:::::::::....ODA ŽIVOTU.....:::::::::::


Ovo sam našla lutajući na netu:
ODA ŽIVOTU

Tako se radujem suncu
što rano jutrom grane
i svojom blagom toplinom
daruje prekrasne dane.

Svim bićem tada osjećam
da život je doista lijep,
pa zato sa sjajem u očima
promatram okolni svijet.

Čujem povike mornara
i buku brodskog motora,
što se polako udaljuje
put nekog dalekog mora.

Val o obalu jedva čujno pljusne,
zašušti list na obližnjoj grani,
a galeba na bezbrižni let
to plavo nebo neprestano mami.

I dok tako na terasi stojim
udišući svježi jutarnji zrak,
zahvalan sam Bogu što postojim
i što u svemu vidim Njegov znak.


27.09.2005. | 18:50 | 6 K | P | # | ^

::::::::::....PJESMA STVOROVA......::::::::::::


PJESMA STVOROVA

sv. Franjo Asiški


Svevišnji, svemožni, Gospodine dobri,
tvoja je hvala i slava i čast
i blagoslov svaki.
Tebi to jedinom pripada,
dok čovjek nijedan dostojan nije
ni da ti sveto spominje ime.


Hvaljen budi, Gospodine moj,
sa svim stvorenjima svojim,
napose s bratom, gospodinom Suncem:
od njega nam dolazi dan
i svojim nas zrakama grije.
Ono je lijepo i sjajne je svjetlosti puno,
slika je, Svevišnji, tvoga božanskoga sjaja.


Hvalite i blagoslivljajte
Gospodina moga,
zahvaljujte njemu, služite njemu svi
u poniznosti velikoj.


Hvaljen budi, Gospodine moj,
po bratu našem Mjesecu i sestrama Zvijezdama.
Njih si sjajne i drage i lijepe
po nebu prosuo svojem.


Hvaljen budi, Gospodine moj,
po bratu našem Vjetru,
po Zraku, Oblaku, po jasnoj Vedrini,
i po svakom vremenu tvojem,
kojim uzdržavaš stvorove svoje.


Hvaljen budi, Gospodine moj,
po sestrici Vodi,
ona je korisna, ponizna, draga i čista.


Hvaljen budi, Gospodine moj,
po bratu našem Ognju, koji nam tamnu rasvjetljuje noć.
On je lijep i ugodan, silan i jak.


Hvaljen budi, Gospodine moj,
po sestri i majci nam Zemlji.
Ona nas hrani i nosi, slatk enam plodove,
cvijeće šareno i bilje donosi.


Hvaljen budi, Gospodine moj,
po onima koji opraštaju iz ljubavi tvoje
i podnose rado bijede života;
blaženi koji sve podnose s mirom,
jer ćeš ih vječnom okruniti krunom.


Hvaljen budi, Gospodine moj,
po sestri nam tjelesnoj smrti,
kojoj nijedan smrtnik umaći neće.
Jao onima koji u smrtnom umiru grijehu;
a blaženi koje ti nađeš po volji presvetoj svojoj,
jer druga im smrt nauditi neće.


26.09.2005. | 16:18 | 2 K | P | # | ^

::::::::::....Prekrasna NEDJELJA.....:::::::::::::::::


Probudila sam se u 7:00 sati.Pogledala van još su svijetla bila upaljena.
Srce mi je brzo kucalo kako to kod mene zna biti svake nedjelje ,ispune me osjećaji uzbuđenje ,jer slavim Krista;)
Možda neki tj.većina vas misle da sam luda ,glupa ili idotkinja koja se bavi ''opsjednutošću s vjerom'',
no ja to tako ne zovem ,JER TO NIJE OPSJEDNUTOST VEĆ IZRAŽAVANJE ŠTO VEĆE LJUBAVI PREMA BOGU!
Ja sam sretna što sam u takvom okruženju što znam meni taaaako drage franjevce i sve te ljude.
Danas kao i obično u 9:00 sati sam bila na misu vodio ju je p.Vlado i zaaaista je propvijed bila preeeeeeeekrasna;)))
U ovakvom raspoloženju pronašla sam prrekrasnu pjesmu Phila Bosmansa:

Otvori se radosti života!
Neki ljudi
žive kao u zatvoru
u kojem se osjećaju zaključanima
i čije su rešetke načinili sami ,
rešetke nezadovoljstva i preosjetljivosti,
razočaranja i ogorčenosti.

Iziđi iz sebe
iz svog vlastitog JA!

