbara je isto nešto zmislils (pomirile smo se), Marija nošta, a Malecka je bila beba s jednom slatkommmm žiraficom plišanom... Bilo je ok... Imali smo ples neki... Ali bila je ista muzika ko i uvijek na takvim stvarima... Idem naći neki novi dizajn, pa nešto raditi kaj mi se bude dalo... I moram napisati post na blogu 6d... Jel vi vidite kak ja imam puno posla... ah... Supergirl!!!! smijeh Ajde ciao

P.S. niste ostavili 100 komentara, ali nema veze... Probajte 50 barem, ali slobodno vi i više ostavite...



SKORO SAM ZABORAVILA... Jako važno: Ima ona jedna pjesma:It's the first day of the rest of your life... Tak nekak ide, daj mi please recite ako znate tko ju pjeva i kak se točno zove.... jel možda zna netko???



| Komentari (22) | Print | # |

četvrtak, 15.02.2007.

Hvala na komentarima, evo novog posta

Ajme meni, pa kolko komentara!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Puno vam hvala: Camel, Matija, MATEO (on mi je najviše ostavio i na blogu 6d) plavusha_os, Martina.... i ono koje nisam napisala.... Genijalni ste mi svi.
U srijedu je bilo Valentinovo, dakle jučer. Ja nemam dečka. A kaj mogu... Bio je neki ples polije 4. sata... bang... Barbara, Ben, Kaki i ja smo s Barbarinim dedom otišli doma. Danas smo radili neki plakat iz povijesti (tema renesansa) i pogodite kaj se dogodilo???? Ha?????? Dati ću vam klik: U grupi smo bile Barbara i ja i Martina. Pogađate??? Barbara se naljutila na mene, kaj drugo! Glasujte, recite... Iskreno molim... Jeste li pogodili kaj se dogodilo???

Ma ne da mi se pisati zašto, neki znaju, a i uostalom nije vrijedno spomena.

Ostavili ste mi toliko komentara da sam i jadlje onak eek, hihihi... ispunjavala sam Cellinu biografiju... Jela puding... Jučer sam malo čitala lektiru (ali i dalje nisam gotova)...
Marko i ja smo oko podneva jučer išli u dućan i taman kad smo izlazili iz dvorišta glupi Don je pobjegao, pa sam ga do kraja ulice naganjala i skoro ga je kamion pogazil, ali sam ga u zadnji čas uhvatila. Tak sam bila ljuta na njega... I nemojte mi sad tu govoriti "jadan" jer nije jer je zločesti. Tek smo se malo prije pomirili... Jednom sam ga tak po koprivama naganjala... burninmadmad

Bila sam danas uglavnom s Brbarom Č. i Cellom, a barbara (ona s kojom sam posvađana) se isto tam s Cellom šetala. Ma svašta. Tak mi je bed kaj nema Marije u školi.... Marija brzo ozdravi... U petak ću joj ići pokazati zadaću. Mi danas nemamo zadaće, yey! Jurica mi je rekao da će on reću Josipu da mi posudi neki stariji CD od RHCP, a ja njemu moram dat drugi CD Stadium arcadium. Kolko ste uspjeli skužiti jeste, a ostalo...
jel malo kratki ovaj post, ha?? Ja mislim da je...

Djeci koja vole Božic i Vjeruju u Djda Mraza, poručujem da ovo ne čitaju:
Na svijetu postoji otprilike 2 milijarde djece (osoba ispod 18 godina). Ipak, kako Djed Bozicnjak ne posjećuje Muslimane, Hinduse, Židove i Budiste, količina posla na Bozić se smanjuje na 15%, odnosno sveukupnih 378 milijuna djece (prema Uredu za populacijske statistike). Prema prosjeku od 3.5 djece po kući, Djed Božićnjak mora posjetiti 108 milijuna domova, ako pretpostavimo da u svakoj danoj kući postoji barem jedno dobro dijete.
Djed Božićnjak ima oko 31 sat Božića za rad, zahvaljujući različitim vremenskim zonama i Zemljinoj rotaciji, te ako pretpostavimo da putuje sa istoka na zapad (što se čini logičnim). Tako dobivamo da Djed Božićnjak posjeti 967,7 kuća u sekundi. Prema tome, za svaki dobar kršćanski dom sa dobrim djetetom, Djed Božićnjak ima oko tisućinu (1/1000) sekunde da zaustavi sanjke, iskoči, uzme darove, uskoči u dimnjak, napuni čarape, nađe bor, ostavi ostatak darova pod borom, popne se natrag kroz dimnjak, uskoči u sanjke i dođe do slijedeće kuće.

