Ja tovar

subota, 27.12.2008.

Ja i BOŽIĆ

Nekako s Božića na svim mojim frenkvencijama svira blues.Kao da se usud poigrao sa mojim osjetilima,odjednom počnu registrirati sve ono usiljeno,lažno,prikriveno i šifrirano.Nasumično i veoma osjećajno,sve emocije su dublje i jače,ne mogu se oteti dojmu da je to svakom godinom teže proživljavati.
Pokušavam u sebi pronaći neki mirniji i staloženiji ritam,ali taj blagdanski blues ne da mi mira.Sve nepravde odjednom su moje osobno poslanje,sve laži se dotiču moga života,sve odigrane epizode lažnih prijateljstava i besmislenih veza odjednom se repriziraju u fastfowardu i onda blues.....Njega voliš ili ne,ja sam ga prihvatila,prigrlila onakvog kakav je,bez pravila,samo osjećaji.
U jednoj poruci pročitala sam:"Otvoren um prima mudrost,raširene ruke primaju darove,čisto srce prima ljubav a dragi ljudi ovu poruku."
I odjednom sam shvatila:ako sam prijemčljiva za blues,mora da mogu čuti i nešto drugačije.
I jesam,čula sam sve drage prijatelje od kojih su neki veoma sretni i odjednom sam i ja plesala sa njima.
Vidjela sam kako moja djeca ponosno stoje na ponoćci i raduju se Isusovom rođenju pjevajući sa zborom iz sveg glasa i uspjela sam čuti njihovu oduševljenost jer su naučili sve riječi.
Čula sam i blagost u suprugovoj molitvi za našu obitelj na božični ručak .
Ritam moga srca počeo je pratiti melodije mojih najmilijih.
Božić je tu,ja ga čujem i osjećam.Sav onaj blues odjednom biva tiši i čuje se nada,nada u životnom bluesu.

- 23:31 - Komentari (0) - Isprintaj - #

utorak, 23.12.2008.

Ja početnik

Kada nakon dugo vremena iščekivanja priuštiš sebi željenu igračku,poželiš da te onaj lijepi osjećaj čim duže ispunjava.Pitam se koliko su odrasli zaista odrasli te koliko je od djeteta ostalo u u nama?Djeci roditelji daju okvire unutar kojih se osjećaju zaštičeno.Tko će to pružiti nama odraslima?Da li nedostatak okvira i ograničenja, mene ,a možda i one druge i drugačije ,vodi u nekontrolirano,opsesivno-kompulzivno,ovisničko ponašanje o kojekakvim novitadama modernog doba?

- 20:30 - Komentari (0) - Isprintaj - #

Sljedeći mjesec >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Nekomercijalno-Bez prerada.

  prosinac, 2008 >
P U S Č P S N
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31        
  • "Ponajviše ljudi bankrotira jer su se previše zapleli u prozu života. Velika je čast biti upropašten poezijom."

  • "Ako si cijeli dan
    aktivan kao pčela,
    radiš kao konj
    i na kraju dana
    umoran si kao pas;
    porazgovaraj s
    veterinarom,
    postoji mogućnost
    da si magarac!"