Otvori rešetke na prozorima
i zaboravljena vrata.
Oslodobi sebe.

Hajde otvori se
za radost
za pjesmu
za čudo da živiš!


25.09.2005. | 13:23 | 4 K | P | # | ^

::::::::::..Maske....:::::::::::


Jednom u godini,
o pokladama,
možemo si staviti neko drugo lice
i ludo se zabavljati.

Al nemojmo svaki dan glumiti:
prema ljudima o kojima ovisiš
sama srdačnost,
a prema onima drugima suprotno!
U javnosti čovjek koji zrači ,
a kod kuće je mračnjak!
Umiljata mačka prema šefu
a osorna osoba kad se obraćaš drugima!

Pogledaj se jednom u zrcalo.
Iza tvog lica kriješ se ti!
Na licu ti se može vidjeti
stavljaš na nj maske.


Image Hosted by ImageShack.us


24.09.2005. | 15:42 | 1 K | P | # | ^

::::::::....DANAS....::::::::


Evo stigao nam je još jedan dan.Mene je uhvatila neka viroza ,
pa dosadu skraćujem na blogu.
Odlučila sam vam postaviti neka pitanjca;)
1.Dali ikad pomislite na one koji su siromašni,na kiši nez topline i doma?
2.Što mislite o nevjernicima?
3.Dali pomažete siromašniim,starim i nemoćnim osobama?
4.Tko je za tebe ISus?
I sad na kraju jedan pjesam Phila Bosmansa;):
Otvori svoje srce radosti!

Tko želi ljudima prenositi vedrinu, mora u sebi nositi radost!

Tko želi u svijet unositi toplinu, mora u sebi nositi vatru!

Tko želi pomagati ljudima,mora biti ispunjen ljubavlju!

Tko želi stvarati mir na zemlji ,mora naći mir u srcu!


BOG VAS BLAGOSLOVIO MOJI DRAGI PRIJATELJI!;)

Image Hosted by ImageShack.us


23.09.2005. | 10:39 | 7 K | P | # | ^

:::::::::::....Prihvati ovaj dan...:::::::::::::


Ne preostaje puno vremena da budeš sretan.
Dani prolaze .
Život je kratak.Mi pišemo snove u knjigu budućnosti,
ali neka nevidljiva ruka prekriži naše snove.
Nemamo drugoga izbora.Ako danas ne možemo
biti sretni,nemojmo puno očekivati od sutra.

Prihvati ovaj dan s ovadvijema rukama.
Primi ono što ti dan daje:
njegovo svijetlo,njegov zrak i njegov život,
njegov posao i njegov trud,
njegov smijeh i njegov plač.
Čudo ovog dana.


Započnimo svaki dan iznova,a navečer stavimo točku,
okrenimo stranicu.
Ne stavimo li točku ,beznadano ćemo se nasukati.
Predajmo svaki dan svoj list takav kakav jest,
više ili manje ispisan.
Stavimo ga u majčinske ruke dragoga Oca.
Tada sutra možemo iznova započeti.


22.09.2005. | 14:39 | 3 K | P | # | ^

:::::::.......Slika iz jedne bogate zemlje...........:::::::


Večernji TV dnevnik.JEdna slika me pogađa kao kap.
Jedna slika usred uobičajenih slika
o katastrofama,ratu i konefrencijama,kratko
prije sportskih vijesti.
Slika vrlo kratko iz
jedne bogate zemlje sa sigurnom
socijalnom mrežom,
preko koje se brine svako od kolijevke pad do groba.

Vidjela sam :starac leži na pločnikuza pješake uz kolnik.
Vidjela sam:ljudi prolaze pokraj njega
Reporter je kazao da je taj čovjek satima tu ležao.
Nitko ga nije pogledao.
Konačno je došla policija.
Čovjek je bio mrtav.
Zar nitko nije vidio kako je čovjek pao?
Zašto mu nitko nije pomogao?
To je u čitavoj javnosti ubojstvo iz ravnodošnosti.
Ili ovaj čovjek za svoje bližnje bješe odavno mrtav?

Umro čovjek,
sam i osamljen u gradu.
Drugi ljudi su ga već odavno pokopali!


