Arhiva:
O Ignissu

Dobrodošli na najbogatiji repozitorij znanja o zavođenju i muško ženskim odnosima na Internetu. Ako ste muškarac, vjerojatno vas najviše zanima igra, o kojoj je pisano u šest kategorija:
- Igra općenito
- Interna igra (samopouzdanje)
- Upadi (upoznavanje)
- Srednja igra (spojevi i komunikacija)
- Kasna igra (seks)
- Završna igra - veze i brakovi

Ženama igra nije dostupna, no za njih svejedno postoji mnogo korisnih savjeta. Mogla bi im biti važna i analiza percepcije i realnosti tijela, kao i poučne priče o curama koje vole kretene.

Zabavni testovi čekaju odvažne čitatelje oba spola.

Ovaj blog je također bogat izvor edukacije o ljudskoj seksualnosti i svim društvenim pojavama koje proizlaze iz nje. Obrađene su sljedeće teme:

- Kako ljudi biraju svoje partnere?
- Muška seksualna hijerarhija (Alfa i Beta)
- Sociološki podaci i analize
- Feminizam
- Aktualna događanja
- Tipične racionalizacije o seksualnom ponašanju
- Umjetnost vezana za seksualnost
- Putopisi i usporedbe seksualnih tržišta diljem svijeta.

Osim seksualne tematike, povremeno pišem i o drugim stvarima, tako da možete poviriti i opće-filozofske članke, zabavu i parodije, te anomalije.

Arhiva po mjesecima:
Svibanj 2018 (1)
Ožujak 2017 (2)
Prosinac 2016 (1)
Studeni 2016 (1)
Kolovoz 2016 (1)
Srpanj 2016 (1)
Lipanj 2016 (2)
Svibanj 2016 (1)
Travanj 2016 (2)
Ožujak 2016 (1)
Veljača 2016 (5)
Siječanj 2016 (2)
Prosinac 2015 (1)
Studeni 2015 (3)
Listopad 2015 (1)
Rujan 2015 (3)
Kolovoz 2015 (3)
Srpanj 2015 (3)
Svibanj 2015 (3)
Travanj 2015 (3)
Ožujak 2015 (3)
Veljača 2015 (3)
Siječanj 2015 (5)
Prosinac 2014 (3)
Studeni 2014 (5)
Listopad 2014 (5)
Rujan 2014 (6)
Kolovoz 2014 (6)
Srpanj 2014 (6)
Lipanj 2014 (5)
Svibanj 2014 (8)
Travanj 2014 (8)
Ožujak 2014 (8)
Veljača 2014 (9)
Siječanj 2014 (7)
Prosinac 2013 (11)
Studeni 2013 (9)
Listopad 2013 (14)
Rujan 2013 (9)
Kolovoz 2013 (4)
Srpanj 2013 (3)
Lipanj 2013 (3)
Svibanj 2013 (6)
Travanj 2013 (5)
Ožujak 2013 (4)
Veljača 2013 (5)
Siječanj 2013 (6)
Prosinac 2012 (6)
Živi dugo i igraj.

Ponestalo vam mojih sadržaja? Evo vam onda još neke stvari koje se tiču igre:

- Moj popularni vodič zavođenja "Umijeće Igre"
- Moj forum
- Moji newsletteri iz 2013. i 2014. godine
- Moja kolumna na Return of Kingsu
- RooshV
- Roissy (Heartiste, Chateau)
- Dalrock

Ostali zanimljivi sadržaji:

Without Hot Air
Non-Intervention
No-nonsense Self-defense
The Social Pathologist

Igniss - Gdje politička korektnost odlazi umrijeti.

ponedjeljak, 10.10.2011.

Test tvoje Igre: Ocjenjivanje

Jučer sam objavio mali test o dvije obične situacije i zahvaljujem svima koji su sudjelovali. Pogledajmo prijedloge i stvarne rasplete ovih dvaju priča!

