Indijanka vegetarijanka

10.02.2012., petak

Phil Collen iz Def Lepparda objašnjava zašto vegetarijanstvo

Phil Collen je jedan od gitarista u bendu Def Leppard, ima 53 godine, a oko trideset je godina vegetarijanac. Evo što kaže o svom izboru prehrane: 'Nikad mi se zapravo nije sviđala ideja da jedem mrtvo tijelo. Kad vidite krvavi komad, vene koje krvare, to mi je doista odvratno. Kako da takvo što stavim u sebe? Što sam više to odbijao to su me ljudi više nudili da probavam ovo i ono, ali meni je bilo zlo od toga. Znate li kako muče te životinje na farmama i kako ih kolju? To je prilično ružna stvar. Zato sam se osjećao puno bolje kada sam prestao sudjelovati u svemu tome.'

Prema nekim procjenama, ljudi koji ne jedu meso godišnje 'spase' 100 životinja.



<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Bez prerada.