Image Hosted by ImageShack.us


19.09.2005. | 14:46 | 4 K | P | # | ^

::::::...........još jedna ,al ne i zadnja.....:::::::


Stigla je još jedna prekrasna nedjelja,makar je kišna i umorna ,meni je krasna;)
Kiša me nije ni spriječila da odem na misu i čujem ovo evanđelje:
20
10"Kraljevstvo je nebesko kao kad domaćin rano ujutro izađe najmiti radnike u svoj vinograd. 2 Pogodi se s radnicima po denar na dan i pošalje ih u svoj vinograd. 3 Izađe i o trećoj uri i vidje druge gdje stoje na trgu besposleni 5 I oni odoše. Izađe opet o šestoj i devetoj uri te učini isto tako. 9 Dođu tako oni od jedanaeste ure i prime po denar. 10 Pa kada dođu oni prvi, pomisle da će primiti više, ali i oni prime po denar. 11 A kad primiše, počeše mrmljati protiv domaćina: 14 Uzmi svoje pa idi. A ja hoću i ovomu posljednjemu dati kao i tebi. 16 "Tako će posljednji biti prvi, a prvi posljednji."
Propovijed koju sam slušala je istinita;)
Pa evo neke pjesmice a današnji dan:
Fićukati na kiši

Kako to da neki ljudi
imaju kiselo lice
kad sunce najljepše sja,
a drugi mogu fićukati na kiši?

Kako to da neki ljudi
vide uvijek samo najgore stvari
čim otvore oči?
Možda im sve izgleda besmisleno,
možda smisao života traže ondje
gdje se ne moe naći.

Oni ne trebaju neko više biće,
bez lica ,negdje daleko.
Oni trebaju Boga,
koji je njihov osobni prijatelj,
Oca,tu posve blizu.
U prijeteljskom odnosu s Bogom
dobivaju ljudi
druge oči za stvari
i svakog jutra novo srce!

Image Hosted by ImageShack.us


18.09.2005. | 19:58 | 7 K | P | # | ^

:::.............OČIMA DJETETA......:::::


PHIL BOSMANS

Očima djeteta


Gospodine, daj mi malo sunca,

i smiješak za ovaj dan.

Daj mi oči djeteta.

Gospodine, daj mi malo radosti.


Ustani svakoga jutra iz kreveta s takvom molitvom.

Ne gledaj tako strašno ozbiljno, i strogo u taj čas.

Znam da se moraš nositi možda s mnoštvom problema.

Ali ne čini ih većima, nego što stvarno jesu.

Tada će postati golemi tmurni oblaci koji sve zamračuju.

Ne moraš biti optimist po zanimanju, ali onomu tko sve vidi crno,

i samo sunce izgleda crno.

Tko se previše nahranio materijalnim,

oboljet će zbog duhovne pothranjenosti.

Poželi si oči i srce djeteta

koje veselo vrišteći trči zabranjenim travnjakom,

klikće zbog jedne sićušne ribice što klizi kroz vodu;

raspituje se o zvijezdama, i tko ih je zapalio,

i koje te nikad ne voli zbog tvoga debelog novčanika,

nego zato što se znaš igrati i smijati,

jer znaš pripovijedati fantastične priče i pjevati vesele pjesme.

Imam što slaviti:

današnji dan.

Glas Koncila, broj: 15 (1607), 10.4.2005.




17.09.2005. | 18:26 | 9 K | P | # | ^

::::::::::..Pođi u šumu....:::::::::::


Nogu na gas-pedalu i dalje,brže?
Stani malo i iziđi iz automobila.
Pođi u šumu!

Kalendar pun termina,
jurnjava s jednog sastnaka na drugi?
Pođi u šumu!

Nasmrt umoran i iscrpljen,
pritisnut tisućama stvari koje nisu potrebne?
Pođi u šumu!

Proljeće je!
Na tebe čekaju stabla.
Divno drveće koje se štke hrani tišinom i sokom,
koji se penje do posljednjeg vrha grana.
Tu ptice za Tebe pjevaju.
Gdje si,da ih čuješ?
Tu ćeš naći mir,neizreciv mir!

Hoćeš živjeti intenzivno?
Intenzivan život nije jurnjava,iz dana u dan ,gonjen,pod neprestanim pritiskom ,
uvijek tisuće nužnih stvari.
Hoćeš sve znati,sve sa sobom ponijeti ,sve učiniti-dabi dobio čir na želudac ili srčani udar.
Pođi u šumu!

Lezi ispod drveta,stavi vlat trave u usta i uživaj
dlaženu dokolicu.
TAda će doći najbolje misli,sanjat ćeš najljepše snove!Nestat će problemi koje imaš iza svojih zidova!
Pođi u šumu!