TEST #1. Prijepodne je, u samoposluzi si i kupuješ namirnice za ručak. Atmosfera je mirna, s tek nekoliko kupaca, od kojih je jedna vrlo slatka djevojka koja ti se u prolazu nasmiješi. Trenutno razgledaš kartone s jajima i budući, da ti ih nimalo ne nedostaje, pozdraviš je i komentiraš neki artikal u njenoj košari kao "dobar odabir". Tako počne razgovor: oboje znate dosta o nutricionizmu i okoloišu, i nije vam teško razgovarati na istoj valnoj duljini i zezati se. Ona se često smije i nije teško pričati s njom, a nakon neke posebno dobre šale, ona te čak i zaigrano dodirne i pogleda s onim "ideš!" pogledom širokih očiju.
Nakon 15 minuta najzanimljivijeg razgovora koji ste oboje doživjeli u zadnje vrijeme, ispunjenog flertom, apsolutno si siguran u sebe. Definitivno se osjeća nešto između vas i razmišljaš o tome kako je pozvati vani, kada iz vedra neba ona baci atomsku bombu:
"Znaš, ako me faćkaš, ja imam momka."
(faćkati ~ šarmirati, zavoditi, galebariti ; hrvatski žargon - op.a.)
Što ćeš uraditi?

U prvom pitanju, mora se reći, mnogo toga ovisi i o osobnom moralu, i o drugim opcijama koje u tom trenutku netko ima u životu, i o svom ugledu. Iako se kao glavno ocjenjuje kako bi ona reagirala na to, uzimam i sve ovo u obzir.

Curly 'n' Blondie bi pozdravila i otišla. Ne bi se trebalo odustajati baš tako lako, no spašavanje obraza i sve to... 2

Pametni zub: "To zvuči kao poziv za nastavak faćkanja". Odvažno, ako su njene riječi bile test, nastavlja se po istoj liniji - a ako nisu, poziva je se na to da zaboravi na njega. Od ovoga će se ili srdačno nasmijati ili dodati "ne, stvarno imam momka". 4

€uro: "Faćkam bolje od momka". Isto kao i pametni zub, odvažno iako mislim ne dovoljno motivacijski. Nema "budućnost". 4-

Brunin svijet: "pa i začudio bi se da tako prekrasna, inteligentna djevojka ko ti nema momka,,,al ja bi ti bolje stajao.:)" Treba biti direktan, no izreći "varanje" (tj. ja bi ti bolje stajao) je kao vatrogasni aparat. Ideja je dobra, no odabir riječi bi po meni trebao biti indirektan, kao recimo kod pametnog zuba. 4-

MKK3: "U redu je, nisam ljubomoran" Izvrsno! Odbacuješ primjedbu, nastavljaš dalje kao da to nije rekla, i zezaš je istovremeno. 5 Da je bilo odgovora i na drugo pitanje, prošlo bi super.

Mala plava: Treba postupiti reaktivno spontano, pa nek bude što biti mora. "Samo budi svoj". Ne vjerujem da će to raditi. 2.

Golden age bi shvatio stvar kao informaciju, ne odbijanje. Ignorirati tvrdnju i nastaviti normalno dalje nije loša ideja, iako mi se čini da implicitno pristaje na to da te smjesti u "prijateljsku zonu" iz koje više nema izlaza. No tko zna. 3-

Srednjovječni udovac to smatra njenim padom vrijednosti u njegovim očima, ali ne bi posebno reagirao, već bi ostavio malo prostora za nagovaranje prije nego ode (što će vjerojatno i napraviti). Isto kao i prošli slučaj, samo malo bolje zbog izražene namjere. 3

Lemy: "Koji se kurac nameces ako imas decka" - ljutom travu na ljutu ranu, eh? Dokazivati ženi da ti je nešto učinila - pogotovo ženi s kojom još nemaš ništa - je uzaludna stvar. Zgodno je implicirati da se ona nameće, kao što je Pametni Zub učinio, ali ljutnja bi je sigurno potjerala. Ako ovako nešto ipak upali, obavezno mi javi. 1