Pretpostavljajući da je svih 108 milijuna stajališta jednako raspoređeno po Zemlji (samo u svrhe našeg proračuna), govorimo o 1,24 kilometra razmaka od jedne do druge kuće; iz čega proizlazi ukupan put od 120,8 milijuna kilometara, ne uključujući Božićnjakove odlaske na WC ili stanke za jelo / piće. Iz navedenoga proizlazi da je brzina Božićnjakovih sanjki oko 1080 kilometara u sekundi (3200 puta veća od brzine zvuka!). Za usporedbu, najbrže ikad stvoreno vozilo, svemirska sonda Odisej, ide "svega" 45 kilometara u sekundi (162000 km/h), a normalan jelen najviše 24 km na sat odnosno 0,0066 kilometara u sekundi.

Teret saonica je također jedan vrlo interesantan element. Pretpostavimo da svako dijete ne dobije ništa više nego jedne kutija Lego kockica srednje veličine (oko 860 grama). Tada je ukupna masa tereta na Božićnjakovim saonicama nešto veća od 500 tisuća tona. Na tlu, normalan jelen ne može vući više od oko 138 kg. Ako uzmemo da Božićnjakov leteći jelen može vući 10 puta više, Djed Božićnjak bi trebao oko 360 tisuća letećih jelena da povuku saonice. Masa tolikog broja jelena povećava sveukupnu masu saonica za oko 54 tisuća tona, odnosno za oko 7 puta mase Kraljice Elizabete (broda, ne vladarice).

Oko 600 tisuća tona putujući brzinom od 1080 km/s stvara nezamisliv otpor zraka - takav otpor kakav bi zagrijao jelene toliko jako koliko se zagrije svemirski brod koji ponovno ulazi u Zemljinu atmosferu. Prednji par jelena apsorbirao bi oko 14,3 kvintilijarde džula energije u sekundi. Ukratko, taj par bi se, čim krene, pretvorio u nimalo lijep prizor živih baklji, izlažući jelene iza njih, te dovodeći do lančane reakcije u kojoj bi svih 360-ak tisuća jelena izgorilo za oko 4,26 tisućina sekunde, odnosno točno na vrijeme da Djed Božićnjak dođe do pete kuće na svom putu.

Djed Božićnjak bi, kao rezultat akceleracije sa 0 km/s na 1080 km/s u tisućini sekunde, bio izložen akceleracijskoj sili 17,5 tisuća puta većoj od one maloga g, tj. 175000 m/s^2. Djed Božićnjak mase 115 kg (što je vrlo malo za Djeda Božićnjaka) bio bi prikovan za kraj svojih saonica sa 1984906,9 kilograma sile, što bi mu trenutačno smrvilo kosti i organe pretvarajući ga u kašastu ljubičasto-crvenkastu tekućinu.

Prema tome, ako je Djed Božićnjak ikada i postojao, sada je sigurno mrtav.
Sretan Božić.

Ajde sad 100 komentara ako može, naravno i ja ću ih vama ostaviti isto dosta... U can do it!!!



| Komentari (61) | Print | # |

ponedjeljak, 12.02.2007.

Ne znam naslov... stvarno, ali svejedno pročitajte post! cool

Opa! Koliko komentara…. Jedno veliko hvala Mateu, Camel, Mirti i ostalima!!!!!!!!!!! Popravili ste se… Bravo!