Tu ćeš razbistriti glavu,smiriti dušu,upokojiti srce
Kažeš mi :''O ,samo kad bih mogao!''
Odgovaram ti:''Već si na putu!''

Image Hosted by ImageShack.us


16.09.2005. | 20:18 | 4 K | P | # | ^

::::....Za drage mi ljude sa bloga ,oni znaju koji su......::::


za vas koji ste toliko dobri i meni prirasli srcu,dragi i razumljivi evo par stihova koje je napisao meni dragi i najdraži pisac Phil Bosmans:
Dragi prijatelji ,ne poznajem vas ,ali mislim da ste jednostavni,dobri ljudi.
I čujem vas kako govorite :Što onda mi možemo učiniti?
Stavila bih vam na srce:Mi možemo učiniti puno,jako puno.
U velikoj pustinji možemo biti oaze gdej će sve ponovno početi rasti i cvasti.
Kukavci neka kukaju ,pesimisti neka sve oboje u crno .
Optimisti uvijek kažu DA životu!


I za kraj jedna pjesmica :
Ima zvijezda
Kad se noću pogase svijetla
i umukne buka svijeta,
tada vidimo zvijezde,
opet čujemo tišinu.
Ima zvijezda u noći
koje još nikad nismo vidjeli.
Onw počinju sjati tek onda kad nastane mrak.
NAda je tu izlaz,
jer vidiš dalje.
Gledaš opet gore.


Kad kriza sve zamrači.
djeca svijetla
upale zvijezde!


Image Hosted by ImageShack.us


14.09.2005. | 16:43 | 4 K | P | # | ^

:::::::::............U džungli..........::::::::::::


Pisma ,telefonski pozivi,razgovori prenose me u džunglu
u kojoj ljudi
jedini druge ponizuju ,muče,
dovode do očaja.
Ovdije trijmufiraju nečoviječni čovijekovi instinkti:
pohlepa,sebičnost,zlouporadu vlasti,
nagonsko ponašanje, licimjejre, nasilje.

Kad zatim nemoćan sjedim uz žrtve,
koje su na kraju svojih snaga
i hoće dokrajačiti svoj život,najradije bih kriknuo u tu
džunglu:
LJUDI NATRAG!
NATRAG U JEDNOSTAVAN ŽIVOT,
K JEDNOSTAVNIM STVARIMA ŽIVOTA!

NATRAG K DOBROTI ;PRIJATELJSTVU,
ZADOVOLJSTVU!


13.09.2005. | 20:57 | 4 K | P | # | ^

::::::::....Nešto malo od mene.......:::::::::


Pitaj zvijezde zašto je noć.
Budeš li osluškivao dovoljno dugo,
možda ćeš dobiti i odgovor.

Kad kria sve zamrači
djeca svjetla upalit će zvijezde.

Dobar je čovjek zvijezda
za one koji ne nalaze svjetla.

Budi poput svjetla
koje putuje kroz noć
i na svojem putu
opet pali pogašene zvijezde.

Kad se sve smrači
Bog pali zvijezde
da nas provede kroz noć.

Ovijesi svoj život o neku zvijezdu i noć ti neće našteti!


12.09.2005. | 17:21 | 1 K | P | # | ^

::::::.......DAnaS........:::::::


Stigla je i još jedna nedjelja ,koja nosi sa sobom nova iznenađenja.
Kao što svake nedjelje u 9:00 sati a idem na misu i ove sam išla.
Propovijed je bila jjjjjaaaaaaaaako lijepa i poučna.
Ljudima ne trebaš 7 puta oprostiti nego 77*7.
Znači BESKRAJNO .
Ako je Abel Kainu moga oprostiti to što ga je ubio i na to skroz zaboraviti,ako je papa Ivan Pavao II oprostio svom atentatoru ,zašto i mi ne bi opraštali jedni drugima i male stvari , BOžanski je opraštati.
Toliko od mene za danas;)
I za kraj jedna pjesmica:


Komadić neba na zemlji:
gdje ljudi cvatu jedni za druge
kao cvijeće.

Ovdije je tvoje srce,
a tu je i čovjek koji te treba:
Pripremi cvijeće!


Image Hosted by ImageShack.us


11.09.2005. | 20:40 | 4 K | P | # | ^

Za učenike i studente !



Molitva učenika ili studenta




Sveti Antune! U svome si se životu proslavio učenošću i mudrošću i bio velik prijatelj učenika i studenata. Ti znaš od kolike je za mene važnosti moj studij i kolik trud od mene zahtijeva! Zato mi isprosi čvrstu volju da mu se ustrajno posvetim, bistru pamet da uspješno u njemu napredujem i do­bro pamćenje da lakše svladavam stu­dijske teškoće.