Pomorac: upotrijebio bi tvoj savjet iz nekog prijašnjeg posta + moj dodatak, dakle moj odgovor bi bija: "Imaš vrlo dobro mišljenje o sebi, samouvjerene cure su mi seksi." Ona je (kompliment) zato što misli da joj se ti nabacuješ (možda). Nije loše. Upotrebljivo, ali previše riječi malo kvari dojam. Isto kao i kod Pametnog Zuba, samo trunku manje direktno. 4-

Doors: naravno da svejedno probam kroz zezanje ispast bolji odabir... Na dobrom putu, samo kakvo točno zezanje? Stav je kralj, prava selekcija riječi je kraljica. 3+
(pisao bi više o Doorsinom pitanju iz prošlih komentara, ali ne stignem sada - bit će i jedan post o tome)

Što sam ja učinio: "Drago mi je da imaš nekoga da te zabavlja kad nisi sa mnom." Ona se slatko nasmijala i poslije smo još pričali i flertovali, ali nakon 5 minuta je opet ponovila da ima momka i da je sretna s njim. Tu mi se više nije činilo vrijednim pokušavati, pa sam je pozdravio polako se povukao. Malo je pokvarila dojam time što se na to počela ispričavati što je zauzeta i objašnjavati kako ne vjeruje u muško-ženska prijateljstva pa mi ne može dati broj (koji nisam ni tražio), kao da mi ima nešto nadoknaditi. Zašto ne gledati na šarmantan razgovor u trgovini kao na malo vježbe i jedan zen trenutak, lijep sam zbog sebe?

TEST #2. Protiv svog zdravog razuma, odlučio si se registrirati na online dating stranicu, najviše zato što ništa ne košta. Složio si nekakav pametan profil i, nakon par neodgovorenih poruka - bingo! Upoznao si privlačnu ženu tvoje dobi ili malo mlađu na toj stranici i dopisuješ se s njom svakodnevno već tjedan dana. Imate mnogo zajedničkih interesa i nekakvu kemiju. Izvrsno se slažete u budućim planovima i, iako nitko još nije eksplicitno spomenuo nešto više, čini se da bi moglo uspjeti. Flertovanje se u osjeća u zraku, pardon, u kilobajtima koji lete između vas.
Nastavite se tako dopisivati, sve toplije i toplije iako još ništa nije sasvim izraženo. Jednog dana, nema očekivane poruke od nje. Huh. Valjda je nešto iskrslo, javit će se navečer, pomisliš i odeš za svojim poslom. Nije ništa spominjala. Ne javi se ni poslije i sad si već malo zabrinut. Prođe drugi dan, i ozbiljno se pitaš trebaš li joj poslati nešto da provjeriš kako je, iako ako joj se nešto dogodilo ionako neće imati pristup internetu. Tko zna? Ljudi nestaju svaki čas, pogotovo na ovom websiteu.
Trećeg dana eto poruke od nje. Normalno se nastavlja na tvoju prošlu poruku, nešto kraća nego prije, i uz to počinje ovim paragrafom:
"Hej, evo me napokon natrag! Jesam li ti nedostajala? :)"

Što ćeš uraditi?

Sara bi otvoreno objasnila situaciju i razloge djelovanja za oboje. Iako ću priznati da je to jednom upalilo, ne bi preporučio takav pristup jer je previše.... hm... passive aggressive? Utješni bodovi za ne-upadanje u zamku. 2+