Ajme, preksutra Valentinovo… Ko će to trpit???? I neki ples poslije 4. sata… Samo da nešto ne zeznu kak je bilo i zadnji put. Nešto im je štekalo. A neka im bude. Ja sam sretna ako puste Pepperse. Danas sam se išla šetati s Barbarom, pa smo zvale Mariju koja će tak sutra doći u školu da joj kažemo zadaću, nije se javljala. Pa sam ju ja maloprije zvala i onda je rekla da je možda neće biti cijeli tjedan. Šteta. Marija, brzo ozdravi. Posudila sam u školi Mateu bilježnicu iz hrvatskog, a tamo mi je bila zadaća pa sam ju sa strane prepisala na papir od Barbare. Ovaj hrvatski je užasno kompliciran. A ne vjerujem da će mi to ikada poslije trebati. Nema veze, Tako mi je dosadno da ni…. Neznam ko ne zna kak mi je dosadno. Moram čitati lektiru (kasnim već 1 tjedan s vraćanjem) i napisati ju; dovršiti zadaću (sad je već kasno jer ću poluditi čim ju pogledam); moram napisati zadaću iz hrvatskog (ja to ne kužimmmm-ubit ću seeeeeee)… evo opet me počela boljeti glava, stalno me boli, čim se sjetim svega za školu….


Markov frend nam je spržil Garfield 2. Kak je taj mačak zakon! Evo slikice od njega. U Paintu sam nešto napravila u vezi s njim i probala sam staviti na blog, ali ne mogu ju staviti, pokaže se neka glupost.

U smo išli u kino. Bilo je super. Gledali smo «Noć u muzeju». Baš je dobar film i smiješan je… Prvo su nas zezali s onim jastucima -> mi smo si ih uzeli puno, ali smo ih morali vratiti…

Napisala bi ja i duži post o sebi, ali nema ničega zanimljivoga. Ali zato, da Vi, moji cijenjeni čitatelji ne bi rekli da je post prekratak, evo još koji vic:


1.Krenuli slon i mrav preko mosta. Idu oni tako, korak po korak, kad odjednom, most se sruši. Padnu oni u provaliju, a slon će: "E jesam li ti lijepo rekao da idemo jedan po jedan."

2.Vratio se Perica sav sretan iz škole:
- Mama, mama, dobio sam jedinicu iz matematike. Jupiii!
- Pa kako se možeš radovati, klipane jedan?
- A kako ne bih mogao? Drugi nisu ništa dobili!

3. Kupio tata detektor laži koji cvili svaki put kad neko slaže. Pita tata sina:
- što si dobio dobio iz matematike?
- 5
Cviiil!
- No, dobro, 4!
Cviiil!
- OK, OK, 3!
Cviiil!
- 2.
Cviiil!
- Aj dobro, 1!
Detektor šuti. Kaže tata:
- Sine, kad sam ja bio tvojih godina uvijek sam imao petice i nikad nisam lagao.
A detektor eksplodira.

4. Dođe učiteljica u razred i pita: "Tko će pojesti sve ove kolače?" Javi se Perica: "Ja ću!". "Tko će popiti svu ovu coca-colu?" Opet Perica, "Ja ću!". "Tko će ovo sve pospremiti poslije?" Perica se javi: "Ajde ljudi, nemojte mene gledati, ne mogu sve ja."

5. Ivica nije dva dana bio u školi. Treći dan pita ga učiteljica: "Ivice imaš li kakvo opravdanje za izostanke?" "Pa znate, mama mi je oprala gaće pa nisam mogao doći." "Ali Ivice to je jedan dan, što je sa drugim?" "Učiteljice, drugi dan sam krenuo u školu, došao sam do vaše kuće. Na štriku su se sušile vaše gaće pa sam mislio da ni vi nećete doći i vratio sam se kući."


Sad ste vi na redu… Ostavite puno komentara (opet najmanje 50) i ja ću naravno vama isto.
Pozdravljam vas sve s linkova, iz razreda, škole, ma sveeeeeeeeeee!



| Komentari (139) | Print | # |

nedjelja, 11.02.2007.