Neka mi škola bude ozbiljna pri­prema za život. Po tvom primjeru želim i ja, uz ljudsko znanje i mudrost, sve bolje upoznati Isusa Krista i nje­govu Radosnu vijest.

O dragi Sveče, daj da mogu uspješ­no nastaviti svoj studij, sretno položiti sve ispite i spreman poći u život na korist društvu i Crkvi. Amen.


--------------------------------------------------------------------------------

Dobri Bože,

zahvaljujem Ti na svim darovima koje mi daješ. Udijeli mi milost da se uvijek njima služim Tebi na slavu, za svoje posvećenje i na dobro drugih.

Daj da uvijek budem radosna srca. Blagoslovi moje roditelje i bdij nad mojim učenjem. Prosvijetli moje učitelje, nastavnike i profesore, a budi na pomoć i mojim školskim prijateljima i prijateljicama.

Utječem Ti se po zaslugama i po zagovoru sv. Josipa Kupertinskoga, koji je i sam iskusio teškoće učenje i tjeskobe ispita, ali je doživio i radost da za svoj trud - uz pomoć svoje drage nebeske Majke Marije - bude nagrađen.

Molim Te, vodi moju pamet, učvrsti moju volju i potakni velikodušnu zauzetost, da tako ispunim svoje dužnosti i zaslužim uspješno položiti ispit pred kojim se nalazim.

Amen.


09.09.2005. | 19:46 | 4 K | P | # | ^

:::::..........No NAME...........::::::


Image Hosted by ImageShack.us


07.09.2005. | 20:44 | 3 K | P | # | ^

::::::::::...........Ja sam sretan..................:::::::::


Ja sam slaba al' ti si jak.
Ti me čuvaj
svakog zla,
bit ću sretna dok sam živa,
samo daj da sam tu,
gdje si ti.

Ja sam sretna gdje si ti.
To te molim ,
to mi da,
s tobom živjeti
svaki dan,
to mi daj Isuse,
to mi daj.

Ljubav svoju ti mi daj,
to te molim
srcem svim.
S njom ću živjeti,
svaki dan,
to mi daj Isuse ,
to mi daj!



P.S MARIO JAVI MI NA MAIL!


05.09.2005. | 14:38 | 1 K | P | # | ^

:::::::::::::::.............Nedjelja.............::::::::::::::::::::


Došla je i još jedan nedjelja kroz godinu.Današnje evanđelje nam govori o bratskoj opomeni.
Svake nedjelje nešto mi zapadne u oko , a današnje mi se dopalo kada je svećenik rekao da se roditelji ne naslađuju s djeteovim neuspjehom.A s time se i ja slažem.Toliko o današnjoj misi.
Ovu pjesmu sam ja sama napisala :
''Ja sam vojnik vojske Gospodinove,
korčim stazom života ,
pjevam pjesmu Njegovu!
Dali vam se sviđa?


04.09.2005. | 16:13 | 3 K | P | # | ^

:::::::::::............Ljutnja......................::::::::::::::


Na ovo pisanje ptaknula me maja .Ima pravo ,s ovime šta sam dolje napisala nedavno citiram samu sebe ''nemojte se ljutiti ako sam svojim mišljenje uvrijedila vas''!
BOG;ISUS;DJEVICA MARIJA ja u Njih vjerujem ,ja sam kršćanka ,nikome ne namćem vjeru, niti ju mislim nametati .JA IMAM PRAVO IMATI OVAJ BLOG I VJEROVATI U ONO ŠTO MOJE SRCE ŽELI!
. A vi ako vam se ne sviđa, ne vjerujete u Boga,najjjjjjjednostavnije je da ne dolazite na blog.
Samo jedno želim reći:AKO VAS OVAJ BLOG LJUTI LJUTITE SE KOLIKO GOOOD ŽELITE; SAMO KAD MENE NA LJUTITE NEĆU NI JA BAŠ STAVITI JEZIK ZA ZUBE.
A onima koji traže dokaze za Božje postojanje reći ću ono što je Isus rekao za malovjerne
:''Blago onima koji vjeruju,a ne vide.''
i maja hvala ti na potpori;)


03.09.2005. | 11:31 | 5 K | P | # | ^

::::::::::::::::..............Postati drukčiji...............:::::::::::::::::::::


Živimo u neobičnu svijetu.
Nadođu li poteškoće
i sve krene naopako tada kažemo:
''Tako dalje ne može!
Mora biti drukčije.''
I svatko čini najbolje što može
da drugi postanu drukčiji...