Curly 'n' Blondie bi otvoreno rekla "da": pad na drama-testu. Budući da je ovo dobra prilika za objašnjenje, kako se razlikuje drama-test od nečeg običnog? Drama test je nešto obično izrečeno na vrlo čudan ili agresivan način, ili nešto vrlo čudno izrečeno na neobičan način.
Da ste u vezi i žena te nakon puta pita je li ti nedostajala, to ne bi bio drama-test i "da" bi bio jedini razuman odgovor. No ovdje još nema nikakve povezanosti, a ona je ta je nestala bez razloga i bez objašnjenja. Njeno "ribanje komplimenata" je stoga vrlo neobično i šansa za uspjeh iskrenosti postoji, ali je minimalna. Obrnuto ne vrijedi: muškarcima je uvijek drago čuti da su nedostajali nekome kome se udvaraju. 2

Pametni zub: "Čini se kao dosta jasna situacija".. Što je pjesnik htio reći? Ovo je u osnovi zaobilaženje testa i, iako bolje od padanja, nije baš neki odgovor. 3-

Srednjovječni udovac: "Prva dva dana nisi nedostajala, treci jesi, ali sam otisao napraviti dobar trening pa sam zaboravio na nedostajanje i vrijeme je proslo." Malo da i malo ne, s trunkom podsmijeha jer je manje važna od treninga. To je ono što ona želi čuti. Možda ne bi škodilo da je koja riječ manje, tipa "Jesi prvi dan, ali onda sam navečer išao vani pa sam zaboravio." 4+

Lemy: "Di si bila." Ignoriranje testa je sasvim ok odgovor i daje dojam da ćeš se ti naljutiti ako odgovor ne bude ono što očekuješ. Kvragu, zašto ne? 4-

Pomorac: "Ja znam da sam ja tebi nedostajao :)" Kratko, slatkorječivo i provokativno. Sviđa mi se. 5

Doors: uz tragi-dramo-komičnu dosjetku pokrenuti sve to ispočetka. Opet dobar stav, ali bez detalja. Možeš ti i bolje, I know it :) 3+

Što sam ja učinio: "Naravno da si mi nedostajala. Nisam danima mogao zaspati od brige! Sad napokon mogu nastaviti sa životom :)" Radilo je izvrsno i vrlo skoro je razgovor postao "dirty dirty".

Brunin svijet: "započet neku jako dobru spiku, naglo otić i ne javit se njoj minimalno dva dana...:)" I ona bi ljutom travom na ljutu ranu? Na površini ovo izgleda kao dobar manevar, pokazuješ joj da se i ti možeš ohladiti, no u ranoj fazi zavođenja je teret na tebi da se dokažeš, ne na njoj, i pokazuješ stav obilja. Koliko god mi se ovo sviđalo, mislim da bi bilo bolje suočiti se s testom umjesto vratiti istom mjerom. 4-

Oh da, zaboravio sam certifikat. Bila je jaka konkurencija između Srednjovječnog udovca (prosječna ocjena -4) i Pomorca (prosječna ocjena 4+), te Bruninog svijeta i MKK3. Molim pljesak za Pomorca! I jesam li jedini kojem se čini da je Srednjovječni kao stvoren za uspješnu karijeru igrača? belj


- 18:32 - Komentari (17) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Nekomercijalno-Dijeli pod istim uvjetima.


Voljeli biste da obradim neku temu ili trebate pomoć s ljubavnim problemom (za oba spola)? Komentirajte/ pošaljite na: ignissblog(na)yahoo.com
Ako ne napišete drugačije, prihvaćate mogućnost njegove prezentacije na blogu. Vašu adresu, sliku, ime i detalje NIKADA NEĆU OBJAVITI.
Na isti mail zatražite dozvolu za prenošenje članaka.


Klikom na gumb ispod otvarate PayPal prozor za donaciju Ignissu.

Molim donirajte jedino ako osjećate da vam je moje pisanje znatno promijenilo život na bolje i želite se zahvaliti i ovim putem. Nemojte donirati kao političku poruku, naknadu ili motivaciju za privatni savjet, ili kupnju knjige alternativnim putem.


Na lijevoj strani prozora možete unijeti iznos (u USD), a na desnoj poruku uz donaciju.

Unaprijed hvala!

Podržite Igniss blog i postanite pokrovitelj na Patreonu