Žirafe

juhu! 14 komentara! Rekord! Znate kak ja volim žirafe... I kak sam imala dizajn sa žiraframa... I baner... Ali nijedan post posvećen tim prekrasnim životinjama... Evo ga sada.
Žirafe su tako lijepe životinje. Prekrasne su i jakooooo slatke. Imam i olovku i gumicu i pernicu i kemijsku sa žiramom. I onu futrolicu za mob. puno postera, plišanih žirafica, privjesaka, i jedu veliku žirafu kao jastuk i jednu koja sjedi i puuuuno njih. i bilježnicu u koji skupljam sve o žirafama...
Image Hosted by ImageShack.us
Počele su mi biti naj životinje prije 3-4 godine, ali ne tak jako ko sad... Baš su lijepe, kaj ne... Nosila sam jednu žirafu na školu u prirodi u 4. raz, pa sam ju skrivala pod poplon kad su došli jesti eurokrem u našu sobu....
Free Image Hosting at www.ImageShack.us
Ovu sam sliku gore našla na jednom blogu nedavno... genijalna je! Jedne sam godine od helene za rođendan dobila jednu veliku žirafu koja sjedi... sad mi sjedi na krevetu...
Free Image Hosting at www.ImageShack.us

E sad ono pravo:
Mužjaci dosegnu visinu i do 5,50 m, a težinu do 900 kilograma, dok im je visina u ramenima između 2,0 i 3,5 m. Ženke su u pravilu nešto niže i lakše. vrat žirafa je iznimno dug iako ima samo 7 vratnih kralježaka kao i većina drugih sisavaca, no kod žirafe su oni vrlo izduženi. Taj dugi vrat je poseban izazov za krvotok životinje, jer mozak im mora biti pouzdano snabdijevan s dovoljnom količinom krvi. Zbog toga je srce žirafe izuzetno snažno. Teži oko 12 kilograma, a u jednoj minuti može "prepumpati" do 60 litara krvi u minuti i održava krvni pritisak tri puta viši od čovjekovog. Jezik im je iznimno dug, i do 45 cm, mišićav i pogodan za obuhvaćanje i trganje listova s grana. Krzno im je prošarano tamnim pjegama koje se ističu prema svjetlijoj osnovnoj boji. Oblik i boja tih pjega se razlikuju od podvrste do podvrste. Doljnja strana tijela, kao i unutrašnji dio bedara je je svjetliji i nema pjege.
Na glavama žirafa oba spola su dva roščića, a u rijetkim slučajevima iza tog, raste još jedan par roščića. Osim toga, neke žirafe imaju između očiju koštanu izraslinu vrlo slično strukturiranu kao rogovi.
Osim toga, žirafe su i brzi trkači, mogu postići i brzinu od 55 km/h, što znači da su na kraće udaljenosti brže i od trkaćih konja. Dugačke noge mogu nositi žirafe samo na tvrdoj podlozi pa zato izbjegavaju močvarna područja, dok im rijeke predstavljaju nepremostivu prepreku.
Free Image Hosting at www.ImageShack.us
Žirafe nastanjuju afričke savane. Danas žive još samo južno od Sahare i to prije svega u travnatim savanama istočne i južne Afrike. Populacije sjeverno od Sahare su ljudi istrijebili još davno. U vrijeme ranog starog vijeka žirafe su živjele u dolini Nila, a oko 7. stoljeća nastanjivale su još i ravnice uz obale Maroka i Alžira. Tijekom 20. stoljeća žirafe su nestale i iz mnogih drugih područja gdje su do tada živjele.
Free Image Hosting at www.ImageShack.us
Građa i fiziologija tijela žirafe omogućuje joj način ishrane brstenjem lišća s visokih krošnji drveća, prije svega akacija. Žirafa obuhvati granu jezikom, a zatim usnama ubire listove. Jezik i njuška su joj tako oblikovani, da se uprkos vrlo gustom i oštrom trnju akacije ne ozlijede. Žirafa pojede dnevno oko 30 kg hrane, i za to joj treba 16 do 20 sati. Potrebu za vodom pokrivaju uglavnom hranom, tako da mogu provesti više tjedana bez da piju. Kad ipak moraju piti, rašire prednje noge kako bi mogli glavom doseći vodu. Isti je postupak neophodan ako uzimaju hranu s tla, što rade vrlo rijetko i samo u izuzetno nepovoljnim okolnostima.
Žirafe žive samotnjački ili u labavim grupama. Pri tome socijalno ponašanje ovisi o spolu, ženke se okupljaju u krda od 4 pa do 32 jedinke, ali se pri tom životinje neprekidno odvajaju od jedne i priključuju drugoj skupini. Prije spolne zrelosti, mladi mužjaci formiraju vlastite skupine prije nego postanu samotnjaci. Ako se sretu dva mužjaka, često dolazi do ritualiziranih dvoboja, pri čemu mužjaci stoje jedan do drugog, i uzajamno udaraju glavom vrat onog drugog. U vrijeme parenja te borbe postaju puno agresivnije i dobivaju na žestini dok jedan od suparnika ne izgubi svijest.
Skotnost traje 14-15 mjeseci, a u pravilu se rađa samo jedno mladunče. Porod se odvija stojeći, tako da mladunče pada na tlo s visine od oko 2 metra, što nije sasvim bezopasno. Odmah nakon rođenja, mladunče je visoko 1,80 m i ima oko 50 kilograma. Unutar jednog sata već čvrsto stoje na nogama, a za koji sat već hodaju. Majka se s mladuncem prikljućuje krdu tek nakon dva do tri tjedna.
Mladunče ostaje s majkom oko godinu i pol. Sa četiri godine postaje spolno zrelo, a punu veličinu dosiže tek s oko 6 godina. U divljini doživljavaju 25, a u zatočeništvu 35 godina.
Od zvijeri se uspješno brane udarcima svojih dugih prednjih nogu s kopitima. Zbog njihove veličine ali i spremnosti na obranu, rijetki su napadi na njih. Ali mladunci su često žrtve lavova, hijena i divljih pasa. Uprkos majčinoj zaštiti, samo 25-50% mladunaca uspiju odrasti
Image Hosted by ImageShack.us