Možrš sebe poštedjeti ovog truda,
jer mnoge se poteškoće dadu riješiti
samo ovako:
sam postati drukčkiji!
Sam postati najbolji!
Sutra?-DANAS!


Mora biti drukčije?
Sasvim jasno:
Ja moram postati drukčji!


03.09.2005. | 10:21 | 2 K | P | # | ^

:::.SJEDIMO U ISTOM ČAMCU SVI MORAMO SLUPA PLOVITI..::


Svi ljudi-braća i sestre u istom čamcu ,ljudi koji zajdeno plove...
Divan san!!Sunce na nebu pleše , ribe se naganjaju po moru.
Svi ljudi-sestre i braća u istom čamcu.Slabi i jaki,crni i bijeli,veliki imali,
bogati i siromašni:ljudi koji zajdeno plove.Na istome moru svijeta pod istim suncem
na istom vjetru.

Tu nema više nikoga koga se ubija.Nikoga se ne baca s palue,nitko ne svršava u posljednjoj
mračnoj jami da u njoj umire od gladi.
Nema rata za most broda.Palubom hodaju ljudi s pjesmom na usnama.
Svatko je na palubi ovog broda siguran i zaštićen.


Divan san!Zašto se moram probuditi i gledati crni brod teško oštećen
i bez kormila?
Zašto moram slušati očajne povike za ljudima
koji imaju srca za ljude?


02.09.2005. | 19:05 | 2 K | P | # | ^

::::::::::::...............KOMADIĆ RAJA..................::::::::::


Što se više bavim vrtom i njegovim ljekovitim biljem ,
toviše otkrivam kako je priroda puna čuda.
Zapravo živimo u komadiću raja.Ali kad zatim vidim kako ljudi razaraju koamdić
po komadić našeg svijeta,bojim se da je Bog pogriješio.
On je stvorio divan svijet .
Jedino ga nije smio dati ljudima u ruke:oni su od njega načinili pustoš.


Image Hosted by ImageShack.us


02.09.2005. | 12:26 | 3 K | P | # | ^

Što kaže evanđelist Matej.....


Image Hosted by ImageShack.us


01.09.2005. | 17:39 | 5 K | P | # | ^

::::::::::::::.........VI,VELIKI..............::::::::::::::::::::::::


Poslušajte jednom djecu!
Predugo ste slušali stručnjake i funkcionare,
direktore i generale.
Preduge ste vjerovali u imetak i moć
u napredak i oružje.

Sve se mjenja kad pogledamo djecu,
jer dijete otkriva ono što naš svijet
sili da zaboravimo.čudo svega što živi.


Vi , veliki poprimite dječje oči
da gledate život drukčije.
Poprimite dječji san za izgubljenim rajem.
Poprimite dječji smiješak
i njegovu radost zbog malih stvari .
Poprimite dječji smiješak
i njegovu radost zbog malih stvari.
Poprimite dječje srce
da vjerujete u ljudsku ljubav.


Image Hosted by ImageShack.us


01.09.2005. | 10:25 | 11 K | P | # | ^

<< Prethodni mjesec | Sljedeći mjesec >>


< rujan, 2005 >
P U S Č P S N
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30    


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv



da ili ne?


Isuse,samo za Tebe!

Volimo ISUSA JER ON JE DOBAR!!!!


Image Hosted by ImageShack.us



''Blago onima koji vjeruju,a ne vide''-rekao je Isus malovjernima

myspace




Free Web Site Counter
Ovoliko Vas je bilo


Svi moji prijatelji....

Thomy
prvi blog kojeg sam počela čitati,zaista je prekrasan i odmah mi se svidio...
Tebe tražim
jedan od najljepših blogova,uvjerite se i sami zašto
HRVATSKA FRANJEVAČKA PROVINCIJA
o franjevcima
HRVATSKI KATOLIČKI RADIO
katolički radio
fra.Samuel
blog jednog franjevca,zaista prekrasno
fra.Josip
još jedan blog jednog franjevca
Obraćena
blog obraćene cure
SPASI NAS
jedan lijep blog kojeg vodi jedan dečko
LJUBAV BOŽJA
prekrasan blog
Zar si pozvao mene
prekrasan blog,s puno ljubavi i truda rađen

















Da to sam JA!