Ovo je sve s WIKIPEDIJE.

Dok ne skupim 50 komentara (najmanje) nema novog posta!!!!!!!!



| Komentari (85) | Print | # |

petak, 09.02.2007.

Crvene ljute čili papričice

Meni su pepersići naj grupa, a to ste mogli zaključiti! Sad sam stavila i njihov dizaj (da si ona žirafica odspava). Imaju baš dobre pjesme, kao mix svih vrsta muzike, a ja volim slušati od svega pomalo (OSIM NARODNJAKA KOJE MRZIM I NE ULAZE NI U NAJŠIRI IZBOR), kako kada, a i oni su takvi. Njihove pjesme su mi bile dobra još i prije samo kaj se onda nisam opterećivala time kak se zove koja pjesma, niti ko ju pjeva... Ali sam počela slušati MTV još sa 6 g. Znala sam sve i svaku pjesmu i na svaku sam skakala i sl. No, dobro, samo mi je došlo da napišem novi post pa sam ga napisala. Moram ga napisati kad god mi padne na pamet neka ideja isti čaš jer već netko drugi napiše isto to što sam ja htjela, ko s nekom telepatijom. EVo vam sad koja sličica:
Free Image Hosting at www.ImageShack.us
Free Image Hosting at www.ImageShack.us
Free Image Hosting at www.ImageShack.us
Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Hvala Matku na ona 3 komentara... a i nisam vam ni dala vremena za više... sada ih dajte malo više



| Komentari (18) | Print | # |

četvrtak, 08.02.2007.

Nešto i svašta

Novi postić, uiiii! Ali komentari… cccccc, samo mi mrak na oči tjerate, ali nema veze. U ponedjeljak nije bilo Barbare u školi, a danas Marije. I još 5 ih nije došlo. Iz 7d ih nije došlo 11-12, a i ostalih je falilo… Sad ova luda gripa. Svi su zaraženi, a i ja sam na dobrom putu, nažalost. Barbara mi je kupila žiraficu na privjesku i kemijsku sa žiraficom, a ja njoj tehničku i blokić. Nadam se da joj se sviđa. Za Mariju vam ispričam u slijedećem postu.
Napokon imamo i post na 6d blogu. I sad idem još jedan napisati. Pošto nemam baš nekih ideja iz svog života, evo koji vic da vam malo rastegnem usta i maknem koju boricu. Hehehe


-Ide tata ulicom s djetetom u kolicima i dijete plače, a tata govori: "Smiri se Pero, smiri se." Tada naiđe starica i reče: "O kako ste dobar tata, ne tučete svoje dijete. Pero, tako vam se zove dijete?" A tata odgovara: "Ne tako se ja zovem."

-Ide CD ulicom i sretne gramofonsku ploču, pa je pita: "Što je pločo, jesi još na igli?"

-Ušao kauboj Joe u saloon i za šankom ugleda barsku damu, a oko nje četvoricu kauboja. Gleda on, gleda, pa odjednom trgne pištolj i ubije ovu četvoricu kauboja i zatim priđe barskoj dami i kaže "Zašto dama stoji sama?".

-Otišao čovjek kod vračare i ona mu kaže da će biti kriv za smrt 8 milijuna ljudi. Sav nesretan odlazi od nje i šeće se po mostu i vidi dječaka kako se utapa i pomisli da može bar jedan život spasiti i spasi on dječaka. I kaže dječakova mama sinu: "Adolfe zahvali se dobrom čovjeku!"

-Bakica lista telefonski imenik i pročita: "U slučaju požara zovite 93.
"Kuda taj svijet vodi? Kad sam ja bila mlada u slučaju požara smo zvali vatrogasce.

-Prepucavala se dva bogataša, koji je bogatiji... "Ja imam toliko novca, da mogu kupiti cijeli svijet!" "Ja ga ne prodajem!"

-Kaže Perica mami: "Mama, tata je opet pijan!" "A otkud ti to znaš?" "Pa eno ga, opet brije ogledalo."

-Idu dva povrće ulicom. Jedno repa, a drugo svira jazz.

-Kaže otac sinu: «Sine, glup si kao ovaj stol» (i pokuca po stolu). «Tata, netko kuca». «Pusti sine, ja ću».

-Što je to malo, zeleno i jede kamenje? Mali zeleni kamenojedac.



| Komentari (3) | Print | # |

ponedjeljak, 05.02.2007.

smijeh smijeh smijeh

Joj, dragi moji čitatelji, zaboravila sam napisat post! Opraštate mi? A valjda da… Ajde da se iskupim…
U nedjelju sam došla iz Zagreba. Bilo mi je super. U Importane galeriju sam našla neki tak slatki dućanček, ali nije radio… Pa smo mislili ići slijedeći vikend opet kad je uji rođendan, ali ne idemo. Pa onda idem valjda tjedan poslije. Danas Barbara nije bila u školi, nije joj bilo dobro pa sam joj došla pokazati zadaću… I onda sam pojela jedan tako fini kroasan ko nikad! Najbolji kroasan ikad pojeden i izmišljen… Njamiiiii!!! E, da u školi je bilo ZAKON!!! Ustvari najviše pod satom razrednika. Podijelili smo se u grupice i pisali/zamišljali školu kakva bi po nama trebala biti. Mi smo napisali da bi htjeli klupe iz Ikee, fotelje, ormariće, šarene unifornme (nekakve različite), najcool WC-e, besplatno kino kad god dođe neki novi film, svaki mjesec izlete u Grčku, na Maldive, Havaje… Pa još razrednog ljubimca, da sami pobojamo i uredimo neki razred koji bi stalno bio naš i samo naš i ničiji više, da imamo zidove ko akvariji, ali svi su rekli da bi se to odmah potrgalo pa nismo to napisali… Za svaku ocjenu lovu (1-1kn, 2-2kn, 3-3kn, 4-4kn, 5-5kn)… Zahtjevna smo mi djeca, ha? Ali ko će nama braniti da maštamo i zamišljamo? Nek se pametnjaković javi!
Dobila sam 3 petice iz engleskog! Aj čivava! Iz lektire na engleskom, plakata i dio plakata! Kaj je još bilo??? AHA! Išli smo pasoš napraviti! Yupiiiii! Ajde napokon!
Već danima molim mamu da mi kupi one najviše starke, green one! Držite mi fige da ih jednom dobim!!!