Hej svima :)
Nakon 4 godine vratila sam se :)
Ime mi je Mateja ;)
22 su mi godine. , a na svijet sam stigla 18.11.1990. (da stara sam ;) )
Sad sam studentica sestrinstva ( znači studiram za višu medicinsku sestru).
Pa u ovo kratko vrijeme dogodilo mi se puno toga, ali ono najvažnije od svega
ja sam i dalje ostala čvrsta u svojoj vjeri.
Dogodilo se puuuno loših i ružnih stvari, ali o tome ćemo polako :)
I dalje sam aktivna u crkvi, čak aktivnija nego ranije, čitam misna čitanja,
pjevam, molim krunicu :)
Vesela sam i zvrkasta..
A koga što zanima nek me pita stojim na raspolaganju ;)


Molitva sv.Franje Asiškog
Neka žarka i slatka ljubav
prema tvojoj ljubavi,Gospodine,očisti
um moj od svega što je pod nebom da mognem
umrijeti iz ljubavi prema tvojoj ljubavi
jer si se ti udostojao umrijeti iz ljubavi prema mojoj ljubavi!

Stvorena sam na sliku Boga koji je ljubav,
koji želi sreću ljudi.
Stvorena sam s rukamada daju,
sa srcem da ljubi,
i s dvije ruke
dovoljno duge
da njima zagrli drugoga.


Nešto najljepše

Pjesma stvorova
PJESMA STVOROVA

sv. Franjo Asiški

Svevišnji, svemožni, Gospodine dobri,
tvoja je hvala i slava i čast
i blagoslov svaki.
Tebi to jedinom pripada,
dok čovjek nijedan dostojan nije
ni da ti sveto spominje ime.

Hvaljen budi, Gospodine moj,
sa svim stvorenjima svojim,
napose s bratom, gospodinom Suncem:
od njega nam dolazi dan
i svojim nas zrakama grije.
Ono je lije
po i sjajne je svjetlosti puno,
slika je, Svevišnji, tvoga božanskoga sjaja.

Hvalite i blagoslivljajte
Gospodina moga,
zahvaljujte njemu, služite njemu svi
u poniznosti velikoj.

Hvaljen budi, Gospodine moj,
po bratu našem Mjesecu i sestrama Zvijezdama.
Njih si sjajne i drage i lijepe
po nebu prosuo svojem.

Hvaljen budi, Gospodine moj,
po bratu našem Vjetru,
po Zraku, Oblaku, po jasnoj Vedrini,
i po svakom vremenu tvojem,
kojim uzdržavaš stvorove svoje.

Hvaljen budi, Gospodine moj,
po sestrici Vodi,
ona je korisna, ponizna, draga i čista.

Hvaljen budi, Gospodine moj,
po bratu našem Ognju, koji nam tamnu rasvjetljuje noć.
On je lijep i ugodan, silan i jak.

Hvaljen budi, Gospodine moj,
po sestri i majci nam Zemlji.
Ona nas hrani i nosi, slatk enam plodove,
cvijeće šareno i bilje donosi.

Hvaljen budi, Gospodine moj,
po onima koji opraštaju iz ljubavi tvoje
i podnose rado bijede života;
blaženi koji sve podnose s mirom,
jer ćeš ih vječnom okruniti krunom.

Hvaljen budi, Gospodine moj,
po sestri nam tjelesnoj smrti,
kojoj nijedan smrtnik umaći neće.
Jao onima koji u smrtnom umiru grijehu;
a blaženi koje ti nađeš po volji presvetoj svojoj,
jer druga im smrt nauditi neće.

Mnogo vrjedinije od novca
Novac je nešto dobro.
Novac je za većinu ljudi
kruh i život,prijeka potreba.
Ali ako novac postane idol,
u svijetu raste smrtonosna džungla
i u srcima ljudi.
Ljudi pred novcem kleče i puze.
Ljudi radi novca počinju lagati,obmanjivati,
mučiti i ubijati.
Ljudi radi novca postanu vuci
koji zubima razidu jedni druge.
Pohlepa za novcem čini bezdušnim
i potkupljivim.

BITI DOBAR VRIJEDNIJE JE
NEGO PUNO IMATI.
KAKVI SMO,VAŽNIJE JE
NEGO ŠTO IMAMO.

Čovječe,ti si vrijedniji od tvog novca.
Tvoja vrijednost ne može se mjeriti novcem.
Najdragocijenije je ono
što nikad ne možeš dobiti novcem:
srdačnost,simpatija,priznaje,
privrženost,dom pun ljubavi,blago ,
naklonost,sućut prijateljstvo.