Budite mi zdravi, dobri i raspoloženi za ostavljan komentare! BOK!!!!
U boxu imate chat!
Please mi dajte neki linkić sa slikom od nekih visokih zelenih starka!!! PLEASEEEE



| Komentari (19) | Print | # |

petak, 02.02.2007.

Štafeta...

1. Volim obitelj, prijatelje, svog psa, sadašnjeg Dona i UŽASNO mi fali prijašnji Aris. On mi je najbolji bio i OBOŽAVALA sam ga... Ponekad s mamom na engleskom pričam po 20 min. Meni je to tak zakon. nekad pričam tak i s Marijom i Barbarom, ali one govore hrvatski.

2.Volim pospremati sobu! Malo čudno kaj ne? Ali ne uvijek. Uvijek nađem nekaj kaj do onda nisam mogla naći. Zato to volim raditi. A i volim svoju sobicu vidjeti urednu. Imam poljepljene postere svih životinja iz OK!-a u zadnjih godinu i pol (tu negdje).

3. Volim sve što je šareno, veselo i lijepo. Ne volim crnu boju, neke tužne slike i te stvari. Ko voli nek izvoli, ali nek mene ostavi na miru s tim. Kad se sjetim crnoga, sjetim se nekog sprovoda, a to je tužno, pa mi je i crna boja tužna... Najdraže boje su mi ZELENA i ljubičasta.

4. Obožavam Zagreb. To mi je najdraži grad. Lijepi su i ostali, ali ZG rules! Hehe. Osim kaj je i ovak lijep ima puuuuno dučaničića, a najviše razgledavam knjižare. Volim ići i u kino, ali ne mogu ni zamisliti kupovanje cipela, a da mi mrak ne padne na oči. To mi je tak dosadnoooooooooooooo. Ali volim imati lijepe tenisice, cipele, sandale, bilo kaj iako najviše volim tenisice.

5. Svi mi govore da se smiješno smijem. Neki me i zezaju. A boli me. Ak se ne mogu ni smijati kak ja hoću nek sve ide k vragu. Smijati ću se kak meni paše. Makar se to nikome ne sviđalo. I da, mrzim kad me netko oponaša jer to samo dokazuje koliko ta osoba nema maštovitosti.

Ovu štafetu predajem svima u linkovima, ako ste tam, pronađite se, napišite o sebi nešto i... BOK!



| Komentari (41) | Print | # |

četvrtak, 01.02.2007.

Zašto stalno taj naslov, ne da mi ga se izmišljat!

Joj, znate ja sam vam jako nestrpljiva.... moram napisati neki ovi post, a ali ako niste pročitali post "Ja nisam pušila... i neću popušiti foru" čim pročitate ovaj postić, spustite se dolje (ne sa stolicom, nego s mišem)... Danas sa pješice išla s Barbarom i Tomislavom (pomirili smo se) 2 i pol km od škole do doma, tak sam umorna... A još moram i zadaću pisati... ok, mat znam, zem (:-?), i hj, bljaaaa, ko bu to riješil? Sad slušam i škicam Timona i Pumbu... Tak su mi slatki
Free Image Hosting at www.ImageShack.us hehehe!
Našla sam još neke šlikice na internetu. Pogledajte si ih:
Mali slatki piceki... Free Image Hosting at www.ImageShack.us
Pa konji koji se ljube... To ću i za Valentinovo staviti... cmokić:
Free Image Hosting at www.ImageShack.us
Ova slikice je slikana 7.1.2007. u SAD-u, stablo jabuke: Free Image Hosting at www.ImageShack.us
Ovo je isto zakon... pročitajte si. Hehehe hahaha hihihi hohoho This is that
E sad mi glasajte:
I da ne zaboravite, pročitajte si post ispod ako niste i ako vam se da i ako hoćete... Malo sam uranila s postom, ali kome smeta nek se pojede! smijeh



| Komentari (14) | Print | # |

<< Prethodni mjesec | Sljedeći mjesec >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Nekomercijalno-Bez prerada.