Sretni ljudi
Oni su slobodni od pohlepe i zahvalni za svaki dar.
Oni trebaju jako malo da bi bili sretni.
Oni imaju raj u svome,
u njega je čitav svijet dobro došao.

SRETNI LJUDI

Oni imaju široko srce i puno razumjevanja.
Oni svojim bližnjima daju prostora,
da jedan može biti takav ,a drugi onakav
i da svaki slobodno nađe
svoj ritam života.

SRETNI LJUDI

Oni hrabre jedni druge.
Oni su puni nade na granici života,
slobodni od strahova i požuda,
puni radosti zbog zaštićenosti
i sigurnosti besmrtna života.

SRETNI LJUDI
NISU NIKAD OPASNI LJUDI!


VOLIM TE,ČOVJEČE


Rijetka riječ:Volim te ,čovječe!
Vjerujemo li u nju,radjemo li joj se?
Ili ju držimo iluzijom,utopijom?

Vjerujem u novo proljeće svijeta.
Tada će ljudi,
tamo gdje uvijek vlada rat i nasilje,
odložiti svoje oružje
i doviknuti vidljivu ili nevidljivu neprijatelju:
''ČOVJEČE VOLIM TE!
Ne mogu te ubiti.
Ne mogu ti nanijeti nikakvo zlo.''

Vjerujem u more neslućenih mogućnosti.
Bogati će tada zastidjeti se svoga bogatstva,
odreći se imetkra i moći,
poći k siromasima i reći:
''Čovječe volim te.
Oprosti mi!Uzeo sam sebi previše.
Hoću sjesti s tobom za zvoj stol,
sa zajedničkim kruhom na njemu
i s cvijećem mira na suncu.''

Vjerujem u čudo,
kada ćemo u svakoj kući,
u svakoj ulici jedni drugima reći:
''VOLIM TE ČOVJEČE!
Hoću iz svojih usta izbaciti sve gorke riječi,
ispuniti svoje srce dobrotom i svoje
ruke prijateljstvom.''

VOLIM TE ČOVJEČE

Reci to tiječima
ili bez riječi.
Reci to smiješkom,
gestom pomirenja,
stiskom ruke
riječju priznanja,
zagrljajem,
poljupcem,
sa zvijezdom u svojim očima.
Reci to s tisuću malih pažnji,
svaki dan iznova:


''VOLIM TE ČOVJEČE!''



NASILJE NIJE NIKAKAV ODGOVOR

Stojimo pred jako velikom zadaćom.
Možemo ju riješiti jedino ako drugačije mislimo,
ako se rastanemo od ideja
o prevlasti vlasti i novca,
o smislu i oblikovanju života,
Naše ponašanje prema prirodi mora postati
prirodnije,
a naš odnos prema ljudima mora postati čovječniji.

Kako možemo promijeniti ljude?
Sigurno ne nasiljem,
To nas uči povijest svih nasilnih revolucija.
Nasiljem protiv nasilja uvijek znači više nasilja-spirala bez kraja.
Nasilje nikad ne donosi mir,osim mir groblja.
Nepravda ne može dokinuti neprevdu,
zlo ne može popraviti zlo.

TAMU SE NE MOŽE OTJERATI
TAMOM.
TO MOŽE JEDINO SVJETLO.

SAN O SRCU



Jedan svijet,jedna zemlja,
gdje nitko ne trpi nevolu,gdje ljudi svakodnevno
dijele ljubav i trpljenje,
Gdje su ljudi onovi jedne jedine pjesme,
svaki ton sa svojim
vlastitim zvukomm,u neiscrpnoj medlodiji mira
među ljudima.

Jedan svijet,jedna zemlja
gdje se sve svodi na mjeru čovjeka,gdje srdačnost
ispunjuje kuću,a ljudi nalaze ljudesku toplinu..
Gdje zdravi i bloesni,jaki i krhki,
mlađi i stariji pružaju jedni drugima
dom i zaštićenost.

Jedan svijet,jedna zemlja
gdje ima zanimanje za ljude ima prednost pred
političkim i gospodarskim i financijskim interesima,
gdje ima prostora za čuda prirode,za glazbu i ples,
za djecu i klaune.
Gdje ljudi mogu biti
sretni zbog sreće koja je besplatna.


JEDAN SVIJET;JEDNA ZEMLJA
S LJUDSKIM LICEM
S LICEM LJUBAVI!